GSko mi, když jedu třeba ve 4000 ot. a pak tomu začnu přidávat (třeba 3/4 plynu) tak se při 6000 ot. "zakucká" - to trvá třeba do 6500 - 7000 ot., a pak zase jede normálně - svíčky jsem zkoušel měnit, tak že by to bylo benzínem? Přicpaný hadičky? Nestíhající kohout? Zdá se mi, že na polohu PRI je to trošku lepší.
Začlo to dělat najednou.
Díky
JInak netusim co ma GS za karburatory , ael predpokladam ze by to melo mit membranu. Tak se podivej na membrany jestli jsou OK, tzn jestli nejsou deravy.
+soupatka nevim jak se skrtilo GS ale treba ER5 (ktera ma nektery veci docela podobny) se skrtila dirama v soupatkach a ty se pak zalepovali.
Podle me je to rozhozenejma karburatorama, takze kdyz na nic neprijdes tak projistotu seridit karburatory. NEbo se nekdy zastat pichnu ti to na lambdu a budes vedet.
Je tam myslím mikuni BTS 33 v počtu 2 kusy. Na netu je spousta ukázek, jak to rozebrat a seřídit (např pro BTS 40, který se liší v podstatě jen průměrem difuzoru)
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E - vynechání při 6000 ot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E - vynechání při 6000 ot.
JerryTheRay píše: Zdar, taky mi GeeSO "trochu škubalo" v nízkejch točkách, ale co si vzpomínám tak to bylo většinou při studeným motoru, když jsem vyjížděl,ale jakmile bylo zahřáto tak pohoda. Spíš když ten motor podtáčíš, tak je to "ucukaný", nebo ti to dělá i při zahřátým motoru? Jo a na polohu PRI bys jezdit neměl, to snad víš
Ale 6tis otacek nebudou "nizky otacky" ne ?
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E - vynechání při 6000 ot.
Tagstein: to bych mohl skusit!
Mára153: hladinu jsem sice neměřil, ale předpokládám, že bude OK. Ta by se taky z ničeho nic nerozštelovala
Jarda350 píše: JerryTheRay: samozřejmě, ale skusit se to může. A když jsou v pohodě jehlový ventily, nemělo by to snad vadit. Ale nejezdím na ni
Tagstein: to bych mohl skusit!
Mára153: hladinu jsem sice neměřil, ale předpokládám, že bude OK. Ta by se taky z ničeho nic nerozštelovala
Ale rozstelovala! Treba deravym plovakem, psaklym uchytem, bordelem na ose atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E - vynechání při 6000 ot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E - vynechání při 6000 ot.
gugo píše: JerryTheRay> u GS ?? bych tak typnul ze 9tis bude strop
strop je 13, ale od 12 už citelně vadne. Mi znatelně dělalo až když jsem na to dal výfuk z bandita kolem těch 6. S origo mi to pod 6 nejede vůbec. Jinak včera jsem nechával seřídit karbece a zdá se, že je po problému.
E 21.4. - dnes jsem si dal ostřejší vyjížďku a ten propad ve výkonu to má furt
Naposledy editováno 21.04.2013 23:05:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |