Téma: Jak na trial
 
17.3.2008 v 12:24
Zdar, chtěl bych zkusit trialovou motorku. Máte někdo nějaké zkušenosti, s jakou motorkou začít? Jaká značka je v pohodě, co se nejvíc sype, jaký obsah motoru je tak akorát a vůbec takové věci okolo mě zajímají, at na to nemusím přicházet pracně sám. Díky za každý názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

31.7.2012 v 20:49 | Nahoru | #961
Králík.> Tak to jsem ještě neviděl. Nějak těch úrazů motorek přibývá, Marek udělá z gase chopra, wert přidá okno pro sledování hladiny oleje a Tobě podá ruku píst i s válcem

(reakce na) Jak na trial

31.7.2012 v 23:42 | Nahoru | #962
Jirka.M> to okno nepřidám dírku do motoru jsem si nevyfotil :-\((((

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

1.8.2012 v 13:15 | Nahoru | #963
Werte jestli máš prasklej ten kryt z plastu, tak by to nemělo být tak drahý - případně aspon nějaká útěcha... Tam jsem u gasíka udělal díru asi třetí den a stálo to 108,- Kč Jestli tu druhou stranu co je spojka, tak to bude asi horší, na Ossu 99,- Euro - magnesium. :-/ Snad mě to jentak nepotká... dej pak vědět

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

1.8.2012 v 16:24 | Nahoru | #964
PetrA3> Za 99 euro bych ho bral)) na montesku stojí kolem pěti tisíc ((( ale díra se snad podaří zalepit...

(reakce na) Jak na trial

1.8.2012 v 19:58 | Nahoru | #965
wert> a kua

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

1.8.2012 v 20:00 | Nahoru | #966
wert> Pokud je to magnesium, tak to chce povrch lehce zdrsnit, odmastit a zalepit normálně dvousložkovym lepidlem od Loctite a bude to držet jak židovská víra. Pozor, hlavně ale magnésiový víka nijak nerovnat a vyklepávat, jinak okamžitě praskaj - vl. zkušenost z endura.
Fotku Sherca, co jsem sem dal, koluje na fb.com, moje motorka to naštěstí neni.

Naposledy editováno 01.08.2012 20:06:37

(reakce na) Jak na trial

1.8.2012 v 21:12 | Nahoru | #967
Králík.> Dobrá zpáva je, že to není tvoje motorka.

Jak na trial

14.8.2012 v 18:59 | Nahoru | #968
Prosím o radu

Jak se dělá prvek, když chci na něco vyskočit a ne jenom vyjet... ? prostě čistě na kola. Předek asi vim , zadek mi ale uniká. Třeba ve stráni, kde je nějaký kamen do 20cm, tak k němu přijedu po zadním kole, zamačknu zadní tlumič, nadlehčim se a jsem nahoře. Plyn mám přitom pořád stejně - to bude asi chyba... :-/

Ale tohle mi nefunguje na rovině, tam si při větší překážce třeba i tuknu to přední kolo, jsem zadkem nad zadnim blatníkem nebo prostě vzadu s pokrčenýma nohama - jakoby si beru tempo a chci se odrazit - jako na kole... Ale co potom? ve kterým momentu přidávám ten plyn, abych využil odpérování tlumiče a zároven mě trochu výš hodil ten plyn? Trénuju to nějakej čas, ale přijde mi, že žádnej progres se nekoná A jak říkám, do kopce to jaktakž jde, ale na rovině nic - přijede tam zadní kolo a udělá buch :D

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

14.8.2012 v 19:56 | Nahoru | #969
Je to podobný kolu a technice "zap tap"
Jen tělo musíš mít víc v ose stupaček. Abys mohl motku zamáčknout do "kolen". Jak máš p.kolo na překážce, tak v ten moment zamačkneš moto a nahoru vystřelíš spojkou (plyn může být konstantní. Ovšem musí být. Zvláště z místa maj kluci hodně "naloženo"). Samo, že pomůžeš motorce tělem vystoupat.

Jinak co jsem si na pár fotkách u tebe všimnul, tak stojíš na moto příliš cyklotrialově vepředu.

(reakce na) Jak na trial

14.8.2012 v 21:55 | Nahoru | #970
DavidH> díky moc, budu zkoušet dál... Jj, vím o tom a snažim se pořád a pořád na to dávat bacha a myslím, že už stojím snad dobře, minimálně určitě líp. Hodně tomu pomohla silnější motorka, 125 jela jakoby pořád a nikdy se nezahrabala... Silnější mi přijde, že hrabe pořád a to člověka celkem rychle naučí být vzadu. Někdo mi řikal, že motorka se řídí nohama a rukama se jen přidržuje, že pokud se pustím řidítek, měl bych skoro zůstat stát a to se snažím dělat. nechci si zažít nějakej zlozvyk... Díky za upozornění

Jak na trial

7.10.2012 v 10:45 | Nahoru | #971

Jak na trial

7.10.2012 v 10:46 | Nahoru | #972
A tady je Tonda

Jak na trial

7.10.2012 v 18:20 | Nahoru | #973


Naposledy editováno 07.10.2012 18:20:51

Jak na trial

8.10.2012 v 20:43 | Nahoru | #974
Kluci zkušenější , vybírám páteřák a přemýšlím, co koupit. Myslíte, že bude nějaký rozdíl v páteřáku Hebo ( 2000,- po slevě ) a mezi tímto http://www.worker.c...ere-worker-leonnardo za 650,- ) Vypadá to stejně, ale jde mi o to, jestli se to liší nějakou pevností nebo tak. Skoro 1500,- je pro mě značná úspora a dávat o tolik víc za to samý se mi nechce. Pokud je to však kvalitativně uplně jinde, koupím ten Hebo. Děkuji za názory

Jak na trial

9.10.2012 v 06:48 | Nahoru | #975
Páteřák je důležitý si vyzkoušet...musí ti dobře sedět a co nejmíň tě omezovat v pohybu...doufej, že to jak bude fungovat se nikdy nedozvíš....

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

10.10.2012 v 07:37 | Nahoru | #976
Tak páteřák mám a můžu začít trénovat tohle ))) [vimeo]http://vimeo.com/51072907[/vimeo]

3 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

26.10.2012 v 20:36 | Nahoru | #977

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

27.10.2012 v 09:04 | Nahoru | #978
prackarr> Moc dobrej základ pro trial .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

27.10.2012 v 10:26 | Nahoru | #979
mototrial69> Nechci být hnidopich, ale je to takhle dobře? Není tělem moc nahoře, nestojí v tom moc? Nevím, jak se to má dělat správně a sám ujedu maximálně 5 metrů, ale timhle stylem jsem viděl jezdit po zadním tak akorát Rossiho Třeba to nemá na nic vliv, ale jen mi přijde, že co tak vidím trialisty, tak jezdí s hodně pokrčenýma nohama, tím pádem blíž k zadnímu kolu atak.. Díky za vysvětlení Jinak, tohle mi přijde logicky těžší.

(reakce na) Jak na trial

27.10.2012 v 10:36 | Nahoru | #980
PetrA3> tento způsob je řekněme jednodušší na naučení...protože se jede rychle. s pokrčenejma nohama a v sedě na blatníku se jezdí pomalejc a techničtějc,ale řekl bych,že to je další level...vyjímkou je PetrS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

27.10.2012 v 11:41 | Nahoru | #981
prackarr> teď už jen udělat sekce 200m dlouhé a rovné a jdem na to

(reakce na) Jak na trial

27.10.2012 v 12:24 | Nahoru | #982
wert> Co to sem píšeš. Ještě si to přečte někdo z výkonného výboru a příští rok se pojede trial na letišti

Jak na trial

27.10.2012 v 16:22 | Nahoru | #983
... já ho chtěl jenom podpořit a až přijede jednou za náma do Čebína tak si o tom popovídáme ...

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

29.10.2012 v 14:57 | Nahoru | #984
Jj, marně přemýšlím, kde se dá tento základní prvek pro trial využít.
Jedině před čekárnou plnou pěknejch bab, třeba by se nějaká chytla
Ale to už je asi jinej sport

(reakce na) Jak na trial

29.10.2012 v 21:05 | Nahoru | #985

PetrA3 píše: Tak páteřák mám a můžu začít trénovat tohle ))) [vimeo]http://vimeo.com/51072907[/vimeo]



Matějda tu 125 má luxusně v ruce Nádhera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

29.10.2012 v 21:10 | Nahoru | #986

prackarr píše:



Vlasta nějak vyrost To je doba, co jsme s Vespou byli u Vás. Super, že k MX dáváte i trochu tej stabilitky

Líbí se mně, jak tu Bětku zmačkne při zvedání předního kola Já si pomáhám přední brzdou.

Dojeďte za Danem. Bude rád, že ho vytáhnete z brlohu a Vlasta odjede domů pln dojmů a s hlavou jak pátrací balón

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

29.10.2012 v 21:57 | Nahoru | #987
DavidH> Zdar. Kdo je Dan? Jinak se rádi stavíme. Vlasťa trialce propadá čímdál víc. Až mě to děsí.
A co ty? Jezdíš?

(reakce na) Jak na trial

29.10.2012 v 23:40 | Nahoru | #988
prackarr> Mototrial69

Má Betka 2 kola? Má. Jezdí se v terénu? Jezdí
Tak co tě děsí

Jezdím trialsin a okruhovku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

30.10.2012 v 14:03 | Nahoru | #989
JendaMatylda> mluvil jsem teď s mírou lisym a ten mi dál úkol ať pořád jezdím po zadním, že je to základ všeho, zvládat tuhle rovnováhu, přitahovat se k řiditkum atd a navíc se výjezdy maj údajně správně jezdit víceméně po zadním, přední kolo škrtá. ale nevím, jak jsem koupil tak prodávám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

30.10.2012 v 17:06 | Nahoru | #990
PetrA3> Hmm to musím šířit dál Vůbec nechápu proč tátové trialového potěru nutí ty špunty třeba zatáčet a zatáčet když je nejdůležitější jízda po zadním Jestli jim oni nedávaj vlastně blbej základ trialu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist