byli jste někdo na svém GSku v Alpách? Jak se to dá zvládat? Na co se podívat před jízdou na mašině, co s sebou? Uvítám každou dobrou radu
Naposledy editováno 08.01.2013 09:47:52
1 reakcí na tento příspěvek Alpy na GS500
PS:Hloubka dezénu (na gumě) je doufám samozřejmostí
Pred jizdou>
- vymenit brzdovku !!! (ja uvaril 6x)
- novy desky dopredu, pokud jedes sviznejc
- dostatecnej vzorek vzadu, jestli jedes v plny polni, ci ve dvou
- s sebou aspon litrovku oleje, dle zravosti konkretniho motoru
No a nebat se to tocit. Moje mela v horskych prusmicichh volnobeh tak na 6tis, ale spis sem to drtil na 10 - 12, aby to trochu jelo..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy na GS500
Sejky1 píše: mrkni na olej,popřípadě dolej,pokud víš že ti mašina něco málo žere,vem si decku nebo dvě sebou ...promaž lanka,ale stejně,pokud se má něco posrat, tak se to posere a rozhodně to nebude ta část motorky, kterou si přibalíš sebou Ale neměj strach Rakušáci jsou civilizovanější než my
PS:Hloubka dezénu (na gumě) je doufám samozřejmostí
Co jsem slysel jak GS zerou olej tak decka nebo dve je malo. Co ja vim tak lanka by se mazat nemela. Jeste bych doporucil nezapomenout si vzit mazani na retez, pripadne i naradi na dopinani, ja ho pri navratu pomalu tahl po zemi
1 reakcí na tento příspěvek Alpy na GS500
jak píše KubaLC8 - uvědom si na čem jedeš, alpy jsou jen větší kopec s lepším povrchem - - takže ti nahoře bude docházet dech a budeš muset držet vyšší otáčky (neni kyslík) a chybí výkon. Ostatní -- klasická úržba jako když by jsi cestoval kamkoli jinam - -příprava na cestu podle předpokládaného nájezdu, snad jen vybrat takový termín aby před tebou nemusela jet sněžná fréza - ale to je všude trochu jiné ... dohledej lokalitu na netu, ale počítej že cca do května to nemá význam řešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy na GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy na GS500
FishX3 píše: SirIndy> chlape ty nemas na masine naradi (myslim standard)?
Mam, ale myslim, ze klic na povoleni osy zadniho kola tam neni.
1 reakcí na tento příspěvek Alpy na GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy na GS500
SirIndy píše: Mam, ale myslim, ze klic na povoleni osy zadniho kola tam neni.
měl by být (plechový oko) ... alespon zatim jsem ho všude měljeste k alpám - -mladýho jsem vzal na TDR 125 - -- 6dní v alpách a 9dní do rumunských karpat -- jak píšu, normální kopec , jen o trochu vyšší
Naposledy editováno 08.01.2013 11:40:57
SirIndy píše: Co jsem slysel jak GS zerou olej tak decka nebo dve je malo. Co ja vim tak lanka by se mazat nemela. Jeste bych doporucil nezapomenout si vzit mazani na retez, pripadne i naradi na dopinani, ja ho pri navratu pomalu tahl po zemi
tak samozřejmě dle uvážení majitele...může to být taky litr nebo dva no lanka by se neměla mazat,to je pravda,ale to je pokud vím za předpokladu, že je měníš každejch xy let(dle servisního intervalu),o čemž já silně pochybuji
ale s tím mazáním na řetěz souhlasím
1 reakcí na tento příspěvek Alpy na GS500
Mladá na 250 se mnou projela Alpy a loni i do Slovinska a naprosto v poho.
Co s sebou? pov. výbava, mazání na řetěz, olej na dolejvání - v Alpách je k mání skoro na každý pumpě a cena +- normální, dobrou pneu.
1 reakcí na tento příspěvek Alpy na GS500
Ještě by mě zajímalo, kdy tak jezdíte do Alp a na jak dlouho? Kde se dá dobře přespat (známý mi doporučoval ať se podívám do menších vesnic, že prý ubytování se dá sehnat i za 10-15E u lidí v chalupě)? Kolik tak denně najedete (prohlížení památek mě moc nebere, takže spíš kochačka z mašiny)?
1 reakcí na tento příspěvek Alpy na GS500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy na GS500
Vůbec mě nezajímá, že ty si desky nesjel, já tady píšu, narozdíl od tebe, zkušenosti přímo s gs přímo z alp.. Takže asi tak Destičky to byly kdyžtak goldfren s3 z 80% na 10%, prostě jen plech. a že sem uvařil brzdovku? Jednou to bylo kvůli autobusům (5 za sebou), ale jinak sem ji prostě uvařil. nevim, co je na tom divnýho, když vezeš náklad a taháš za to, vzadu se to nechladí a jeden kotouček to neubrzdí.. AHA, co? fakt už jdi šoupat nohama
rulandil píše: Ještě tady někdo psal o tom že je třeba to víc točit. Jak moc si pak GSko vezme? Zatím jsem jezdil okolo těch 4 litrů, ale nemám vůbec představu. jak moc si to může vzít při těch vyšších otáčkách.
počítej tak 5 litrů. Dá se jet i za 4, ale to budeš jezdit kochačku...
Jinak sem byl na 10 dní a klidně i bych jel na 14 - rakousko a hlavně itálii. ve švajcu je pro gs hovno..
mi_psi píše: FishX3> ááá pan vševěd.. No na tebe sem fakt čekal. Jeď si s tim svym přeloženym zmetkem pořádně 200 mimo obec a neotravuj ve vlákně, kde se řeší koloběžka...
Vůbec mě nezajímá, že ty si desky nesjel, já tady píšu, narozdíl od tebe, zkušenosti přímo s gs přímo z alp.. Takže asi tak Destičky to byly kdyžtak goldfren s3 z 80% na 10%, prostě jen plech. a že sem uvařil brzdovku? Jednou to bylo kvůli autobusům (5 za sebou), ale jinak sem ji prostě uvařil. nevim, co je na tom divnýho, když vezeš náklad a taháš za to, vzadu se to nechladí a jeden kotouček to neubrzdí.. AHA, co? fakt už jdi šoupat nohama
Na Goldfren jsem neslysel moc chvaly, mozna bych to pricetl jim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy na GS500
Slovinsko 10 dní a 2011 Lago di Garda 12dní. Jinak tak na 5 dní čt-po.
ubytování řeším vždy až večer (pokud spíme jen jednu noc) pokud plánujem někde zůstat dýl tak si určíme nějaký město - vesnici už před odjezdem a do navi ale hotel - penzion řešíme až na místě. V červnu to není problém, nevím jak červenec, srpen a větší skupina motorek to asi bude chtít nějakou rwezku. Ale jak píšu ja tam o prázdninách nejezdim.
Osobně můžu doporučit okolí Mariazell, je to kousek, žádný velký kopce a na GS500 si tam pěkně pojezdíš
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy na GS500
FishX3 píše: měl by být (plechový oko) ... alespon zatim jsem ho všude měl
jeste k alpám - -mladýho jsem vzal na TDR 125 - -- 6dní v alpách a 9dní do rumunských karpat -- jak píšu, normální kopec , jen o trochu vyšší
Ty povolis plechovym okem co je standardne v naradi osu utazenou na 100 Nm ? Ja tady ne Ale proto s sebou vozim klic c 24 klasicky vocko, je to takovej viceucelova vec, na sebeobranu a tak
david1 píše: rulandil> my jezdíme červen, září. A jsme tam tak na 5 dní, ale záleží kam jedeš. Loni bylo
Slovinsko 10 dní a 2011 Lago di Garda 12dní. Jinak tak na 5 dní čt-po.
ubytování řeším vždy až večer (pokud spíme jen jednu noc) pokud plánujem někde zůstat dýl tak si určíme nějaký město - vesnici už před odjezdem a do navi ale hotel - penzion řešíme až na místě. V červnu to není problém, nevím jak červenec, srpen a větší skupina motorek to asi bude chtít nějakou rwezku. Ale jak píšu ja tam o prázdninách nejezdim.
Osobně můžu doporučit okolí Mariazell, je to kousek, žádný velký kopce a na GS500 si tam pěkně pojezdíš
Taky doporucuji okoli Mariazell, zajezdil jsem si tam lepe nez ve vyssich rakouskych Alpach. Letos bych rad zkusil Italii.
gugo píše: Ty povolis plechovym okem co je standardne v naradi osu utazenou na 100 Nm ? Ja tady ne Ale proto s sebou vozim klic c 24 klasicky vocko, je to takovej viceucelova vec, na sebeobranu a tak
Takhle jsem to myslel, ze nemam v naradi nic, cim bych to dokazal povolit.
gugo píše: Ty povolis plechovym okem co je standardne v naradi osu utazenou na 100 Nm ? Ja tady ne Ale proto s sebou vozim klic c 24 klasicky vocko, je to takovej viceucelova vec, na sebeobranu a tak
kdo ti utahuje zadni osu na 100Nm? proc tolik?
1 reakcí na tento příspěvek Alpy na GS500
gugo píše: Ty povolis plechovym okem co je standardne v naradi osu utazenou na 100 Nm ? Ja tady ne Ale proto s sebou vozim klic c 24 klasicky vocko, je to takovej viceucelova vec, na sebeobranu a tak
Treba jsem lempl, ale ano to oko normálně používám * - osu neutahuji momenťákem ale klasickou golou (když su v garáži) a venku povolím plechem "očkem" nasazeným v té rukojeti co je v nářadí. Fakt je že krom rumunské anabáze kde jsem snad co 200km dopínal řetěz a přezouvání v Rakousku a asi 2 dopínaček nebyl důvod.... taky netuším jak na tom je nářadí na jiných strojích, mam tam cca 3-5mm plech (neměřil jsem, hrubý odhad)
Naposledy editováno 08.01.2013 17:06:09
1 reakcí na tento příspěvek Alpy na GS500
Jinak co se přípravy týká, tak musíš sám vědět v jakým stavu máš stroj a jak často dolíváš olej. Podle plánovanýho nájezdu si musíš odhadnout, kolik ho s sebou vzít. To stejný platí o řetězu, destičkách, gumách atd. prostě podle toho v jakým stavu motorku máš, musíš rozhodnout, co před cestou udělat a co ještě vydrží.
Rozhodně si s sebou vem obě náhradní páčky. Plus si zjistit, co je v Rakousku mít potřeba u sebe. Mám takový tušení, že vesta je v povinný výbavě, ale úplně jistej si nejsem.
Jak kluci doporučovali okolí Mariazel, tak z Mariazell vede silnice na západ podél řeky Salzy (to je ta, co jsme sjížděli). V polovině týhle cesty je vesnička Wildalpen. Jsou v ní dva kempy. Jeden na břehu u silnice, k druhýmu musíš přes řeku po mostě. Ten u silnice je levnější. Můžu doporučit na ubytko. Dá se to v pohodě využít i jako celovíkendový stanoviště a odtud vyjíždět. Je tam toho spousta na proježdění.
Jeli jsme pohodovou kochačku celkem dle předpisů a cestou tam jsme měli spotřebu cca 4,5 a zpátky jsem to dojel z Wildalpenu (je tam benzínka) až do Třebíče na jednu nádrž a ještě v ní zbylo. Takže spotřeba byla dost pod 4.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |