globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa a laďák
9.1.2013 v 10:02
zdar Afričani, chci se zeptat, jako dát trysku k laďáku a KN filtru? Měl jsem tam ted origo a dělalo to bordel.. střílelo, nahoře nejelo.. Díky za radu.


Naposledy editováno 09.01.2013 10:27:10

Africa a laďák

10.1.2013 v 21:29 | Nahoru | #31
počuj a co vůbec řešíš? :) Zvuk, výkon?

Africa a laďák

10.1.2013 v 21:31 | Nahoru | #32
zvuk a pocit z toho, že to jede víc byl jsem zvyklý prostě na to, že motorku slyším...no, asi to nechám tak a když pojedu dál, tak hodím origo lauf abych měl klid.. to mi nevadí. A kolem baráku je asi jedno, jestli to jede 160 nebo 170

(reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 21:32 | Nahoru | #33
naprcccs> Co? Já bych se na to vy...al. Když už mám koncovku a ten K&N filtr, nechal to poladit a u toho bych zůstal. Vynaložené finance neodpovídají výslednému efektu.

Petru Kauckému věřím, opravdu pracuje precizně a dobře, proto je mi překvapením, že řekl, že spotřeba by mohla i klesnout. Vedl jsem s ním při ladění dost debat, ale výsledkem vždy bylo, že neoriginální koncovka + otevřený filtr + Dyno = vyšší výkon, ale zároveň i vyšší spotřeba.

Naposledy editováno 10.01.2013 21:33:57

Africa a laďák

10.1.2013 v 21:39 | Nahoru | #34
oukej.. dám prostě seřídit karbce, nechám ladák, zkusím dát origo filtr a uvidíme co to bude dělat... říkám, kolem baráku a do terénu to neřeším, já chtěl ale s ladákem jezdit i dál, mám na něj dva killery tak by to nervalo.. ale nemám problém jet s origo laufem.

Africa a laďák

11.1.2013 v 11:25 | Nahoru | #35
Já bych to taky extra neřešil, větší výkon a spotřeba a čas ladění nestojí za ty peníze
Na cesty dál bych nechal origo výfuk, to že to neřve a neprudí okolí vidím jako výhodu, vydrží hromadu kilometrů a motor s ním spolupracuje bez úprav

Africa a laďák

11.1.2013 v 11:45 | Nahoru | #36
Takže jste došli k tomu co jsem už psal,je to stará herka s výkonem dnešního skůtru,investice do ladění motoru se nevyplácí=neřešit a užívat si terénních vlstností.Když chceš jezdit kudlu pořid KTM.Afru mam taky Naprci,chápu tě/rozumim,ale když do toho chceš sypat,kup si radši do foroty regulátor,čerpadlo,šnek tacha,ložiska a je to

Africa a laďák

11.1.2013 v 12:01 | Nahoru | #37
....ahoj,k tomuhle tématu mám co říct,myslím.
Nejde vůbec o to jakou hlavní trysku,jaký vzdušník a jakou volnoběžnou trysku by jsi měl použít. Musíš na to jít z druhé strany. Tedy změnu ve světlosti výfukového potrubí
(! i odpor výfukovým plynům kvůli vyplachování!) musíš kompenzovat na sacím traktu. Začni kvalitním filtrem do original airboxu (nejlépe BMC),protože rytmus sání se VŽDY rovná rytmu výfuku. Zjednodušeně řečeno,co provedeš na výfuku-musíš dohnat pod nádrží. Ale ne tryskama. Veliké trysky jsou Ti k ničemu,když Ti oslabený podtlak nezvedá šoupata až tam,kam by měl. Tzn,že musíš dát slabounké pružiny nad šoupata,lehké titanové jehly,pak na brzdu,kde bude Tvůj hlavní zájem křivka bohatosti. Až potom přichází na řadu úprava hladin a jako poslední trysky atd. Jakýkoli jiný postup je silně amatérský a vede k podivnému chování celého aparátu,jakože je to potom za tepla chudé,divně to startuje,dlouhý návrat do volnoběhu a tak.
Nelze také podceňovat nebezpečí chudé směsi,která detonuje za podstatně vyšších teplot nežli směs optimální. Už jsem viděl pár propálených pístů u pitomců s vybráklým vejfukem.

Jestli se k tomu nechceš postavit takto,raději na to dej origo výfuk a na vše zapomeň...

Správně provedený tunning spotřebu zvyšuje jen nepatrně a naopak ji v určitých režimech překvapivě snižuje kvůli vyššímu potenciálu motoru a s tím související nutnosti ho méně pobízet.

Hodně zdaru přeji a fandím.

Africa a laďák

11.1.2013 v 12:05 | Nahoru | #38
... a ještě jeden poznatek si dovolím. Daleko lepší než Dynojet je firma Factory Pro. Znám spoustu lidí,kterým toho z Dynojetu půlka zůstala v šuplíku,protože to s obsahem toho kitu nedostali do správných hodnot a museli věci dokupovat.

Takže tak.

David

(reakce na) Africa a laďák

12.1.2013 v 18:57 | Nahoru | #39
Cau. Hele, Ja mam KN, otevrenej vejfuk a nejake dalsi veci....jezdilo to rally a neco offromaratonu a problem s tim nemam. Je pravda, ze to mam na USD z Husqvarna a dalsi, ale to neni o motoru. Takze neposlouchej keci, ze nema smysl ji ladit. Ma smysl ji ladit..jak vykon, tak podvozek. Podvozek postavis za 10t na USD vidle a s motorem nic nedelej. Dej tam KN a vejfuk a odvez to k Petrovi Kautskymu (kontak najdes na www.africatwin.cz nebio ti ho poslu) na brzdu. Je potreba napred udelat soucinost karburatoru a dalsi a sladit vejfuk na otevreny sani a uvidis jak pomaze.

Africa a laďák

12.1.2013 v 18:58 | Nahoru | #40
Ja to necetl cele a ted koukam, ze te uz za Petrem Kautskym posilaji :D

Africa a laďák

27.1.2013 v 12:38 | Nahoru | #41
zdar, at nezakladam nove tema... nevite nekdo o plexi,ktere je skoro uplne rovne nahoru? a treba v barve? diky

Africa a laďák

27.1.2013 v 18:18 | Nahoru | #42

jak je v pozadí ta modrá.

Africa a laďák

27.1.2013 v 18:45 | Nahoru | #43
zdá se mi ale že ta modrá má jinou kapotáž

Africa a laďák

27.1.2013 v 18:51 | Nahoru | #44
já si myslím že je origo

Africa a laďák

28.1.2013 v 11:46 | Nahoru | #45
žádný takový plexi jsem nenašel když jsme ho kupoval, podle mě má něco málo udělanýho z tou maskou, tam stačí jí nastavit plácnu o 2cm, zalakovat a nikdo nic nepozná. U někoho tady v profilu nebo na afrikánech jsem to viděl. když to najdu tak ti to pošlu

Africa a laďák

28.1.2013 v 11:48 | Nahoru | #46
jo nekde jsem to taky videl, ze to odriznul, necim nadstavil a zapatlal.. premyslel jsem nad tim, ale ja mam krasny origo lak :-/ tak nevim

Africa a laďák

28.1.2013 v 12:43 | Nahoru | #47
Někde jsem viděl něco podobnýho ale bylo z laminátu .Mrknu po tom a dám vědět.

2 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák

28.1.2013 v 13:14 | Nahoru | #48
Tenhle borec si upravoval sám celou masku http://www.africatw...p?luid=450#location1

1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák

28.1.2013 v 16:11 | Nahoru | #49
Mě by se líbila ta v popředí

(reakce na) Africa a laďák

28.1.2013 v 16:28 | Nahoru | #50
Davošx> jo s nim jsem si psal, vypada moc dobre !

(reakce na) Africa a laďák

28.1.2013 v 16:29 | Nahoru | #51
mara.k> tak to je jasne, ale o tom jsem se ani nezminoval, to je uz brutal

1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák

28.1.2013 v 16:39 | Nahoru | #52
Ta první je hodně dobrá .Má tam asi BOANO kapotáž a celkově je to super

(reakce na) Africa a laďák

28.1.2013 v 17:47 | Nahoru | #53
Davošx> jo ale bude v tom 100tis

Africa a laďák

28.1.2013 v 20:14 | Nahoru | #54
chlapi, nemate nekdo prosim vykres delsich kosti pod central nebi vidlicek do vidlice? odvdecim se dik moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

28.1.2013 v 22:42 | Nahoru | #55

Davošx píše: Tenhle borec si upravoval sám celou masku http://www.africatw...50#location1 [/quote]
to je ono ....ale moc se mi to nelíbí :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

28.1.2013 v 22:53 | Nahoru | #56

wáca píše: to je ono ....ale moc se mi to nelíbí :-/



vždyt to je pecka !!

(reakce na) Africa a laďák

28.1.2013 v 23:07 | Nahoru | #57
naprcccs> není to špatný, ale když už, tak celej ten předek jinej, ale to je věc vkusu....spíš se taky zajímám o to zvednutí, jelikož mařim 195cm a taky bych to rád přizvednul.
Zatim jsem uvažoval pouze o prodloužených zátkách a dozadu vyšší vydličku.....a progresy jsou samozřejmostí

Africa a laďák

18.3.2013 v 16:47 | Nahoru | #58






tak jsem to trošku zvedl přítulka má 166cm

1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák

18.3.2013 v 20:18 | Nahoru | #59
tak to je hustý ....ale je to moc pekný ...cože stála ta maska? nebo to je snad celá kapotáž přední jiná ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

18.3.2013 v 22:38 | Nahoru | #60
wáca>díky. je to prevarene a nastrikane

Naposledy editováno 18.03.2013 23:26:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist