Uzavřeno 16.11.2012 v 14:02 uživatelem Fany07
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
Fany07 píše: seikos> Ptam se na motorovy.A ne na to,co je dobre na vareni
Tady maš dnad ti to pomuže!www.stream.cz/peklonataliri/756949-peklo-na-taliri-olivove-oleje
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.
Do tehle doby sem lil castrol power 1,a ten byl super.Studene a teple starty bez problemu.Nebal sem se ani dat na delsi dobu full gas.Ale neni to levna sranda(1 litr sem kupoval za 350,-).Ale jestli rikate,ze to je vsechno stejny a platim jen znaku,tak ja dam treba ten motul.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.
edit: a na "světlech(startech)" vyškolil kdekoho
Naposledy editováno 13.11.2012 22:45:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
Fany07 píše: Ptam se pro to.Ze me cekaji velke investice do meho haremu motorek tak bych rad neco usetril.
Do tehle doby sem lil castrol power 1,a ten byl super.Studene a teple starty bez problemu.Nebal sem se ani dat na delsi dobu full gas.Ale neni to levna sranda(1 litr sem kupoval za 350,-).Ale jestli rikate,ze to je vsechno stejny a platim jen znaku,tak ja dam treba ten motul.
Já kupuji Power 1 10W-40 za 180 Kč/l
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
Fany07 píše: Danielos> ze je na netu levnejsi vim.Ja ho kupuju v mototechne.Protoze kdys si ktomu pripoctu postovne,dostanu se na skoro stejnou hodnotu jako v mototechne.
sranda?
Fany07 píše: Danielos> ze je na netu levnejsi vim.Ja ho kupuju v mototechne.Protoze kdys si ktomu pripoctu postovne,dostanu se na skoro stejnou hodnotu jako v mototechne.
Tak prece ho nebudes kupovat po jedne flasce? Paneboze...
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
MIk.es píše: Jedine co by se nemělo tak měnit mineralní za syntetycký (polosynteticky) a naopak ale myslím že se mineralni olej do motorek nikdo nedavá jinak je to uplně jedno co tam naliješ
Už samotné rozdělování oleju na syntetické,minerální, polosyntetické atd. není správné. To že se ale i výrobci tohoto drží je věc jiná.
Když najedu např. na stránky Motulu, tak první olej do motorky tam je Motul 3000 4T 20W50 a u toho píšou Olej pro čtyřdobé motocyklové motory , Minerální. Kdyby to do motorek nikdo nedával, tak to nevyrábějí a neprodávají.
To že se nesmí měnit minerální za syntetický platilo před více než 20lety, kdy byly na trhu ještě málo aditivované "minerální" oleje a proto tvořili úsady, proto když se tam dal více aditivovaný olej, tak mohlo dojít k ucpání mazacích kanálků.
Ale to jsi za svůj život zažít nemohl, to by ti muselo být 2x více. Dnes je můžeš měnit jak chceš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
AndělČK píše: Už samotné rozdělování oleju na syntetické,minerální, polosyntetické atd. není správné. To že se ale i výrobci tohoto drží je věc jiná.
Když najedu např. na stránky Motulu, tak první olej do motorky tam je Motul 3000 4T 20W50 a u toho píšou Olej pro čtyřdobé motocyklové motory , Minerální. Kdyby to do motorek nikdo nedával, tak to nevyrábějí a neprodávají.
To že se nesmí měnit minerální za syntetický platilo před více než 20lety, kdy byly na trhu ještě málo aditivované "minerální" oleje a proto tvořili úsady, proto když se tam dal více aditivovaný olej, tak mohlo dojít k ucpání mazacích kanálků.
Ale to jsi za svůj život zažít nemohl, to by ti muselo být 2x více. Dnes je můžeš měnit jak chceš.
Tyhle huste mineraly jsou urcene do starych motorek, zejmene vzduchacu, do moderniho motoru bych to nelil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
SirIndy píše: Tyhle huste mineraly jsou urcene do starych motorek, zejmene vzduchacu, do moderniho motoru bych to nelil.
Nepochopil jsi smysl mého příspěvku. Já reagoval na to, že se nesmí tyhle oleje míchat. Snažil jsem se vysvětlit, že tohle pravidlo už dávno neexistuje a že dodnes se vyrábí oleje tzv. "minerální", které jsou mísitelné s ostatními oleji.
Nikoho jsem nenutil nalít přímo tento olej do své motorky RRRR.
Naposledy editováno 14.11.2012 10:23:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
AndělČK píše: Nepochopil jsi smysl mého příspěvku. Já reagoval na to, že se nesmí tyhle oleje míchat. Snažil jsem se vysvětlit, že tohle pravidlo už dávno neexistuje a že dodnes se vyrábí oleje tzv. "minerální", které jsou mísitelné s ostatními oleji.
Nikoho jsem nenutil nalít přímo tento olej do své motorky RRRR.
Pochopil, jen na konci si napsal "Dnes je můžeš měnit jak chceš." tak pisu ze to neni dobrej napad, do kazdyho motoru by mel jit ten, co tam patri.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.
[img]
Takže ani s těmi starými motorkami to není až tak pravda. Při správném používání (přiměřeně opatrné zahřátí motoru) můžou být tyhle oleje výkonnější, než řidší lehkoběžné oleje.
1100Virago píše: SirIndy: Tenhle "hustý minerál určený do starých motorek" je zcela regulérně předepsaný i do Yamahy R1 ročník 2012 - viz screenshot z manuálu:
[img]
Takže ani s těmi starými motorkami to není až tak pravda. Při správném používání (přiměřeně opatrné zahřátí motoru) můžou být tyhle oleje výkonnější, než řidší lehkoběžné oleje.
Tak to docela cumim, ja mel v manualu u vsech motorek napsano vzdy "semi-synthetic or synthetic SAE 10W40" - a tady takove siroke moznosti volby (jen zrovna 15W50 se jim nejak vytratila).
Já vyzkoušel jak Motul, tak Repsol, ale poslední 2-3roky tam leju už jen Castrol Power 1. Žádný rozdíly jsem v nich nezaznamenal, ale nechce se mi tam každej rok lít něco jinýho a nějak experimentovat, tak se držím pořád stejné značky....
Kdysi jsem měl XJ600 a pak FZS600 . U XJ vzducháče jsem měl Valvoline, pak tuším Motul a nakonec Repsol. Zdálo se mi s Repsolem lepší chod, pak už jsem lil i do FZS a vše v pohodě.
Nyní mám TDM a leju GPS castrol, značka se stále drží od koupi moto, ale sám zvažuji, že půjdu zase do repsolu......jen moje zkušenost
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.
A jeste dotaz-Muze se mi zkazit kdys ho budu mit treba 2 roky v garazi nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F650 nestartuje BMW F 650 | Wendaar | 19 | 11.5.2024 v 09:00 Slávek-TDM |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Parťák na převoz BMW F650 do Ázerbá... BMW F 650 | Sleepy.Peet | 25 | 30.9.2023 v 17:15 DavR1 |
Parťák na převoz-přejezd BMW F650 d... BMW F 650 | Sleepy.Peet | 5 | 10.9.2023 v 18:16 datima |