1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Sam pouzivam cinskou Irda pajku, ktera funguje vyborne, ma sice nejake ty "cinske mouchy" ale nic co by zasadne ovlivnovalo funkcnost. A byla za ctvrtinovou cenu, tady se bavime o nejakych 20 000Kc za kus, jejich meraky a celkove elektrikarske naradi je za par supu a pritom kvalita odpovida nekdy i prevysuje zde zavedeny prumer.
Dále taky baterie, ktere vyrábějí jsou proti japonským sice méně známích značek, ale jejich provozem je videt ze funguji vyborne.
Zminoval jsem tu treba vyrobce ZTE (telefony -> 3ti nejvetsi vyrobce na svete) plno lidi tuhle znacku ani nezna pritom dela hojne prodavane brandovane telefony a nebo mimo jine svetovej bestseller ZTE Blade (Orange San francisko) a ten telefon je proste vybornej za ve sve dobe vydani neskutecnou cenu. A rekl bych pomer cena/ vykon/ kvalita do dneska stale neprekonany po 2 letech a cenovka pritom temer stale stejna.
Ta jejich vv 250 kterou udelaly sami (shineray) mi prijde mnohem simpatictejsi a pusobi na me kvalitnejsi motorkou nez ta zkopirovana honda.
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Teď jsem si listoval katalogem Motocykl 2013 a narazil jsem tam na Borossi BT 450 MX. Pod značkou Borossi se prodává v Německu, aji to testovali v Motorradu. Bohužel nevládnu germánštinou, takže si v testu nepočtu... Každopádně nevypadá špatně, prodává se tam za 5tis €, což je zhruba polovina oproti zavedeným značkám. Tam to pro ně zas není tolik peněz jak pro čechy, takže to snad aji zkoušijou. Tady jsou lidi hodně podezdřívaví a většinou nemaj tolik peněz, aby do toho šli. Já klidně přiznám že ty peníze bych taky nedal, ale je to spíš tím že je nemám. Ale jak se rozjaří, tak se zajedu podívat jak to vypadá ve skutečnosti a jak to jede.
Tady je citace z katalogu: " Nováčkem na off-road scéně je s italsky znějícím jménem BOROSSI,ale nenechte se mýlit, tenhle stroj vznikl kompletně v Číně. Za konkurenceschopnou cenu 5300 eur nabízejí Číňané kopii Hondy CRF 450 R z roku 2008 v měřítku 1:1. Bude napínavé sledovat, jestli se BT 450 MX uchytí mezi technicky nejnáročnějšími zákazníky. "
Motorrad test SM
Tady v tom videu jsou aji docela pěkny pády
Naposledy editováno 10.04.2013 21:04:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Starší stroje - slabé dráty , je potřeba kontrolovat a ev. dotáhnout - jinak praskají, podtlakový karburátor - je to hodnější, míň to žere........při potřebě prudké akcelerace (třeba před kládou, nebo příkopem) je to vlažné a je třeba práce se spojkou, ale zase třeba při výjezdech, kde tě rozhazují kameny a kořeny to bylo příjemnější - netahalo to tolik za ruce. Bylo potřeba déle točit startér a nebo vícekrát kopnout......to nevím proč - možná také na vrub karburátoru. Spojka hrozně ztuha - nutno nějak pořešit. Přední brzda také tužší, ale tam jsem si nějak zvykl - šel najít brzdný bod a neprobržďoval jsem. Podvozkově bez výhrad - zpracování kupodivu také. Celkově byla motorka oproti mojí Yamaze (YZ 426 F) hodnější a přátelštější. Terén byl hodně měkký - bylo po dešti, tak jsem ani papírově nižší výkon nijak nezaznamenal. Zato průběh byl super - nastupovalo to plynule od spodku a ani se to moc nebránilo podtočení - takže jsem si to užíval více než s mojí
Model 2013 - šoupátkový Keihin , rychlejší startér, silnější špice, tlustější přední vidle, lehčejší spojka (značně), digitacho. Prý nějaké úpravy na převodech a na spojce v motoru - to pohledem zjistit neumím, a je to prý lehčí asi o čtyři kila - to jsem nepoznal. Zato jízdu o třídu lepší jsem poznal naprosto přesně.
Jinak oba stroje byly s laďáky Creptus, bylo odstraněno přisávání vzduchu do spalin (Ecoteroristé prominou)a byly lehčí sekundární převody (oproti originálu)
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Podle tvého popisu se 2013 chová hodně podobně jako moje CRF450X 2012.
Tak že i když jsem pořídil hodně výhodně, tak tohle je ještě zajímavější. Jak jsem psal výše, tuhle číňanku, motádordové kola do příbalu a jseš na tom za půlku EXC.....
Naposledy editováno 17.04.2013 07:45:27
Jak jsem psal - mě se na tom jezdilo nádherně - ale je mě 45 a YZko je na mě moc divoké s výkonem posazeným vysoko do otáček - to "traktoroidní" číňan byl na ovládání jednodušší a přitom rozhodně nebyl pomalejší.
Teď má ten kluk ze vsi nový model a prý si jí přiveze příští týden k nám. Tak asi proběhne delší svezení na 2013ce a snad se objeví další info - jak pozitivní, tak negativní. Ono to svezení u prodejce bylo opravdu na objektivní hodnocení krátké. Žádný výjezdy, žádné klády, žádné strouhy - jen reakce motoru, spojky a brzd. Tak snad to vyjde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
PavelETV píše: Brůča.> Konečně někdo, kdo tu nepřebírá jen snůšku doměnek....díky
Podle tvého popisu se 2013 chová hodně podobně jako moje CRF450X 2012.
Tak že i když jsem pořídil hodně výhodně, tak tohle je ještě zajímavější. Jak jsem psal výše, tuhle číňanku, motádordové kola do příbalu a jseš na tom za půlku EXC.....
šetři s chválou...
čínská kopie modelu 2008 bude mít k modelově o 4 roky novější hondě CRF450X 2012 hooodně daleko.
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Naposledy editováno 17.04.2013 14:14:44
Těch pár drobností, co od modelu 2009 změnily není pro nás hobíky tak zásadní. Motor má pořád stejně traktoroidní nastavení a podvozek je příjemně měkký.
Já neskáču, neb mám závratě i na nízkém žebři, já jsem spokojený
Naposledy editováno 17.04.2013 16:00:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
A byla i doba, kdy jsem ti volal a uvažoval o koupi tvojí Pampery - ale ceník ND se mě na Gase nelíbil. Nicméně se domnívám, že i tam bych byl po svezení spokojen s motorem. O podvozku bez možnosti štelovat cokoli bych pomlčel. Takže výkřiky do tmy typu je to čína a kamarád kamaráda to měl a sralo se to jsou zřejmě informace o jiném stroji a mě nevzrušují ani sexuálně, ani jinak.
Až to povodí někdo další a sdělí svoje pocity, lze o tomto stroji diskutovat - zatím je to asi tak, jako kdybych tvrdil, že můj pes je nejposlušnější a jiný tvrdil, že když je to bígl, tak se poslušnost již předem vylučuje
Já nikdy netvrdil, že je to profi závodní nářadí, ale tvrdím, že pro hobíka je to OK, protože stejně umíme využít tak cca 20% možností stroje a ostatní je jen ego řidiče. Takže lidé, jděte se na tom povozit a potom sdělte svoje pocity a názory. Potom nastane diskuze - teď je to jen o tom, že jedni tvrdí, že vše čínské je šrot, a druzí, že to nemusí být pravda
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Něco pod stromeček ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Naposledy editováno 04.11.2013 18:33:28
A byla to hlavně cena, která rozhodovala.
Zatím se peru s nastavením karburátoru. Otevřený výfuk jsem kvůli vysokému hluku ucpal, tím se to celý musí jinak odladit. Když už to konečně jede solidně, tak to zase blbě jde nastartovat. A díky rámu je kafrák přístupný tak po hodině práce, takže zatím systém pokus - omyl.
Když to bylo otevřené, tak se to zvedalo ještě na trojku, ale při pomalé jízdě to bylo ucukané. Teď je to hodnější, takové traktoroidní - místo motokrosové, tak spíše endurové, ale starty problematické.
Byl spálen startér - výměna na záruku. Prasklo vnitřní perko na stojánku(drží to zatím na jednom, takže neřeším), prasklá přední žárovka, ulomená plastová rukojeť plynu - výměna, na jednom blinkru neblikají asi čtyři LED, zlomil jsem přední blatník - ponechán někde v lese a zakoupen nový, ohnutý šteft držící řidítka, narovnán, ulomaná páka zadní brzdy - spojená pasovinou a prošroubována. Prostě umím prdlačku, pořád se válím a motorku zahazuji vysokými a dlouhými oblouky daleko od sebe - což se občas projeví na designu. Takže zatím brkotiny a spíše úpravy co by prováděl každý individuálně.
Odjel jsem na tom maraton v Janovicích a v družstvu šestihodinovku Na Cechu.
2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Naposledy editováno 04.11.2013 21:11:06
2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Nemám žádné závodní ambice, vozím se pro radost, mám pět dětí - jedno hledá práci, dvě na střední, další na vysoké a poslední na víceletém gymplu. Ušetřené peníze mám opravdu kam dávat. A jestli se číňan rozbije, tak ho klidně opřu v garáži o zeď a počkám, až těch pár drobných, co stojí ND našetřím. A že nebudu třeba půl roku jezdit - na světě jsou důležitější věci než je motorka.