globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakej kros - nejvíc zábavy
ahoj, poradí mi někdo zkušenější, na čem se dá nejlíp vyblnout? přemejšlím nad 250 2tak - vydrží aspoň sezonu bez go? či 450 už bude asi nezvladatelné že? mám to na trat či písečnej důl, zkušenosti mám spíš na silnici se sportovníma mašinama jelikož se natěch silnicích už nedá jezdit jak sou děravý tak radši přecházim do terénu
Anketa: jakou
2takt 250
66%
25
4takt 250
16%
6
4takt 450
16%
6
sxv 550 a koupit terenní kola :-D
3%
1
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

2.2.2013 v 00:46 | Nahoru | #31
Dolph-cz> Proto sem psal že moje další motorka bude nová, kterou za 2-3 roky prodam a pak zas nová (a to hlavně z duvodu toho že už po nikom neminim davat do kupy nějaké slátaniny, protože lidi jsou hovada)

Jinak stěma ventilama bych to taky neviděl tak černě. Moje WR mělo nalítáno hrubě přes 100mth před tou GO jak sem psal a ventily stale origo titan a stale nehnuté. Mimochodem motor dělal borec kousek od Příbora

Naposledy editováno 02.02.2013 01:09:42

(reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

2.2.2013 v 09:00 | Nahoru | #32

Everts72 píše: Dolph-cz> Proto sem psal že moje další motorka bude nová, kterou za 2-3 roky prodam a pak zas nová (a to hlavně z duvodu toho že už po nikom neminim davat do kupy nějaké slátaniny, protože lidi jsou hovada)

Jinak stěma ventilama bych to taky neviděl tak černě. Moje WR mělo nalítáno hrubě přes 100mth před tou GO jak sem psal a ventily stale origo titan a stale nehnuté. Mimochodem motor dělal borec kousek od Příbora



jj,nová je ideální volba a kolikrát to v konečném součtu vyjde i levněji,než olítaný stroj...

...co se týká těch ventilů-moje zkušenost je,že titan je po 100hodinách na výměnu...

Naposledy editováno 02.02.2013 09:02:06

1 reakcí na tento příspěvek jakej kros - nejvíc zábavy

2.2.2013 v 21:27 | Nahoru | #33
ok ok, dík za radu, nakonec teda přemejšlím o 550 husabergoj rok tak 2007 model, pro mě jako pro hobíka byto mohlo vyjít líp jak ostrej kros že? ten husar by moh táhnout na klid pěkně odspoda,- počáteční vyšší investice za moto by mohla vyjít líp jak dělat neustále G.óčka na krosce né? když si představím že bych podtáčel tu 250 2takt tak by mu to asi dělalo trochu problémy(že by se někde přidřela) než ty 550, no mám stoho ted hlavu

(reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

2.2.2013 v 22:32 | Nahoru | #34

hansr píše: ok ok, dík za radu, nakonec teda přemejšlím o 550 husabergoj rok tak 2007 model, pro mě jako pro hobíka byto mohlo vyjít líp jak ostrej kros že? ten husar by moh táhnout na klid pěkně odspoda,- počáteční vyšší investice za moto by mohla vyjít líp jak dělat neustále G.óčka na krosce né? když si představím že bych podtáčel tu 250 2takt tak by mu to asi dělalo trochu problémy(že by se někde přidřela) než ty 550, no mám stoho ted hlavu



hůř jsi si vybrat už nemohl.každý ti tady radí 125,nebo 250 a ty si vybereš 550

jakej kros - nejvíc zábavy

2.2.2013 v 23:44 | Nahoru | #35
Pokud chceš 550 do terénu bude ti furt jen hrabat ,zvedat a lítat zadek ;) Každý kdo jezdí cross tak ti poradí pro začátek 125 2T nebo 250 4T :) Tady jsou ty obsahy něco jinýho než na silnici a už vubec nemá smysl rovnat obsahy dvoutaktů a čtyrtaktů :) Jeslti ti jde o to si něco udělat kup si Hondu CR 500

1 reakcí na tento příspěvek jakej kros - nejvíc zábavy

3.2.2013 v 18:31 | Nahoru | #36
já bych bral něco sylnějšího vše výše uvedené je slabé

Pro začátek

(reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

3.2.2013 v 19:01 | Nahoru | #37
vilda.cz> jj,bude z něho dobrý rovinkový specialista

2 reakcí na tento příspěvek jakej kros - nejvíc zábavy

4.2.2013 v 11:25 | Nahoru | #38
Ok moje pocty :) 450 4t 175Mth Go motoru 35000Kč jenom v dílech, ono je GO a GO . Go znamena ze ti z motoru zustanou kartery a prevodovka a ne ze vymenite píst.

Jinak 450 je bestiální až až i v enduru viz hromada mejch videí jede to prostě moc, já na to přišel po 4rech letech :) Ted mám 2t 144 a letím si na tom jak anděl :)



450 je proste silova motorka, takze musís mit dobre zvladnutou techniku jizdy + met na to fyzicky ji porad držet :)



cca od poloviny to tam nebrzdi ta 450 :D


Naposledy editováno 04.02.2013 11:39:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

4.2.2013 v 11:40 | Nahoru | #39
Joraell> 35000 bez prevodovky? Co vsechno jsi menil?

(reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

4.2.2013 v 11:48 | Nahoru | #40
SirIndy> Ja uz jsem napsal . uplne vsechno :) Tak to dopada kdyz se ti motorem prozene precizne promazana hromada zeleznejch spon z ojnicniho cepu.

jakej kros - nejvíc zábavy

4.2.2013 v 17:50 | Nahoru | #41
tak teda nevim, zas utoho husara by mě lákalo že by se to dalo hodit i na motordy a jet stim občas do práce a v terenu hold s rozvahou ae 250 cvajtakt mě láká jo pěkný video

jakej kros - nejvíc zábavy

Skvělá odpověď, děkuji! 6.2.2013 v 17:59 | Nahoru | #42

hansr píše: jj mám to zatim jen na hobby a naučení ikdyž jsem docela už vylítanej tak je to jen silničkách, 125 už by byla slabá, mám cca do 80kilo, tak to vidím na 4takt 250, i když si myslím že by ten 2takt 250 už mohl taky docela táhnout odspoda né? jinak díky všem za rady


já mam 78 kg, 250 4T enduro a po zkušenostech u jiných motorek mě tohle sedí asi nejvíc na hobby ježdění. U hobíka bych se nebál ani krosu v téhle třídě - myslim že to s výdrží takovej rozdíl nebude.
Jinak k tomu servisu - po koupi jsem dělal píst, ventily, ojnici a od té doby na motor nešáhnul, ale měnil všechno kolem (vlatní vinou). Moto mam třetí rok, letos jsem skoro nic nenajezdil, ale od go cca 180 MTH - enduro kolem baráku. Olej Motul 5100 (190 Kč/litr) měním cca po 10-15 MTH, olej filtr ob výměnu oleje (90 Kč). Výhody - nežere benzín, gumy, řetězovku ..ušetřená jedna guma za sezonu je taky znát. Jinak si myslím že každýmu sedí něco jinýho a taky že hobíkovi bez závodních ambicí vydrží každá uvedená motorka ve vlákně dlouho (až na tu Aprilii ), záleží kde a jak na ní bude jezdit.

Naposledy editováno 06.02.2013 18:04:46

(reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

6.2.2013 v 18:03 | Nahoru | #43

Joraell píše: Ok moje pocty :) 450 4t 175Mth Go motoru 35000Kč jenom v dílech, ono je GO a GO . Go znamena ze ti z motoru zustanou kartery a prevodovka a ne ze vymenite píst.

Jinak 450 je bestiální až až i v enduru viz hromada mejch videí jede to prostě moc, já na to přišel po 4rech letech :) Ted mám 2t 144 a letím si na tom jak anděl :)



a pak si má chudák něco vybrat

Naposledy editováno 06.02.2013 18:03:30

jakej kros - nejvíc zábavy

7.2.2013 v 14:52 | Nahoru | #44

jakej kros - nejvíc zábavy

7.2.2013 v 21:50 | Nahoru | #45
rozhodně pro začatečníka bych se držel u 125 ve 2T 250 ve 2T je opravdu už divočina a pokud to chceš na trat z jedné strany bych se přiklaněl ke 250 ve 4T ale servis je pro ni trošku drahší ale zase jede plynule neškube v rukách narozdil od 2T záleží co chceš jestli divočinu nebo jenom plynulé svezení

1 reakcí na tento příspěvek jakej kros - nejvíc zábavy

8.2.2013 v 15:00 | Nahoru | #46
Samej graf tady a na kazdym je videt plynulost narustu vykonu na 4T 450 a o dost vetsiho vykonu i kroutaku nez na 250 2T tak nechapu ze pisete ze je 2T vykonejsi... Osobne mam CRF450 2009 s ladakem a jinou palivovou mapou a kdyz si sednu na RM250 2004 tak mi prijde ze to netaha za ruce a na vykon se musi cekat az na vrsek.... ale to je nazor kazdyho,kvuli udrzbe bych taky volil 2T =D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

8.2.2013 v 18:31 | Nahoru | #47

Lipsak píše: Samej graf tady a na kazdym je videt plynulost narustu vykonu na 4T 450 a o dost vetsiho vykonu i kroutaku nez na 250 2T tak nechapu ze pisete ze je 2T vykonejsi... Osobne mam CRF450 2009 s ladakem a jinou palivovou mapou a kdyz si sednu na RM250 2004 tak mi prijde ze to netaha za ruce a na vykon se musi cekat az na vrsek.... ale to je nazor kazdyho,kvuli udrzbe bych taky volil 2T =D



mám stejnou motorku se stejnýma úpravama-a když sednu na dvoutaktní 250 ,tak se mi zdá,že jedu na fichtlu...

ale tady budou někteří stále povídat pohádky o dvoutaktu,co má spodek jako čtyřtakt...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

8.2.2013 v 18:43 | Nahoru | #48

Dolph-cz píše: mám stejnou motorku se stejnýma úpravama-a když sednu na dvoutaktní 250 ,tak se mi zdá,že jedu na fichtlu...

ale tady budou někteří stále povídat pohádky o dvoutaktu,co má spodek jako čtyřtakt...



Zkus CR 500, ta by se mozna trochu mohla chytat

(reakce na) jakej kros - nejvíc zábavy

8.2.2013 v 18:52 | Nahoru | #49
SirIndy> jo,to už celkem jede

jakej kros - nejvíc zábavy

8.2.2013 v 19:55 | Nahoru | #50
spíš bych to řekl tak nezáleží na motorce na čem se jede ale spíš kdo to řidí ! a jak stím umí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist