paolo_novy Přidat reklamu

Téma: tak jak to teda je.
24.12.2012 v 21:21
Nazdar vsichni.
Na jare si chci koupit ducati HYPERMOTARD 796.Cely zivot tihnu k ducati a konecne sem se rozhodl si ji koupit.Momentalne mam japonce a musim rict ze ten hodny a uhlazeny ctyrvalec ve me nevyvolava zadne emoce.
HM1100 nechci protoze nejsem zadny strelec a nerad bych aby se emoce zmenily v hnedy smyk v kalhotech
Docela me zarazi mala nadrz a chtel bych se zeptat na prumernou spotrebu.Ne proto ze bych resil za kolik s motorkou jezdim ale protoze bych si nerad planoval vyjizdky podle toho kde je benzinka.
Chci je na nejake ty vyjizdky po okoli a obcas nejakej ten vylet po CR nejake velke cestovani s nim neplanuju.

Uzavřeno 30.01.2013 v 05:47 uživatelem Honzatuu
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:22 | Nahoru | #1
Hele dojezd 200km to mít snad bude, ne? A pumpa je na každém rohu, hlavně klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:24 | Nahoru | #2
dva_hrnce> jo jsem naprosto v klidu jaro to jisti jsem rozhodnutej.Kamos mel VTR 1000R a snad kazdejch 150km tankoval a vim jak ho to sralo.

tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:26 | Nahoru | #3
Tak při jízdě na dovolenou by mě to taky sralo, při výletu okolo komína bych to až tak neřešil..

1 reakcí na tento příspěvek tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:28 | Nahoru | #4
200km dojede,ale jen stěží.Běžně tak 150

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:34 | Nahoru | #5
zmulin> ono stejne kdyz jsme jezdili po cechach tak jsme jezdili denne tak maximalne 200 a v klidu zadnej stres jsme prece na dovoleny .Zase to vynahradi ta zabava co se na tom da uzit

1 reakcí na tento příspěvek tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:37 | Nahoru | #6
Ja mam 220-260 + 5l rezerva

(reakce na) tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:40 | Nahoru | #7

kokoška. píše: Ja mam 220-260 + 5l rezerva


S HM? To ale jezdis tezkou pohodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:47 | Nahoru | #8
Honzatuu> No když na pohodu a v jednom,tak zhruba za 5,5L pojedeš.To by ti mohl v trubkách ten litřík zůstat.Já mam zhruba stejnej motor,jsem velikej člověk a max jsem dojel asi 230km.To byla opravdu těžká pohoda ale.Mam nádrž na 14L.
Kokoškovi se to machruje,když má v ST2 o 10L víc

(reakce na) tak jak to teda je.

24.12.2012 v 21:57 | Nahoru | #9
zmulin> ja taky nejsem zadnej strelec ale 80 nejezdim. To bych mohl 200 km dat.ted sem nasel video o vymene nadrze za vetsi takze se to da.Ted jsem zvyklej na Hondu co ma nadr na 20l a dojezd skoro 400km.Bude to velkej skok ale zvyknu si.Na jare mam domluvenou zkusebni jizdu ale uz ne s tim starym. Ten novej uz je uplne neco jineho

1 reakcí na tento příspěvek tak jak to teda je.

24.12.2012 v 22:03 | Nahoru | #10
Tak ať ti sedne.Je to krásná motorka

(reakce na) tak jak to teda je.

24.12.2012 v 22:09 | Nahoru | #11

zmulin píše: Tak ať ti sedne.Je to krásná motorka


Jo jo je to stroj co ma srdce.uz aby bylo jaro.Prodam Hondu a hura pro ni uz se nemuzu dockat az na ni sednu a natocim ji

tak jak to teda je.

25.12.2012 v 06:57 | Nahoru | #12
Taky plánuju HM 796 a ta malá nádrž mě taky trochu štve. Na netu jsem sice našel větší (22l), ale za $800?! Na druhou stranu jsem někde četl, že tenhle 796 by měl být nejúspornějším motorem od Ducati...

tak jak to teda je.

25.12.2012 v 09:52 | Nahoru | #13
Jednou se mi taky povedlo jet za 5,5 , takže s tím bys neměl mít problém.
Těch dvěstě kiláků bys mohl dát, Ducati umí i docela pocucávat
Většinou ale jezdím za 9

tak jak to teda je.

25.12.2012 v 12:53 | Nahoru | #14
Já jezdim za šest a půl. Ale z jara když za to víc tahám tak je to skoro osm...

tak jak to teda je.

25.12.2012 v 17:47 | Nahoru | #15
Ježíš jak můžete na HYM řešit spotřebu? Copa to je motorka na ježdění do práce? Je pro radost, nééé???
Jezdil jsem na malém HYM796 a není to vůbec špatná motorka. Ovšem tak do města. Jakmile se silnice otavře a máš možnost trošku "letět", začnou scházet koně. Jestli můžeš, jdi do většího 1100 a nebuď z toho vykleplej. Jeho necelých 100PS je úplně v pohodě a není čeho se bát. Věř mi...




(reakce na) tak jak to teda je.

25.12.2012 v 17:56 | Nahoru | #16

Honzatuu píše: dva_hrnce> jo jsem naprosto v klidu jaro to jisti jsem rozhodnutej.Kamos mel VTR 1000R a snad kazdejch 150km tankoval a vim jak ho to sralo.

bud v klidu , ja tankuju kazdych 100km a nesere me to vubec jinak dobra volba , ta moto ma neco do sebe

1 reakcí na tento příspěvek tak jak to teda je.

25.12.2012 v 18:18 | Nahoru | #17
kawafil> A není to spíš tím že si lakomec a víc jak za 200 tam nedáš?

(reakce na) tak jak to teda je.

25.12.2012 v 18:23 | Nahoru | #18

WeezleR píše: kawafil> A není to spíš tím že si lakomec a víc jak za 200 tam nedáš?

taky moznost , ale na plnou samo 17 l = 100km , spis to bude zapestim

1 reakcí na tento příspěvek tak jak to teda je.

25.12.2012 v 19:27 | Nahoru | #19
Ja neresim spotrebu to jsem u motorky nikdy neresil jen me zajimalo jaky je akcni radius.nejhorsi je ze je problem vyzkouset ji a nekde se svezt.U ducati se svezu uz je n na nove.

(reakce na) tak jak to teda je.

25.12.2012 v 19:34 | Nahoru | #20
Honzatuu> Jasně, chápu. Nová-jetá, ale na poznání jak se moto chová, jak je silné a co umí, je to jedno, ne? Navíc budeš vědět, jak se jezdí na nové a dokážeš usoudit, v jakým stavu bude asi ta jetá...

tak jak to teda je.

26.12.2012 v 09:50 | Nahoru | #21
Po CBF bych šel asi taky spíš do jedenáctky,páč se není opravdu čeho bát.Každopádně se ten motor roztáčí tak parádně a předvídatelně,že ti bude na okrskách málokdo stačit.I když to je na našich silnicích spíš o nalazení pudu sebezáchovy...
Spotřebu bych neřešil taky.Vede mě k tomu občas ale pár důvodů jako cena benzínu,akční rádius a hlavně nepochopení,proč některý motorky při stejnym režimu jízdy žerou jednou tolik,než ostatní...

tak jak to teda je.

26.12.2012 v 10:10 | Nahoru | #22
...já snad ani nepíšu za kolik jezdím...jinak - hladový oko co 115km a při 140km na denním počítadle už jsem móóóóć nervózní.
Jinak tohle fakt neřeš, já s tím jel i do itálie a v Alpách to chce hodně plánovat kolik je to od poslední pumpy k další přes průsmyk

tak jak to teda je.

26.12.2012 v 18:00 | Nahoru | #23
No ono to nakonec tak dopadne.Kazdej radi jdi rovnou do 11 a co se tyka ceny tak to uz takovej rozdil neni.
Holt budu kamose stvat s castejsim tankovanim.Aspon si budem moct dat kafe a probrat cestu. .
Hele chlapi jak je to s cenama servisu? Nejsem clovek kteryho by bolela stovka navic jen tu porad ctu jak jsou ducati drahy na servis ale nikdy nikdo nenapsal aspon pribliznou castku.Pripada mi to jako "Jedna pani povidala"

tak jak to teda je.

26.12.2012 v 18:08 | Nahoru | #24
Já ujedu do 150km, pak přepínám na rezervu a hned tankuju, takže kolik je celkový dojezd do mrtě netuším... Počítám že 200 by se najet dalo...

tak jak to teda je.

26.12.2012 v 19:17 | Nahoru | #25
Určitě jdi do 1100! A dojezd bych moc neřešil. Pokud totiž pojedeš na HM tak jak bylo konstruktérem zamýšleno, tak dojde dřív tobě cukr než motorce benzín .
Prostě je to motorka na kravení a když budeš kravit správně, budeš se na tu benzinku těšit jak malej, aby ses nadechnul .

1 reakcí na tento příspěvek tak jak to teda je.

26.12.2012 v 20:32 | Nahoru | #26
Zůstaň u Hondy jako já a dojedeš s nádrží na 29l přes 500km v pohodě.Čau Jirka.

(reakce na) tak jak to teda je.

26.12.2012 v 22:06 | Nahoru | #27
holtík> neneee....

tak jak to teda je.

27.12.2012 v 16:55 | Nahoru | #28
796 bude slaba a zklamani, na silnici neni koni nikdy dost, ja jich tam mam ted necelych 100 a i pres limity podvozku na silnici tech koni tam je obcas malo.
HM 1100 bych se nebal.

1 reakcí na tento příspěvek tak jak to teda je.

5.1.2013 v 13:41 | Nahoru | #29
Tak zjistuju ze bude docela problem koupit HM s puvodem v CR a v cene do 150000.Znamej me presvedcuje na Monster S2R ze je s nim taky prdel a motoricky je to skoro stejny a hlavne je cenove dostupnejsi.

(reakce na) tak jak to teda je.

6.1.2013 v 19:05 | Nahoru | #30

Honzatuu píše: Tak zjistuju ze bude docela problem koupit HM s puvodem v CR a v cene do 150000.Znamej me presvedcuje na Monster S2R ze je s nim taky prdel a motoricky je to skoro stejny a hlavne je cenove dostupnejsi.



No to si to S2Rko pujč a svez se, to je dost jiná mašima, nevím jak jsi vysokej, já mám 185 a monster je pro mě proti HM utrpení, zalomený nohy dozadu až se mě chvílema odkrvovali , váha těla víc na ruce, to se taky po hodinách ježdění projeví, proti tomu sedíš na HM jak na židli, ale menší postavy zase nemusí dosáhnout oběma nohama na zem.
Motorově je to taky rozdíl, HM jede víc od spodu, proti tomu to S2Rko musíš hnát víc do otáček, takže chce to projet, každýmu sedí něco jinýho.
Servisní interval je u HM po 12000 km, ten první stál kolem 7500,-, po dalších 12000 km. je navíc výměna oleje v šavlích a rozvodovýho řemene a ještě cosi, tak jsem platil o tři tyčky víc a po třetí to bylo zase kolem deseti, byly v tom navíc spojkový lamely, který nebyly uplně nutný, ale když se prej moc ojebou může to chytit spojkovej koš. Jo a ještě jsem měnil řetězovku. Takže náklady na servis v autorizáku za 5 let 36000,-.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hypermotard vs Dorso Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 79... Kekesko 5 8.6.2020 v 11:16 Kafoholik
Výdrž motoru 796 od Ducati [1, 2, 3] Ducati Hypermotard 796, Ducati Monster 796 S4mak 83 13.2.2019 v 14:19 dakarista
KTM 690SM nebo MT-07, hypermotard 7... KTM 690 Supermoto, Ducati Hypermotard 796, Yamaha MT-07 STWondr 14 18.9.2018 v 20:34 foxdive
Seřízení spojky?? Hypermotard 796 Ducati Hypermotard 796 Radek11111 17 29.4.2018 v 09:32 Radek11111
KTM SMR 990 vs Ducati Hypermotard v... [1, 2] Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... Lukanas 41 22.9.2017 v 19:38 srsen600

TOPlist