paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

24.4.2013 v 23:09 | Nahoru | #28711
Kluci mám dotaz..na chopperu mám bezdušové pneu, jenže jak to celou zimu a i předtím stálo na jednom místě, neboť sem hlůpý a nepotáčel jsem to, tak mi přední kolo uchází...chci tam dát dušu,mám 3 náhradní do Nastěnky a na chopperu mám ve předu kolo 90/90 - 18 jiné označení 1.85 x 18, nastěnka má taky 18ky kola ve předu 3,25, jde ta duše použít i do choppera nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.4.2013 v 23:21 | Nahoru | #28712
Šaman - matku na primáru povolíš bez problémů, stačí vrazit mezi řetěz a zuby na spojce kus třeba topůrka omotanej kouskem hadry, když nemáš přípraveček na zablokování točení spojky. Dáš to tam, zabereš, ono se to trochu hryzne pak zabereš ještě jednou a matice povolí.Někdy ta bejvá taková ta pojistná podložka - ale to by sis všimnul. Na kolečko stahovák jak ukazoval Čmoud, nebo ho trochu ohřát-roztáhne se a půjde dolů z konusu. Pak jsou ještě fígle s montpákama, ale pomocí podkládacích špalíčků a bacha na kartery.

Zdenál - zajímací způsob pojistky pojistky Motexpásku nandu jistě spíš než plechovku

Jawablázni

24.4.2013 v 23:21 | Nahoru | #28713
Dat tam ide, akorát bych tam cpal třípalcovů dušu.
Su na malé dušičky nejak zatížený .
Nebo zajet do pneuservisu, aby ti to omatlali nejakým neucházedlem a dušu bych tam cpal až kdyby to bylo úplně onde.
Když to neuchází moc, cpávalo se tam mléko, neb kasein v něm obsažený "řídků" dušu zalepil.
Akorát když tam duša néni, tak následná demontáž by byl super zážitek .

Jawablázni

24.4.2013 v 23:25 | Nahoru | #28714
zdenalbenal>říkaš teda radši zalepit než dávat dušu jo?

Jawablázni

24.4.2013 v 23:29 | Nahoru | #28715
Jo, smrdělo to jak měsíc scíplej komediant

Kafi - no tak to nafoukej a trochu pojezdi, ono si to zase sedne až se plášť ohřeje od silnice. Na necelý 2x18 bych raději nedával dušu 3,25x18. To už bych tam spíš naondil dušu z fichtla.

Plášť na čopru k ráfku nelep, pak to nesundáš.

Naposledy editováno 24.04.2013 23:32:06

(reakce na) Jawablázni

24.4.2013 v 23:29 | Nahoru | #28716
Bimbam> Si eště "mladý voják" .
S tým stahováním - musí byt pořádný cajk, né nejaká hrachovina.
Kolo se zašpónuje co to de a pak se energicky, přiměřeným kladivem majzne do šrůfku stahováku.
Aby se nepohl čep, može se kolo z druhé strany podržet nejakým šteklem.
Když to nejde první ranů, přitahnůt stahovák a znova.
A néni boha, aby to nepovolilo.
Eště mě napadlo - trošku to za ten zašpónovaný stahovák pozdvihnůt a potom do teho majznůt.
Váhu motoru (a jeho setrvačnost) máš proti zatlučení čepu.

Naposledy editováno 24.04.2013 23:37:04

Jawablázni

24.4.2013 v 23:31 | Nahoru | #28717
90/90 je snáď 3,5 palca? Néni 1,85 ráfek?
No,zalepit - když je tam tak milión pididírek, tak se tam musí dat nejaká sračka, no.
Když nechceš nekeho otravovat, dej tam dušu. Aspoň se pocvičíš.

Naposledy editováno 24.04.2013 23:34:05

Jawablázni

24.4.2013 v 23:36 | Nahoru | #28718
Bimbam>pojezdil sem..je to prd platne
Zdenalbenal> v techničaku je doslova toto 1.85x18 H2; 90/90 - 18 51P

Jawablázni

24.4.2013 v 23:37 | Nahoru | #28719
Zdenalbenal> spíš se mi to tam neche vozit zase bych čekal dva dny,vysolil nějaký ten peníz,pak to zas bude dv aměsice stat a opět se to vymačka...domam ma 3nahradni duše, tak kdyby šli použít, myslel sem, že bych je tam dal..

Jawablázni

24.4.2013 v 23:40 | Nahoru | #28720
No, to první je ráfek (H2 je profil), to druhé je guma a to číslo "51P" sů indexy nosnosti a rychlosti.
Tož nešpekuluj, dej tam dušu a jezdi.

Naposledy editováno 24.04.2013 23:41:40

Jawablázni

24.4.2013 v 23:43 | Nahoru | #28721
Akorát si myslím, že ten ráfek má hump proti vyzutí (bezdušák by to měl mět) a to se nekdy kurevsky dostává patka plášťa od ráfku.
Du spat, zejtra musím zvyšovat HDP .

Naposledy editováno 24.04.2013 23:44:50

Jawablázni

24.4.2013 v 23:50 | Nahoru | #28722
Zdenalbenal>ok,zkusím to a uvidím...maximalne mu to tam odvezdu na nazutí a zalepení nu..:) díky:)brou

Jawablázni

25.4.2013 v 00:41 | Nahoru | #28723
Šaman - ještě mě napadlo - rázovou utahovačkou / povolovačkou ta matice povolit půjde i když bys to nezašprajcoval.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.4.2013 v 07:20 | Nahoru | #28724
Dekuji kluci po skole koupim dily a udelam to.

Jeste jedna prozba pred rokem jsem vymenil gufera v prednich vidli a ted mi na pravy strane zacal tyc olej ale vypustnim sroubem asi spatny tesneni a nahore nalejvacim otvorem tam to sacuji na spatny O krouzek rikam to dobre ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.4.2013 v 08:24 | Nahoru | #28725
shaman.fan> řikáš

(reakce na) Jawablázni

25.4.2013 v 08:51 | Nahoru | #28726
Čmoud> Tak jeste dnes koupim tesneni a O krouzek pac si myslim ze uz tam zadny olej neni. To bude to moje skakani

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.4.2013 v 08:52 | Nahoru | #28727
Hned bych jel s nim!

Jawablázni

25.4.2013 v 09:16 | Nahoru | #28728
Tak že by nám na Rodewisch vyšlo počasíčko KuK .Jen škoda že jsou nad celou akcí jiné černé mraky.

Jawablázni

25.4.2013 v 10:01 | Nahoru | #28729
Čmoud - no tak jeď, o Bohouše se teta a Martina snad postarají, aspoň se pořádně projedeš. Třeba ti fabrika potom věnuje nějakýho předváděčkovýho sportarda Ale víš co je divný? Že jede na starý 634, a ne na nějakým moderním stroji z týnecké produkce. Přijde mi to jako kdyby potichu ukazoval - helejte se, co se umělo udělat a i po tolika letech ten stroj pojede a vydrží.

Šaman - olej tam ještě nějakej mít budeš, ale bude ho tam tak čtvrtina. Když už se v tlumičích budeš hrabošit, vyměň olej i v tom, kterej ti neteče.

Jawablázni

25.4.2013 v 10:05 | Nahoru | #28730
Bimbam> on to tam i v podstatě píše..si to přečti celé ty stránky...taky bych hned jel...je to můj sen i na té motorce

Jawablázni

25.4.2013 v 10:10 | Nahoru | #28731
Já si to nepřečtu, je to na xichtbůku a tam se nedostanu, i to co dal Čmoud jako odkaz se mi zobrazilo asi jako úvodní text se spoustou chybějících písmenek v tom krátkým textu.

Jawablázni

25.4.2013 v 10:13 | Nahoru | #28732
Bimbam> na xichtbůku to není, a na té stránce co dal čmoud to je..počkej ti to sem zkopíruju

.....Symbolická podpora stále žijícímu českému motoprůmyslu ve světě i na domácí scéně s aktivní účastí továrny JAWA i předních mediálních a komerčních subjektů české motoscény.

....Začíná to motocyklem samotným. Jawa stále vyrábí nesmrtelné třistapadesátky pro neevropské trhy a jejich podíl v ekonomice firmy hraje výraznou roli. V současné době se pracuje na tom, aby dvoudobý model splnil současné emisní předpisy a směl se po sedmi letech vrátit na trh EU. Kromě toho jde stále o poměrně atraktivní koncepci pro východní trhy a pro trhy Jižní Ameriky.

...Pro nás úspěch znamená zapojit do projektu maximum českých firem a s jejich podporou akci úspěšně završit – tedy v první řadě dojet, objet Zeměkouli kolem dokola a dokázat, že to jde za poměrně malé peníze a s motocyklem, který je dostupný prakticky každému, ukázat, že sny se dají plnit i v dnešní době.

Proč právě Jawa?

Teď bych vás měl přesvědčit o tom, že tahle motorka je moje celoživotní láska, že jsem hned s prvním nádechem na tomhle světě vtáhl její modrej kouř a můj život dostal koleje, bez výhybek vedoucí rovnou do starodávné továrny v Týnci nad Sázavou. Měl bych vás přemluvit, abyste mi věřili, že můj život byl plnej jenom těchhle archaickejch dvouválců, čímž se volba jasně stala jen logickým pokračováním mé oddanosti domácí značce. A měl bych taky vyvrátit, že jsem tisíckrát neklečel někde u cesty nad rozloženým strojem a nezaříkal se, že Jawa už NIKDY! Ne, to si mně s někým pletete, to jsem přece nebyl já…

Vidíte, a přitom je to z velké části chladnokrevný kalkul, taková svatba z rozumu… ehm, v tomhle případě asi spíš z nerozumu. Jsem Čech s modelovým ročníkem 1974, takže je jasný, že starý motorky s logem Jawy i bez něj mě formovaly a deformovaly, až mi nakonec v životě zůstaly jako protiváha mého povolání, ve kterém bylo hypermoderních biků asi půl tuny na každý čtvereční milimetr. S touhle „čtyřkou“ to ale bylo jinak. Ta asi byla od svého narození předurčena k velkým cílům. Jen posuďte sami – zatímco já ještě tahal žížaly za ocas (ano, byl jsem dítě bystrého rozumu a bezpečně rozeznal, kde má žížala ten správnej konec), tenhle pracant se už vzpínal pod horkokrevnými žáčky autoškoly a jejich instruktorem, aby se nakonec namísto zaslouženého odpočinku dočkal velkého výletu.

Naposledy editováno 25.04.2013 10:15:17

Jawablázni

25.4.2013 v 10:37 | Nahoru | #28733
Dík. Na mě tam vybaflo nějaký facekrámový okýnko a pak mi vyskočila chyba v čemsi a že se musí prohlížeč vypnout, načež se mi to vyplo a musel jsem ten starej soustruh v práci restartovat ... Skončila sváča, jde se makat.

Jawablázni

25.4.2013 v 10:52 | Nahoru | #28734
Na to bych vydržel čumět celý dny. Bagrování Jordánu v Táboře.



Jawablázni

25.4.2013 v 11:58 | Nahoru | #28735
Kolik už mají odbagrováno? Ten starej středověkej rybník byl dost zanesenej. V sousední vsi čistili takhle rybník Rozkoš, kterej je tam asi 400 let a bagrovali ho rok, usazeniny byly zhruba třímetrový. Vyváželi to na pole nad Žabonosy, kde pak hledači pokladů důkladně prošťourali rybniční bláto z každé vysypané tatrovky. Našli dost zajímavejch věcí od renesančních mincí přes pamětní medaile po přezky wermachtu z druhý světový, o všelijaký keramice nemluvě. Ze zbraní většinou šavle, tesáky a bajonety.

(reakce na) Jawablázni

25.4.2013 v 14:13 | Nahoru | #28736

Čmoud píše: Hned bych jel s nim!

Zajímavý projekt. Akorát mu tam chybí nejzajímavější kontinent. Afrika!

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.4.2013 v 14:18 | Nahoru | #28737
A pak by napsal knížku "Na čtyřce k beduínům" že?

(reakce na) Jawablázni

25.4.2013 v 14:20 | Nahoru | #28738

Bimbam píše: A pak by napsal knížku "Na čtyřce k beduínům" že?

Jawablázni

25.4.2013 v 18:35 | Nahoru | #28739
Tak Trinda uz vrci s tou novou spojkou to jede jako dabel. Ma novy lamely primar a olej. Vic pry eni treba menit ukazoval jsem to odbornikovy ze to neni opotrebovany pruziny ani mezi lamely spojkovy kos je taky v pohode. Jen dotaz

Po kolika km menite olej v prevodovce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.4.2013 v 18:55 | Nahoru | #28740
Vlasťák1973> K tomu naklánění motorky: svého péráka jsem při skorovyjetí reservy nakláněl mnohokrát a vždycky to pomohlo. Je to podle mě konstrukcí kohoutku.

Moje Jawa / ČZ 175 jezdí stále se spotřebou okolo 3 litrů. Těch 5 l je moc, proměřuje Ti tachometr, to už sám víš.
Ani Jawa 650 nejezdí za 5 litrů, při normální jízdě si vezme 4,2 až 4,4 litru na 100 km. Na dálnici, při 130, jede opravdu za 5 litrů.

Dnes jsem konečně trochu projel Stylku. Na jednom parkovišti se okolo seběhli tři majitelé Banditů, divili se, že s Jawou běžně jezdím na motodovolené po Evropě a líbila se jim. To potěší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist