Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
z ebay s poštou za 260kč
http://www.ebay.com/...4e9f7aa9&vxp=mtr
Naposledy editováno 09.01.2013 22:06:38
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
já jsem něco podobného dělal na Yamaha WR250F. Tam výstupní průměr ze sériového tlumiče byl hodně malý. Výfuk byl super tichý, ale motorka s tím moc nejela. Nechal jsem si otevřít ten sériový výfuk tak, že vzadu vyřízli otvor, vyndali tu poslední část tenké trubky, udělali větší otvor do poslední přepážky, pak tam dali větší průměr děrované trubky (ale ne skrz celý výfuk) a znova zavařili. Nárust výkonu (hlavně vespod)byl znatelný a hlučnost přijatelná. Pokud dáš jen větší průměr perforované trubky skrz celou koncovku, tak počítej s tím, že to bude dost řvát (jako každý laďák). Pak se musel trochu doladit karburátor.
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
kadett píše: jesi není lepší koupit ladak rovnou a nekurvit tak tu origo koncovku? mám od Creptusu za 3200kč i s poštou a zvuk je naprosto parádní a nebylo potřeba ani nic ladit
Je a když Metro pohledá a nebude tlačit na pilu, tak seženeš třeba v inzerci i za lepší peníz.
Jen se obávám, že jakýkolik zvětšování průměrů půjde ruku v ruce se zvyšováním hluku.
Ladit karbec zvětšením volnoběžný trysky není taky rada nad zlato . Co jsem se bavil s klukama, co mají brzdu a dělěli mi motorku právě po montáži výfuku, tak mi řekli, že snad jen jednou z cca 400 odbržděných a seřizovaných motorek po montáži otevřený koncovky měnili volnoběžný trysky a to prý bylo u nějakýho velkoobjemovýho twinu. Účinnější třeba bude tvar a poloha jehly, nastavení bohatosti volnoběhu.
o svých peripetiích s různými koncovkami doporučuju nechat být, co vyšlo z továrny, zvlášť pokud se jezdí po lesích.
Naposledy editováno 13.01.2013 15:00:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Husar400FE píše: [img]
Dobrý den pánové,mám velkou prosbu, dal jsem husara FE 400 2003 na GO a poslední součáska mě chybý.Mechanik ji nemůže nikde sehnat po republice,prý údajně ji KTM přestala prodávat a vést jako náhradní díl, podle manuálu součástka č. 6 ,katalogové číslo 210 245-01.
Mám na Vás všechny prosbu :Nemáte někdo součástku doma nebo nevíte kde se dá objednat.Od června je moto na opravě a rád bych se svezl na jaře roku 2013?
Děkuji předem za vaši vřelou ochotu.
Kup tam dvouřadé ložisko x4906e01 a máš po problému s perkem
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 | Maty_99 | 3 | 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein |
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 | Simon456 | 2 | 12.7.2023 v 15:41 ja1 |
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 | Stody100 | 13 | 1.11.2020 v 08:54 Stody100 |
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 | Kopčenko | 2 | 11.2.2020 v 07:51 K660S |
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 | posera1 | 4 | 29.6.2018 v 20:58 Katroš |