1 reakcí na tento příspěvek Hornet a motor z cbr 98
Jenom takový dotaz,
A měli v tom servise při měření kompresních tlaků otevřený klapky na karbcích full gas?
Hraniční hodnota při měření je cca 10 bar.
8-6 Bar je hodnota velmi nízká a né v normě!
Já bych to nejspíš viděl na zapečený pístní kroužky.
Nedávno jsem spravoval H6(03) a tam byla mimo jiné vysypaná ojnice 3tího válce díky nedostatku oleje + ty zapečený kroužky.
Investice jenom do mat. by byla cca 20000,-.
Tak jsem majiteli motocyklu poradil,ať koupí jiný motor a dobře udělal.
Mělo to ale jednu podmínku..
Nemít zapsané seriové číslo motoru ve velkém TP.
Vždy Ti ale musí sedět fyzicky typové označení motoru, když jdeš na STK.
V Tvém případě tuším PC25, jinak Tě vyhodí.
Investice do stejného modelu motoru,ale r.v. 06 činila 7000,- a tlaky na motoru jsou 12,5 Bar!
Model H6 2007 a výš má už vstřikování a rozteče uchycení motoru atd. si nejsem jist, jestli by pasovaly do Tvého rámu.
Rozhodně bych nekupoval ještě starší motor, byď by modelově pasoval než máš, protože technický stav bude velmi špatný o tom jsem přesvědčen.
Mej se S
někde si najdi test prvních hornetů a tam budou určtě vypasné aspoň nějaké změny, které se dělaly. řekl bych, že bude jiná převodovka, bo po cbr se chtělo, aby jezdila 270. a možná karburátory. ale třeba ty to šlo pořešit jen jinou rozetou a pojede to +- stejně.