mám problém. Jsem dlouholetý úspěšný řidič auta a už tři roky se snažím zvládnout řidičák na motorku. V tom už bohužel úspěšný nejsem Teoretickou část mám samozřejmě na 100%, ale nedokážu zvládnout praktickou část. Je to strašně těžké. Snažil jsem se o to už devětkrát a pokaždé mě vyhodili (nedovedu například zařadit neutrál, když je to potřeba, nedokážu bezchybně přejet prkno, občas nedokážu hodit motorku na souměrný stojan, atd.) Jak to dokázat? Díky za rady.
Uzavřeno 11.02.2013 v 10:08 uživatelem Kéňa_Géďaf
Otevřeno 05.03.2013 v 07:32 uživatelem Kéňa_Géďaf
Uzavřeno 05.03.2013 v 09:35 uživatelem Kéňa_Géďaf
Otevřeno 05.03.2013 v 17:15 uživatelem Kéňa_Géďaf
Uzavřeno 05.03.2013 v 17:16 uživatelem Kéňa_Géďaf
Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Žádnej fígl v tom skutečně není, je to jen o cviku!
Naposledy editováno 07.02.2013 14:13:11
Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Pokud bude odvážnej tak ti i motorku třeba na to naučit se přeřazovat a stavět na stojánek půjčí.
Držím palce
1. vubec mi hlava nebere proč by jsi měl na mašine jezdit po prkně u zkoušky - to jsem neslyšel a asi bych se snažil stavět na zadní
2. postavit motku na hlavní stojan tě mel naučit instruktor autoškoly - postavit ho na zem , stoupnout na něj a motku za řidítka zatahnout - tak to dělám já když potřebuji, ale jelikož hlavní stojan nemám - prohledej forum - kluic tady najyk figle popisovali
3. neutrál se blbě dává každému - nekopat jako rchlost ale jen se opatně opřít o řadičku - je to taková "mezipoloha" - - základem je vědět jakou máš rařazenou rychlost - pokud nevíš, skopej na jedna a neutrál je hned nad tím
PS: pokud máš tyhle problémy, měl by jsi vyměnit autoškolu
...stejně to je provokace
3 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Naposledy editováno 07.02.2013 14:23:58
Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Ten neutrál, když to teda evidentně pokaždý přeženeš, tak musíš zkusit zabrat míň, jen lehounce zatlačit na páku a ten neutrál tam skočí.
Jinak cvičit, cvičit a cvičit... a vyměnit instruktora.
Když se o to snažíš už tři roky, nemělo by to taky znamenat žes už autoškolu musel dělat třikrát? Nebo to jde ukončit výcvik a pak se tři roky jen snažit udělat jízdy?
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
(reakce na) Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
hondabanán píše: A neměli mu už náhodou 9x vzít řidičák na auto, když neudělal další rozšíření? nebo to už neplatí?
Jak píše, tak neudělal praktickou zkouškum, ta nemá s jinou skupinou ŘO nic společného.
Jo ted čtu podle posledního příspěvku, že se ani nedostal do provozu, natož k záverečkám....
Naposledy editováno 07.02.2013 14:27:25
(reakce na) Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Naposledy editováno 07.02.2013 14:36:24
Kéňa_Géďaf píše: Pro v4o: Ono asi záleží, jak v které autoškole. Zřejmě jsou mezi jednotlivými autoškolami značně rozdíly. U nás chtějí slalom mezi kužely (taky pěkně těžké), přejet prkno, projet těsnou mezerou (taky drsné) a nakonec zastavit, dát nohy na zem a zvednout levou ruku na důkaz toho, že se podařilo zařadit neutrál (pro mě absolutně nemožné). Teprve pak se vyráží do provozu.
Já tomu pořád nevěřím..Možná se ještě poptat u Berousků. Tohle dělalo 6 medvědů s Cibulkou...
Naposledy editováno 07.02.2013 14:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Vykašli se na ně a jdi jinam.... podle mě. Pokud soustavně nebudeš dávat pozor na značky, najíždět do křižovatky na červenou, nedávat blinkr, přednost - budiž. Ale že ti to nejde na stojan? Vždyť to budeš dělat maximálně v garáži nebo před barákem u vrat! Jízda po prkně? Takovýho autoškoláka bych tim prknem vrznul po hřbetě - tak nejsou úzký snad ani lávky v Bhútánu, tak co ti to nutí za kraviny. A že ti nejde neutrál? Na červené zastav jak chceš... klidně to drž na spojce i pod plným plynem, pokud zastavíš, je každýmu u prdele, jak to uděláš! Ničit v provozu budeš zase jen svojí motorku - do toho je všem kulový.
Takže určitě jinou školu. Pokud se budou potíže opakovat a hlavně vytrvávat (a to i v rámci tréninku doma na polňačce), zamysli se, zda ti to za to stojí. Protože pak přichází na řadu to, co říkají ostatní - mohl bys v provozu vyvolávat krizovky a ohrožovat sebe a vše kolem. To není výsměch; jsme jenom lidi. Někdo umí krásně malovat, ale když otevře hubu, aby zazpíval, měl by přes ní dostat. Někdo ovládá skvěle češtinu, ale ani v padesáti neumí malou násobilku....S autem jezdíš třeba skvěle, ale motka k tomu nebude. Zřejmě je tvoje poslání na planetě Zemi určeno jinam
Takže držím ti palce
PS: jestli je to opravdu vtip, tak jsi trouba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Já tenhle přístup autoškoly považuju za správnej.
Jak se mu bude jezdit v provozu, když se bude soustředit na každou blbinu - jak najít neutrál, jak zatočit apod. Tohle je dobrý mít zautomatizovaný a při jízdě v provozu se koncentrovat na ten provoz!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Yura píše: Já teda nevím, ale vyhánět od zkoušky za věci, který nesouviseji s porušováním pravidel silničního provozu? To je podivné
Oni to označili jako "nezvládnutí stroje". Osobně myslím, že právem
(reakce na) Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Kéňa_Géďaf píše: Jenže vykašlat se na to nemůžu, papíry na motorku nutně potřebuju. Spíš bych potřeboval vědět, v čem je trik - nějakou fintu, jak to zvládnout. Při snaze zařadit neutrál mi tam pořád skáče jednička nebo dvojka, i když to dělám jemně. Co se týká postavení na stojan, prostě nemám tu sílu to utáhnout, přestože pravidelně cvičím v posilovné jako každej normální chlap. Z toho prkna mi to skoro vždycky sjede trochu šejdrem Už fakt nevím
U některejch motorek jde neutrál kopnout blbě - kor u těch autoškoláckejch - jednoduchej trik jak ho tam jednoduše dát je kopnout ho tam těsně před úplným zastavením motorky - nemusí jet ani rychle, stačí, když moto úplně nestojí, takže dojíždíš na rychlost a těsně před dobržděním zmáčkneš spojku a při dobržďování ještě za jízdy kopneš neutrál...
Takhle to jde skoro vždycky a celkem snadno
Hození na centrál chce taky cvik - pokud na tom trvají komisaři při závěrečkách, trval bych na tom, aby mě to autoškola naučila...
Bez mučení se ale přiznám, že já tu svojí mašinu na centrál taky nehodím, protože se trochu bojím, aby mi neslítla
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
A navíc, evidentně ho to buď vůbec neučili, nebo blbě - píše, že ho kvůli tomu vyhazujou od závěrečný zkoušky To rozhodně není normální!
Viděl sem stovky začátečníků - chcípe jim to, skáče, zdržujou, na stjan to neumí dát třetina z nich.... Místo, aby ho naopak učili soustředit se na provoz (jak píšeš) a dodržování předpisů, psychicky ho devastujou a odrazujou od jakýhokoliv pokroku blbostma. Důležitý je aby věděl kde a proč musí zastavit. Jak to udělá, je jeho věc.
Muj názor
K tomu neutrálu, to je různě, u jawy většinou se dává lépe za jízdy, hlavně drž spojkovou páčku, pak páku z lehka dolů a pokud bude svítit zelená kontrolka, tak pak pusť spojku a musí tam z 80% bejt. Ale komisařům nevadí, když ho tam hodíš, až zastavíš (vlastní zkušenost), zkrátka zastavíš, vypneš motor, dáš tam neutrál a postavíš motorku na stojan.
Jízdu přes prkno, nejlepší by bylo, zkoušet a zkoušet, na blbnutí je nejlepší 50tka (třeba dany nebo něco podobného), aspoň se naučíš i ovládat motorku. Jinak koukat před sebe, jak už tady bylo psáno.
Jak zvládnout praktickou zkoušku na řidičák?
Takze alespon par rad:
1) neutral radit dokud je moto v pohybu
2) nekoukat na prkno ale do dalky
3) stojan u normalni moto - netahat za riditka ! ale zvedat zadek moto nahoru a tlacit stojan do zeme posilovnu na to nepotrebujes
Ale je to dost tezky takhle radit musel bych te videt...