Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše: Jindrej+Sefo+DucatiTeam: ta Duc do 150 mph (250km/h) celkem stiha, ale ten zbytek ukazuje jen vykon, kterej proste nema, stejne jako Honda
Jsem tě doteďka bral a s tvými názory se většinou ztotožňoval ale tomu je konec
Srovnávat Ducati s Hujdou, tak to už je totální dno tohleto
Bubrak-ZX10R píše: Me stacilo kdyz sem testoval 08 ZX a ve 240 na 6ku pri pridani plnyho knedlu sem se regulerne posunul po sedacce dozadu. To moje ZX neumi, a asi to odpovida tydle tabulce.
btw dneska sem jel Firebirdem (5.7 V8) a sice na mokru, ale zimni gumy co v lete nejdou skoro utrhnout, drzej jako pribity, a v 80ti na 4ku pri pridani plynu do kopce (vyjezd ze Zlichovskyho tunelu smer Mrazovka) mi zacal pekne tancovat zadek, az sem si vzpomnel na moji bouracku pred 3mi lety.
C to, toto? To ta R1 fakt tak nejede? Kurňa, to mi ani nepřišlo, mně to táhlo, jako K6 ...spíš trochu víc...krásně lineárně! V Mostě jsem si dával ZX-10ky i K6-8ky na rovince celkem solidně. Asi hodně udělal komplet výfuk a YEC jednotka.
Nejsem antihonďák, to ne, ale musím uznat, že 1000 RR 04, jak je ošklivá, tak ještě hůř jezdí! Nenašel jsem kapku vzrušení z jízdy a těšil jsem se, až mi zase kámoš vrátí 848.. Jasný, jednalo se o pěknou klikatou silnici tady u nás (Železný Brod, Tanvald, ..). Strašně jsem si odvyknul na ty tlustý 4V motorky, R1 08 byla taky spíš "2V štíhlá".
Myslím, že Honda má na seznamu lepší stroje (nemyslím absolutním výkonem) - SP1/2 je fakt pecka nebo starý RVF. Ala Fároš ..nemasný, neslaný. Ale 08 a vejš se nechá slušně udělat na okruh a funguje gut.
Jináč reakce bratránka (M.Pažitný, vítěz CZ nad 600 v Těrlicku) na novou ZX10, měl ji půjčenou v Mostě na 5 koleček.. Ve 3.kole tam padlo pod 1:43 a to se o ni bál. Prej to jede ukrutně a navíc se s tím jede rychle opravdu jednoduše. Oproti ní je jeho R1 08 (full Akrapovič, Ohlins, YEC, ..) líný neovladatelný autobus (jen s lepšíma brzdama).
Tedy Kawasaki na tý motorce mákla a 2011 je dobrá..
Asi je to o tom, co kdo od bajku očekává. Jestli je ZX-10 04 fakt tak nervózní, tak by mě to asi štvalo. To se raději budu "trápit" na 1098 a dostanu k tomu ještě trochu rachotu navíc a špetku charakteru s dobrýma brzdama.
Ono i ta RC8 umí hodně potěšit, ve verzi R má úplně špičkovej WP podvozek a brzdy. Něco na těch trubkovejch rámech je
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
ty si 04 ZX10R nikdy nezkousel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše: me na 08 ZX10 vadi jen sedacka (ostry hrany) a ten KIMS kdyz chci kravit po zadnim, takovy neprijemny zasahovani na horizontech apod
... ty woe, cos to zas hulil, že plácáš takový wolowiny -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
oxygen píše: ... ty woe, cos to zas hulil, že plácáš takový wolowiny -?
jaky voloviny? je to tak jak pisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše: jaky voloviny? je to tak jak pisu
bubbo neriskuj, ještě máš čas to obrátit v žert a se ctí z toho vycouvat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
oxygen píše: bubbo neriskuj, ještě máš čas to obrátit v žert a se ctí z toho vycouvat...
z ceho? ze KIMS zasahuje pri zvedani na zadni? nebo z ty sedacky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše: z ceho? ze KIMS zasahuje pri zvedani na zadni? nebo z ty sedacky?
no, tu gelovou sedačku s jen designovou hranou, o který jsem nevěděl nikdy ani po celym dni lítání na Železňákách, tu bych ti ještě odpustil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
oxygen píše: no, tu gelovou sedačku s jen designovou hranou, o který jsem nevěděl nikdy ani po celym dni lítání na Železňákách, tu bych ti ještě odpustil...
to je jen tim, ze mas asi tlustsi stehna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše: to je jen tim, ze mas asi tlustsi stehna
chtěls napsat hezčí prdel - nicméně to že mi na ní čumíš ti taky odpouštim,
... anébrž ale: cože přesně že ti prováděl ten strašnej KIMS při tvých wheelie skocích na horizontech -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
oxygen píše: chtěls napsat hezčí prdel - nicméně to že mi na ní čumíš ti taky odpouštim,
... anébrž ale: cože přesně že ti prováděl ten strašnej KIMS při tvých wheelie skocích na horizontech -?
nevim jestli vetsi = hezci, ale budiz
KIMS mi zasahoval do vykonu na horizontu, kdy se melo odlepit kolo uz davno a neodlepilo se, stejne tak pri snaze zvednout jen plynem (vyplachem i nevyplachem). potom mi korigoval uhel uplne nahore, to sem cejtil dost jasne (jakoby aretace v urcitym uhlu, ne v mrtvym, kus pred).
pri zvedani se spojkou to slo zcela normalne (to prvotni odlepeni az do te aretace), takze clovek cejti, ze kdyz se ji nechce za plynem (ci vyplachem), tak to neni normalni.
samozrejme neco muze byt castecne geometrii motorky (rozvor, teziste apod.) ale podle me tam byl zasah elektroniky jasnej.
ProTom píše: to perňa: Tim že řekneš že honda blade04 je ošklivá a ještě hůř jezdí a že je nudná si prostě antihondař :).
Pche, jsem odkojenec Hondy Fakt, moje první "velká" byl Fároš 1996, osedlal jsem ho v r.99. Kdo neměl "blejda", jakoby nebyl No jo, ale přišla R1 v r.98 a bylo jasný, co tady tvrdilo muziku a co je nový "sen".
2000 přišla SP-1, pobrala titul ve WSBK a bylo mi jasný, co potřebuju.. Takže Hondám "rozumim" jako že joo!
S Bladem se to nějak posralo, vyměknul, nezaujal tolik a Sůza nebo Yamaha dělaly přeci jen lepší motorky - určitě v r.2005. Prostě si za tím stojím, že větší "kladivo" je nedomrdlá dívčí 848 a je s ní větší sranda.. Neplivu po Hondě, jen hodnotím určitej model. 2006/7 už alespoň o dost zkorigovali vzhled a 2008 je zase gut...jen stejně, když bude vedle sebe stát Fároš 08 nebo BigBang od Yamahy s výzvou "vyber si", je jasný, na kterou bych sednul ...R1 je prostě "dobrodružnější"
Bubrak-ZX10R píše: KIMS mi zasahoval do vykonu na horizontu, kdy se melo odlepit kolo uz davno a neodlepilo se, stejne tak pri snaze zvednout jen plynem (vyplachem i nevyplachem). potom mi korigoval uhel uplne nahore, to sem cejtil dost jasne (jakoby aretace v urcitym uhlu, ne v mrtvym, kus pred).
pri zvedani se spojkou to slo zcela normalne (to prvotni odlepeni az do te aretace), takze clovek cejti, ze kdyz se ji nechce za plynem (ci vyplachem), tak to neni normalni.
samozrejme neco muze byt castecne geometrii motorky (rozvor, teziste apod.) ale podle me tam byl zasah elektroniky jasnej.
bubbo, jenom pro srovnání: tys ji měl na pár hodin enemže já ji měl přes dva roky... oba po zadním lítáme furt enemže já přitom motky i převracím za mrtvej...
a já musim říct, že zásah KIMSu jsem na týhle Kawě zaregistroval jen 1x a to NAŠTĚSTÍ, když mi při zvedání do wheelie (z kopce a v zatáčce!) podklouzlo na hrbolu zadní kolo do strany nepočítám normální jízdu a cca 3x výraznej zásah v Mostě na výjezdech a párkrát i na silnici, nečekaně a zaplaťpánbu
mě prostě KIMS nikdy žádnýmu zvedání (plynem, či přes spojku) nijak nebránil a náklon nijak neovlivňoval. on ani z principu svý činnosti (zabránit náhlýmu nepřirozenýmu roztočení motoru) nemohl ono v zatáčkách se s nim znatelně a hlavně čitelně dalo trochu i klouzat
takže esli se ti přitom i rozjasnilo, tak to byl spíš pokus vypnutýho mozku o návrat do režimu ON za účelem nezahodit půjčenou motorku což je vlastně pozitivní zjištění - že sice jsi motorkářský pako, ale ještě ne úplně vylízaný - no ne?
Naposledy editováno 14.12.2012 10:50:20
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
motorka byla urcite pojistena, narozdil od 06, se kterou mam svoji maximalku 318 km/h na kratoucky rovince u Pisku, a kterou sme byli s kamosem obhlidnout za ucelem nakupu (tim kamosem)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Naposledy editováno 14.12.2012 18:58:01
Naposledy editováno 14.12.2012 19:14:52
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
oxygen píše: Bubrak-ZX10R> hele horizonty si zajeď užít na jih, na silnici cestou z Týna n/vlt do Tábora (nebo do Bechyně?) je neuvěřitelná dlouhá zvlněná rovina tam když to pálíš přes 240 a držíš plnej na pětku šestku, tak se ti motka každou chvíli sama nádherně zvedne na zadní a chvílema pak prostě i letíš - jak při TT na Manu!
zkusim, dik za tip takovy horizonty mam rad, paradni jsou na silnici Bardejov - Svidnik, tam sem sel na zadni i s Viragem 1100 na 5ku !! a malem otocil ve vzduchu 954RR, ostatne tady mam fotku
Naposledy editováno 14.12.2012 20:47:56
Bubrak-ZX10R píše: malem jsem otocil ve vzduchu 954RR, ostatne tady mam fotku
krásně prokreslená, ostrý detaily - iPhone, GoPro nebo ňáká zrcadlovka -?
... tady u Týna to nejsou ostrý horizonty, ta silnice je spíš roleta, taková dlouhatánská sinusoida - tzn. musíš jet hodně rychle, by se ti to nadzvedlo ale při 240+ je pak to plachtění dycky tak krásně dlooouhýýý
Naposledy editováno 17.12.2012 11:43:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35943 | Dnes v 21:27 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |