Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
2 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Hansell píše: Pánové, vpodstatě máte všichni pravdu, jak píše verybusy, káždá má svoje a každý vyžaduje něco jiného, proto je na světě taky tolik modelů a typů strojů. O tom, jaká je kde rychlejší je pitomost se bavit, jelikož především záleží na potenciálu jezdce. Mě taky svědčí 2V, nebo 3V, čtyřválů jsem měl několik a nikdy to nebylo ono, vždycky mi tam něco chybělo, takovej ten pocit šimrání vzadku...
Jinak strana 6 příspěvky 172 a 173
Naposledy editováno 23.02.2013 20:36:12
Hansell píše: Pánové, vpodstatě máte všichni pravdu, jak píše verybusy, káždá má svoje a každý vyžaduje něco jiného, proto je na světě taky tolik modelů a typů strojů. O tom, jaká je kde rychlejší je pitomost se bavit, jelikož především záleží na potenciálu jezdce.
Mě taky svědčí 2V, nebo 3V, čtyřválů jsem měl několik a nikdy to nebylo ono, vždycky mi tam něco chybělo, takovej ten pocit šimrání vzadu...
Tak teď nevim,ale edit nevidim.Někde bude chyba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jsem nad tím TnTčkem vážně začal uvažovat, ale hlodá mě myšlenka, abych se vůbec projel, aby mě motorka nevypekla... Na youtube jsem viděl video, kde frajer co 2tis km něco řešil, v 1000km prvně altík, pak vypadlý nějaký šrouby, v 6500Km přidřenou vačku a v 8500km díry v karteru a KO motor. A byla to myslím 2008 TnT EVO a teď si vyber. Ale láká mě ten bike sakra, akorát to už pak nikdy neprodám...
jo tady to je...
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
radi5 píše: Benelli nebrat!
Je krásná, ale taky to tak vidím, je to super návod, jak si "nasrat" do vlastní peněženky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
drippera píše: Dobře, tak eště jednůc...
Hansell píše: Pánové, vpodstatě máte všichni pravdu, jak píše verybusy, káždá má svoje a každý vyžaduje něco jiného, proto je na světě taky tolik modelů a typů strojů. O tom, jaká je kde rychlejší je pitomost se bavit, jelikož především záleží na potenciálu jezdce. Mě taky svědčí 2V, nebo 3V, čtyřválů jsem měl několik a nikdy to nebylo ono, vždycky mi tam něco chybělo, takovej ten pocit šimrání vzadku...
Jinak strana 6 příspěvky 172 a 173
To budou roupy
.....
Volové, takhle spryznit takové pěkné téma!
Jinak ano, TNT se sere, raději do něj nikdo nechoďte. Čím méně jich tady bude jezdit, tím lépe. Já totiž jednoznačně cítím, že se k ní jednou vrátím. Moct si to dovolit, tak si už teď ke Káťi pořídím Evču jako druhou na mazlení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
2 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
BRUTUSSS píše: Pete-Biggy> No jo, jenže ty jsi kupoval funglovku pokud se nepletu a za rok sla do obehu . Je neco jineho koupit par let jetou a pak se kazdodenne modlit. Kterou Italku bych bral ja?? Jedine tak 170cm 90-60-90...s pekne tvarovanyma ctyrkama..pokud mozno němou ..Jinak mi žadná Italka nesmí do baraku ..
Skromný kluk.
Hansell píše: drippera> zmulin>
Jsem nad tím TnTčkem vážně začal uvažovat, ale hlodá mě myšlenka, abych se vůbec projel, aby mě motorka nevypekla... Na youtube jsem viděl video, kde frajer co 2tis km něco řešil, v 1000km prvně altík, pak vypadlý nějaký šrouby, v 6500Km přidřenou vačku a v 8500km díry v karteru a KO motor. A byla to myslím 2008 TnT EVO a teď si vyber. Ale láká mě ten bike sakra, akorát to už pak nikdy neprodám...
jo tady to je...
Jo, kdysi jsem koketoval s myšlenkou, že bych od Jindreje koupil tu jeho zválenici, ale po shlédnutí tohoto videa jsem si to rozmyslel
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
Jak to tak znova pročítám, n atohl eježdění by byl nejlepší asi Triumph Speed triple. Fakt!
Třívalcový zábavný motor, super podvozek na "normální ježdění po okreskách" a taky je z evropy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
drippera píše: Která bude lepší na ježdění kolem komína po okrese?
Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
Jak to tak znova pročítám, n atohl eježdění by byl nejlepší asi Triumph Speed triple. Fakt!
Třívalcový zábavný motor, super podvozek na "normální ježdění po okreskách" a taky je z evropy!
Když ono je to takový ošklivý.... Ale jinak dobrá motorka,ty Triumphí motory jsou OK.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Když ono je to takový ošklivý.... Ale jinak dobrá motorka,ty Triumphí motory jsou OK.
To je pravda. Mě ten vzhled taky moc nepřirostl k srdci...
Ikdyž z určitých úhlů je opravdu pěkná, ale jenom z určitých.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
drippera píše: To je pravda. Mě ten vzhled taky moc nepřirostl k srdci...
Ikdyž z určitých úhlů je opravdu pěkná, ale jenom z určitých.
Mně neseděj hlavně ty světla,vypadá to jako ET mimzemšťan.Zbytek tak nějak jde....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Mně neseděj hlavně ty světla,vypadá to jako ET mimzemšťan.Zbytek tak nějak jde....
Jo ty vypadají divně, ovšem třeba při pohledu s hora se tváříjako pěkný moderní a kompaktní "naked guns" !
A po patřičných úprávach z něj může být i solidní bajk na okruhové řádění.On se nezdá, dříme v něm potenciál. Ovšem verze "R" je o několik desítek kroků dál, než "základ".
Ale pořád budu tvrdit, že SF, MV, TnT jsou designově někde úplně jinde...
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
To Drippera: a není malej??
Ryuichi píše: Speed??? Hmm,zajímavá volba
To Drippera: a není malej??
Malej není. Je to pocitově docela velká motorka. Ikdyž jako že s useknutou prdelí.
Nádrž je široká a roztahuje nohy (SF má například kolena "u sebe" proti Triumphovi). Kámen úrazu pro mě byly stupačky. Měřím 182cm a měl jsem nohy fakt dost skrčené. Při delší jízdě to docela vadilo a musel jsem je protahovat. Na SF je proti tomu daleko více místa na nohy a ikdyž jde o malinkatou motorku je na ní místa dost i pro čahouny.
Srovnání posezu DUC SF a Triumph TST je tay někde na fóru i s fotodokumentací. Tam je to krásně vidět. Už ale netušim, kde jsem to psal...
drippera píše: Jo ty vypadají divně, ovšem třeba při pohledu s hora se tváříjako pěkný moderní a kompaktní "naked guns" !
A po patřičných úprávach z něj může být i solidní bajk na okruhové řádění.On se nezdá, dříme v něm potenciál. Ovšem verze "R" je o několik desítek kroků dál, než "základ".
Ale pořád budu tvrdit, že SF, MV, TnT jsou designově někde úplně jinde...
No však jsem psal,že motoricky je to prima bajk.Ale ten předek se světly je pro mě designově nepřijatelnej,aby se mi to mohlo líbit.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
A co čtyřválec do V? Tuono? No je fakt, že aprilia vypadá po boku Brutale a Tnt poněkud "čínsky"...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 6 | 4.8.2022 v 20:51 tonyboy |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |