Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj chlapy potřebuji poradit rozdělal jsem karburátor normálně oem Keihin a mam tam trysky označení main 165 a slow 65s a zdá se mi že tam maj příjít jiné protože na naší nadmořskou výšku jsou moc malé.V Rumunsku když jsme jezdili hodně vysoko cca 2000m.n.m motorka jezdila uplně suprově tady v čechách kde jezdim mezi 400-700m.n.m to stojí za prd po rychlím přidání plynu furt zdechá a nedrží otáčky i po vyčištění karburátoru.otázka je jaké velikosti trysek tam mam dát.Jen dodám že jí mám takz. odzátkovanou vyndaný deflektor v airboxu a větší průměr koncovky výbuku.
kodl77> Ty jsi učitel ?Servis-olej po 1000km, ventily po 3000km, svíčka vyměněna tou to neni-cihlová barva, filtr oleje po každé výměně oleje,vzduchový filtr čistim dle potřeby.
kodl77> Taky nechápu to označení na partsdepot, našel jem na forech v usa že hlavní tryska by mněla být 170-180 a ta slow 68s a v partsdepot je, jak ti říkáš největší 152 a ta 68 je bez označení"S" tak nevim zejtra tam brnknu.
Ok zítra zkusim ten šroub na bohatost víc vyšroubovat.v origo nastavení píšou utanout ve směru hodinových ručiček a pak o 1a3/4 otáčky otočit proti směru hodinových ručiček.Tak já prubnu vytočit jen o 1a1/2 otáčky.
Tak vyřešeno, hlavní jsem tam dal 175 a tu druhou 68 a jede jak s praku, fakt hooodně velkej rozdíl i mi to tolik nestřílí do výfuku. Trysky jsem koupil u Brumla.com a stáli mě i s dopravou 300kč v origu by stáli 800kč jo a kdyby někdo mněnil termostat pasuje tam s suzuky swift 1,6 novej za 300kč v origu 600kč