potřebuju koupit nějakou plechovku a vzhledem k tomu, že posledních cca 8 let sem jezdil na LPG a celkem si na to zvykl(aby ne, když plnou mám za 600,- ), rád bych u LPG zůstal...
Otázka č.1
jakej motor , vhodnej pro provoz na LPG zvolit, protože jsem zjistil, že je to docela věda, např. už sem byl rozhodnutej pro Mondeo r.2004 s 1.8 duratec, ale po tom, co jsem se dozvěděl, že nemají tvrzený ventilový sedla a ventilový vůle nelze u tohoto typu motoru vůbec nastavovat/měnit, je jasný, že ho z hledáčku musim vyškrtnou, což mě docela sere...
Jako adekvátní náhradu bych volil Focuse, nebo Š. Fábie, nebo Oktávku,vzhledem k rozšířenosti a dostupnosti dílů a to i z druhovýroby a tím i přiznivějším cenám...
Otázka č2.
jsou motory 1.6 používaný u Focuse stejný koncepce jako u Mondea?
otázka č.3 (už dóóóst!!!)
Jaký motorizace u škodovek by byly nejvodnější na provoz na LPG.
Abych to shrnul, shánim prostorný kombi(hlavně zavazadelník) který bude mít benzín. motor max 1.8 s hydroštelama, tvrzenýma ventil. sedlama a nejlépe rozvodama hnanýma řetězem, dá se mezi škodovkama, nebo Focusem takovej motor najít?
Pokud ne, doporučte jiný auto.Mám připravenejch nějakejch 120-150tis a nechci starší auto jak 2005.
Díkes
edit:úprava textu
Naposledy editováno 15.05.2012 12:04:54
1 reakcí na tento příspěvek nějakej odborník přes auta?(motory)
Naposledy editováno 21.01.2013 19:34:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nějakej odborník přes auta?(motory)
mari píše: Michal1011> já měl za to že 1.9Tdi se dělá 55 a 77Kw
dřív ve "fauvé" dávali 1.9 dvě verze, 66 a 81, dnes se dává 1.9 77 a pak už jen 2.0 103 Kw.
Osobně bych se zaměřil na ten silnější motor, aby jsi pak z toho nebyl neštastnej, finančně tam zase takový rozdíl není co jsem prolítl inzeráty
Naposledy editováno 21.01.2013 20:27:34
1 reakcí na tento příspěvek nějakej odborník přes auta?(motory)
77kw jsou nesporně hodně dobré motory a dají se absolutně bez problémů čipnout na 90-100kw (dle požadavků a priorit zákazníka)
Dolph-cz píše: ty dvoulitry se dost serou-nemají moc dobrou pověs t(i když já ho v autě mám a pohoda)
77kw jsou nesporně hodně dobré motory a dají se absolutně bez problémů čipnout na 90-100kw (dle požadavků a priorit zákazníka)
Mám na firmě sedm vozidel s touto motorizací a nevím o nich
77kw je až až na octavii, nevím co by to udělalo s naloženou CADDYnou.
Osobně nejsem zastáncem laborování s jednotkou.
Naposledy editováno 19.02.2015 21:19:15