paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Škubne a to je všechno
29.12.2012 v 12:44
Zdravím, mám problém s Yamahou XV 125.Volnoběh normálně drží, ale rozjíždět se musím jakoby tůrováním a za jízdy musím taky pořád tůrovat. Vždyky, když přidám plyn tak jakoby škubne a to je všechno. Motorku už mám zazimovanou cca 2 měsícce a chtěl bych s tím škubáním něco do ''odzimování'' udělat. Nevíte, co by to mohlo být?? Moc díky za rady :)

Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 12:47 | Nahoru | #1
Tipnul bych asi spojku - toto mi dělávala Jawa kdysi. Blíž ti ale neporadím.

Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 12:50 | Nahoru | #2
Já myslím, že je tam spojka dobrá, zabírá krásně, jestli nemůže bejt třeba něco s motorem, nebo něco třeba ucpaného, nebo tak

Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 13:06 | Nahoru | #3
Řekl bych ucpaná hlavní tryska ,protože volnoběh to drží a když přidáš tak jde benzín přes ní a jelikož je ucpaná nejede to.Mohla se ucpat biosložkou z benzínu,já dávám na zimu benzín z 99 oktany,tam údajně ta biosložka není.

2 reakcí na tento příspěvek Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 13:11 | Nahoru | #4
Děkuju moc :) Když jsem ji jel zazimovat na chatu cca 50 km tak jsem musel celou cestu cca každé 2 vteřiny tůrovat a myslel jsem, že mi upadne ruka

(reakce na) Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 13:40 | Nahoru | #5

the_cica píše: tak jsem musel celou cestu cca každé 2 vteřiny tůrovat a myslel jsem, že mi upadne ruka



Výborný tréning na masturbaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 15:15 | Nahoru | #6

the_cica píše: Děkuju moc :) Když jsem ji jel zazimovat na chatu cca 50 km tak jsem musel celou cestu cca každé 2 vteřiny tůrovat a myslel jsem, že mi upadne ruka



Chudá směs, nebo voda, popř. jiný bordel v benzinu. Pak se motor sice lehko vytočí, ale jak jej zatížíš, hned ztratí otáčky a zhasne. Přesně takové chování jsem před časem řešil na Š120LS a bylo to nestíhající čerpadlo. Takže nebude od věci zkontrolovat i toto (na XV125 je podtlakové). Na F128 se zase motor choval podobně, když byla voda v benzinu a musel jsem vyndat nádrž, vypláchnout, vyfoukat... i když je pravda, že tento motor je pěkný "mlsoun", který si na kvalitu benzinu potrpí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 15:48 | Nahoru | #7

J.M.K. píše: Chudá směs, nebo voda, popř. jiný bordel v benzinu. Pak se motor sice lehko vytočí, ale jak jej zatížíš, hned ztratí otáčky a zhasne. Přesně takové chování jsem před časem řešil na Š120LS a bylo to nestíhající čerpadlo. Takže nebude od věci zkontrolovat i toto (na XV125 je podtlakové). Na F128 se zase motor choval podobně, když byla voda v benzinu a musel jsem vyndat nádrž, vypláchnout, vyfoukat... i když je pravda, že tento motor je pěkný "mlsoun", který si na kvalitu benzinu potrpí.

To znám z Renaulta.Natankoval jsem ,po ujetí necelých 10 km to zdechlo a nejelo,při rozborce jsem zjistil v karburátoru vodu a nakonec jsem ji z nádrže vytahal 1,6 litru.Ta pumpa byla i v televizi nebyl jsem jediný případ.Kamaráda to stálo na Peugeotu Boxer čerpadlo a vstřiky,oprava skoro za 25tis.

(reakce na) Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 17:58 | Nahoru | #8
Vítězslav_Máří> Viděl jsem před časem ve zprávách i případ, kdy auta po natankování ujela sotva pár desítek metrů a šlus. Díky "cirkulaci" paliva přes vratné potrubí se ten bordel stačil dostat do čerpadla během chvilky. To je ovšem ještě lepší případ, kdy se to stane hned a je možno včas zavolat cajty, ČOIku atd. a dokazování nebude těžké. Horší je, když se závada projeví až po čase - to se Ti potom klidně na pumpě můžou vysmát, že sis tam nějaký maglajz klidně mohl nalít sám a včíl z nich chceš "podojit" nějaé odškodné a pokud se to mezitím dostalo do médií, mohou mít klidně tu drzost Tě žalovat za "pomluvu".

2 reakcí na tento příspěvek Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 18:13 | Nahoru | #9
Ahoj mam asi podobný problém ,na sytič to chytne ale když přidám rychle plyn tak se dusí pokud přidávám pomalu tak jde normálně až do plných otáčet,nejdřív jsem vyčistil celý karbec ale žádná voda ani jiný bordel jsem nenašel,možná protože mám jiné výfuky tak by to chtělo nějak seštelovat bohatost směsi --nemáte někdo zkušenost pokud se dají jině výfuky kde na karbecu se ladí ta směs??

Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 20:32 | Nahoru | #10
A co zkusit vyměnit svíčky než začnete štelovat směs? Na sytič totiž na jeden válec chytí, ale jet se na tom nedá...

Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 21:05 | Nahoru | #11
tak svíčky bylo to první co jsem vyměnil a najel jsem 3500 km tak že by byly už špatné no vyměním je znovu,jinak si neztěžuji je to jen 125 tak co bych asi chtěl za zázrak jinak jezdí v pohodě jen mi je divné že nejde hned za plynem

Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 21:09 | Nahoru | #12
NGK jsou náchylný na ulití a v tomhle počasí, jestli jsi šáhl na plyn při sytiči, tak je neštěstí hotovo...

Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 21:23 | Nahoru | #13
ok tak výměna svíček bude to nejmenší

(reakce na) Škubne a to je všechno

29.12.2012 v 22:10 | Nahoru | #14
mopikus> Měl jsem na XV535 zcela vykuchnutá tlumítka z koncovek (hrnec neporušen) a motorka jela bez probmémů. Sice stěží přesáhla 140km/h, ale to připisuju nejspíš neodbornému odškrcení. Svíčky však v žádném případě nelikvidovala.

Směs nejlépe odhadneš dle toho, že při chudé motor snadno střílí, při bohaté se "tiše hltí".
Jinak rancher má pravdu, že svíčky NGK jsou extrémně náchylné na ulití a jak se to jednou stane, v izolátoru se vypálí vodivé cestičky, po kterých pak jiskry "utíkají" a svíčku nezachrání ani "vypálení" nad plynovým hořákem. Naopak v automobilové branži jsem zatím na svíčky NKG neslyšel nic špatného a pokud jde o motocykly, tak nebyly žádné stížnosti na svíčky Denso.

(reakce na) Škubne a to je všechno

31.12.2012 v 16:03 | Nahoru | #15
mopikus> Mám úplně stejný problém jako ty a výfukem to nebude, ten mám origo. Bude to určitě něco s dávkou paliva, při přidání plynu se motor začne dusit.

Škubne a to je všechno

1.1.2013 v 12:22 | Nahoru | #16
tak jsem teď mrknul na svíčky mam je černý tak snad moc paliva? nevím,až bude volno tak zajedu koupit jiné svíčky a uvidím,----jinak moto nastartuji na sytič bez problému ale po zahřátí to nejde hned do otáček a musím přidávat postupně ,jinak to jede snad normálně,jezdím většinou sám tak nemusím nějak dohánět ostatní ale občas když potřebuju tak se tomu prostě nechce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago Tenjebonamotorke 1 21.3.2024 v 16:48 Rick_James
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist