globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První motard
 
22.2.2013 v 15:15
Zdravím, chci si pořídit motarda, ale jelikož je to moje první moto a jsem začátečník, tak nechci nic moc ostrýho a náročnýho na servis. Co by jste mi doporučili, tak do 70 000 Kč? Přemejšlim o Suzuki DR-Z 400, KTM LC4, Yamaha XT660X nebo Honda FMX 650.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek První motard

22.2.2013 v 15:22 | Nahoru | #1
MT03..ale zcela dle soukromých preferencí, rozhodně nemůžu nijak objektivně říci, že by byla nejlepší

První motard

22.2.2013 v 15:29 | Nahoru | #2
Jednoznacne KTM LC4

o ostatnim ani nema cenu premyslet, uz jsem na tohle tema tady napsal mraky, vyhledej si to ve starsich dotazech, je to tu kazdou chvili

1 reakcí na tento příspěvek První motard

22.2.2013 v 15:31 | Nahoru | #3
FMX jsem měl a nepřirostla mi k srdci. super předek (vidle,brzda), ostrý sedlo i posaz a k tomu motor z cestovního endura....
ve výsledku jsem měl takovej rozpačitej dojem.
ani spotřeba 5-6 při normální jízdě v kombinaci s bandou na 11 litrů (z toho 4 rezerva) není moc fajn na cestování.

prostě motor by cestoval a podvozek sportoval.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

22.2.2013 v 15:34 | Nahoru | #4
Honda a Yamaha jsou pro nováčka v pohodě. Ostatní nemůžu hodnotit. A rozhodně nesouhlasím s názorem, že to musím být jenom KTM....

(reakce na) První motard

22.2.2013 v 15:35 | Nahoru | #5
callowsick> Mě teda ten podvozek nějak extra sportovní nepřijde a brzda už vůbec ne. Motor je kromě oleje a filtru bezúdržbový držák, ale ten výkon je akorát pro nováčka.Do kila dobrý, ale pak se to šplhá k těm 150 hrozně pomalu.

Naposledy editováno 22.02.2013 16:11:02

(reakce na) První motard

22.2.2013 v 15:44 | Nahoru | #6

Dr.Houba píše: MT03..ale zcela dle soukromých preferencí, rozhodně nemůžu nijak objektivně říci, že by byla nejlepší



No ale to není až tak úplně motard.... Ale taky se mi líbí,na blbnutí to bude bezva stroj.

První motard

22.2.2013 v 15:48 | Nahoru | #7
Šel bych do DR-Z. Sice má nejmenší výkon, ale vynahrazuje to lehkostí a obratností. Taky jsem uvažoval o tědlech motardech, ale nakonec u mě jasně vyhrál unikátní VOR.

První motard

22.2.2013 v 15:57 | Nahoru | #8
jedině LC4 o tom žádná

PS:chybí tady anketa

(reakce na) První motard

22.2.2013 v 15:59 | Nahoru | #9

matrixbiker píše: Honda a Yamaha jsou pro nováčka v pohodě. Ostatní nemůžu hodnotit. A rozhodně nesouhlasím s názorem, že to musím být jenom KTM....



jenom KTM to byt nemusi, ale proc si nekoupit to nejlepsil, ze?

První motard

22.2.2013 v 15:59 | Nahoru | #10
No nejvíce se rozhoduji mezi DR-Z a LC4. Která z nich je nejméně náročná na servis?

První motard

22.2.2013 v 16:27 | Nahoru | #11
DR-Z. Samozřejmě má zas menší výkon. Dost záleží kolik toho za sezónu najedeš. Pokud třeba 10 000, tak bych určitě šel do tupější.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

22.2.2013 v 16:28 | Nahoru | #12
lc4 je vic narocna nez dr-z, ale zase ti to vynahradi vykonem...
Ta suza neni spatna motorka, je to lehky, je to drzak, ale proste to nejede.
zalezi co chces ,ja ti poradim zcela jiste bez do ktm z tech co si vypsal.
Myslim ze ti suza brzy omrzi.

Naposledy editováno 22.02.2013 16:31:56

První motard

22.2.2013 v 16:33 | Nahoru | #13
DRZ je takovy maly kapesni mrdatko, nemuzes porovnavat s LC4, ta je na mile vzdalena DRZ vykonove, velikostne, motoricky, podvozkove, zabavou. Neco za neco - chce to peclivejsi a drazsi servis.
DRZ jede jako lepsi 125 :D

(reakce na) První motard

22.2.2013 v 16:34 | Nahoru | #14

SuperPivis píše: Myslim ze ti suza brzy omrzi.



myslim, ze Suza na SM diky vykonu omrzi tak treti den

První motard

22.2.2013 v 17:47 | Nahoru | #15
Volba je na tobě a každej ti stejně bude doporučovat to svoje a nakonec koupíš to co se ti bude líbit víc . Ale jestli je to tvoje úplně první motorka, jezdil si jenom v autoškole tak bych bral DRZ , přeci jenom je to hodnější než LC4. A řeči typu jede to akorát trochu líp jak 125 , je to váš názor, já vim svý. Jinak olej 6000 km a ventily po 24000. Což je bezúdržbová motorka. Já na ní mám odjeto 4000 km za první půl sezonu a fakt se na ní nenudim.

3 reakcí na tento příspěvek První motard

22.2.2013 v 19:15 | Nahoru | #16
Myslím ze motard neni tolik o výkonu, kdo se na drz nudi, neumi na motardu jezdit :)

(reakce na) První motard

22.2.2013 v 19:49 | Nahoru | #17
assassin>

(reakce na) První motard

22.2.2013 v 19:51 | Nahoru | #18
assassin>

První motard

22.2.2013 v 22:25 | Nahoru | #19
v tom pripade nechapu proc se delaji SM 600ccm+ a proc nestaci 125ccm?

První motard

22.2.2013 v 22:50 | Nahoru | #20
Já si myslim, že assassin to myslel tak, že nepotřebuješ mít aspoň 40 kw a 650 ccm na to aby ses na motorce bavil. A nikdo tady neříká, že ta LC4 je špatná. Pak to, ale tak dopadá že tady všichni zakládaj téma kde chtěj jako první motorku minimalně šestku supersport, protože si tu přečtou, že motorky co maj třeba 40 - 60 kw vlastně vůbec nejedou a budou se na tom nudit.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

23.2.2013 v 00:47 | Nahoru | #21
Tak urcite verim ze se na drz da vyblbnout,ale kdyz za to chces pak zatahnout a moc se toho nedeje,tak to neni ono, jel sem na drz sm a moc mi to nenadchlo, tim nechci rict ze to je spatna motka,ale nechtel bych ji. Ono ne vsude jsou porad jen zatacky.

E a myslim ze zrovna ty kokonhead si nekde psal,ze tam ten vykon chybi.

Naposledy editováno 23.02.2013 00:49:09

První motard

23.2.2013 v 01:23 | Nahoru | #22
Ne všude jsou zatáčky, ale na závodění na rovince si motarda nekoupím.

První motard

23.2.2013 v 08:29 | Nahoru | #23
aby stacil majel vykon chce to jednu vracecku za druhou a rovinku kde to roztahnes maximalne na kilo.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

23.2.2013 v 08:47 | Nahoru | #24
KubaLC8 a SuperPivis, hoši on tam píše že chce něco nenáročnýho na údržbu takže KTM ne-e

Jinak k tématu: ta Sůza neni ubec špatná taky jsem o ní uvažoval parádní, lehkej motárdek na blbnutí, sice nemá tolik výkonu co KTM ,ale jak už tu bylo řečeno motard neni tolik o výkonu, ale o tý zábavě. I na tý dváce co sem měl (Huska SM125S) jsem si užil spoustu srandy. A když už bych měl uvažovat o něčem silnějšim tak si raději pořídim Berga 650 než KTM

První motard

23.2.2013 v 09:02 | Nahoru | #25
dalsi expert :) kdyz na to neseres tak je drazsi, ale ne o moc

První motard

23.2.2013 v 09:16 | Nahoru | #26
No to je právě ono ..i když na to nesereš Nevim no KTM jsem nikdy neměl.. žáddnou osobní zkušenost s ní nemam, ale podle mě je na tom stejně jako třeba Ducati nebo Aprilia takový motorky se kupujou srdcem ne rozumem

1 reakcí na tento příspěvek První motard

23.2.2013 v 09:32 | Nahoru | #27
zase se tu dělá z dr dváca, ale 30kw a 0-100 za 7s má možná jenom ta závodní dvoutaktní

První motard

23.2.2013 v 09:34 | Nahoru | #28
Kuba: a chapes proc dela ktm litra kdyz by stacilo 650? Po presednuti ze silnicni motorky nikoho neoslni vykon zadnyho motarda, ale o tom to proste neni. Ostatne proc treba na trati kraluji 450ky i proti nabusenejm 500-650ccm husabergum a ktm?

Superpivis: me na te410 vykon taky chybi, chybel mi i na smr510... Ale bavil me i 250ccm motard co sem mel

První motard

23.2.2013 v 10:00 | Nahoru | #29
predpokladam ze rozlisujes ostry zavodaky se servisem v MTH a jejich civilnima verzema se servisem v KM. Predpokladam taky ze dokazes rozlisit trat pro SM a bezny provoz. Protoze trat je stavena jak jsem psal vyse - jedna vracecka za druhou s kratkejma rovinkama, tam moc vykonu netreba (ani 125ccm by ale nestacila) ale v realnem provozu je to opacne, kolikrat +-600ccm ktera obstojne zrychluje do nejakejch 150km/h je proste malo.

litry ala SM od KTM nejsou moc SM, ale spis streety, tomu uz chybi lehkost a ovladatelnost. To same jako SER, to uz taky neni enduro, ale hovado.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

23.2.2013 v 10:03 | Nahoru | #30

bledemon píše: zase se tu dělá z dr dváca, ale 30kw a 0-100 za 7s má možná jenom ta závodní dvoutaktní



tak kdyz to do kopce neudrzi 110km/h tak co by ne...
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist