dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
J.M.K: Technika na STK nezajímají nějaký tlumiče, alespoň já to nezažil. Svítí, bliká, troubí, nazdar.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
PetrL3 píše: Nežerte to tomu hipíkovi s tím špuntem a chodcema. Dyť je jasný, že si v vás dělá prdel.
J.M.K: Technika na STK nezajímají nějaký tlumiče, alespoň já to nezažil. Svítí, bliká, troubí, nazdar.
Podle deniku tam ma spoustu pro tu motorku nehomologovanych dilu, treba zrovna to svetlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
HornisGSX píše: PepanS> doporučil bych ti ještě simulátor pač let s 4ch koaxiálem se nedá srovnat s 6ch jednorotorem ušetříš spousty peněz a hlavně nervů!!! věř mi ono když vidíš svojí celodení práci jak si to míří jenom kvůli chybě pilotáže směrek ze zemi je ti to přinejmenším líto
Čas od času mě mladej donutí vytáhnout MCX-ko, tak si chvilku zalítáme. Už v 5-ti letech to slušně udržel ve vzduchu.
Na 400-ku "naštěstí" nemám čas, ale ten simulátor plánuju. Přecijenom se to dá provozovat po večerech a hlavně na sněhu v teple domova A jak správně píšeš ušetří se na dílech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
harry007> neser furt lepší než pohádka u korku ve výfuku
pepanS> co máš za vysílačku? podle blada odhaduju, že dx6 od spektrumu!
Naposledy editováno 05.02.2013 15:03:57
HornisGSX píše: PepanS> doporučil bych ti ještě simulátor pač let s 4ch koaxiálem se nedá srovnat s 6ch jednorotorem ušetříš spousty peněz a hlavně nervů!!! věř mi ono když vidíš svojí celodení práci jak si to míří jenom kvůli chybě pilotáže směrek ze zemi je ti to přinejmenším líto
Ty koaxy to snad ani neni 4ch, nebo je?
Já na lítání a některý lodě koupil toto:
A tohle je moje druhá stavba, to sem bastlil cca před 4-5 let zpátky:
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
třebas co poslal pepanS je koaxiální čtyřkanál koaxiály maj výhodu ( né pro mě) že jsou lehké na ovládání pač visí samy
já mám ve výstavbě tohle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
sem se málem pochcal jako mechanik stojíš za prd ale jako vypravěč seš třída
Hippieguy píše: Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.
Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.
To ne...
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |