2 reakcí na tento příspěvek Stažení km.
Takže jen plácá nesmysly a hnal bych ho svinským krokem.
A nebo bych si ho vychutnal. Ať ti ten údaj prokáže oficiální dokumentem z autorizovaného servisu. Bych chtěl vidět jak se bude tvářit
Edit: rozhodně mu nedokazuj že nebyla stažená. Naopak, on by musel dokázat tobě (a ani netuším jak by to provedl) že stažená byla
Naposledy editováno 08.03.2013 21:54:41
seikos píše: Diagnostika na YZF-R125 je natolik jednoduchá (rozumněj žádná), že ti neřekne vůbec nic. A už vůbec ne tohle. Tohle ti neřekne ani diag na motorce za 300.
Takže jen plácá nesmysly a hnal bych ho svinským krokem.
A nebo bych si ho vychutnal. Ať ti ten údaj prokáže oficiální dokumentem z autorizovaného servisu. Bych chtěl vidět jak se bude tvářit
Edit: rozhodně mu nedokazuj že nebyla stažená. Naopak, on by musel dokázat tobě (a ani netuším jak by to provedl) že stažená byla
Asi tak
3 reakcí na tento příspěvek Stažení km.
2 reakcí na tento příspěvek Stažení km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
Vlastikcek píše: Opravdu Vám moc děkuji, dodali jste mi určitou odvahu do toho. Raději vše řeším v klidu a zarazilo to i mě, že by byla stažená, už jen kvůli tomu, že jsem druhý majitel a ten první bydlí kousek ode mě a byl ochotný. Určitě mě zaráželo to, že mi říkal, že mu někdo řekl, že technická stojí 800kč a chtěl po mě půlku, protože jsem řekl, že stojí 400kč. Pak najednou prej strejda dělá na technický, řekl mi to, když jsem ho s tím poslal někam, že mu peníze na to nedám. A najednou když sem to chtěl s ním řešit, tak na technický dělá známej, kterýmu říká strejda a prej diagnostiku mu tam udělal a viděl, že byla stažená o 8 tisíc km.. cca
Takže jeho tvrzení se opírá na faktu "že strejda povídal"? To bych ho seřezal hned na místě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
Vlastikcek píše: Je pravda, že mých 47 tisíc km mají motorky z roku 2000 a tohle je rok 2008, takže prostě mi přijde, že to pomalu ani nejde u 125ccm najet ještě tolik km. Docela mě to štve a myslím si, že mě chce jen ojebat, ale potřeboval bych nějaké krytí zad, abych se měl na co spolehnout... Nějaký fakt, že mám pravdu..
chceš krytí zad? co máš ve smluvě, je tam napsáno "stav počítadla km", nebo "najeté km"?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
Prohlášení kupujícího
Kupující tímto prohlašuje, že byl podrobně seznámen s technickým stavem předmětného vozidla, jeho obsluhou, a že s ním byla provedena zkušební jízda. Se stavem vozidla, který odpovídá stáří a opotřebení vozidla kupující souhlasí.
1 reakcí na tento příspěvek Stažení km.
Tímhle celá ta kauza skončí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
1 reakcí na tento příspěvek Stažení km.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
c.j. píše: dva_hrnce> bych se jen zeptal v yamaze, jestli něco takového skutečně jde
Nejde, zjistit najete km jde jen u BMW a Mercedesu (auta), ty maji jakousi takovou cernou skrinku. Ostatni pameti jdou normalne prehrat a nikde zvlast se nic neuklada. Ale i na tyhle upravy potrebujes soft v radku nekolika tisic, to neverim ze by si nekdo tohle poridil a stocil nejakou stopetadvacu o 8000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
c.j. píše: Vlastikcek>(a proč by někdo proboha stáčel motorku o 8tis km?
Hele a to zas nevíš, i kdyz je to uz z principu kravina na entou..
Příklad > kupoval jsem loni filcku 1.3 , rv 2001 , tacho 120tis, cena 33tis.
A protoze jsem mel možnost nahlédnout do databáze stk, tak jsem kouk.
Od roku výroby do roku kdy jsem kupoval šla křivka km nahoru a těsně pred prodejem o 60tis,km dolů.
A ted otázka> proc někdo stočí auto v hodnotě 30tis o 60 tis km?
Kdyby jí stáhli ze 400 na 150 tak to chapu, ale tohle? Mě osobne by to přišlo jako ztráta casu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
prackarr píše: c.j.> To jsou neskutečné příběhy.
V práci to bohužel zažívám denně, máme kolem 60-80 reklamací za den, plus stížnosti na prodavače apd a to jsou příběhy, že ani po několika letech nepřestávám žasnout nad sprostotou a prolhaností některých lidí. Jak se říká, vždy existují 2% problémových lidí a to je vždy jak srážka s vlakem. Jen třeba nastíním 2 případy ze dneška, zákazník si vyzvedl před dvěma dny opravené zboží, testuje to na místě půl hodiny, nechá si věc vysvětlit technikem a pak jeho nadřízeným, oba mu ukážou jak věc funguje a jak ji obsluhovat. Dnes přijde s tím, že už při převzetí nefungovala, že technik mu neumožnil to vyzkoušet, technik v tu chvíli vypadal, že musí vybouchnout když mu to vydá, půl hodiny ho zaučuje a on mu za 2 dny tvrdí, že rozhodně mu nic neukazoval ani nezapínal Zákazník si věc zcela evidentně poškodil sám, šlo to jednoduše dokázat, no ukončil jsem to tím, že jsem mu nabídl shlédnutí záznamu z kamery. To se otočil a beze slova odešel. A druhý případ, zákazník téměř po třech týdnech po zakoupení zboží napsal obrovské stížnosti na celé vedení i majiteli firmy, než stížnosti se jednal os hodně sprosté nadávky, že jsme jej okradli o zboží za 3500Kč, které nedostal. Kupoval 3 věci a až po třech týdnech si všiml, že má jen jednu. Naprosto normální, ne? Opět pomohla kamera, tvrdí, že zboží přebíral on, z kamery je jasné že ne, navíc na kameře je krásně vidět, že přebírá (a důkladně si kontroluje !!!) každý kus zboží.. Chápu, že doba je zlá, ale lidé se v poslední době neštítí vůbec ničeho, fakt je z toho člověku špatně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stažení km.
c.j. píše: V práci to bohužel zažívám denně, máme kolem 60-80 reklamací za den, plus stížnosti na prodavače apd a to jsou příběhy,že ani po několika letech nepřestávám žasnout nad sprostotou a prolhaností některých lid í. Jak se říká, vždy existují 2% problémových lidí a to je vždy jak srážka s vlakem. Jen třeba nastíním 2 případy ze dneška, zákazník si vyzvedl před dvěma dny opravené zboží, testuje to na místě půl hodiny, nechá si věc vysvětlit technikem a pak jeho nadřízeným, oba mu ukážou jak věc funguje a jak ji obsluhovat. Dnes přijde s tím, že už při převzetí nefungovala, že technik mu neumožnil to vyzkoušet, technik v tu chvíli vypadal, že musí vybouchnout když mu to vydá, půl hodiny ho zaučuje a on mu za 2 dny tvrdí, že rozhodně mu nic neukazoval ani nezapínal Zákazník si věc zcela evidentně poškodil sám, šlo to jednoduše dokázat, no ukončil jsem to tím, že jsem mu nabídl shlédnutí záznamu z kamery. To se otočil a beze slova odešel. A druhý případ, zákazník téměř po třech týdnech po zakoupení zboží napsal obrovské stížnosti na celé vedení i majiteli firmy, než stížnosti se jednal os hodně sprosté nadávky, že jsme jej okradli o zboží za 3500Kč, které nedostal. Kupoval 3 věci a až po třech týdnech si všiml, že má jen jednu. Naprosto normální, ne? Opět pomohla kamera, tvrdí, že zboží přebíral on, z kamery je jasné že ne, navíc na kameře je krásně vidět, že přebírá (a důkladně si kontroluje !!!) každý kus zboží.. Chápu, že doba je zlá, ale lidé se v poslední době neštítí vůbec ničeho, fakt je z toho člověku špatně.
Přesně to samé zažívám ve svém oboru. Takže plně potvrzuji.
O jaké zboží u tebe jde?
Edit: o takových příbězích bych už dnes mohl napsat knížku.
Naposledy editováno 08.03.2013 22:54:14