Co se mi to ale po cestě domů nestalo. Jedu, rovinka do kopce, tak tomu trochu dám, otáčky 10 000ot/min vyjedu zvolním a najednou je mi teplo na prave noze. První co mě napadlo bylo, že někde něco povolilo a pochcala mě voda z chladiča. Kouknu dolů a ona ne voda, ale olej. Servisák málo dotáhl nalívací zátku a ta se postupně povolovala až povolila. Díky jistým kolům, které se otáčí hned pod otvorem jsem měl zřejmě všechen olej během chvilky na motorce a na sobě. Hned jsem zastavil a vypl motor - kontrolka samozřejmě svítila - v olejoznaku ani známka po oleji.
Jelikož mi k nové moto dali i asistenční službu, nechal jsem si to odtáhnout. Přes noc si to nechaj u sebe a ráno to opět povezou do Břeclavi. Já jel dom autobusem (kterej mi proplatí asistenční služba) a zbytek cesty (bylo pozdě, žádný spoje) jsem šel asi hodinu v kombinéze dom.
Motorka je jak prasem pneumatika z jedné strany celá namazaná, bota taky, nohavica, podvlíkačky, podsedlák a kdoví co ještě.
Po servisu budu díky jejich nedbalosti požadovat nový olej zdarma, vyčištění motorky aby byla jako nová a uhradit náklady spojené s čištěním kombinézy a čas, který jsem se musel mr*at dom pěšky.
Asistenční služba hradí taky jízdné (vlak, bus) směrem z domu do servisu pro stroj.
Co si o tom myslíte? Jak by jste to řešili vy? Díky
Uzavřeno 27.05.2013 v 21:33 uživatelem mirek8
Naposledy editováno 15.04.2013 21:59:43
dva_hrnce píše: Já si myslím, že by ta pneu po pořádném odmaštění mohla být použitelná.
Ale asi nikdo se zdravým rozumem by na ní už nejezdil.
Aspoň já bych na to pořád myslel a případné riziko je velké. To uz je pořizovací cena nové pneu zanedbatelná proti tomu co by se mohlo případně stát..
Já bych tu gumu otřel hadrem a kdybych mělo jo náladu, umyl bych ji jarovou vodou, ale vůbec bych se toho nebál. Předposranost mě z motorky spíš shodí než kdysi umaštěná guma.
1 reakcí na tento příspěvek Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
TDM851 píše: Chtěj, na co si vzpomeneš. Mechanik má pojistku na blbost, takže záleží, co ti uzná servis. Asi bych si hlídal spotřebu oleje, jestli se nemázly písty ve válcích. Vzpoměl jsem si, jak mi cca 14 let zpět vyletěl vypouštěcí šroub na Kawě GPZ 500 u Brněnské přehrady. V zatáčce jsem vedle sebe uviděl zadní kolo, svodidlo, sráz do přehrady a čekal highsider. Ten naštěstí nepřišel. Byl to pěkný zážitek
no, tak nastesti jsem mel stesti.. ale touhle banalitou se opravdu muze stat hodne moc spatnejch veci.
Chápu,že se serviskou to moc doma dělat nejde - musel bych si vyřezat z brambory štempla do serv.knížky a naučit jinej podpis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
mirek8 píše: tady nikdo o tom, ze mu bude davat platit cele boty a novou kombinezu nerikal. a ani ja jsem to nemel v umyslu. nejsu zas vychcavka. je me jasny ze boty za 5000 si u nej za 5000 nenárokuju. ale treba jen za 1000kc snizeni zivotnosti nebo neco.
asi si to spatne pochopil. tohlew jsou veci ktere se daji prezit. ale napr. gumu, tu proste novou. jestli bys na ni jezdil, tak ti doporucuji, polis si ji olejem, pak vycisti a stastnou cestu..
Taky jsem uvedenou poznámku nemyslel na Tebe, aby jsou zde jiní, kteří by se dožadovali NOVÝCH bot. Na ty jsem taky původně reagoval.
parezi píše: Tak přesně toto jsem si myslel (a teď jsem zvědav co nám poví honzíkjeníkbenda).
Tak teď bude záležet, jak se k tomu postaví servis! Měl by ti je uhradit v plné výši. Dej vědět jak si dopadl.
ANO uznávám, že jsem idiot protože jsem si myslel, že boty jsou nepoškozené.
Nicméně stále si myslím, že chtít uhradit za tři roky staré boty plnou výši může chtít jen "teď Honzíku opatrně na slova"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
Uvědom si ale, že mu ty botky mohli klidně ještě dalších několik let dobře
sloužit.A teď kvůli nějakému JOUDOVI, který ODFLÁKL svou práci by měl
vysolit několik litrů za nové!?!? PROČ ???
A boty? Mám tři roky staré auto, které myslím že mi nějaký rok taky ještě bude dobře sloužit, Nicméně když mi jej někdo zboří, neočekávám, že dostanu peníza na nové. Dostanu na 3roky staré, nebo holt šahnu do kešeně a doplatím si a budu mít opět nové.
Jasně, že auto a boty je rozdíl, že použité boty nejsou to pravé, ale bohužel to tak je.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
honzajendabenda píše: ANO uznávám, že jsem idiot protože jsem si myslel, že boty jsou nepoškozené.
Nicméně stále si myslím, že chtít uhradit za tři roky staré boty plnou výši může chtít jen "teď Honzíku opatrně na slova"
na druhou stranu bych s tema botasma jezdil jeste 2 3 roky a pak bych si koupil novy. ted jsem nucen koupit novy uz ted. takze zbytecne vydavam 5k ted misto abych je dal az za 3 roky. to je ten duvod proc by se dalo pozadovat novy. momentalne nemam cash a proste boty si dovolit nemuzu. znicil mi je. a v cem mam ted jezdit? tot druha strana pohledu
1 reakcí na tento příspěvek Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
Z toho budeš dělat wallpapery či co?
trins píše: strakon> jak prosím tě můžeš vědět že se to na tom motoru podepsalo?..ty jsi ho viděl rozdělanej?....osobně si myslím že pokud dají novej olej, Mirek to projede a bude vše OK,tak nikdo nikdy nepozná že se něco takovýho někdy stalo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
trins píše: hele.....nesměj se a nesnaž se to porovnávat,ale jen pro pobavení.......bývalej kolega,dělal údržbu na dieselovým motoru HATZ co byl v kompresoru...vypustil olej, zašel na svačinu,dal si kafe,cigáro,vytlačil ho před dílnu,nakopl a za cca 3min se z motoru zakouřilo a zdechnul...tak to zkoušel znovu nakopnout a nic.......a druhej kolega ze vrat na něj řve:" pičo až budeš měnit olej vem si větší lodnu,tahle ti přetekla.......ten kokot tam nedal zátku,nalil 4litry oleje,vytlačil to ven a nakopl.....no dopadlo to tak že dal zátku,nalil olej a nastartoval..nechal to půl dne běžet a motor už 8let běží bez GO
Ty máš argumenty, to by jeden blil Pokud jel a přestalo mu to mazat, může to mít hvízdlý třeba na vačce a projetím poznáš prd. Později se to přidřený místo může začít čím dál víc vydírat, když jsi tak znalý jistě víš co je adhezivní opotřebení. Pak vysypeš ranec za novou hlavu, vačku.... Nebo jestli se chytnul nějaký válec, při tom výkonu co ta mašina má nepoznáš na jízdě taky zhola nic, ale zde by se to dalo zjistit přeměřením komprese což bych až by se mi mašina dostala do ruky udělal a pokud by byla nějaká ztráta tlaku v nějakým válci reklamoval bych motor.
Proto si dělám všechno sám, pak můžeš nadávat jen sám na sebe. U nový mašiny je to tak trochu pešek se zárukou, ale to bych těm mechanikům stál za zády a nespustil bych z nich oči, když bych vysypal čtvrt mega za novou mašinu. Každopádně přeji hodně štěstí s reklamací, věřím, že můžeš být solidně nasrán
Naposledy editováno 19.04.2013 00:26:35
Robinsson píše: U nový mašiny je to tak trochu pešek se zárukou, ale to bych těm mechanikům stál za zády a nespustil bych z nich oči, když bych vysypal čtvrt mega za novou mašinu.
Jasně, jak sem už psal, všechno si kontrolovat a u nový mašiny bejt u servisu a dívat se, co mi dělaj a jak. Ať se v těch servisech naučej dobrejm móresům z Německa Dvakrát sem měl Hondu v autorizovaným servisu v Liberci a dvakrát něco posrali. Tam už bych se nedal ani přezout gumu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
mirek8 píše: na druhou stranu bych s tema botasma jezdil jeste 2 3 roky a pak bych si koupil novy. ted jsem nucen koupit novy uz ted. takze zbytecne vydavam 5k ted misto abych je dal az za 3 roky. to je ten duvod proc by se dalo pozadovat novy. momentalne nemam cash a proste boty si dovolit nemuzu. znicil mi je. a v cem mam ted jezdit? tot druha strana pohledu
Tyjo, koupit mašinu za čtvrt míče a pak nemít ani korunu je vcelku odvaz
mirek8 píše: na druhou stranu bych s tema botasma jezdil jeste 2 3 roky a pak bych si koupil novy. ted jsem nucen koupit novy uz ted. takze zbytecne vydavam 5k ted misto abych je dal az za 3 roky. to je ten duvod proc by se dalo pozadovat novy. momentalne nemam cash a proste boty si dovolit nemuzu. znicil mi je. a v cem mam ted jezdit? tot druha strana pohledu
dyž dostaneš amortizovanou částku za zničené boty, dejme tomu že 2500kč, tak si boty v ceně 5tkč koupíš za 2500kč, tak nerikej že budeš dávat pětku karle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
Robinsson píše: Ty máš argumenty, to by jeden blil Pokud jel a přestalo mu to mazat, může to mít hvízdlý třeba na vačce a projetím poznáš prd. Později se to přidřený místo může začít čím dál víc vydírat, když jsi tak znalý jistě víš co je adhezivní opotřebení. Pak vysypeš ranec za novou hlavu, vačku.... Nebo jestli se chytnul nějaký válec, při tom výkonu co ta mašina má nepoznáš na jízdě taky zhola nic, ale zde by se to dalo zjistit přeměřením komprese což bych až by se mi mašina dostala do ruky udělal a pokud by byla nějaká ztráta tlaku v nějakým válci reklamoval bych motor.
Proto si dělám všechno sám, pak můžeš nadávat jen sám na sebe. U nový mašiny je to tak trochu pešek se zárukou, ale to bych těm mechanikům stál za zády a nespustil bych z nich oči, když bych vysypal čtvrt mega za novou mašinu. Každopádně přeji hodně štěstí s reklamací, věřím, že můžeš být solidně nasrán
když chceš dělat chytrýho,tak si to přečti celý.......to s dieselovým motorem jsem dal spíš pro pobavení.
A proč by neměl poznat přidřenou vačku,nebo válec......to ta motorka má tři miliony koní a tímto by jich 15 ztratila?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
Obavam se aby si nemel chytlej motor..coz mozna i bude ale neprojevy se to hned.
Guma od voleje je skoro na vyhozeni. Vydelas si jak ti klouzne...
Zajimalo by me cim ji budou cistit...bud ji vyzerou a zkurvy a nebo bude porad mastna.
spatne vse a problemy.
Creck - to je uplne normalni...kokot co nema cit ti to zkurvill..vecina ucencu...
Kdyz nema cit ma si vzit momentak.
Naposledy editováno 22.04.2013 12:40:40
3 reakcí na tento příspěvek Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
Přijel jsem motorku mi vyvezl ven, koukl jsem na to - no žádná sláva - budu se s tím muset pomazlit a dat to do pucu - ale aspoň už tam není olej všude. Nová zadní pneu vyměnená. Startuju a jedu do prdele. Po pár kilácích jsem zkoušel zadní brzdu - výsledek: mohl bych jet se sešlápnutou brzdou z Břeclavi do Brna a nic by se nestalo jak to klouže:D
Neměl jsem chuť tam jezdit znova. Zítra mu to nahlásím a bude mi posílat nový desky.
Nevím, jak může říct že desky jsou ok při tom stavu v jakým sou. Neměl klíčky ano. To je pravda. Ale to je tak těžký sednout na moto a říct kolegovi ať mě potlačí a zkusit zabrzdit? No prostě to posral. Tohle by člověk protočil i rukou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
Naposledy editováno 22.04.2013 22:10:24
SVSkritek píše: mirek8>Hlavne Wapka na motorku - humus. Zateče to za gufera do ložisek, konektorů, za plasty atd. a vysychá to měsíc...
jo to jsem chtěl taky napsat - jen jsem zapomnel. ze pokud to cistil wapkou, tak doufam ze u toho pouzil mozek.
1 reakcí na tento příspěvek Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
paca píše: Tyjo, koupit mašinu za čtvrt míče a pak nemít ani korunu je vcelku odvaz
je no, ale já to měl stejně, koupil jsem moto a ne že bych neměl ani korunu, ale taky nebylo hned na další "zbytečné" výdaje navíc..
To si mám jít koupit mašinu za čvrt mega teprv až našetřím 400tis.?
1 reakcí na tento příspěvek Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
mirek8 píše: AKTUALNE: dnes jsem cestoval busem a vlakem a busem do Břeclavi. Přijdu, pán že to vzal wapkou a že je to vyčištený. Akorát neměl klíčky (který jsem neměl fakt chuť jim dávat), tak nevyčistil pod sedlem spolujezdce a tak. Když jsem mu ještě v pátek volal, tak říkal, že vyměnil gumu, vyčistil to a dal nový olej. Desky, že jsou prej v pořádku.
Přijel jsem motorku mi vyvezl ven, koukl jsem na to - no žádná sláva - budu se s tím muset pomazlit a dat to do pucu - ale aspoň už tam není olej všude. Nová zadní pneu vyměnená. Startuju a jedu do prdele. Po pár kilácích jsem zkoušel zadní brzdu - výsledek: mohl bych jet se sešlápnutou brzdou z Břeclavi do Brna a nic by se nestalo jak to klouže:D
Neměl jsem chuť tam jezdit znova. Zítra mu to nahlásím a bude mi posílat nový desky.
Nevím, jak může říct že desky jsou ok při tom stavu v jakým sou. Neměl klíčky ano. To je pravda. Ale to je tak těžký sednout na moto a říct kolegovi ať mě potlačí a zkusit zabrzdit? No prostě to posral. Tohle by člověk protočil i rukou.
Tak to je k posrání. Kdysi (cca 20 let zpět) jsem v záruce reklamoval kolo za 10 táců. Zapouzdřenej střed vaklal po 1 týdnu provozu. Pán to přijal a když sem si kolo vyzvedával, tak koukám a vidím, že rám u talíře je nějakej divnej. Servisák tam dal kratší střed a protože mu tam při nasazení dřel nejmenší talíř o rám, tak vzal kladivo a vypouchal tam kus rámu do placata. Letěl sem s tím za ním a on, že prej se to normálně dělá (mlátí kladivem do rámu). Tak sem jel za prodejcem a ten teda uznal, že to není normální postup, ale že se rámu nic nestalo, když je to chrommolibden. No prostě nic sem z nich nedostal, koupil sem si novej střed a vyměnil. Rám sem nechal prohlídnout rentgenem a pak sem to zakytoval a přestřík. Taky to bylo úplně nový , ale jezdím dodnes bez problémů. Pointa příště si nenechám srát na hlavu.