Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Kubaas píše: SuperSic58> No jo no, to se stává když se neupoští odvzdušňovací ventilky, moc dobře znám :D....
Vidíš, to sme asi vubec neřešili. Nahoře jsou takový malý imbusy, to je asi ono co? Nikdy sem si nevšim, že by to povoloval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Pixmar píše: Zdravim, XB 33 mi poměrně dost kouří, řekl bych že víc jak nějaký 2T dá se nějak zjistit jestli je to kroužkama nebo guferama na ventilech? Díky
Necáká ti olej z odvzdušňovací hadičky ze skříně?
Milagros píše: cau nemate radu jak zabranit pichnuti duse.....uz se mi to stalo nekolikrat na vyjizdce a pak se dostat dom je dost problematicky.....nejaky tip na nejakou spesl penu nebo tak neco.....
Moussy ale nevim, jesli je dělaj i na menší kola
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: Necáká ti olej z odvzdušňovací hadičky ze skříně?
nespozoroval bych že by tam olej nějak výrazně cákal, ale po sundání hlavy je vidět v těch kanálkách u ventilů že tam asi od ventilů teče, krom toho z výfuku stříká při jízdě olej / benzín ? prostě i celé koleno je mokré. Hlavně by mě zajímalo jak je to s kroužkama - jak se dá zjistit že jsou použitelný ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Pixmar píše: nespozoroval bych že by tam olej nějak výrazně cákal, ale po sundání hlavy je vidět v těch kanálkách u ventilů že tam asi od ventilů teče, krom toho z výfuku stříká při jízdě olej / benzín ? prostě i celé koleno je mokré. Hlavně by mě zajímalo jak je to s kroužkama - jak se dá zjistit že jsou použitelný ..
To ti muže mastit i takle přes kroužky, vyměň pístní sadu a uvidíš. V drtivý většině případů to dělaj spíš kroužky než gufera na ventilech. Jinak u kroužků se měří vůle v zámku, ani nevim jak přesně. My sme u pita měnili pístní sadu když to prostě začlo hulit a mizet olej A taky jsou v tom rozdíly, u jednoho motoru, co 60 až 80mth, šli kruhy do hajzlu, u druhýho motoru, kterej má 280 mth je píst i kruhy furt původní a nehulí a olej nebere
metro píše: Aloha, chci se zeptat. Kámoš dotáhl nějakou čínu. Tak se chci zeptat jak poznám co to je zač, kolik tam leju oleje a jakou vuli maji mit ventily. To je asi zatím vše:o) dík
Musí to dotáhnout pořádně! Holt mosaz!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: To ti muže mastit i takle přes kroužky, vyměň pístní sadu a uvidíš. V drtivý většině případů to dělaj spíš kroužky než gufera na ventilech. Jinak u kroužků se měří vůle v zámku, ani nevim jak přesně. My sme u pita měnili pístní sadu když to prostě začlo hulit a mizet olej A taky jsou v tom rozdíly, u jednoho motoru, co 60 až 80mth, šli kruhy do hajzlu, u druhýho motoru, kterej má 280 mth je píst i kruhy furt původní a nehulí a olej nebere
mám ještě jednu hlavu a na ní je vidět krásně čistej kanál u ventilu a na této hlavě co hulí je kanál celej černej (krom toho předchozí majitel tvrdil že pístní sadu měnil, ale těžko říct zda mluví pravdu) každopádně jsou ty ventily celkem vymačkané, takže asi budu muset někde nechhat udělat i sedla ventilů a ventily, rovnou tedy zkusim i gufera a když to nepomůže tak půjde i pístní sada
jinak děkuji za pomoc cením si toho že je někdo ochotnej poradit
Naposledy editováno 19.11.2012 19:35:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Pixmar píše: mám ještě jednu hlavu a na ní je vidět krásně čistej kanál u ventilu a na této hlavě co hulí je kanál celej černej (krom toho předchozí majitel tvrdil že pístní sadu měnil, ale těžko říct zda mluví pravdu) každopádně jsou ty ventily celkem vymačkané, takže asi budu muset někde nechhat udělat i sedla ventilů a ventily, rovnou tedy zkusim i gufera a když to nepomůže tak půjde i pístní sada
jinak děkuji za pomoc cením si toho že je někdo ochotnej poradit
Nemáš za co Rád poradim, když vim Tk rovnou kup celou hlavu, nějakou kitovou třeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tady je to moc hezky vidět. Když plyn nebo kapalina zatlačí do toho vybrání, je jasné kam ten tlak začne působit.
Dle mého názoru žádné tlaky z vnitřku nemohou gufero poškodit. Většinou je gufero poškozeno špatnou kvalitou povrchu trubky (špatný chrom, moc velká drsnost) nebo pronikáním nečistoty přes prachovku a pod břit gufera z vnějšku.
Ten šroubek nahoře tam je pro snadné nastavení množství vzduchu a tedy přítlumu tlumičů. Ale možná se pletu, kdoví,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vidle nejsou uplně hermetická soustava, to je jasné. Ven se dostane jak vzduch, tak olej. Ale dovnitř se nemůže dostat nic, protože většinu doby je uvnitř větší tlak než venku.
Ventilky jsou tam jenom na doladění tvrdnosti pomocí dalšího tlumícího média - vzduchu.
Naposledy editováno 22.11.2012 17:09:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Lukas_Harry píše: No kde by asi skončil. Pořád je u mě a pořád lítá jako drak. Zatím žádné větší poruchy. Sem tam defekt, sem tam dojde benál apod.
On furt jezdíí ? to jo AGB je kvalitka nebo taky tím, že jsem se o to staral máš nějaké fotky aktuální jak to vypadá ? dělal jsi tam nějaké úpravy ještě na tom ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
FiffiQ píše: Kubaas> Tak prodávají se i léčící náramky u nichž ti píšou, že léčí rakovinu se 100% úspěšností. Nevěř ničemu, co o něčem píše ten, kdo to prodává.
Vidle nejsou uplně hermetická soustava, to je jasné. Ven se dostane jak vzduch, tak olej. Ale dovnitř se nemůže dostat nic, protože většinu doby je uvnitř větší tlak než venku.
Ventilky jsou tam jenom na doladění tvrdnosti pomocí dalšího tlumícího média - vzduchu.
Ty ventilky sou tam fakt na odfukování vzduchu, dělaj se ventilky na rychlej odfuk, kdy ho vlastně jen zmáčkneš prstem, je tam takovej klobouček a odpustí se přetlak.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 27.11.2012 18:34:06