paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zapojení konektoru
25.2.2013 v 19:46
Panové mam problem,po nehodě davam dragouše dohromady a chtěl sem se zeptat jestli někdo nevi jak je zapojené relé uchycené hned vedle baterky z boku.potřeboval bych vědět jaká barva dratu ide na jaky pin tohoto relatka.Kdyby me to někto vyfotil a poslal byl bych moc vděčny.Už jen todle mě chybí pro dokončení opravy.Předem díky za odpověd.Rele ma čtyři piny a ani pořadně nevim na co vlastně je,kdyby nekdo věděl tak díky za vysvětlení.

Zapojení konektoru

25.2.2013 v 20:58 | Nahoru | #1

Zapojení konektoru

27.2.2013 v 07:24 | Nahoru | #2
Díky ale manual mam a tam to není.
Potřeboval bych spiš nějaké foto kdyby někdo dal.

Zapojení konektoru

27.2.2013 v 10:56 | Nahoru | #3
Tož chlape.....v manuálu, na straně se schematy, zapojení je.....je to pozice 3, název je Rectifier/Regulator. Konektor má 5 pinů.....3x bílý vodič vedoucí z magneta do regulátoru a 2 vodiče vedoucí z regulátoru - červený a černý. Pozice vodičů v konektoru je nakreslena v tom schematu těsně nad obrázkem regulátoru. Černý vodič je kostra a červený vede na hlavní pojistku s uzlem na spínací skříňku a záložní pojistku. Opět vše ve schematu

Snad jsem pomohl.
Kuba.

Zapojení konektoru

28.2.2013 v 08:33 | Nahoru | #4
Díky za odpověd,ale regulator mam zapojeny.Ale na boku vedle baterie je rele a ma 4 piny ja myslim toto relé.nevi někdo k čemu je a jak je zapojene.je to na pravem boku kastliku baterky.

Zapojení konektoru

28.2.2013 v 09:28 | Nahoru | #5
Tak to je Oil lamp relay.....relé které spíná žárovku varující při nízké hladině oleje.....opět je to ve schematu i se zapojením konektoru.....pochopí i neelektrikář. Nebuď línej, stáhni si manuál a tam to všechno je

Zapojení konektoru

28.2.2013 v 16:31 | Nahoru | #6










Když máš relé přední stranou k sobě(textem) a konektorem dolu je napravo vpředu černej,napravo vzadu černobílej,nalevo vpředu červenobílej,nalevo vzadu černočervenej
At se dílo zdaří

Zapojení konektoru

2.3.2013 v 17:58 | Nahoru | #7
Všem moc díky za info fotka momohla moc.A neboj schema sem prochazel ale bohužel sem to nenašel.Ještě jedno díky

Zapojení konektoru

9.3.2013 v 13:37 | Nahoru | #8
Pánové ještě jedna otazka,kde je umystněné rele na předehřev nebo vyhřívaní karboratoru.mělo by byt někde pod nádrží ale ja mam kabely vyedene u řídici jednotky pod sedlem.A je vubec nutné ,motorka i bez zapojeného tohoto relátka bezproblému startuje.Je dost drahé.díky za odpověd
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 Dnes v 11:41 PetrL3
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 19.5.2024 v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100


TOPlist