globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder
1.11.2012 v 20:17
Zdar všichni v sedle.
Letos jsem se konečně po letech rozhoupal,že přes zimu pořídím něco pořádnýho pod prdel. Zatím jseh honil nejaké Jalowice apod.
Zvažuju mezi XVS 1100 Dragstar a VS 1400 Intruder.
Budu vděčný za každou radu či skušenost s těmito stroji jaké jsou + a - atd.
Díky Jožin
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

1.11.2012 v 20:46 | Nahoru | #1
vic konkretneji - jakej +- rocnik - pripadne finance, co ocekavas atd...

edit- znamej ted presedlal prave ze 14ky na 11ku draga a nemuze si to vynachvalit. Pohodlnejsi, lepsi manevrovatelnost a hlavne prijemnejsi co se klidnejsi jizdy tyce. Ten intros je takova koza oproti sirokymu nizkymu dragstarovi.
A s motorem je nad miru spokojenej - nemusis resit kvalty, jede to furt. Introse mel navic US verzi - ve 4kvaltu, takze obcas trochu trapeni z toho zprevodovani. A ta sila byla taky na skodu - pro nej. Zalezi na tom co preferujes ty...
Drag je vhodnejsi na takovy to klidny brumlani krajinou (ikdyz vykonove sou na tom dost podobne myslim.). I spotreba tam bude nizsi a naopak vetsi nadrz.
Kazdopadne sou to dost odlisny motorky a chce se na tom svyzt...

Naposledy editováno 01.11.2012 21:09:58

XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

1.11.2012 v 22:25 | Nahoru | #2
drak je taková kultivovanější motorka,není sice echt čopr,ale v porovnání s obsahově vyšším intruderem výkon stejný,nižší spotřeba,ale o něco vyšší hmotnost.Chce to fakt projet a vyzkoušet co ti sedne.Za mně dragstar 1100 i když honda je honda té se bohužel nevyrovná ani jedna z nich

(reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 00:14 | Nahoru | #3
dejf.>
Finance kolem 100 tKč. Mám vyhlídlou 11ku draga za 105, rok 99. Má na krku 45 tisíc,což je asi v poho,jestli teda nákej koumák kilo neutočil ,ale kámoš co má motoservis mě tvrdí,že to se u motorek dělá minimálně.
Dřepěl jsem na ní a paráda. Akorát bylo venku hnusně,tak jsem se nesves.
Každopádně nejsem ze závodníku co maj skurvenej celej den,když někam dojedou jako druhý.
Mě jde taky XVS líp do voka než introš. A po tom co píšeš je to ještě jasnější.
Díkes

XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 00:23 | Nahoru | #4

Má na krku 45 tisíc,což je asi v poho,jestli teda nákej koumák kilo neutočil ,ale kámoš co má motoservis mě tvrdí,že to se u motorek dělá minimálně.



45 je vpohode a uveritelnejch. Lepci nez klasickejch treba 18, ktery bejvaj u motorek az vyrazne casto. Ale jak rikas - jesi nekdo neco neutocil. To ale beztak nepoznas, dulezitej je stav. A kamos co ma motoservis se te asi snazi spis uchlacholit abys mel pred vyberem klidnejsi spani, pac motorky se v CR stacej a to dost. Ackoliv copry treba ne v takovy mire, jak ostatni druhy motorek. Ikdyz to je taky takovy tvrzeni...no, proste dobre vybirej no.

Jinak ten drag je sice tezsi a objemove slabsi - presto ma ale kilowatovej vykon dost podobnej a jede to slusne.

Naposledy editováno 02.11.2012 00:24:31

3 reakcí na tento příspěvek XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 00:46 | Nahoru | #5
Kurník obsahy jak prase a výkon kdesi v řiti, to je fakt jen na kochačky. Co Magna?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 00:53 | Nahoru | #6
Trebeach> čopr taky je na kochacky...co by si stim jako chtel jezdit, kdyz to ma 300kilo, sedis na tom jak na hajzlu a stupacky nizko ze drbes uz i na krizovatce pri odboceni?

XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 07:57 | Nahoru | #7
jedno je cruiser, druhe je chopper ... VS1400 je samozrejme daleko lepsi .

O jednom dragstaru za levno v nic moc stavu (ale nijak katastrofickem) bych vedel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 07:58 | Nahoru | #8

dejf. píše: Trebeach> čopr taky je na kochacky...co by si stim jako chtel jezdit, kdyz to ma 300kilo, sedis na tom jak na hajzlu a stupacky nizko ze drbes uz i na krizovatce pri odboceni?



ale hovno .

XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 08:38 | Nahoru | #9
Co to je za blbou pověru, že tyhle motorky nemají mít výkon?!? Právě proto, že to moc nezatáčí a nebrzdí to musí mít výkon jak prase. Na každejch světlech pálit gumu a zasypávat každou zatáčku snopem jisker!!! Jinak japonskej "choperům" moc nerozumím, ale ta čtrnáctka mi přijde taková autentičtější.

(reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 10:17 | Nahoru | #10
Trebeach> No jasný. Já to nechci na závodění. Právě mě spís bere taková pohodová bublačka. Ale zas to nechci po první sezoně měnit,protože si řeknu,že to nejede. Ale vzhledem k tomu,že jsem nic kloudnýho nikdy nejezdil myslím že 45KW bude pro mě pecka jak svin.
Magna? Pěkný. Ala když si můžu vybrat,tak se mi spíš líbí taková ta klasika. Dvojkladivo V,vzducháč,drátěný kola,ten kardan myslím taky naní špatnej. Trocha oleje a jede to furt bez starostí o řetězku.

XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 10:26 | Nahoru | #11
No to je o tom, jestli se chce člověk jenom kochat, nebo taky občas trochu zatáhnout a to bez výkonu vzhledem k váze moc nejde. Zlatý moje starý vétéčko, ale klidně bych bral z fleku magnu .

1 reakcí na tento příspěvek XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 10:31 | Nahoru | #12
Tak když vezmu, že moje VT má cca 200Kg a 37kW + neocenitelný kardan..pokud to má být motorka na víc let, tak pořádná. Jestli budeš jezdit 80-90 tak jo to pak 45kW stačí.

(reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 10:47 | Nahoru | #13
Trebeach: Ujasni si rozdíl mezi výkonem a točivým momentem. Pokud chceš zátah, potřebuješ krouťák a ten těm motorkám nechybí.

1 reakcí na tento příspěvek XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 11:05 | Nahoru | #14
No to je jasný že nechybí, ale když budu chtít stroj kterej i pojede tak radši otáčky a nižší krouťák. To je případ právě té magny, nebo i mého stařičkého VT 500 které má krouťák někdy v 7000 toček a tvoje virago 1100 ho bude mít někde kolem 3000 hádám. A ve výsledku budeme mít papírově max. rychlost oba stejnou, jen já na pětikile :)

Naposledy editováno 02.11.2012 11:07:53

(reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 11:26 | Nahoru | #15
Trebeach: Pokud chce někdo trvanlivý motor, tak si prostě koupí nízkootáčkový velkoobjem. Proto se taky vyrábějí
Co se akcelerace týče, tak na pružné zrychlení na tom bude XV proti VF podstatně líp. Na XV otočíš plynem a jede, na VF musíš o dva kvalty dolů, abys stačil (vyzkoušeno osobně v 90. letech). Samozřejmě, jakmile se i menší objem dostane do toček, tak už to jede často líp než ty těžké krávy - to nepopírám.

(edit: Ježíš, teď koukám, že jsem pomotal VT a VF, ale snad na tom tak moc nesejde)

Naposledy editováno 02.11.2012 11:47:48

XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 11:36 | Nahoru | #16
Tak jasně jak to má otáčky tak prostě víc řadíš, já jsem teda maximálně spokojenej, když dojedu auto tak to z šestky hodím na pětku a hotovo :) Ne že by to na 6 nešlo, ale rychle předjet je prostě k nezaplacení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 12:19 | Nahoru | #17
Medved> jak ale hovno? copr fak neni urcenej k brouseni slajdru na dubi, litani po zadech a prohaneni rychlejch aut na dalnici

1 reakcí na tento příspěvek XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 12:25 | Nahoru | #18
jedno mé oblíbené video

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 12:28 | Nahoru | #19
Trebeach> cekal sem kdo s tim prijde prvni

Dale pak este cekam na videa kde pepa srsen lita po zadech s rocketem a taky to video jak nakej strejda fousatej napraska na svym sto let starym copru ve sprintu naky litrovy zmrzline, znate?

Naposledy editováno 02.11.2012 12:31:04

(reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 12:33 | Nahoru | #20

dejf. píše: Trebeach> cekal sem kdo s tim prijde prvni

Dale pak este cekam na videa kde pepa srsen lita po zadech s rocketem a taky to video jak nakej strejda fousatej napraska na svym sto let starym copru ve sprintu naky litrovy zmrzline, znate?



co k tobě dodat, myslím že jsi si spletl téma kam přispíváš Měl by jsi začít ladit klávesy

1 reakcí na tento příspěvek XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 12:42 | Nahoru | #21
rekni mi duvod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 14:16 | Nahoru | #22
dejf.> tohle?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 15:41 | Nahoru | #23

dejf. píše: Medved> jak ale hovno? copr fak neni urcenej k brouseni slajdru na dubi, litani po zadech a prohaneni rychlejch aut na dalnici



ale hovno jakoze ale hovno ... cemu na tom nerozumis?

To, co pises ted jsi v tom puvodnim slintu, na ktery ja jsem ti odpovedel 'ale hovno' nepsal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 16:27 | Nahoru | #24
Medved> takze je lez ze to ma 300kg a sedis na tom jak na hajzlu a v kazdy zatacce brousis?

samozrejme ze to je s nadsazkou vsechno, ale to si snad pochopil doufam...

Naposledy editováno 02.11.2012 16:28:04

(reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 16:28 | Nahoru | #25
PetrXX> jj to je vono.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 18:03 | Nahoru | #26

dejf. píše: ...Introse mel navic US verzi - ve 4kvaltu, takze obcas trochu trapeni z toho zprevodovani. A ta sila byla taky na skodu - pro nej ...



U choppera síla na škodu??? To teda slyším poprvé. To jako že když zatáhnul u Intrudera za plyn, stříknul si z toho do trenek, tak si raději pořídil klidnějšího Dragstara?

1 reakcí na tento příspěvek XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 18:06 | Nahoru | #27
kup si drakouše,akorát se s nim neválej po zemi jako já a zkontroluj si u koupě volnoběžku startéru,nemoc tohodle motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 18:26 | Nahoru | #28
Krouta> nepochopils jak sem to myslel...bylo to takovy dost ucukany a na klidny pojezdeni nic moc. A ve meste trochu boj. Taky celkem velka komprese pri zavreni plynu atd...Proste drag je o dost klidnejsi a tudiz je s nim jednodussi jezdit. Ale jak sem psal, kazdymu vyhovuje neco jinyho.

(reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 18:44 | Nahoru | #29
dejf.> Ale jo, je to jak píšeš - každýmu vyhovuje něco jinýho. Mě se naopak ten krouťák u VS líbí a ta komprese zrovna tak (není nad "brždění" motorem). A rozhodně nebudu sám, kdo vnímá tyhle vlastnosti jako klady a ne jako zápory. Spíš to vidím tak, že tvůj známej byl v tomhle malinko "jinej" nebo předem nevěděl, do čeho jde.
A že by se s VS1400 nedalo jezdit klidně? To už mi přijde jako úplně zcestné tvrzení. Možná to byla spíš chyba v pravém zápěstí nebo seřízení motoru (ta ucukanost).

(reakce na) XVS 1100dragstar vs VS 1400 intruder

2.11.2012 v 18:49 | Nahoru | #30
Bimbo-ze-Žižkova>
Jo vo tom jsem tady už nškde četl.
Ale japak ji zkontrolovat??? U tý co mám vyhlídlou při startu v pohodě- žádnej hnusnej zvuk neni slyšet.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr


TOPlist