globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Že by těsnění pod palicí??
3.3.2013 v 16:48
Zdarec všem.Měnil sem na Sradovi převodovku vše poskládal do původního stavu.Dnes sem to jel zkušebně protáhnout.Startování bez problému,ale při jízdě po chvíli začala škubat pokuckávat.V nízkých otáčkách 3-4 tis v pohodě při vyšších potíže.v garáži sem kontroloval přívod paliva,svíce,karbce čistý.Pak sem zkusil promačkat hadici od chaldiče-ta byla natlakovaná jak hovado,tak sem povolil přes hadr víčko na chladiči což začalo foukat a po chvíli vylítlo i s gejzírem chladicí kapaliny.Zavřel sem ho nastartoval protůroval a opakovalo se to samí-hadice natlakovaná povolim víčko a zase tlak s vodou ven.Co jiného by to mohlo dělat než těsnení pod hlavou na které to typuju?

1 reakcí na tento příspěvek Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 16:53 | Nahoru | #1
Nic...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 17:16 | Nahoru | #2
WhiteX> jo není nad dobrou radu

jestli se ti bude tvořit ve vodě emulze tak to je jasné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 17:21 | Nahoru | #3
HornisGSX> To ne emulze se netvoří,motorka nevaří a voda z expanzky nevytýká jen po otevření víčka od chladiče něco do tý expanzky přeteklo

(reakce na) Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 17:22 | Nahoru | #4
Packyn> co olej v motoru?

(reakce na) Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 17:24 | Nahoru | #5

HornisGSX píše: WhiteX> jo není nad dobrou radu

jestli se ti bude tvořit ve vodě emulze tak to je jasné...



Jo, není nad dobrou radu... Tedy i když se mu nebude ve vodě, nebo v oleji tvořit emulze, tak může mít špatné těsnění pod hlavou (a nejspíš to tak i bude)...

1 reakcí na tento příspěvek Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 17:52 | Nahoru | #6
Naprosto stejný příznaky jsem měl u auta - bylo to těsnění

(reakce na) Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 17:55 | Nahoru | #7
StB> no mě nic jinýho taky nenapadá

1 reakcí na tento příspěvek Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 18:21 | Nahoru | #8
co tak praskla hlava treba

(reakce na) Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 19:09 | Nahoru | #9
Duritio> Samozřejmě že to nevylučuju,ale proč by praskala hlava když před rozborkou převodovky mašina běžela bez problému.V průběhu zimy sem měnil tu převodovku poskládal až ted když sem to testoval začaly problémy

1 reakcí na tento příspěvek Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 19:15 | Nahoru | #10
a nemas tam jen vzduch.

(reakce na) Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 19:22 | Nahoru | #11
Kinyo> To sem si původně myslel proto sem povolil to víčko od chladiče mělo by si to jen odvouknout,ale vylítl z toho doslova gejzír vody

Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 20:20 | Nahoru | #12
Jen střelim od boku nemohlo by to mít na svědomí termostat?tam jsem měnil ten nátrubek co je v něm indikátor chladící kapaliny čili to jediný se měnilo

Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 20:34 | Nahoru | #13
pokud je fouklé těsnění do vody-dá se to velice lehce měřit-obsah CO2 ve vodě.

nefunkční,nebo špatně poskládaný termostat to může být taky...

Naposledy editováno 03.03.2013 20:35:49

1 reakcí na tento příspěvek Že by těsnění pod palicí??

3.3.2013 v 21:05 | Nahoru | #14
Jdi vylučovací metodou. Je to stejný jak u auta, buď vyřadit termostat, pokud to jde a zkusit to bez něj. Můžeš ho zkusit i v hrnci v horký vodě při postupným zahřívání s teploměrem.
Pokud to bude dělat stále tak okouknout vodní čerpadlo, zda se točí jak má a zda je vůbec v pořádku. Hnedka by jsem těsnění neměnil!!!

(reakce na) Že by těsnění pod palicí??

4.3.2013 v 15:42 | Nahoru | #15
starlane> to mam v plánu udělat ted koukal sem do manuálu tam bylo myslim že od 76 by měl pootevřít a při 96 už úplně,čerpadlo zkouknu taky to sem vyndaval když sem dělal rozborku kuli převodovce.Je mi právě divný,že by mi fouklo těsnění když sem to celou zimu ani nenastartoval,ale dneska je možný všechno

Že by těsnění pod palicí??

4.3.2013 v 18:40 | Nahoru | #16
vodní čerpadlo běží lopatky bez známek poškození a termostat funguje taky.Voda v oleji neni žádná.Ještě mě napadá jestli sem tam nalil správný množství kapaliny a nějakým nedopatřením nepřelil tak zítra vezmu odměrku a přeliju to co sem vypustil + něco zůstalo v motoru

1 reakcí na tento příspěvek Že by těsnění pod palicí??

4.3.2013 v 20:15 | Nahoru | #17
Nemusíš měrkovat kapalinu :)) Jinak pokud je čerpadlo dobře zasunuté a sedí jak má a točí se jak má, tak tím by to být nemělo. Jedině ten termostat. Zkusit to bez něj. Nalij chladicí kap. do plna v chladiči a v expanzce po risku a vyzkoušej to bez. nejlépe na místě při otáčkách, aby to nechladilo náporem. Počkej až se rozběhne ventilátor a pak už jen volnoběh do zastavení ventilátoru. Pokud to nebude dělat, tak je jasná volba vyměnit termostat. Starý termostat se může i sekat a při zkoušení v hrnci to zrovna neudělá. Dále informuj, na to musíš přijít.

(reakce na) Že by těsnění pod palicí??

4.3.2013 v 20:25 | Nahoru | #18
starlane> Zkusim to bez něj pak se uvidí kde je zakopanej pes

Že by těsnění pod palicí??

5.3.2013 v 09:52 | Nahoru | #19
Ještě jsem slyšel o metodě, která by asi vyžadovala delší přípravu, ale myslím, že by se tim dal odhalit únik tlaku ze spalovacího prostoru do chladícího okruhu.

Jde o to, nejak si vyrobit ze svíčky přípravek, na který napojíš stlačený vzduch z kompresoru a tlak budeš zkoušet postupně pouštět do jednotlivých zavřených válců a mělo by ti to ukázat hned, jestli se pří téhle proceduře budou tlakovat hadice, pak by to bylo fouknutý těsnění pod palicí, případně nedejbože hlava.

Naposledy editováno 05.03.2013 09:54:21

Že by těsnění pod palicí??

5.3.2013 v 11:11 | Nahoru | #20
termostat

Že by těsnění pod palicí??

7.3.2013 v 19:43 | Nahoru | #21
Tak to vypadá,že je to asi ok termostat mi fungoval,pumpa taky,voda v oleji neni ani z toho nejde bílý kouř a ani se nepřehřívá.Než sepnul ventilátor to abych si vzal půl dne dovolenou.Pro kontrolu sem si udělal rysku na nádržce a uvidíme jetli si něco bude brát

Naposledy editováno 07.03.2013 19:43:46

1 reakcí na tento příspěvek Že by těsnění pod palicí??

19.3.2013 v 19:40 | Nahoru | #22
ja myslel ze se vetsinou dela tlakove chlazeni kvuli tomu aby se zvysil bod varu..
jinak by to podle me melo jit tak ze vyndas termostat a pri pridani plynu kdyz ti pujdou v dire od vicka pri pridani bulbinky (bubliny) tak to bude tesneni. to ze se hybe hladina pri zmene otacek je ok. nemas jenom blbej starej benzin jak ti to skubalo? pripojil si vsechny hadicky u karbce a u naporovyho sani?

(reakce na) Že by těsnění pod palicí??

1.4.2013 v 18:35 | Nahoru | #23
milion> Jojo všechno je jak má být Srada znam šroubek od šroubku,ale zatim je to ok
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist