1 reakcí na tento příspěvek První motard
olej, filty, ventily á 4 - 5 tis. km, jinak nic.
Navíc ta KTM má jednu zásadní věc a to jsou KOULE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
Marťan81 píše: Navíc ta KTM má jednu zásadní věc a to jsou KOULE
Jo to je na první motorce pro zacatecnika to nejdůležitější
1 reakcí na tento příspěvek První motard
1 reakcí na tento příspěvek První motard
Kup nieco lacne nauc sa jazdit kludne to rozbi a potom ked budes vediet na tom jazdit rozmyslaj nad nejakym natahovacom ocasu v podobe KTM...
Ale pre novacika je KTM na hovno... Jak teda nejsi typ co to kupi a bude vodit kamaratov do garaze sa na to pozret a v zivote na to neusadnes...
A este ma tak napadlo, v zivote som nesedel v aute mam si kupit mclaren F1, galardo, enzo alebo?
pokud ktm položí na bok a netrefí nic (šutr, obrubník) tak to poberou bástry, padáky os... a nemyslím že by chladiče, vidle apod. byly na drz extra levný, ale možná se pletu...
mclaren,galardo je uplně někde jinde... neřekl bych že výkonově, projevem motoru je lc4 nezvladatelný...
jen pro supermoto je 400 málo.... dá se na tom pojezdit, ale ten funfactor je někde jinde... a na ježdění jen tak bych si dovedl představit úplně něco jinýho než na čem bolí zadek po 100 km, má malou nádrž, nedáš na to brašny atd.
proto zastávám názor že kompromis v tomto směru je vždy kompromis, ale dá se najít nejmenší... ale KTM 660 ve výběru není... každopádně pořád má možnost si obě projet a rozhodnout se sám
1 reakcí na tento příspěvek První motard
Ja som zacinal na pincku, len preto aby ked si kupim simsona "za velke prachy" v 15 rokoch tak nech sa s nim nevalam, a navzdory tomu sme si par krat ustlali a to bola 50ccm. Ktora bola fakt bez vykonu a chvala bohu mozno len preto som tu...
Od vtedy som uz nastastie nepadal s nicim a pevne dufam, ze uz ani nebudem, rozhodne ked si predstavim seba s niecim silnejsim tak sa mi podlamuju kolena, ale teraz asi ludia vedia na tom lepsie.
Kym v Prahe nenasnezi a nehodovost nestupne na trojnasobok za jeden den...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
kokonhead píše: a vůbec supermoto neni pro dva, ale říkat jí to nebudu, bych měl doma průser...
Aha tak , to ji radsi nerikej, ve dvou to je celkem nuda,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
A mozno je na tom este horsie Nerad niekomu ked ho nepoznas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
El-Chio píše: Nerad niekomu ked ho nepoznas
tak si precti co jsi napsal a pomalu to zacni mazat
1 reakcí na tento příspěvek První motard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
drz 6000 km... otázkou je kolik tam toho oleje je... v LC4 mám dojem ke třem litrům... natož třeba FMX 650 kde je olej po třech tisících, xtx v tomhle vede tam je interval 12 tis. km
Naposledy editováno 25.02.2013 19:27:15
1 reakcí na tento příspěvek První motard
Honzik94 : a ty nemel porad neco , nikdy si ktm nemel, servis po 5 tis km me vubec nesere.
jinak kazdej nejak zacinal, ja na dachlovi a pak cz 175, jawa 250, Honda xl 500 atd atd...
ja to bral od 14 let pekne v klidu,ale kazdej at si koupi na co se citi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
Lion píše: kadett> všechny 640 mají 5000 km, 660tka má 2.500 km a možná i 625.... nový SMC 690 mají taktéž 5 tis km si myslím
drz 6000 km... otázkou je kolik tam toho oleje je... v LC4 mám dojem ke třem litrům... natož třeba FMX 650 kde je olej po třech tisících, xtx v tomhle vede tam je interval 12 tis. km
LC4 ma 2300ml, teda ne ze by to na situaci neco menilo, jen pro upresneni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
ale pocitam ze jeste tak 2 sezony me moje bude bavit.
Ale teda k tematu ikafghs684 kup si drz jelikoz je to tvoje prvni motorka , tak te nebudu
presvedcovat o necem silnejsim, asi to neni dobrej napad. na drz si pojezdis sezonu, mozna 2 a uvidis.
Já mám blbou XT 600, s vlastně stejným výkonem jako DR-Z, akorát je to "malinko" těžší, a nepřipadá mi, že by mi na vyjížďkách chyběl výkon. Ono jet dneska v ČR po silnici víc jak 130 je beztak loterie, protože člověk neví, ve které zatáčce bude kolik děr.
Na DR-Z jsem se dvakrát svezl pár km, a podle mě je to pro začátečníka dobrej stroj, jede to, je to lehký a ovladatelný. Ono se to lehko radí pořídit si LC4, když už máte něco najeto.
Edit: Když už bych ve výběru po vašich radách zavrhl DR-Z, tak bych šel co XT 660X, koně už to má, ale pořád to není nijak divoká moto. A je to pohodlné a dá se na tom jet i dál.
Naposledy editováno 26.02.2013 08:27:17