je to super masa co rikate, chtel sem maraudera, a ted chco todle.
za kazde nazor, byť aj přitróblé děkojo
Koupil jsem si draka 650 na ježdění do práce, protože jsem se nechtěl zabít, když mám doma roční dcerku. Měl jsem GSX-R a proto vím, že adrenalin je někde jinde. Jsem rád když tady čtu, že je motor slabší jak virago, ale je mi divné jak někdo řeší srovnání s naked atd. Drag 650 není na závodění, ale do práce doveze za 4litry a s otevřenejma laufama je to velkej stroj. Pokud se nechcete pařit v kůži a dívat se přes hledí helmy když chcete volnost jako já, kupte si cruisera který se Vám líbí a neřešte jestli zastaví na 20, nebo 21 metrech. Jezděte tak, jako by za horizontem stálo Vaše dítě a adrenalin si vybijte na uzavřeném okruhu na plasťáku. Bude Vám jedno jak drží v zatáčkách, protože v 60km to stejně nezjistíte a ve víc je to na otevřenou německou skořápku stejně moc.
Drag 650 nežere, nebrzdí a nejede. Ideální stroj na kochačku. Není nad to se rozjet na křižovatce s černým hadem za kolem, když si to přeješ, ale s tím budeš na jakýmkoli chopperu divnej . Když se Ti líbí drag 1100 a máš na něho love, tak si nekupuj maraudera, kterej podle někoho líp sedí, jede, brzdí atd. buď svůj.
Chlapi úžívejme každou minutu na biku, protože ta je jenom naše.
Zdarec draci.