paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Zdar,
Název tématu je jasná otázka.
Teď jakou z těch slavných japonců?
nejvíce se mi zamlouvá YZto jenže sehant v dobrém stavu za uvedenou cenu je docela složité,tak by mě zajímal názor na takovou suzu kterých je dost za rozumné peníze a rokem výroby mladším než YZ. Prej se na RMkách serou převodovky? Je to pravda,nebo jen kachna?
Praská na CRkách deltabox? Motorově to bude dle mě vše stejné,ale co když ne? KX taky nevypadají špatně.Od kterého roku má smysl brát?

Moto budu mít na závodní využití.

Hledání sem už použil a každej řešil krosku na pole,takže žádné nebylo k mé spokojenosti.

Dík za užitečné názory.


Naposledy editováno 28.11.2012 16:21:59

4 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:22 | Nahoru | #31
Mám známého kterej jezdí motokros už 15 let je mu 45,vše si dělá sám takže né žádnej lojza a říkal že ochotnej prodejce hlavu a válec sundá,jen se to musí předem domluvit, nevim kolik si viděl motorů ale ja jich viděl dost a vím jak poznat jetej 2T. Když používáš plnou syntetiku tak tam nemůže být karbon po pár mth...

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:24 | Nahoru | #32
kolem 40 litrů se dá koupit slušný stroj,ale že si dřív,nebo později uděláš generálku je jisté.

podle mně je největší úlet kupovat krosu kolem 100tis.kč.-už je přece jen olítaná,zralá na kompletní generálku a přitom nová,krásná,voňavá se dá koupit pod 140tis.

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:26 | Nahoru | #33

czechino píše: Mám známého kterej jezdí motokros už 15 let je mu 45,vše si dělá sám takže né žádnej lojza a říkal že ochotnej prodejce hlavu a válec sundá,jen se to musí předem domluvit, nevim kolik si viděl motorů ale ja jich viděl dost a vím jak poznat jetej 2T. Když používáš plnou syntetiku tak tam nemůže být karbon po pár mth...



jestli najdeš někoho,kdo při prodeji sundá válec,jen aby jsi se kouknul-tak sežeru metlu
to je blbost.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:32 | Nahoru | #34

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:34 | Nahoru | #35

czechino píše: Mám známého kterej jezdí motokros už 15 let je mu 45,vše si dělá sám takže né žádnej lojza a říkal že ochotnej prodejce hlavu a válec sundá,jen se to musí předem domluvit, nevim kolik si viděl motorů ale ja jich viděl dost a vím jak poznat jetej 2T. Když používáš plnou syntetiku tak tam nemůže být karbon po pár mth...


no u čz bych ji klidně sundal,ale kdo mi zaplatí těsnění nebo gumičky pod hlavou u vodníka

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:36 | Nahoru | #36
Jistě že je to buzerace.Ale je to 2T kroska kde se to dá krásně poznat na stěnách válce,jestli tam GO bylo a jestli ne,přeci když napíše po GO a nebude chtít válec sundat hned je tam něco podezřelého. Není to 4válcovej 4-Takt.

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:39 | Nahoru | #37
czechino> předtím jsi psal, že ti sundá hlavu a podiváš se shra na píst..tak nic nepoznáš, ale pokud sundáš i válec, tak je jasný že si to můžeš klidně přeměřit...o tom žádná, ale osobně bych chtěl taky vidět člověka, kterej ti to sundá..ale na druhou stranu když mu to zaplatíš, tak proč ne. Ale pokud to nechceš měřit, tak mi to přijde zbytečný, když neuvidíš o moc víc než vejfukem

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:43 | Nahoru | #38
poznas leda hovno, uz si to priznej. Jedina jistota je ta, kdyz si ty dily povymenjujes sam.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:47 | Nahoru | #39
Vejfukem uvidíš stav pístu,to je takové to minimum co by prodejce měl umožnit, po sundání hlavy uvidíš píst ze zhora když bude zakarbonovanej a prodejce tvrdí že je moto čerstvě po GO a nelije tam M2T tak už utíkat pryč.Proměřit se to může,ale stačí to vyzuálně zhlédnout přeci jen 80MTH se na stěnách válce pozná. Navíc si můžeš hned šáhnout na ojnici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:50 | Nahoru | #40
czechino> Mám tomu rozumět tak, že kdokoli dojde, že má zájem, tak bych měl při prodeji rozkufrovat motor, on se pak rádoby zkušeným okem pokochá, já motor složím a pak se každej zájemce projede 1 - 2 - 3 - 4 furt plnej a řach. A já to mám blbý, že se motor zadřel?

Zapomeň. Motor bych ti nikdy nerozdělal. A když je v ideálním stavu tak už vůbec ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:52 | Nahoru | #41

KubaLC8 píše: poznas leda hovno, uz si to priznej. Jedina jistota je ta, kdyz si ty dily povymenjujes sam.



To jistota je o tom žádná,ale nemusíš koupit motku abys do ní hned 30 nasypal

Jen se zeptám, měl si někdy 2Taktní motorku která točila více než 5000ot.?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:55 | Nahoru | #42
kixs2> Jistě že každý ne,já říkám prodejce který bude psát motor po GO a nebude mít žádnou fakturu, tak pak bych na tom trval,jinak ne

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 22:05 | Nahoru | #43
czechino> mel, jakou to ma souvislost s tim co jsem napsal a co tvrdis ty?

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 22:06 | Nahoru | #44

czechino píše: kixs2> Jistě že každý ne,já říkám prodejce který bude psát motor po GO a nebude mít žádnou fakturu, tak pak bych na tom trval,jinak ne



zaplať a pak si to rozeber klidně do šroubku....

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 22:18 | Nahoru | #45

czechino píše: kixs2> Jistě že každý ne,já říkám prodejce který bude psát motor po GO a nebude mít žádnou fakturu, tak pak bych na tom trval,jinak ne


tak ti to holt neprodám a koupí nekdo jinej motky si delam pro sebe a faktury nepotřebuji. a není problém ji nechat napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 22:20 | Nahoru | #46

KubaLC8 píše: naivni blazne

prece nebudou lidi prodavat motorku pripravenou na sezonu! to je holy silenstvi si tohle myslet, nechal bych si 10-15tycek mimo na opravy. Mozna ani to nebude stacit.



Blbost :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 22:29 | Nahoru | #47

Vojta_WR-f píše: Blbost :D


ty znáš někoho kdo dá do motorky 35t za go a hned prodává za udělanou za 45t?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 22:29 | Nahoru | #48
Cele co potrebujes vymenit po sundani vicka a spalovaku jsou 2 vitonove krouzky za 50 korun. Na zavodech do toho cumim i dvakrat denne. Neco jineho je sundat valec, pak by to chtelo prekontrolovat detonacni sterbinu, ale co jsem tak vysledoval, tak vetsina lidi i mechaniku ani nevi co to je a da tam tesneni co nekde koupi a hotovo. Takze se sunda i valec a pak se to zase normalne slozi.
Nedavno jsem prodaval mou EXC 300 a sam jsem kupci nabidnul rozborku vrsku. Pokud by to naopak nekdo nechtel dovolit pri koupi, tak ho poslu do haje.Pokud polozim penize na stul a reknu ze to beru,kdyz bude vevnitr vsechno vporadku, tak pokud nema spinave svedomi,tak mu to nemuze vadit. Motorek je dneska jako sracek a kupcu s penezma malo.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 22:42 | Nahoru | #49
Za 40 ti nechám svojí 125 motor je po částečný Go tzn. ložiska gufera píst nicasil ojnice lamely pružiny atd. tlumiče taky letos dělaný Problémy: Ložiska v kolech a řetězovka má něco najeto. + kosmetika (plasty atd.)

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 09:26 | Nahoru | #50
natysmoto> A kdybys prodával 4T, tak bys taky rozebíral? No coment. Např. 250 4T má cca stejný interval na výměnu pístu jako 2T motory, takže bys asi měl, že ano. Já jsem dost puňťa, když něco kupuju, ale tohle je trochu moc. Je spousta lidí, co si neumí vyměnit ani svíčku, přesto jezdí. To, že si ty umíš udělat motor, neznamená, že to umí všichni, co motorku prodávají. Přijet mi takový "kupec", tak ho ženu holí. Když něco napíšu do inz. tak to tak je. A když tomu nevěří, jeho problém, ne můj. Každá motorka má svýho kupce. Nekoupíš ty, koupí jiný. Pokud je motorka pěkná, tak to platí dvojnásob. Pokud má prodej selhat pouze na tom, že kupec neviděl vršek pístu, tak je něco špatně.
OK, když se chceš zbavit motorky a kupujícímu tohle nabídneš, je to super bonus a máš skoro jistotu, že prodáš .

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 09:34 | Nahoru | #51
Celou dobu se tady pise o dvoutaktu a tam ti tahle sranda zabere 20 minut a 50 korun.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 09:43 | Nahoru | #52
Jo, mozna to nebylo z predchozich prispevku jasne, ale me pri tomto ukonu temer nezajima stav pistu. To je spotrebak za 2t. Dulezity je stav valce, hlavne jestli neni vyvařovany. U 4t se tak nejak poskozeni valce nepredpoklada.

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 12:02 | Nahoru | #53

natysmoto píše: Celou dobu se tady pise o dvoutaktu a tam ti tahle sranda zabere 20 minut a 50 korun.


za 20 min sundat sedlo,nádrž, vypustit chladič ,sundat výfuk,vyndet karbec a sundat válec...... to je na reprezentaci v enduru. jedině ho vyndat velikým kladivem

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 12:13 | Nahoru | #54
pokud sundavas jen hlavu, tak ti odpada vyfuk, karbec, valec. Ale i tak si myslim, ze to zabere daleko vice casu, hlavne to dat potom dokupy.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 12:17 | Nahoru | #55
No, enduro me tolik nezajima,nevim jak rychli tihle kluci jsou. U AB Cardionu jezdili Hondy RS 125 a sefmechanik umel vymenit pist za 7 minut. Ne to jenom rozebrat,ale cele zase slozit. Pokud normalni mechos nezvladne sundat "hlavu" dvoutakta za 20 minut,tak je to kokot. Je to typ od typu, ale kdyz budes nachystany a budes spechat,tak to musi jit za 5 minut.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 12:22 | Nahoru | #56
bez vyndání válce nepoznáš stav kanálů , stav kroužků,.jedíně brát s sebou roentgen.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 12:29 | Nahoru | #57
Ale tak samozrejme,ze to neni jako kdyz mas klid a das si valec a pist pekne na stul, supitem a mikrometrem vsechno pomeris, i na ojku si sahnes...

Na zbeznou kontrolu a eventuelni odhaleni nejake pasti ti opravdu staci sundat hlavu,pist sjedes dolu, diodkou posvitis na nikasil a do kanalu, pist nahoru,zkontrolujes hrany pistu a to co namaloval karbon,z toho se da taky hodne usuzovat, reknes je to vsechno OK, stroj nalozis a doma si to v klidu peclive slozis. Zcela jiste se vyhnes situaci,kdy puvodni majitel odhalil nejaky problem a resi ho prodejem cele motorky.

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 12:34 | Nahoru | #58

natysmoto píše: No, enduro me tolik nezajima,nevim jak rychli tihle kluci jsou. U AB Cardionu jezdili Hondy RS 125 a sefmechanik umel vymenit pist za 7 minut. Ne to jenom rozebrat,ale cele zase slozit. Pokud normalni mechos nezvladne sundat "hlavu" dvoutakta za 20 minut,tak je to kokot. Je to typ od typu, ale kdyz budes nachystany a budes spechat,tak to musi jit za 5 minut.


každý nemá doma tak vybavenou dílnu a tolik přípravků jako servis na mx. a u nových strojů tě nepřekvapí zaoxidovaný šroub

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 12:39 | Nahoru | #59
to radši usmlouvám cenu na případný nicasil a nic nerozebíram

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

29.11.2012 v 12:49 | Nahoru | #60
No pokud by na te hlave nesel povolit sroub,jako ze zaoxidoval,tak utecu hned

Mi tato kontrola prijde uplne banalni. Ja chapu,ze kdo tomu nerozumi,tak se toho boji a ma dojem,ze pak uz to nikdy nepojede,ale je to opravdu naprosto jednoducha operace a castou kontrolou muzes predejit vetsim problemum. Kdyz se nekdy zajdes podivat treba na motokary,tak uvidis,ze do valce cumi dirou po svičce po kazde jizde a minimalne jednou za den hlavu sundaji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist