1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
je hypermotard 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jirka749 píše: to je hypermotard 1100
hypermotard s predni kyvnou vidlici?drippera píše: Tak třeba...
Která jiná značka se o své zákazníky takhle stará? Máme nejobsáhlejší katalog DUCATI pičičand. Od hrníčků na kafe, přes spoďáry, klíčenky, plyšáky, kávovary, propisky, helmy, kombinézy, plachty, stojany,... No nebudu to tu vypisovat všecko, to bych tu seděl do půlnoci. Chcete mi říct, že když si koupíte novou Hondu, přijde vám z Japonska dopis s kartičkou? Hovno! Nám přijde a nejnom děkovný dospis a přivítání v "rodině" ale také karta se jménem, která po dobu záruky zajišťuje bezplatné asistenční služby po celé Evropě, která slouží jako vstupenka do DUCATI muzea, na WDW a mi dokonce na narozeniny přišel "dopis" s blahopřáním! No není to hezké, když se o své zákazníky takhle staraj a tímto nám dávají na jevo "prémiovost" značky, kterou jsme zvolili? Bla bla bla...už slyším ty kecy, že je to k ničemu, že tak jenom lákají další zákazníky a že rejžožrouti tohle nepotřebujou, páč se jejich motorky prodávají samy, že?
Ale mě se tenhle "cirkus" o kolo moc líbí a pro to jezdím právě DUCATI!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
motormichal píše: Tak si to shrňme: zdejších debat se účastní kdekdo. I takoví, co si nechtějí připustit, že svět se dělí na značky exkluzivní, prémiové, (subprémiové), mainstreamové a low costové. Ať se to týká světa aut, motorek, hodinek, elektroniky atd. atd. A i když si pak něco pod tíhou argumentů připustí, nejsou schopní se zařadit. Bohužel je to dané věkem, komplexy, rozhledem a životními zkušenostmi. I přes nesčetné definice prémiovosti, stále si pletou pojmy prémiová značka, prémiový model mainstreamové značky, motají do toho užitkovost výrobku, poměr ceny a výkonu apod. nesmysly, které s prémiovostí značky vůbec nesouvisí. Ale jsme k nim shovívaví.
Oni dorostou, dostudují a zjistí jak moc se v životě mýlili. Zjistí, že si vybrali špatnou ženu, špatného psa a - špatnou motorku Protože jenom v jedné zemi, u pár vyvolených značek, se vyrábějí ty dokonalé, prémiové, excelentní stroje pro pravé srdcaře, obdivovatele dokonalosti a mimořádné techniky
Je potřeba si uvědomit, že asijská motorka vznikla především za účelem přepravy rodin chudých vesničanů. Z toho pak pramení i design motocyklů. Sedněte si na GSX-R a zjistíte, že je přesně tak široká, abyste na nádrž posadili 2 děti a za sebe mohli dát otépku větví na podpal. Abyste se mohli pohodlně posadit na B-kinga, který je širší než Fiat 500, musíte podstoupit operaci rozkroku. A tak bych mohl pokračovat donekonečna. Viděl jsem teď jeden dokumentární film, jak si jeden Mongol přijel po porodu pro svoji ženu a dítě na chopperu Honda. Faktem je, že v tomto prostředí, v těch pláních a stepích mezi stany, vypadala ta Honda vyloženě prémiově. Na druhou stranu, s používáním stojánku se neobtěžoval, takže možná už taky věděl, že to žádná prémiovka není.
Jo, jednou jsem četl, že v kterémsi africkém státě se prodávala Mazda 323 dráž než BMW řady 3. Protože byla proslavená svojí spolehlivostí. Takže zapomeňte na vaši vísku, kde vás důchodci prémiově obdivují na japonci, když předtím viděli naposledy třiapůlu, žijeme v Evropě v 21. století a tady bezpochyby kraluje prémiovým značkám červený oheň z Bologne - DUCATI.
P.S. Až bude na motorkářích v inzerci místo těch 160 ducatek 4000 jako japonců, tak jsem ochoten se bavit o masovce
Tos musel takovou picovinu hodne dlouho vymejslet a datlovat, co? Jako pevne verim a doufam, ze to je opravdu jen sranda, v opacnym pripade to je vskutku excelentni majstrstyk pro Chocholouska, mistre! ....na tohle nemaj snad ani kecy DMC Motobikera
Naposledy editováno 07.01.2013 23:16:17
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
k nové Suzuki jsem dostal asistenční kartu jako ty. poštou mi chodilo pozvání na Suzuki dny na okruhu. a těch blbostí kolem měla Suzuki také.. oblečení pro všechny druhy motorkaření, dále pro volný čas, blbosti pro děti, dokonce šperky, jeden přívěšek na řetízek mám a spoustu jiného.. takže v tomhle není Ducati jedinečná..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tos musel takovou picovinu hodne dlouho vymejslet a datlovat, co? Jako pevne verim a doufam, ze to je opravdu jen sranda, v opacnym pripade to je vskutku excelentni majstrstyk pro Chocholouska, mistre! ....na tohle nemaj snad ani kecy DMC Motobikera
Jindra650> Ani ne, mně to jde samo :) A píšu všema dvaceti, takže to mě taky nebrzdí No musíš uznat, že ten odstavec o japonských strojích se mi ale povedl!3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Pedrosso píše: 1098R/SP, S4R S, 998R, 916SP, 996SP, 999R, jsou podle tebe naprosto obyčejný motorky?? pak gratuluji...
Sorry, ty čísla mi nic neříkají jenom vím, že S1000RR jim všem ukáže zadnici
drippera píše: Tak třeba...
Která jiná značka se o své zákazníky takhle stará? Máme nejobsáhlejší katalog DUCATI pičičand. Od hrníčků na kafe, přes spoďáry, klíčenky, plyšáky, kávovary, propisky, helmy, kombinézy, plachty, stojany,... No nebudu to tu vypisovat všecko, to bych tu seděl do půlnoci. Chcete mi říct, že když si koupíte novou Hondu, přijde vám z Japonska dopis s kartičkou? Hovno! Nám přijde a nejnom děkovný dospis a přivítání v "rodině" ale také karta se jménem, která po dobu záruky zajišťuje bezplatné asistenční služby po celé Evropě, která slouží jako vstupenka do DUCATI muzea, na WDW a mi dokonce na narozeniny přišel "dopis" s blahopřáním! No není to hezké, když se o své zákazníky takhle staraj a tímto nám dávají na jevo "prémiovost" značky, kterou jsme zvolili? Bla bla bla...už slyším ty kecy, že je to k ničemu, že tak jenom lákají další zákazníky a že rejžožrouti tohle nepotřebujou, páč se jejich motorky prodávají samy, že?
Ale mě se tenhle "cirkus" o kolo moc líbí a pro to jezdím právě DUCATI!
Mně nepřišlo z BMW vůbec nic ale ono se to vyváží tím, že je to BMW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
motormichal píše: Jindra650> Ani ne, mně to jde samo :) A píšu všema dvaceti, takže to mě taky nebrzdí No musíš uznat, že ten odstavec o japonských strojích se mi ale povedl!
To teda ...s takovymhle spisovatelskym strevem bych to videl na to, napsat knizku, kde bys vsem vysvetlil "po lopate" premiovost a vyhody takovy premiovosti pro majitele1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jindra650 píše: To teda ...s takovymhle spisovatelskym strevem bych to videl na to, napsat knizku, kde bys vsem vysvetlil "po lopate" premiovost a vyhody takovy premiovosti pro majitele
Jindra650> jo a jmenovalo by se to "Jak jsem Pylotovi otevřel oči aneb Suzuki není Ducati aneb óda na prémiovost"1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Mig_35 píše: Sorry, ty čísla mi nic neříkají jenom vím, že S1000RR jim všem ukáže zadnici
tobě neříká nic asi víc věcí... ...chceš srovnávat elektronikou nabitou funglovku z r.2010 s 916, 996, 998, 999 ?
V tom případě Oktávka je nejlepší auto, protože 105ce, 120 a dokonce i 135LSku ukáže záda...
Jinak k tématu. Ducati mám rád, jakožto většinu italských a evropských motorek vůbec. Nemám rád tuctovky a mám rád fandovství značky v tom zdravém slova smyslu. Ale o nějaké prémiovosti u Ducati už dávno nemůže být vůbec řeč. A teď, když to koupilo Audi, mám až strach, aby to nebyla masovka. Audiny se mi v minulosti moc líbily, ale v současné době na ně začínám být už tak nějak alergický a mám pocit, že většina tzv. cool šampónů má právě Audi a nosí Tommyho Hilblinkra. Tímto se omlouvám všem majitelům značky, kteří jsou normální.
PS: Dripe, až to prodáš a pořídíš zase něco mimo stáj, těším se na téma ve stylu „Kvalita italských moto“
Naposledy editováno 08.01.2013 08:49:16
Ta motorka sice není nejrychlejší, nejúspornější a nejlevnější ...leč má svoje kouzlo, pro lidi kterým sedí spotrovní dvouvály asi není lepší volby.
Stesky po tom, že špičkovej výkon na objem jako čtyřka v řadě nemá jsou jen chabej argument. S dvěma válcema proti čtyřem je spíš zázrak, že leckterá italská vydechlina na okruhu "zválcuje" čtyřválcovýho japonce. A světe div se, není to často motorem, ale podvozkem, brzdama, úzkou stavbou a tuhostí rámu.
Otázkou samozřejmě zůstává, kolik z majitelů těchto "závodních sportů", je vůbec schopno ten potenciál rozeznat a ba co víc, využít.
Nejvíc mi vyhovoval Monster 1100.1198 byla na naše silnice až moc sportovní a M 696 slabá.
Možná taky časem přibyde do garáže.
Ducati je tak dobrá,že o ní i zpívají.
Znáte tu písničku? Zpívá se tam :
Znám jednu dívku a ta má Ducati,má Ducati a chalupu a chalupu dostane od táty.
A s touhle bombou dnes končíme.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 08.01.2013 10:18:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
motormichal píše: Jindra650> jo a jmenovalo by se to "Jak jsem Pylotovi otevřel oči aneb Suzuki není Ducati aneb óda na prémiovost"
Zrovna tys mi otevrel oci zrovnatak v tom, ze o machyrcich na ducati to oravdu nejsou jenom povidacky, ale je to realita. Ale vydrz, dneska jsem mel zkousku z fyziky a ve ctvrtek me ceka matika. Pak se s tebou budu vesele hadat dal.Mig_35>Chces snad rict ze je BMW neco vic nez ostatni znacky?
Tady jsem dneska potkal peknej clanek. Vypichnu z neho jednu cast:
Vzducháč od Ducati ztratil tu svoji dunivost a z lehce nabubřelého zabijáka je spíš metrosexuál s růžovejma teniskama. Bavoráky nikdy nebyly moc vrahouni, ale hladkost nových boxerů by mohla konkurovat prdýlce osmnáctileté roztleskávačky.
Cilize svet (s Ducati v cele) se v prdel obraci.t_freedom píše: ...Ta motorka sice není nejrychlejší, nejúspornější a nejlevnější ...leč má svoje kouzlo, pro lidi kterým sedí spotrovní dvouvály asi není lepší volby...
A co takova Honda SP1? Ve svy dobe to byl bike minimalne na stejny urovni s Duchcarnama. A kdyz prisla 999 tak se zase objevilo RSV 1000 R, ktery ji zaslape do zeme. My nezaujati, co mame radi dvouvalce, vidime i jine alternativy nez jen Ducati.1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Chtěl bych pozdravit OSIRISe s GSX1400!
A Pete Bigy nežer to tak. Kdyby jsi si to vlákno četl postupně a celé, přijdeš na to, že už jsem říkal, že jsem k těm svým výměnám měl svoje důvody, ale zpovídat se tady opravdu nehodlám. Mí opravdoví přáté vědí jak to bylo a proč a to mi ke klidnému spaní stačí. Potažmo je to moje věc, moje peníze a hold taková ta vnitřní spokojenost je někdy mnohem víc, než názor druhejch, logika, či ušetřený prachy. Ale to máš jedno, neřeš to, nepřepínej, jezdi dál a mimochodem vynikající cestovně-sportovní motrce bez MONOBLOCKŮ A buď dál zapálenej biker, jaký ho tě znám! Každý jsem nějak ulítlí, ale urážet mě nemusíš.
Díky...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 08.01.2013 11:19:10
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: tobě neříká nic asi víc věcí... ...chceš srovnávat elektronikou nabitou funglovku z r.2010 s 916, 996, 998, 999 ?
V tom případě Oktávka je nejlepší auto, protože 105ce, 120 a dokonce i 135LSku ukáže záda...
A není?
jak jsem psal, jenom popichuju ty blbouny, co si myslí, že Ducati je jen pro ty pánembohem vyvolené...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |