globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.4.2013 v 22:21 | Nahoru | #4081
ludanek> Hele nebyla ta 159 přímo z Alfagenštábu v Pze? Si pamatuju,že jim tam jedna takováhle nějakou chvíli visela

t freedom : najednou...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.4.2013 v 23:06 | Nahoru | #4082
t_freedom> Jo, ten motor znám a je opravdu boží! Jezdil jsem sním v S60.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.4.2013 v 23:11 | Nahoru | #4083
zmulin> Já nevím. Přivezl mi ho kamarád z Prahy co se tím živí, na víkend, at se rozhodnu. Byla to edice Ti, 3.2 benzín Q4

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.4.2013 v 23:12 | Nahoru | #4084
já se "ploužím" ve VW T5 96kW nebo v Roomsteru 1,9tdi v mé úpravě

Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 08:39 | Nahoru | #4085
Tak já jezdím již 6let BMW e46 320d. Předtím snad 12let Fiat Tipo 1,7 diesel na tom jsem měl nakrouceno k 500tis.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 08:59 | Nahoru | #4086

Tifone píše: já se "ploužím" ve VW T5 96kW nebo v Roomsteru 1,9tdi v mé úpravě



T5ka měla taky pětivál co se montoval do Volva, než si udělali svůj, lepší pětihrnek ...jel sem s tím a ten motor nebyl vůbec zlej...jen s tou 2tunovou krávou to holt tak nesviští...
Serte na auta...pojďte honit mašiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 09:47 | Nahoru | #4087
t_freedom> v t5ce je jinej pětivál to o čem píšeš bylo v t4řce a stejnej v Audi A6.v t5ce je jiná káva ,vím o čem mluvím předtím jsem měl A6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 10:21 | Nahoru | #4088
Tifone> jojo, pravdu díš...v T5ce je ta nádhera s vačkama honěnýma ozubenýma kolama a s hromadou elekromagnetickejch spojek na všem co se má točit, ne? Známej to má v Multivanu a docela servisní lahůdka, prý

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 10:40 | Nahoru | #4089
ludanek> Hm,to mohla bejt klidně ona,ale kdo ví...Každopádně nebejt tý brutální spotřeby,tak je to super auto.Za mě do 159-ky jedině 1.8TBi,nebo 2.OJTD.2.4JTD taky super,ale jedině s DPF OFF.

ST3-Tipo 1.4 bylo moje první auto po Škodivce a bylo výborný!!!

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 10:43 | Nahoru | #4090
Hoši taková technická.Jel ste někdo(nebo máte kamaráda,kterej majitele vzdáleně znal...) na ST4S,pokud možno po FL???V podstatě by v tom měl bejt stejnej motor jako v S4R,ne?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 10:45 | Nahoru | #4091
t_freedom> elektomag. spojky? ne ne jsou tam ledas jaký "vychytávky" ale totok ne.Kupoval jsem to nové v 04 a docela si s autem užil ale motor je 1++.Ono sposta uživatelů si myslí že když tam nejsou žádný řemeny že je to bezúdržbové ale to nejni pravda.U normálního VW motoru při výměně rozvodů automaticky měníš vodní pumpu.Tady na ni zapomeneš neboť rozvody jsou "věčné".To samé je s altíkem a klimou,jsou tam takove volnoběžkové spojky s gumovým spojením a mění se po 150tis.Nic extra náročného pro šikovného mechanika ale měnit se musí jináč pak čučíš jak tele.A tím vznikají fámy že ten motor je napikaču ale pravda je někde úplně jinde.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 10:48 | Nahoru | #4092
Tak tady je ta "nová" kámošova 999. Ještě vyřešit to chcípání při vymáčknutí spojky a nebude to mít chybu. Ta žlutá jí fakt sekne





Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 10:53 | Nahoru | #4093
šuší pánovy šuší

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 11:28 | Nahoru | #4094

ludanek píše: Tak tady je ta "nová" kámošova 999. Ještě vyřešit to chcípání při vymáčknutí spojky a nebude to mít chybu. Ta žlutá jí fakt sekne







Krasavica největší !!!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 12:11 | Nahoru | #4095
t_freedom> a čí je v tom Volvu motor? je to Volvo?

nejlepší motor ve Volvu byla Audiňácká 2,5 TDI pětivál a kdo zná starou původní hranatou Audi A6 tak ta nejde přes milion Km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 12:13 | Nahoru | #4096
t_freedom> jo, T5 má ozubený kola, to už je změněná koncepce původního motoru a s tím byl skutečně problém

Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 12:15 | Nahoru | #4097
Píííc Vy metroušové, připravte si sněhule, ve středu zase připadne

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 12:19 | Nahoru | #4098

zmulin píše: Hoši taková technická.Jel ste někdo(nebo máte kamaráda,kterej majitele vzdáleně znal...) na ST4S,pokud možno po FL???V podstatě by v tom měl bejt stejnej motor jako v S4R,ne?



nevím co má ST4ka...ale S4R(S) má motor z 998.(mezi 998 a 999není zas takovej extra rozdíl)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 12:23 | Nahoru | #4099

Duke1 píše: t_freedom> a čí je v tom Volvu motor? je to Volvo?

nejlepší motor ve Volvu byla Audiňácká 2,5 TDI pětivál a kdo zná starou původní hranatou Audi A6 tak ta nejde přes milion Km



Jo, ten starej je ten pětrivál z Audiny (cca 2,46l) a ubezpečuji tě, že Volvo s tím svým pětiválem tenhle motor bije (2,402l) spotřebou a zvukem ...parametry dost podobný...mě se ovšem zdá, že volváckej motor jde líp ve spodu a je pružnější...ale zrychlení a výkon tak nějak stejně

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 12:32 | Nahoru | #4100

ludanek píše: Ještě vyřešit to chcípání při vymáčknutí spojky a nebude to mít chybu







...přemapovat! ...to pomůže

vím, že mě origo servisáci sežerou, ale pomáhá i v základu, když se na vodorovnej válec nastaví krapet nižší podtlak (na bypasech)...ne oba stejně.

Naposledy editováno 02.04.2013 12:39:03

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 13:23 | Nahoru | #4101
co pořád máte s tím sněhem, u nás dnes slunko, 10°C a suché silnice









(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 13:26 | Nahoru | #4102
blackbiker> tak to máte v Teplicích jinej podnebnej pás... tady v Děčíně sice vylezlo na moment slunko, ale 10°C to bych si nechal zdát...je tu tak 5°C max ...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 13:27 | Nahoru | #4103
Duke1> jak jsem psal výše žádnej vážnej problém s tím nebyl akorát s tím uživatelé neuměli zacházet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 13:45 | Nahoru | #4104
zmulin> V ST4S je desmoquattro z 996, tudíž řada prvních vodou chlazených 4ventilů (851, 888, 916, 996), tenhle motor byl v Monsteru S4R do roku 2006, pak už následoval testastretta motor 999, kterej se dával do S4R Testastretta od 2007 a myslim, že nikdy neměl obsah 998 ani v modelu 998, vždycky to byla 999, snad se nepletu....jak jede ti nepovim a myslim, že to bude hodně podobný jako monster, takže nahatej superbike, na kterym můžeš cestovat a při tom jet pořádnou kudlu , bacha nezaměňovat s ST3(S), to je pak už úplně něco jinýho, i když poslední ST4S vypadala úplně stejně jako ST3.

Edit: spletl, první generace testastretty obsah vždy 998, i v modelu 999.

Naposledy editováno 02.04.2013 21:53:50

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 13:49 | Nahoru | #4105
Duke1> D5 je origo Volvo a jak píše freedom, s tím Audi motorem si vytře řiť... ať jedeš lip!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 14:11 | Nahoru | #4106
VikousS4> Mimochodem model ST 2,3,4 jsou stejný jiný je jen použitý model a číslovka je vždy počet ventilů

Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 14:16 | Nahoru | #4107




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 14:25 | Nahoru | #4108
t_freedom> jj , ten motor oslavil 20 let , to musíme brát v potaz, to že jej Volvo použilo podle mě jen nazbačuje právě jeho kvalitu a jakýkoliv novější motor by neměl mít prametry horší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 14:46 | Nahoru | #4109
Duke1> hlavně, oba ty motory dokážou prokazatelně udělat 500t - mega km bez generálky s běžnou dobrou údržbou. Jediný co na prvních verzích od Volva odcházelo bylo turbo - dokud ho nechladili. Ten motor by šel s dlouhou převodkou na dálnici 150km/h na 1800rpm (bohužel já mám docela krátkej pětikvalt, ale zase na město je to dobrý) ... jezdím s tím do 7l ve městě v létě, do 8l v zimě a na dálku kdykoli do 6l na 100km ... což je na 2,4 / 160HP/ 360Nm docela dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.4.2013 v 15:17 | Nahoru | #4110
Vikous,ST3:Tahle poslední s ST3 skoro stejná generace mě právě zajímá,jako jedna z možností.Jediný "zásadní" rozdíly sem právě zjistil v počtu ventilů a že to má jiný kola.I když bych možná radši 999/848,tak na mý použití by byla asi lepší MTS1100,nebo tohle.Jsem přecijen větší člověk a jezdíme občas po trochu horších cestách a trochu delší trasy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist