Přidám další z klasických témat 2V vs. 4V, ale tentokrát z trochu jinýho podhledu.
Kamarád si v 33-ti dodělal velký Áčko a chtěl by začít jezdit. Jako kluci sme proháněli babety, ale mimo autoškolu, kterou dělal na 800ccm chopperu na ničem neseděl a nejel. Technicky nikdy nejel na mašině sám mimo parkoviště.
V hlavě to má celkem srovnaný, ale nechce se zabít. Navíc papíry si udělal i jeho žena a chce jezdit taky. Kouká po naháčích a v místním motobazaru se objevila tahle dvojka. SVéčko s 52kW a Hornet s 70kW. Oba kolem 40tis.Kč
SV650N a Hornet 600. Oba stejně starý (2002) se +- stejnejma kilometrama. SVčko je v parádním stavu, Hornet trošku obouchaný, ale motorově vypadá O.K.
I 52kW mu přijde hodně, natoš 70, ale zase jde o uhlazenost 4V a zlobivost 2V.
Pokud se na to podíváte z jeho pohledu, tj. nulové zkušenosti, tak je to trochu těžká volba.
Rady typu projeď to a uvidíš jsou k prdu, pááč bude pos..anej z obojeho a stejně nezjistí nic. Rady začni na 125/250-tce taky ne, protože je poněkud prostorově náročnější (180cm/110kg).
Prosím o názory a rady, ale naprosto vážně. Chujoviny si nechte do jiných vláken :)
1 reakcí na tento příspěvek SV650 N vs. Hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek SV650 N vs. Hornet 600
eramthin píše: svčko je o něco lehčí, lepší manipulace na místě. Výkonově to do 150 jede oboje stejně a dál už mě to nezajímalo(hornet má větší maximálku). Hornet mi přišel při jízdě stabilnější, pohodlnější, širší sedlo, jak kdybych vyjel na sedačce z obýváku. Na hornetu byl posez víc vzpřímený, na svčku víc sportovní. Jestli je to kus chlapa a moto bude mít spíš na cestování, šel bych do horneta ikdyž sám mám sv, ale já to mám na blbnutí :)
souhlas
a na hornetu jsem se nudil...
1 reakcí na tento příspěvek SV650 N vs. Hornet 600
Na spatnej kus muze narazit u obou (zvlast za 40 tisic).
Az si sezonu/dve/tri pojezdi, nauci se, obcas zkusi neco jineho tak sam pozna, kam ho to tahne. Jestli brmlat se na chopperu, nebo zavodit, nebo jezdit dalkovy trasy, nebo enduro, nebo teren.
Ja treba pred peti lety kupoval "fazera na furt" s tim ze bych zmrzlinu nechtel a ze to nechapu.
A ted mam okruhovku a jako doplnek trialovou motorku.
A tak
1 reakcí na tento příspěvek SV650 N vs. Hornet 600
Ozzy_ píše: redman: Je to fuk. Pro uplnyho zacatecnika jsou celkem vyzva obe, a zaroven se obe daji zvladnout. Presne jak pises, jako uplnej zacatecnik stejne pri projeti nic moc nepozna, akorat bude mit nerva. Takze at si hodi korunou, nic vic na tom nevykoukas. Obe jsou to dobre, spolehlive motorky jakych jezdi mraky, jsou n ato snadno dostupny dily, a jsou to prijemny drzaky.
Na spatnej kus muze narazit u obou (zvlast za 40 tisic).
Az si sezonu/dve/tri pojezdi, nauci se, obcas zkusi neco jineho tak sam pozna, kam ho to tahne. Jestli brmlat se na chopperu, nebo zavodit, nebo jezdit dalkovy trasy, nebo enduro, nebo teren.
Ja treba pred peti lety kupoval "fazera na furt" s tim ze bych zmrzlinu nechtel a ze to nechapu.
A ted mam okruhovku a jako doplnek trialovou motorku.
A tak
1 reakcí na tento příspěvek SV650 N vs. Hornet 600
Z těchto dvou určitě mašinu typu Hornet 600.Nebo taky Fazer 600,případně i Banditu.
Já jsem taky prostorově náročnější nebo výraznější a SV 650 mi připadala malá a mnou přetížená.Ve dvou skoro nepoužitelná!
2 reakcí na tento příspěvek SV650 N vs. Hornet 600
Dodo Terra: znám, viděl jsem, ale tohle je jiná věková kategorie. Pokud mi tohle prodáváš za 40, sem s tim :D
eramthin: blbnutí nehrozí, spíš pohodová jízda v rámci zákonných limitů.
malčus77: právě toho spodku se bojí. To, že u horneta do 4 tis. nic moc není je spíš jeho výhoda
Rogerer: dík za názor
Ozzy_ : jde o to, aby nedal 10% plynu, ono ho to neshodilo a nebylo po motorkaření. Dtto. jeho žena. I ona bude jezdit a ne se vozit vzadu.
shewcza: nepozná nic, bude posranej z obojeho. Ale určitě je projede obě, kvůli posazu.
-Harrys- : doporuč nějakej v okolí UL a určitě ho tam vemu, ale tady je to bííída
Kazdopadne tydle motorky maj uz velice slusny podvozky, nekrouti se to jak jesterky a jdou na tom za relativne malo penez ziskat spravny navyky. Ale nikdo ti nerekne jestli si nenabijou. RESPEKTIVE ! nekdo kdo si mysli ze si nikdy nenabije by na motorku ani lezt nemel. Protoze neznam nikoho, kdo jezdi vyznamne dlouho a nikdy nespadl.
Takze ... HADRY ! Poradna vybava ! Respekt ! A nadseni A pujde to i s SV i s Hornetem. Obe ty motorky jsou pro "zavodniky" tuctovy zdechliny, ale pro zatactecnika jsou to pekla na dvou kolech. Obe umi stovku pod 4 vteriny, obe jedou pres 200. Na serovym Z750 jsem osobne videl zaject Most za 1:53, a na seriovym SV za 1:57 takze jsou to "slusny zbrane".
Mašina se nekupuje za každou cenu za humnama i když je za 40000.Dnes je plná inzerce mašin,jenom si vytypovat a zajet prohlídnout třeba i přes celou republiku.Těch "pár korun" za benzín je zanedbatelných oproti ceně za mašinu.
Naposledy editováno 10.04.2013 10:50:53
-HARYS- píše: Určitě bych se podíval i dál než do místního motobazaru a vyzkoušel bych i jiné mašiny!!!
Z těchto dvou určitě mašinu typu Hornet 600.Nebo taky Fazer 600,případně i Banditu.
Já jsem taky prostorově náročnější nebo výraznější a SV 650 mi připadala malá a mnou přetížená.Ve dvou skoro nepoužitelná!
Nakonec vyhrál právě Hornet. Sice to není největší motorka, ale složím se na ni v pohodě, i zalehnout se dá. Posez je vzpřímený, pěkně vyvážený jak na záda, tak na ruce, sedlo pohodlný, i když po 300km v kuse jsem už nevěděl, kam tu prdel strčit.
Jízdně jsem spokojenej. Do šesti tisíc otáček na všech kvaltech to je taková kochačka se spotřebou do pěti litrů. Nevadí mu moc podtáčení, i když občas si lehkým kopancem řekne o podřazení. Každopádně to není taková kobyla jako 2V. Až si bude chtít trošku zalítat, tak to stačí vytočit k červenýmu, bude táhnout prakticky až do omezovače a na jedničku se při plným plynu zvedá na zadní. Na začátek si může jen tak brblat, ať se s tím pozná a až se do toho dostane, tak za to může trochu brát a otevřou se úplně nový možnosti.
Hornet splnil moje očekávání na jedničku. Je to nahatý, vypadá to pěkně, má to uřvanou sekačku místo motoru a nechá se pořád honit.
Jinak ten Hornet z inzerátu bude ležák. Pokud vím, tak barevný varianty pro ročník 2002 jsou jen žlutá, modrá a černá, budíky taky vypadají jako po nějakým zásahu (normálně je pozadí bílý) a karter je taky odřenej. Ale dneska leželo už skoro všechno a hlavní je, jak to je opravený. I když 44000 za 2002 mi přijde celkem málo (a teď do mě :D )
Naposledy editováno 10.04.2013 11:27:34
1 reakcí na tento příspěvek SV650 N vs. Hornet 600
BlackSabbath píše: Za sebe bych bral SVčko, pro něj těžko radit. SVčko je jednak zábavnější, není to prostě sterilní 4V Honda. Je lehčí a hezčí...Spotřeba asi nižší, údržba bude podobná. Jemu může ale sednout pravý opak.
Nechci tu obhajovat ani jednu ze zmíněných motorek, ale pro naprostého začátečníka nebude ani jawa 350 "sterilní"... Co je hezčí nechť posoudí budoucí majitel
Na mojí Italce škrundá a vrčí spousta věcí, ale to má
Cena mi taky přijde dost slušná. Je to ale 11 let stará mašina z Itálie. Bohužel prodejce nemá moc dobrou pověst.
Naposledy editováno 10.04.2013 12:08:51
1 reakcí na tento příspěvek SV650 N vs. Hornet 600
Hornet byl silnej a spolehlivej, držák co nevyjde z módy, nikdy nezklamal, ale taky moc nepřekvapil. Na SV mě to víc baví, ale taky tím že je to litr. Jestli má dvouvál 650 podobný vlastnosti jako 1000, raději bych vzal ten Hornet, je klidnější. Ale chápu že kámoš jenom rozumem motorku nevybírá... Až půjde do větší, bude se těšit na 2V. Na co se bude těšit z malýho esvéčka ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650 N vs. Hornet 600
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |