Téma: Hornet a motor z cbr 98
 
17.2.2013 v 23:52
Než začnu psát,tak bych chtěl nejprve upozornit vtipálky a podobně,aby tohle téma vůbec neřešili děkuju . Mám šestku horneta 2001 a motor před smrtí a mám na výběr... udělat generálku motoru za cca 18 000 kč nebo sehnat jiný motor za 10-12000kč a napadlo mě tam dát motor z CBRKA rok výroby 98 je to úplně stejný motor a chci se zeptat jestli stím nemá někdo zkušenosti hornet točí 15k otáček cbr z toho roku taky,tak si myslím že v řídící jednotce by problém neměl být ale jde mi o to,jestli jsou stejné karburátory a podobně.Možná vás napadne proč rvu takové prachy do staré motorky,když se mi to nevrátí,ale je to srdeční záležitost budu rád za každou radu...předem děkuji Mastič

1 reakcí na tento příspěvek Hornet a motor z cbr 98

18.2.2013 v 00:02 | Nahoru | #1
Jak se Ti povedlo zkurvit 12let starý motor?

(reakce na) Hornet a motor z cbr 98

18.2.2013 v 00:06 | Nahoru | #2
Pertla>Byl jsem v servise na podtlakách první válec má 6z12 druhý 8z12 třetí 7z 12 čtvrtý 8z12
12-8 je dobrý8-6 v normě a mín už je motor v háji řekli mi že s mím způsobem ježdění se diví že to ještě jezdí

Hornet a motor z cbr 98

18.2.2013 v 03:25 | Nahoru | #3
Mastič:
Jenom takový dotaz,
A měli v tom servise při měření kompresních tlaků otevřený klapky na karbcích full gas?
Hraniční hodnota při měření je cca 10 bar.
8-6 Bar je hodnota velmi nízká a né v normě!

Já bych to nejspíš viděl na zapečený pístní kroužky.

Nedávno jsem spravoval H6(03) a tam byla mimo jiné vysypaná ojnice 3tího válce díky nedostatku oleje + ty zapečený kroužky.
Investice jenom do mat. by byla cca 20000,-.
Tak jsem majiteli motocyklu poradil,ať koupí jiný motor a dobře udělal.

Mělo to ale jednu podmínku..
Nemít zapsané seriové číslo motoru ve velkém TP.
Vždy Ti ale musí sedět fyzicky typové označení motoru, když jdeš na STK.
V Tvém případě tuším PC25, jinak Tě vyhodí.

Investice do stejného modelu motoru,ale r.v. 06 činila 7000,- a tlaky na motoru jsou 12,5 Bar!
Model H6 2007 a výš má už vstřikování a rozteče uchycení motoru atd. si nejsem jist, jestli by pasovaly do Tvého rámu.
Rozhodně bych nekupoval ještě starší motor, byď by modelově pasoval než máš, protože technický stav bude velmi špatný o tom jsem přesvědčen.

Mej se S

Hornet a motor z cbr 98

18.2.2013 v 09:57 | Nahoru | #4
sim tě a jaký je ten tvůj způsob jezdění? nenajezdíš toho nejvíc na srazu v noci? jinak ten motor je tak blbuvzdorný, že jde zabít snad jen jízdou bez oleje.

někde si najdi test prvních hornetů a tam budou určtě vypasné aspoň nějaké změny, které se dělaly. řekl bych, že bude jiná převodovka, bo po cbr se chtělo, aby jezdila 270. a možná karburátory. ale třeba ty to šlo pořešit jen jinou rozetou a pojede to +- stejně.

Hornet a motor z cbr 98

18.2.2013 v 10:04 | Nahoru | #5
Je fakt, že někteří servisáci tlaky neumí změřit a kamarád tak koupil dobře VF 750 za 10 tkč v originál stavu s tím, že je motor KO. Stačilo ale vyčistit karburátory a tlaky byly OK.

Hornet a motor z cbr 98

18.2.2013 v 11:32 | Nahoru | #6
tak to by mě zajímalo jaký je tvůj styl ježdění

Hornet a motor z cbr 98

18.2.2013 v 12:53 | Nahoru | #7
Nemáte někdo nějakej odkaz na video, kde by bylo vidět, jak se ty tlaky měří včetně komentáře (máže být eng)? Nikdy sem to neviděl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist