Uzavřeno 17.04.2013 v 21:49 uživatelem Klaudin
Otevřeno 17.04.2013 v 21:53 uživatelem Klaudin
Uzavřeno 17.04.2013 v 21:58 uživatelem Klaudin
vie píše: Spravny postup je: naucit se chodit, potom kolobezka, dale trikolka, kolo, moped, pionyr, skutr, motorka 250 ccm, 350 ccm, 500 ccm, 600 ccm, 750 ccm a nakonec 998 ccm.
Koukam, ze vetsina jsou tady naprosti dementi. Pokud slecna dosahne nohama na silnici, dosahne na stupacky a na riditka, je schopna jet s jakoukoliv motorkou i pomalu nezavisle na jejim obsahu. Pokud ma vrozene bunky pro rovnovahu a dejme tomu jeste trochu pro motory. Je schopna jet cimkoliv. Pokud se ale jedna jen o modni vystrelek a vrozene bunky nema, tak ji zadna autoskola ani kurz nenauci "v pohode jet a jizdu prozivat". V tom ji ani postupne pridavani objemu, konstrukce brzd nebo dokonce ramu v zadnem pripade nepomuze. A dementsky rady, aby si koupila lehci a potom tezsi jsou naprosto k nicemu.
Nejradeji bych napsal něco o dementech na tvou adresu, ale urážkama se ničeho nedocílí, takže nic..
Z vlastní zkušenosti vim, ze je celkem rozdíl poslat do zatáčky moto kteráž na 120kg nebo 220 kg a pokud si myslíš něco jiného, asi nemá smysl ztracet s tebou čas
Klaudin píše: No,nepotřebiju zastání.Dle Tvého názoru na ní nemám co dělat,protože ji nenarovnám?Nenarovnala bych asi ani 100kg mašinu.A takových je nás víc.Znamená to tedy poměr-nenarovnáš moto=nemáš tam co dělat?:)
Ženská tvé postavy narovná 100 i 200 kilo > jen vědět jak na to > a to mimo jiné učí na kurzech bezpečně jízdy.
Nicméně o tomhle to opravdu az tak neni, ale jízda samotná pro tebe bude vic trápení nez požitek.. A za tim si stojím
3 reakcí na tento příspěvek Začínám na moto
TheThomson píše: můj první stroj byla Honda CBR 900.. Každej říkal že se zabiju a podobně ale když jezdíš s rozumem tak na obsahu ani na výkonu nezáleží...
Fyzikální zákony by s Tebou asi nesouhlasily...
Sice jsem po asi 12letech od doby pionýra, ČZ a Jawy 350 (skůtry 125 na dovolených nepočítám) poprvé vlezl taky na kamarádovo BlackBirda a přežil, ale ačkoli je to docela hodná motorka (dost váhy na předku,takže se jen tak nepostaví), tak jsem (mám 182cm a 100kg) se s ním trochu pral - nezvyk na široké pneu, váhu, brzdy (díky za DualCBS - na zadní jsem se bál šlápnout). A asi to bylo i tím, že jsem se bál o půjčenou moto, oblečení slabota atd... Sednout na něcp podobnýho na začátku (mám neomezenou od r. 1996) bych se bál i tehdy v pubertě.. A X11 je víceméně odstrojený Black s větším tahem...
TheThomson: můj první stroj byla Honda CBR 900.. Každej říkal že se zabiju a podobně ale když jezdíš s rozumem tak na obsahu ani na výkonu nezáleží...
Tenhle argument by platil, kdyby s rozumem jezdili i všichni ostatní. Ale krizovou situaci si nemusí způsobit jen jezdec samotný. Stačí, když cestu zkříží auto které nedalo přednost. Co je snazší ubrzdit: Motorku která váži 150 kilo, nebo tu, která váží 250?
Zkus hodit neplavce do hluboké vody a vysvětluj mu, že když nebude panikařit a bude dělat správné pohyby, že se neutopí. Vsadím se, že mu to nepomůže.
8314 píše: Klaudin> Tohle se nedá vydržet. Nenech se zblbnout od človíčků kteří jezdí jen proto, aby si dokázali , že na to mají.To co většina z nich najezdila, jsem já nacouval a tak bych motorkaření příliš nedramatizoval. Přistup k tomu jako k zábavě , ne k úkolu a ono to půjde a když ne , tak to zkus jinak. Myslím , že všechno podstatné napsal VIE. Užij si to.
...kolik jsi nacouval na motocyklu!?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
540david píše: Na silnejch motorkách mám něco odjeto a každej motorkář ti potvrdí, že co má kolem 150Ps dokáže pořádně kousnout. Jediné, jak tomu můžeš předejít, je jezdit veeeeeeeelmi pomalu a brzdit provoz. Potom ovšem nechápu, zda jezdíš pro radost nebo jako masírku...
Jeste jednou si dovolim vstoupit do diskuze, jelikoz to vypada, ze mnozi vubec nevi, co 150 PS je.
... jeden chytrý člověk představil světu definici práce. Stanovil, že jeden statný kůň je schopný za jednu minutu vyzvednout do vzduchu břemeno o hmotnosti 150 liber a urazí při tom 220 stop. Z toho nám plyne 150 lb x 220 ft / 60 s = 550 ft-lb/s. A z toho plynou naše oblíbené "koně"
Za předpokladu, že vaše motorka vytáhne 15000 liber za 60 sekund a urazí dráhu 220 stop, pak má sto koní.
A jeste jeden graf:
Z toho jednoduse plyne, ze udaj treba 150 koni je maximalni vykon pri urcitych otackach. Otazka druha je, za jak dlouho toho maximalniho vykonu dosahneme. To znamena, nebude-li se moc rychle kroutit plynem, pojede kazda motorka ze zacatku se stejnym vykonem jako treba pionyr 21 (obrazne receno). V principu jde tedy jen o to, vyzkouset si citlivost plynu a naucit se pridavat s citem eventuene staci prodlouzit drahu pridavani plynu.
Nekdo ma vic talentu a citu nekdo min, to ze se s tim budes tahat je jen tvuj problem.
Ale krapet jinej poblem mozna bude az neuvazene pridas plyn (treba na vyjezdu ze zatacky) a zjistis ze ta masina moc chyb neodpousti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
vie píše:
Z toho jednoduse plyne, ze udaj treba 150 koni je maximalni vykon pri urcitych otackach. Otazka druha je, za jak dlouho toho maximalniho vykonu dosahneme. To znamena, nebude-li se moc rychle kroutit plynem, pojede kazda motorka ze zacatku se stejnym vykonem jako treba pionyr 21 (obrazne receno). V principu jde tedy jen o to, vyzkouset si citlivost plynu a naucit se pridavat s citem eventuene staci prodlouzit drahu pridavani plynu.
bože
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
4 reakcí na tento příspěvek Začínám na moto
Klaudin píše: Dvě věci mě zaráží..Ta první...Měla jsem za to,že když jdu dělat MŠ bez "omezení",budema se učit pozvolna a ano,zkončíme i na silným stroji jako je právě 1100..,1200.Dělám přece školu bez omezení..Tak at' ošáhnu i tu silnou,protože většina lidí co na to jdou,počítaj s touhle altrnativou.Ta druhá...Motoškola je mi vlastně k h....,protože se naučim(pokud to vůbec dám)z větší části "jen"to,at' projdu u komisaře..Ze zákona je na to málo jízd.Nechápu,proč na auto je jich víc a na moto mín',když,dle mého názoru,je daleko víc potřeba právě na moto se učit více,je to mnohem nebezpečnější....Tak se mi zdá,že máme další díru v zákoně a nikdo se nad tim nepozastaví.Pak hubojou instruktory a mrdaj začátečníky,jaký že hovado to zase posralo..Každý se musí naučit pak sám,to je daný,ale mě to fakt zaráží..
Vítej v realitě.
Víš kolik motorek by musela autoškola mít, aby mohla jít takhle postupně, kolik hodin bys na tom musela jezdit,aby sis na motorku trochu zvykla a kolik by pak řidičák stál?
P.S. Já dělal rovnou na velkou a po pár kolečkách na hřišti na Simsonu, mně vzal majitel autoškoly k sobě domů,kde parkoval Jawu 350 a tam jsem (bez helmy) asi hodinu jezdil kolem baráku a tím jízdy skončily.
1 reakcí na tento příspěvek Začínám na moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
Klaudin píše: Dvě věci mě zaráží..Ta první...Měla jsem za to,že když jdu dělat MŠ bez "omezení",budema se učit pozvolna a ano,zkončíme i na silným stroji jako je právě 1100..,1200.Dělám přece školu bez omezení..Tak at' ošáhnu i tu silnou,protože většina lidí co na to jdou,počítaj s touhle altrnativou.Ta druhá...Motoškola je mi vlastně k h....,protože se naučim(pokud to vůbec dám)z větší části "jen"to,at' projdu u komisaře..Ze zákona je na to málo jízd.Nechápu,proč na auto je jich víc a na moto mín',když,dle mého názoru,je daleko víc potřeba právě na moto se učit více,je to mnohem nebezpečnější....Tak se mi zdá,že máme další díru v zákoně a nikdo se nad tim nepozastaví.Pak hubojou instruktory a mrdaj začátečníky,jaký že hovado to zase posralo..Každý se musí naučit pak sám,to je daný,ale mě to fakt zaráží..
...někdo se jezdit nenaučí nikdy.
...a stejně mě tak trochu připadá,že si z nás děláš tak trochu dost prdel!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
A u zbrojaku to samy taky me okradli 5x jsem si picnul do papiru z CZ75 misto abych kazdou ranu daval z neceho jinyho a ta posledni mela bejt 50AE, tak si to napis jako dalsi diry v zakone.
A ted z jinyho soudku, jak na ty masine chces jezdit kdyz ji par podstatnejch dilu chybi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
v4o píše: Mě spíš zaráží, že tady na fóru se ptáš, jestli můžeš začít na tom, co jsi si vybrala a když Ti to většina lidí nedoporučí, tak se Ti to nelíbí a hledáš chybu v autoškole. Motorky nejsou auta,to je stejný, jak jdyž si někdo myslí, že má najeto statisíce km v autě, tak nebude mít problém na moto. Mám pocit, že nevíš, do čeho lezeš, prostě si si něco vysnila a teď Ti ten sen mizí před očima...
Chtěla jsem to "probrat",nehledám chybu v MŠ.Že motorky nejsou auta,to vim moc dobře.Věř,že kdybych nevěděla do čeho lezu,sedla bych a neřešila to tady..A pozor,ne chyby v motoškole,nýbrž zákony!!!S instruktorem jsme to probírali a dal mi za pravdu.Je z toho totiž taky nasranej..Promin',ale obecně jsem měla za to,že se do MŠ chodí učit.To jsem ale blbá..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
Klaudin píše: Chtěla jsem to "probrat",nehledám chybu v MŠ.Že motorky nejsou auta,to vim moc dobře.Věř,že kdybych nevěděla do čeho lezu,sedla bych a neřešila to tady..A pozor,ne chyby v motoškole,nýbrž zákony!!!S instruktorem jsme to probírali a dal mi za pravdu.Je z toho totiž taky nasranej..Promin',ale obecně jsem měla za to,že se do MŠ chodí učit.To jsem ale blbá..
Koukam, ze uz se konecne nekam dostavame, priznat si problem je prvni uspesny krok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
Skalik píše: Koukam, ze uz se konecne nekam dostavame, priznat si problem je prvni uspesny krok
Proč urážíš?To umí jen nevyrovnaný jedinec..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
Klaudin píše: Skalik> A promin',ale auto jsou o něčěm jiném než když sedneš z Hornetu600 na moto která má 1100.
A v čem? Přesedni z Favorita do Subaru STi...
Mám doma Swifta 1.2 a Accorda 2.4 a nejde s nima jezdit stejně - třeba v zimě si u Accorda musím víc hlídat nájezdovou rychlost do zatáčky nebo brzdnou dráhu, protože holt má o 500-600kg víc a je víc nedotáčivý a ze stejné rychlosti může mít delší brzdnou dráhu, Swift je proti němu lehká obratná motokára. Když utrhnu Accoda, tak se přetáčí relativně pomalu, Swift díky krátkému rozvoru rychleji a chce rychlejší reakci... O velikosti při manupulaci, odhadování místa na parkování, předjíždění nemluvě...
Naposledy editováno 15.04.2013 14:57:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
Klaudin píše: Proč urážíš?To umí jen nevyrovnaný jedinec..
Protoze jsem zlej a nevyrovnanej jedinec