globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyfocení výrobního štítku na R1 (r.v.2003)
 
17.1.2013 v 08:40
Tedka sem byl na evidenční kontrole a chybi mi na rámu výrobní štítek. Někdo jiny psal, ze se to dá udělat normálně v nejaké reklamce, ze je to jen samolepka. Tak kdyby někdo mohl a vyfotil to, abych věděl co tam napsat, popřípadě jak to vytisknout. Díky
Anketa: Měl si problém při přepsání motorky s výrobním štítkem?
Ne
81%
17
Měl, ale nakonec mi to dali
14%
3
Měl, musel sem si ho obstarat sám
5%
1
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Vyfocení výrobního štítku na R1 (r.v.2003)

18.1.2013 v 08:57 | Nahoru | #31

foky píše: Divný, jak z těch SS samy ty štítky upadávaj co?



hlavně ty nanejtovaný...asi slabší hliník...

(reakce na) Vyfocení výrobního štítku na R1 (r.v.2003)

18.1.2013 v 15:00 | Nahoru | #32
WolfGSX-R> já ti nvm já sem na technický tak 3x do měsíce a jediný kde to je napsaný tak je tak maximálně protokol a ten jim snad ukazovat nebude...

Naposledy editováno 18.01.2013 15:07:39

Vyfocení výrobního štítku na R1 (r.v.2003)

18.1.2013 v 17:18 | Nahoru | #33
Já měl za to, že jsou důležitější čísla na rámu a motoru a ne nějaké kraviny na štítku

1 reakcí na tento příspěvek Vyfocení výrobního štítku na R1 (r.v.2003)

19.1.2013 v 08:24 | Nahoru | #34
Při technické prohlídce nebo evidenční kontrole bylo zjištěno, že na vozidle není výrobní štítek. Odpověď Ing. Josef Pokorného z MDS,pověřeného řízením odboru legislativy
Hodnotíme tento stav jako závadu? Ano.
Jaký bude následný postup registračního úřadu v takovém případě? Celý případ je plně v kompetenci provozovatele vozidla a úřadu, Ministerstvo dopravy neuděluje žádné výjimky, vozidlo musí být opatřeno výrobním štítkem náhradního provedení nebo pokud je to možné, tak výrobním štítkem, který výrobce dodá jako náhradní díl. V případě, že výrobce vozidla vydá prohlášení, že výrobní štítek jako náhradní díl není schopen dodat, musí vozidlo vybavit výrobním štítkem náhradního provedení provozovatel vozidla na svoje náklady. Dříve než je vozidlo vybaveno náhradním výrobním štítkem a uskutečněn zápis do dokladů k vozidlu, musí provozovatel vozidla předložit úřadu doklady o provedení bezpečné identifikace vozidla, tj. ověření, že se jedná skutečně o vozidlo s daným číslem VIN, odpovídající údajům v technickém průkazu a že s ním nebylo manipulováno. Toto ověření může v prvním kroku provést akreditovaný zástupce výrobce, pokud sám nebo případně prostřednictvím svého dealera (značkového servisu) je schopen jednoznačně identifikovat dané vozidlo. Pokud akreditovaný zástupce není schopen vozidlo řádně identifikovat, doporučujeme ve druhém kroku nabídky specializovaných firem (Cebia, Cardetect atd., případně služby Policie ČR. Samozřejmostí je provedení fotodokumentace a její založení do spisu vozidla.

Moje otázka na Taťku Lovce - jsem zvědav jak to výrobce šťítku dokáže, myslím tím udělat bezpečnou identifikaci vozidla s certifikátem a fotodokumentaci k ní a ještě to nechat zapsat do TP v kolonce UZ o vydání nového náhradního štítku.K práci technika ti ještě povím, že by to musel být magor aby si to nechal pro sebe. Od vydání nového trestního zákoníku je přidán zajímavý paragraf, tuším s č.217, Legalizace výnosu z tresné činnosti, kde mu (techniku na STK) za tohle hrozíaž tři roky, protože tímto poruší důležitou povinnost vyplývající z jeho zaměstnání.

Jinak provozovatel vozidla bez štítku se dopouští přestupku podle zákona č. 56/2001 Sb., v platném znění, kdy podle
§ 83 Přestupky
(1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že
d) jako provozovatel silničního motorového vozidla nebo přípojného vozidla provozuje vozidlo, které je podle § 37 technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích,
(2) Za přestupek podle odstavce 1 písm. c) lze uložit pokutu do 10 000 000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. e) lze uložit pokutu do 5 000 000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. f) lze uložit pokutu do 500 000 Kč a za přestupek podle odstavce a), b), d) lze uložit pokutu do 50 000 Kč.

(reakce na) Vyfocení výrobního štítku na R1 (r.v.2003)

19.1.2013 v 09:18 | Nahoru | #35

angeldeath píše:

Moje otázka na Taťku Lovce - jsem zvědav jak to výrobce šťítku dokáže, myslím tím udělat bezpečnou identifikaci vozidla s certifikátem a fotodokumentaci k ní a ještě to nechat zapsat do TP v kolonce UZ o vydání nového náhradního štítku.



Řekl bych, že tohle výrobce štítku neřeší, on člověku jen prodá štítek a ať si s ním dělá co chce. Třeba ať si ho vystaví doma na nástěnce.
Stejně tak to neřeší technik na STK, prostě tam ten štítek je a to je pro něj důležité.
Toť moje zkušenost z praxe.
Na STK jezdím poměrně často a už se mi párkrát stalo, že na autě nebyl štítek (většinou se jednalo o starého Favorita). Technik mi vždy jen řekl: ,, Ty vole, štítek tu musí být, vyrob ho z hliníkového plechu a dej ho tam " a nebo nad tím jen mávl rukou a hotovo.
Zřejmě to není úplně standartní postup, ale v mém případě to tak vždy fungovalo.

Naposledy editováno 19.01.2013 09:19:20

Vyfocení výrobního štítku na R1 (r.v.2003)

26.1.2013 v 22:29 | Nahoru | #36
Tak vás všem děkuji za rady. Nakonec mě to stalo asi hodinu času a 60kč a vse je v pořádku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist