řešim takovej problém. Ze dvou motorů si skládám jeden a řešim to, jestli je nutný při přendání kliky kupovat nový ložiska. Abych to vysvětlil, do starýho motoru, co má najeto 15 000km a je zadřenej, příde klika z motoru, kterej má najeto o něco mín než ten starej.
Takže se ptám, jestli můžu použít ty dobrý ložiska z novýho motou dostarejch karterů, nebo se to tam bude nějak mlátit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová klika do starejch ložisek-jde to?
Hippieguy píše: DRN.> Montáž a skládání mi budě dělat kamarád na praxích, dělá Autotroniku, takže předpokládám, že ví co má dělat.
Oba motory jsi zatim v celku, zejtra to bude rozebírat a zjištovat, v jakym je to stavu.
Ještě se zeptám, co se stane, když tam dám ty s menší vůlí? To se nějak vyrřou, nebo to bude klepat? Jen mě zajímá v čem to vadí. Díky
to je v podstate elektrikar ne?
no jak to rict jednoduse, v lozisku je urcita vule, v nektrejch aplikacich potrebujes vetsi protoze se vymezi provozem (teplota,...) tzn ty tam nemas dostatecnou, nedaval bych je tam, zkus tam zajit a vymenit je za c3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová klika do starejch ložisek-jde to?
Jedno bych tam vrátit moh, ale u toho druhýho jsem už oddělal ty boční plechy. To mi asi nevemou.
On chodí na dopravní školu, nějak tak se to jmenuje,n jeho obor je autotronika a mechanika? Nevim to přesně, ale v motorech se hrabe docela často. Už pár kamarádům dělal dvoutaktní motory na dvackách. V tomhle mu věřim, že tomu rozumí.
Hlavně ani nevim, jestli jsou ta lolžiska správnej rozměr. 35mm vnitřní průmer mi příde na klikovku u dvacky jako dost. Zejtra uvidim, na čem jsem.
1 reakcí na tento příspěvek nová klika do starejch ložisek-jde to?
Hippieguy píše: DRN.> Takže ta vůle na ložiskách něco podobnýho jako vůle na ventilech. Pokud je malá a zahřeje se to, ložiska se roztáhnou a budou se nadměrně opotřebovávat a vydírat. Tak už to chápu.
Jedno bych tam vrátit moh, ale u toho druhýho jsem už oddělal ty boční plechy. To mi asi nevemou.
On chodí na dopravní školu, nějak tak se to jmenuje,n jeho obor je autotronika a mechanika? Nevim to přesně, ale v motorech se hrabe docela často. Už pár kamarádům dělal dvoutaktní motory na dvackách. V tomhle mu věřim, že tomu rozumí.
Hlavně ani nevim, jestli jsou ta lolžiska správnej rozměr. 35mm vnitřní průmer mi příde na klikovku u dvacky jako dost. Zejtra uvidim, na čem jsem.
tak rozbalený urcíte nevemou, lozisko se vyndava z obalu az tesne pred montazi, to ze delal motory neznamena ze tomu rozumí :D at zkontroluje díly související s ložiskem
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová klika do starejch ložisek-jde to?
Sukin píše: Hele čím se živíš nebo co studuješ jen pro info?
Jsem v sepimě na gymplu. Jako brigádu pracuju v servise, kde opravuju a skládám elektrokola. Taky chodim v kostýmu saxofonu na Václaváku a lákám lidi do klubu. Proč tě to zajímá?
Tady máš fotku pro představu.
DRN. -- Zrovna tenhle tomu rozumí, kdyžtak tam má mistra, kterej by mu s tim dokázal poradit. Já sem to ložisko vyndal, abych zjistil, jestli jde vyndat ta plechová krytka.
Naposledy editováno 26.11.2012 15:24:32
Hippieguy píše: Jsem v sepimě na gymplu. Jako brigádu pracuju v servise, kde opravuju a skládám elektrokola. Taky chodim v kostýmu saxofonu na Václaváku a lákám lidi do klubu. Proč tě to zajímá?
Tady máš fotku pro představu.
DRN. -- Zrovna tenhle tomu rozumí, kdyžtak tam má mistra, kterej by mu s tim dokázal poradit. Já sem to ložisko vyndal, abych zjistil, jestli jde vyndat ta plechová krytka.
TAk proto, že se tu často ptáš na elementární záležitosti, ale vzhledem k tomu, že jsi zřejmě laik, tak ti to asi netřeba mít za zlé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová klika do starejch ložisek-jde to?
Hippieguy píše: Jsem v sepimě na gymplu. Jako brigádu pracuju v servise, kde opravuju a skládám elektrokola. Taky chodim v kostýmu saxofonu na Václaváku a lákám lidi do klubu. Proč tě to zajímá?
Tady máš fotku pro představu.
DRN. -- Zrovna tenhle tomu rozumí, kdyžtak tam má mistra, kterej by mu s tim dokázal poradit. Já sem to ložisko vyndal, abych zjistil, jestli jde vyndat ta plechová krytka.
to je jedno, to rozbalen stejne nevemou
jinak teda ja v tom saxík nevidim, me to připomíná zlatej hajzl :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová klika do starejch ložisek-jde to?
Naposledy editováno 26.11.2012 16:29:59
Hippieguy píše: Ted jsem volal do tobexu a když jsem se na to ložisko ptal, tak mi bylo řečeno, že to ložisko, na který se ptám má 30cm v průměru. Bohužel v katalogu na yukimoto ho maj popsaný jen jako "ložisko 6328 P6" tady
Takže jsem u toho, že bud můžu koupit za 900kč čínská a čekat na něj dva tejdny, nebo tam dát ty starý.
ja nic nevidim, neni tam nahodou 63/28?
Hippieguy píše: Já se nepovažuju za laika, ale za samouka. A s tim zlatim hajzlem máš Drne pravdu, za směnu vidim minimálně 3 ptáky
Tak když jsi samouuk, tak si ten celej motor udělej sám a nedávej to dělat někomu kdo je o jednu lekci před tebou. Není na něm nic extra složitého přizvi si někoho zkušenějšího, sežeň manuál a vrhni se do toho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová klika do starejch ložisek-jde to?
Hippieguy píše: Jsem v sepimě na gymplu. Jako brigádu pracuju v servise, kde opravuju a skládám elektrokola. Taky chodim v kostýmu saxofonu na Václaváku a lákám lidi do klubu. Proč tě to zajímá?
Doufám, že všechno co tu píšeš je jenom vtip. Jestli jsi ty s tvou znalostí gramatiky a inteligencí hlídače parkoviště v předposledním ročníku výběrové střední školy, kde by měla vyrůstat elita našeho vzdělávacího systému, tak to je mi do breku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová klika do starejch ložisek-jde to?
DRN. píše: čoveče to by byla asi jedina motorka na svete
Když ložiska se standartní vůlí fungují v modelářských motorech, které točí cca 38000 při horším mazání a vyšší teplotě, tak v tomto případě to asi tak moc vadit nebude. Pravděpodobnost, že by to byla "jediná motorka na světě", která jezdí se standartními ložisky na klice se blíží nule..........
Naposledy editováno 27.11.2012 19:27:17
radi5 píše: Když ložiska se standartní vůlí fungují v modelářských motorech, které točí cca 38000 při horším mazání a vyšší teplotě, tak v tomto případě to asi tak moc vadit nebude. Pravděpodobnost, že by to byla "jediná motorka na světě", která jezdí se standartními ložisky na klice se blíží nule..........
mno nakej patek se v tom pohybuju a normalni lozisko na kliku jeste nikdo nebral, ale hadat se nehodlam
nedavaj se do modelu hybridy?
1 reakcí na tento příspěvek nová klika do starejch ložisek-jde to?
2 reakcí na tento příspěvek nová klika do starejch ložisek-jde to?
Takže už víme, proč byla tak levná.
Hippieguy píše: Tak nakonec jsou ty ložiska uplně špatný, i rozměrama. Nechápu jak se to mohlo stát. Asi mi řekli rozměry v palcích, jinak si to nedokážu vysvětlit. A když je ted motor rozpůlenej, zjistilo se, že jak na spodní části olejový pumpy vycházej do karteru dva rozvodný kanálky, tak jeden byl uplně ucpanej kusem křivě nandanýho těsnění a druhej byl průchozí jen z poloviny. Opět tam bylo šptaně nandaný těsnění. Ten motor už někdo rozdělával, vevnitř byl místo novýho těsnění použit silikon. Koukal na to mistr a divil se, že to najelo 7 000km, než se to zadřelo.
Takže už víme, proč byla tak levná.
Jo silikon, to je prostě klasika...no aspoň se něčemu přiučíš...
V tom saxofonu jsem tě minulý týden na Václaváku viděl, no, hele, opravdu ti to nezávidím...
Hippieguy píše: Tak nakonec jsou ty ložiska uplně špatný, i rozměrama. Nechápu jak se to mohlo stát. Asi mi řekli rozměry v palcích, jinak si to nedokážu vysvětlit. A když je ted motor rozpůlenej, zjistilo se, že jak na spodní části olejový pumpy vycházej do karteru dva rozvodný kanálky, tak jeden byl uplně ucpanej kusem křivě nandanýho těsnění a druhej byl průchozí jen z poloviny. Opět tam bylo šptaně nandaný těsnění. Ten motor už někdo rozdělával, vevnitř byl místo novýho těsnění použit silikon. Koukal na to mistr a divil se, že to najelo 7 000km, než se to zadřelo.
Takže už víme, proč byla tak levná.
uz jsem se ptal, nemaj tam bát 63/28?
radi5 píše: Samozřejmě je jistota tam dát to co tam patří - tzn C3. Ale se standatní vůlí se to taky neposere. V modelech se používají taky C3, ale když se ložiska mění, je vyzkoušeno, že standart vyhoví zcela stejně.
modely neznám, nikdy jsem je nedelal, ale podobne otackove se davaj bez vule do zubarskych nastroju a taky drzej
s vuli jsou jistota, muzes jit do o rad volnejsich, obracenene to nejde
Co se týče tvé brigády buď rád,že nějakou máš.Co se týče tvé VDO-nevzdávej se,ideální levnej stroj na naučení se .Vypadá to,že tě nikdo nedotuje takže tvoje motorka je jaká je.
To že si tě dobírají?Dřív či později zjistíš,že je lepší hledat jinde než na fórech.
A že každej nějak začínal?Na to si tady už asi vzpomene málo borců.
Což takhle ,chlapi, poradit nějaký stránky k věci,ať si klučina rozšíří obzory?
A že i číny jezdí ke spokojenosti majitelů?-http://kinojserklubben.dk/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |