Nejvíc to bouchá,když jedeš třeba po kostkách,když jsou ty nerovnosti né příliš velké.Celé se to násobí tím,že to začne rezonovat v kapotáži.Když stojíš a přez přední brzdu několikrát propéruješ přední vidli,tak je to takový kovový cvakání(jako by byl povolený krk).
Celý problém je v pouzdrech.Přez to,že vypadají že jsou pěkný,bohužel mají z části odřenou teflonovou vrstvu a tím mezi trubkou,pouzdrem a kluzákem vznikne vůle.
Pokud je trubka zasunutá(propérovaná)tak horní a dolní pouzdro vůli eliminuje.Ale jakmile se kluzák vysune na max zdvih,tak se projevovat vůle klepáním.
Poznáš to tak,že sundáš kolo,chytíš (nejprve jeden,pak druhý) kluzák u osy a podélně s ním zakýveš.Nebudeš věřit jaká je tam vůle.Stačí ale zastrčit třeba o 5cm,a vůle mizí.
V podstatě se jedná o desetinku(v pouzdře) ale na konci kluzáku(u osy) to dělá 5-8mm.
Musíš vyměnit obě pozdra.
Já jsem nejprve koupil jenom ta poměděná(horní),ale na konec jsem musel koupit i ta šedá s teflonovou vrstvou (dolní).
Samozřejmě simeringy a stírací manžetky jsem také hned vyměnil.Navíc jsem si objednal ty horní stírací manžetky na DL 1000,protože mají okolo břitu pružinku-takže jsou lepší než ty na DL650-Pasují naprosto stejně.
To poznáš tak že kluzák pootočíš na trubce o 90° a opět vyzkoušíš vůli.Bohuže tam žádná nebude.To je způsobeno tím,že kluzáky jsou vyběhané podélně do elipsy.
Nám ta výměna dost pomohla i přez to,že tam ještě malinko vůle je,ale je to dobré.
Teoreticky by se to dalo ještě dovymezit vložením planžetky mezi pouzdro a trubku,ale když jsem zvážil riziko,že by se mohla planžetka vysmeknout a zničit vidlici,tak jsem od toho upustil.
1 reakcí na tento příspěvek Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.
1 reakcí na tento příspěvek Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.
Jinak co majitelé kteří mají progresivní tlumiče, těm to dělá nebo ne? A co litrový Stromky, těm to také dělalo nebo ne ? Jinak mam ještě jeden nápad. Nenašel by se někdo kdo má taky V-Stroma kterýmu to nedělá a nebouchá ? Že bychom zkusili přendat šavle a tim pádem zkusit vyloučit bouchání, zda-li to bude bouchat i nadále, tak tlumiče by to nebyly a muselo by to bejt jinde. Udělat takovou vylučovací metodu. Najde se tu někdo ? Jestli by se tu někdo našel, klidně se toho chopim a provedu zkoušku. Případně bych i pro ty tlumiče dojel a zkusil je a zase odvezl zpátky vrátit.
Pravda je ,že na SV mi to docela bouchalo co si pamatuju - ale neřešil jsem to - bral jsme to že je to moto na pěknej asfalt
http://www.brunomoto...mcchk=1&Itemid=2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 13 | Dnes v 17:00 Tri |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |