Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jen je naprd, že hodně elegantních závažíček má dovnitř špunt, kterým se cpou jakože do trubky - na GSko je ale třeba jen model se závitem, osazení už je přímo v řidítkách. Čímž se možnosti výběru značně redukují.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Teď by se zas docela hodily tipy triky co vylepšovat - zatím tam mám jen klasiku jako plego, zrcátka, gripy, závažíčka a celolak... Ale chtěl bych něco provést s podvozkem. Pohrávám si s myšlenkou vyhodit zadní tlumič a nahradit ho něčím lépe štelovatelným, možná i při tom přizvednout prdel. Předek je ale bez šance, okrem progresek a laborování s množstvím oleja už tam není co. A zrovna ta vlastnost, že buď je dobře měkký do terénu, chodí vcelém zdvihu jak má, ale pak se noří při každém přibrždění málem na držku nebo naopak je to tvrdé jak beton a sice se nenoří, ale zase nepobere ani malý hrb na cestě pač má třetinový zdvih, to mi trochu vadí.
Jo nevíte někdo zrovna o hezčích trubkách? Zlaté, černé, tmavěšedé, červená? Každý výrobce co dělá trubky na kdeco má pro GS pouze chromované a hotovo
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
a) Měkký podvozek
b) Noření předku
c) Odskakující prdel nebo naopak moc propružující což je kolikrát problém odhalit co s tím
d) Při větším jak malém náklonu furt cosi kdesi škrtá
e) Moc nízký spodek, nízko výfuk
f) Průchodnost terénem by též mohla být lepší
g) Na pohodlné cestování je třeba už dost točit což se ne zrovna příznivě projevuje na teplotě i spotřebě oleje
Evergreen jako málo ostré brzdy nezmiňuju bo do začátku je to spíš výhoda; jak se poprat s tím, že je v základě nechutně tichá, to jediné jsme už docela pořešili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
g)no tak cestovani vetsi pastorek-mensi rozeta
f) nazout drapaky
e) vyfuk zvysit
d) nenaklanet se, aspon nespadnete
c) prdel neresit
b) zavarit teleskopy nebo dat tvrdsi pruziny
a) jako za b)
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
a) Vymenil jsem vepredu olej za hutsi a bylo to v pohode.
b) viz A
c) tenhle problem jsem nemel
d) tenhle problem jsem taky nemel
e) tos jeste nejel na Bandasce, ta je mnohem niz
f) koupit cenduro, GS s jejim posezem a riditkama do terenu nikdy nebude .... PS: zlata Jawa
g) Pohodlny cestovani? Me vzdycky po 100km strasne bolela prdel a koule jsem uz ani necejtil. Takze jediny reseni viz bod F
Doufam, ze jsem pomohl pri reseni problemu s provozem GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
g) tahle úprava mě neuveze
f) rozměr na GSko se nerobí
e) není kde uchytit pod sedlem a nepočítají s tím svody
d) Ačkoliv nefunguje - praktikuju a válím se furt
c) každý ví, že prdel je základ
b) to je sice super, ale koule potom cítí každý výblitek berušky na silnici
Jo a na vibrace sem zapomněl Pro baby asi vítané, ale jinak vopruz. Trochu pořešilo gelové sedlo, ale to co jde do ruk je na prd.
Ačkoliv nba ovládání GSka dost pomáhá cvičit powerball, mačkací balonek a posilovat záda - od té doby páčky dvěmi prsty a posaz už připomíná aspoň vzdáleně jízdu na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch píše: WHTRDR>
g) tahle úprava mě neuveze
f) rozměr na GSko se nerobí
e) není kde uchytit pod sedlem a nepočítají s tím svody
d) Ačkoliv nefunguje - praktikuju a válím se furt
c) každý ví, že prdel je základ
b) to je sice super, ale koule potom cítí každý výblitek berušky na silnici
Jo a na vibrace sem zapomněl Pro baby asi vítané, ale jinak vopruz. Trochu pořešilo gelové sedlo, ale to co jde do ruk je na prd.
Ačkoliv nba ovládání GSka dost pomáhá cvičit powerball, mačkací balonek a posilovat záda - od té doby páčky dvěmi prsty a posaz už připomíná aspoň vzdáleně jízdu na motorce
omyl! kozy jsou zaklad
tady mas ty gumy tak se nevymlouvej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
nezavazi pri cem? kde? jak?
Škrtání podvozkem,nedej bože výfukem o vozovku se mě netýká. Ale já jezdím jako ... Zkrátka se mě to netýká a nevadí mi to..
Drapáky snesu maximálně na enduru a na horském kole,nasadit špunty na GS ??? A pak se s tím drkotat po silnici ???? Ale proti gustu...
Sériový zvuk motoru.Tak to je doopravdy problém. Nutnost rozříznout původní originál svod,při montáži "laděné koncovky". Na to mám svoji motorku moc rád.
Jízda dlouhé vzdálenosti při vyšších rychlostech.Tak další vážný problém. Víc jak 350 km za den (můj rekord),si nedokážu představit a to jsem myslel,že ani nedojedu domů. Škoda,chceme jet s klukama Alpy a moře a to fakt asi nedám...A to vůbec nemluvím o motorce,které se evidentně vyšší rychlosti na dálnici ( 140) nelíbí,žere olej po decilitrech a pohled na teploměr mě taky zrovna neuklidňuje....
Takže sečteno podtrženo,příjmout GS 500 takovou jaká je.Nebo jediné řešení sehnat peníze a změna stroje. To se mě bohužel v dohledné době netýká,protože je teď přednější auto a další věci...
No a neodpustím si poslední doplnění k tématu víše. Kůzlátka moje smyslové detektory vůbec nejsou schopné zachytit. Reagují až od velikosti C
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 28.11.2012 21:36:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak spolujezdec je tutovka. Na GSku jsou defakto dvě polohy co se cestou pravidelně střídají: první vzpříma rovně záda skoro na nádrži a druhá ležmo s prdelí na sedle spolujezdce Ale pohodlnější je to vpředu kde je užší sedlo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |