globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
 
29.11.2012 v 12:45
Zdarec,
chtěl bych se jenom zeptat na co si dát největšího majzla při koupi nějaké 2T 125? (Mito, RS, NSR atd.) Témat je tady spoustu, ale nikde sem se nějak nedočetl přesně to co prostě chci Předem moc díky za pomoc....

Uzavřeno 09.12.2012 v 10:31 uživatelem Refrigat

Otevřeno 03.07.2013 v 21:28 uživatelem Refrigat

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

29.11.2012 v 20:51 | Nahoru | #31
Tak díky moc za velikou ochotu pochopil sem z toho, že to má jak svoje klady tak to má i zápory, ale s tim se musí počítat každopádně mi to moc pomohlo díky hoši za rady .

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

29.11.2012 v 21:02 | Nahoru | #32
Neviem koľko máš finančný strop ale ja som kúpil apríliu rs 125 rv 2005 plne otvorenu od kamoša ten ju mal ako druhý majitel viem že pred 7000 kilakov bola robena GO v servise zase u kamoša jedine čo som musel vymenit boli brzdove platničky sviečku a brzovu pumpu investícia cca 100 eur ale odvtedy iba olej a benzín. A 4taktari kričia že to žerie veľa ked s tym idem ráno do školy to je 40 kilakov po okreske idem za 4.5 litra a keď potrebujem predbiehta tak o 2 stupne dole a vystreli jak raketa . Pri 2T si počuvaj zvuk motora a najlepšie ked je studeny vtedy počujes a pozeraj po skrizenych rámoch to je asi vše

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

29.11.2012 v 21:05 | Nahoru | #33
Ber to tak, že ojetá se ti může vysrat jak čtyřtaktní, tak dvoutaktní motorka. Náklady na opravu jsou u dvoutaktu menší, čtyřtakt má celkově menší provozní náklady. Ale nemá koule.

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

29.11.2012 v 23:05 | Nahoru | #34
Co furt máte s těma fakturama a dokladama o opravě? Já to na svý motorce dělám sám a žádnej servis nepotřebuju.

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

29.11.2012 v 23:06 | Nahoru | #35
Kup si co se ti líbí, stejně budeš časem opravovat.

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 07:38 | Nahoru | #36
Být tebou, jdu do 2T, aspoň se naučíš starat o motorku A s 2T je větší prdel

(reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 08:45 | Nahoru | #37

Mad_Rockstar píše: koupíš Mito a pak se zadrře a nejedeMito

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 09:49 | Nahoru | #38
Za mě taktéž 2t a kupuješ ojetinu takže investice bude jak do 2t tak do 4t,a s tím oilmasterem,toho se neboj, u hondy je spolehlivý.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 12:08 | Nahoru | #39
Topper> Přesně NSR nikdy šílená spotřeba a většinou ty motorky nebejvaj v dobrym stavu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 12:18 | Nahoru | #40

KralicekAzurit píše: Topper> Přesně NSR nikdy šílená spotřeba a většinou ty motorky nebejvaj v dobrym stavu..



která s těch starejch 2t motorek je v dobrém stavu? 1 z deseti? patnácti? než v jeho věku (pokud nemá fafinka s nabušeným kontem) riskova, že se mu rozskočí motor ( velká pravděpodobnost tu je , že?) a dá za GO 10-15-20 peněz tak za ty ušetřené lováče si v 18 koupí pěknou šestku a ty dva roky na 125 bude s usměvem vzpomínat.

ale nejvíc mě pobavil ten klučina co psal že když jel na své 2t tak sousedi byli spokojení jak želvy ale když jel na 4T házeli po něm vidle

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 13:04 | Nahoru | #41
Zdravim, 4 rokem mam nsr a zadnej technickej problem, funguje tak jak ma... ale to je kus od kusu, nemuzu si stezovat

1 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 13:40 | Nahoru | #42
2T ojety malorazky maji stejnej problem jako sportovni auta. Najit stroj, kterymu nekdo nedaval kotel, mel penize na servis a pak to prodal za maly prachy se rovna vyhre ve sportce. Obecne si to koupi 16-ti lety kluci z duvodu ze 4T nejedou. Tedy tomu i logicky nakladaj. V technice se z nich vetsina moc nevyzna a na odbornej servis nemaji prachy. A po 2 letech se toho stejne zbavi a stafetu prevezme dalsi 16-ti letej chudak. Otazka je jen ta kolikatymu v rade se ucho utrhne a budu to zrovna ja?

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 13:58 | Nahoru | #43
ja mam na nsr sice jenom přes 2000km(jezdim od začatku září) ale kamošova nsr už ma skoro 50 000bez GO a pořad šlape jak hodinky.-hlavě zahřívat!!!
a na oleji nešetřit,určitě se to vyplatí

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 13:59 | Nahoru | #44
(((ta moje ma najeto 38 000

(reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 14:14 | Nahoru | #45
HornisGSX> Ne opravdu fafinka s nabušenym kontem nemám tu motorku bych si rád koupil, sám ze svýho,, proto si shánim takový informace, abych prostě věděl, na čem jsem.

(reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 16:40 | Nahoru | #46

Twister píše: 2T ojety malorazky maji stejnej problem jako sportovni auta. Najit stroj, kterymu nekdo nedaval kotel, mel penize na servis a pak to prodal za maly prachy se rovna vyhre ve sportce. Obecne si to koupi 16-ti lety kluci z duvodu ze 4T nejedou. Tedy tomu i logicky nakladaj. V technice se z nich vetsina moc nevyzna a na odbornej servis nemaji prachy. A po 2 letech se toho stejne zbavi a stafetu prevezme dalsi 16-ti letej chudak. Otazka je jen ta kolikatymu v rade se ucho utrhne a budu to zrovna ja?



Ty máš koukám furt potřebu něco komentovat, ale ruku v ruce s tím, že o tom víš kulové. Jaký odborný servis a na co?

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 16:54 | Nahoru | #47
NSR je dobrej stroj, žere mě tak 5,5l až 6l na 100km a jede parádně. Má už 41tisíc bez GO ;)

2 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 17:03 | Nahoru | #48
v jakym je stavu poznaš jednoduše: sundej vyfukové koleno (otazka 5minut -4 šrouby) a uvidiš krásně píst a přivěru, měl sem mito a dyž sem to sundal po 5000km po go tak sem krasně viděl jak sou v pístu ryhy- motorka začne vibrovat a strací výkon...
nejspolehlivější je nsr - jenže tahne jen tak do 140kmh pak už slabota
tak někde v pulce je rs aprilie- ta už valí do 160kmh
a mito to je legenda a masakr mezi 125cc nejrychlejši 180-210kmh motor má grády ae životnost menší všechno to hold logicky jde pospolu,

ae z mitem aspon zbalíš nakou kočku kdežto se 125 4Takt se ti všichni vysmějou ten je akorat pro holky, nebo pro zženštělí buzničky

(reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 17:07 | Nahoru | #49
hansr> tu poslední větu trošku rozveď!

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 17:22 | Nahoru | #50
ja když sem měřil spotřeba a dost to šetřil (tak do 90km) žadne prudke akcelerace a snažil se jet co nejvic plynule tak sem se dostal na 3,2l!!! ,normal tak4,5-5,5 ,a na tvrdo 7-8 lve dvou si to veme takže na to jak všichni nadavaji na cvajtakty kvuli spotřebě ,když to potřebuješ na ježděni do školy tak se ke 4t soldně přiblížíš ...no +ten olej

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 18:31 | Nahoru | #51
Vysype se ti to a zbydou ti oči pro pláč.

1 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 20:58 | Nahoru | #52
Osobně bych dvoutakt koupil pouze nový, nikoliv ojetinu. Měl bych veliké obavy, při koupi jeté 2 taktní motorky.Prošlo mi za můj život spousty motorek rukama,a nešel bych do toho. A co se týče těch koulí jak tu někdo psal, je pravda, že tam menší rozdíl poznat je. Na druhou stranu si myslím, že ve svém mladém věku potřebuješ hlavně zůstat naživu, a tak bych se výkonem vůbec nezabýval. Jezdím na motorkách od svých 6-ti let, a mohu říct, že situace na cestách je horší a horší. Kdejaký koko..t co má peníze, si koupí střelu, a pak ohrožuje nejen sebe, ale hlavně nás ostatní. Za sebe radím, nespěchej s výkonem, a klidně běž i do čtyřtaktu. Přeji Ti, ať je Ti Tvá nová budoucí motka, dobrým služebníkem.

(reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 21:41 | Nahoru | #53
bigerman> Samozřejmě moc díky, za tvou trochu do mlýna, ale mně nikdy nešlo nějak o ten vysokej výkon, vim, že sou toho ty dvácy schopný ale já ho nijak extra nevyhledávám, sice je s takovym výkonem už každá druhá motorka ale co nadělám uvidim třeba se i rozhodnu i pro 4T, protože jak řikám, nejde mi nějak o ten výkon ale spíš o ten požitek z jízdy a něco se naučit

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 22:53 | Nahoru | #54
To je vcelku jedno.125 2T se snad tady nedá koupit v cajku.Už jen proto,že každej mlaďas co si to koupil před tebou se k tomu choval jako k supersportu a nějak vynechal myšlenku ,že na to ta mašina fakt postavená nebyla.A podle toho to pak vypadá.

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

30.11.2012 v 23:30 | Nahoru | #55
Kup MITO Mám ho už druhým rokem a skoro bez problému Stačí poctivě zahřívat, lít kvalitní olej a dělat pravidelně udržbu jako na každé jiné motorce

(reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

1.12.2012 v 04:02 | Nahoru | #56

KralicekAzurit píše: Topper> Přesně NSR nikdy šílená spotřeba a většinou ty motorky nebejvaj v dobrym stavu..



Je to tady pořád dokola, jednu sezonu každý chválí NSR a o Mitu říká, jak se sere a za rok je to přesně naopak a NSR je zatracováno... Teď bohužel nastává ten druhý případ...

Já si na NSR stěžovat nemůžu, kupoval jsem ji zavřenou, takže motor je v top stavu.Otevřel jsem ji a jsem schopný jezdit za 4l... Když jsem jel furt "kudlu" tak to nešlo přes 6l.... Občas tu někdo tvrdí, že pod 6l ani nejde. To je samozřejmě blbost a buď ji má rozbitou a nebo jedna bába povídala...

Naposledy editováno 01.12.2012 17:23:17

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

1.12.2012 v 16:52 | Nahoru | #57
přesně tak

2 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

1.12.2012 v 18:11 | Nahoru | #58
Hele já měl první dvácu NSRo (legální), sice jsem dělal GO motoru, ale co bylo pak? To jsi nezažil.. Nikde nic neklepalo, všechno jelo jak mělo, krásnej zvuk pod sebou.. Spotřeba? 6l při sportovnější jízdě. Pohodlý? Furt lepší než u novýho RSa, co jsem si teď koupil Na cestování s bejvalkou to bylo fakt pěkný, koleno jsem si na něm taky dal, ve štychu mě nechalo párkrát, že se uchcalo a já byl mladej, blbej a neuměl jsem si vyčistit svíčku (už umim, ale blbej jsem furt).. No, za mě NSR (mám kdyžtak doma motor po Go + Nicasil).. Ale jinak teď, co jsem si koupil Aprilku, tak je to taky pecka.. Hlavně výkon, mám jí upravenou na 160ccm, laďák se svodem, karbonový klapky, slicky, větší karbec a další blbosti (Po GO samozřejmě - "zajíždím") a co jsem s ní tak jel, tak těch 200 kil se to dotklo.. (Mám 2009)

(reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

1.12.2012 v 18:19 | Nahoru | #59
hansr> Jasný, s Mitem sbalíš holku, protože každá přece pozná, že "to jede jako kráva voe, kdežto kdybys přijel na čtyřtaktu, poslala bych tě do prdele."

Jestli máš motorku jen na zvětšování péra před holkama, tak tě lituju

Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!

1.12.2012 v 19:03 | Nahoru | #60
Funkční přívěru, olejové čerpadlo.... Pak asi jen zkusit jestli se motor chová jak má, bez vybrací, přisávání vzduchu . . .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist