Téma: sorry zas plechovka
 
24.10.2012 v 16:02
omlouvám se za hnusné téma o plechovkách, ale přišla zima a mě se rozpadá popelnice pod rukama takže zvažuji obnovu vozového parku, vyhlídl jsem si Ford mustang 4l V6 s kvrdlačkou. tak recenze sem, estli to auto vůbec někdo má, jak je to se spolehlivostí by nemusela bejt špatná ne? (4l V6 a jen 150kW), a jestli se s tim dá normálně jezdit po českých silnicích a jaké jsou roční náklady na provoz(nepočítejte spotřebu vim kolik to žere).

PS: BMW ani nic tomu podobnýho nechci neb to má každej cikán.

edit: projede mustang alespoň obyčejnou polňačku?

Naposledy editováno 24.10.2012 16:04:10
Předchozí
1 2
Následující

sorry zas plechovka

24.10.2012 v 16:14 | Nahoru | #1
Je to takova americka fabie htp..... Kde nic neni nema se co rozbit....

sorry zas plechovka

24.10.2012 v 16:25 | Nahoru | #2
můžeš kouknout sem.. třeba najdeš něco z toho, co tě zajímá
moje.auto.cz/prehled/ford/mustang/

sorry zas plechovka

24.10.2012 v 18:16 | Nahoru | #3
ok dik už aby kurnik bylo jaro a nemuseli se řešit cypoviny

1 reakcí na tento příspěvek sorry zas plechovka

24.10.2012 v 18:23 | Nahoru | #4
Zdar, chceš model od roku 2005? 156kw V6? Měl jsem ho 2 roky. Koupil jsem z německa bouranýho na předek a nechal to opravit... Každopádně na co to auto chceš a co od toho čekáš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sorry zas plechovka

24.10.2012 v 18:48 | Nahoru | #5
ProTom> Jasně že 2005+, nečekam od toho moc prostě jen stylový přibližovadlo, nepotřebuju lámat rychlostní rekordy nebo zatáčky jezdit driftem, stačí když mě to přepraví z místa A do místa B, většinou z práce domů a naopak, sem tam něaká polňačka když bych jel na ryby. eště mě napadá jak je na tom mustang s antikorozní upravou? dá se jezdit krz zimu nebo je lepší ho uložit a jezdit něakou plečkou.

edit: vyplatila se ta oprava? proč si ho měl jen 2roky?

Naposledy editováno 24.10.2012 18:52:20

sorry zas plechovka

24.10.2012 v 19:10 | Nahoru | #6
Já ho měl jen 2 roky protože všechno dost střídam. Motorky a auta se u mě moc neohřejou. Každopádně 2 roky je nejvíc co u mě něco někdy vydrželo :), takže to je plus.

Mustanga jsem koupil, protože jsem ho vždycky chtěl. Zkrátka jsem 2 roky šetřil a plus si pučil prachy a půl roku projížděl inzeráty s tim že víc jak 300tis za to nemůžu dát. Což před 5ti lety bylo napiču. No sehnal jsem nakonec pod 300 bouračku a týpek mechanik jel se mnou s tim že oprava bude do 30tis. Povedlo se a já měl Mustanga.

To auto je stylovka, je to ohromnej pocit sedět uvnitř a čumět přes to malý okno a před sebou tu nadzvedlou kapotu. jo, prostě amerika. připadáš si jak v tanku. Mě to nevadilo, vůbec jsem neměl pocit že se hůř orientujuna silnici. jedině když jsem couval tak jsem se víckrát podíval abych někam nedrcnul. pak k jízdě. Nedá se říct že by to houpalo, je to tuhý, působí robustně - stejně jak vypadá. Každopádně je cítit ta váha, ale za sebe řikam že mě to nesralo. Vůbec, naopak jsem si připadal dobře, bezpečněji.. Jet se s tim dá hodně rychle, uplně v pohodě i zatáčky. ty co řikaj že to je hrozný, jsou buď schumacher nebo mamrdi . Jezdil jsem taky do práce, ale jen 3x v tejdnu - spotřeba nejmíň 10litrů, nejvíc 12. Přes 12 jsem se nikdy nedostal. Pokyždý jsem se těšil na jízdu jako kráva . Na polňačku bacha, je to nízký, ale hodně záleží co tam dáš za kola a gumy, každopádně je to nižší než normální auto.. Antikorozní ochrana tušim že neni, nebo newim. já to měl zespodu jak nový, protože to mělo 20tis km najeto a bylo to jako druhý auto v rodině v německu a nejezdilo to snad ani v dešti. Odhlučnění ze spodu nulový, slyšíš všechny šutry co ti lítaj do podběhnu ale zvykneš si :).

Největší přednost je ale spolehlivost, jednoduchost a hlavně cena náhr. dílů. Vše jsem obědnával přes ofiko zastoupení Ford Kladno a do 10ti dnů letecky a za ceny co jsou v usa. Nemůžou si připlácet, musí ti to dát za to co je na stránkách usa...

Příklad:

olej original ford pro mustangy: 1l za 220kč
olej filtr ford mustang 190kč
original přední okno mustang: 5200Kč
vzduch filtr 390kč

Všechno jednoduchý, výměna vzducháče za 10 vteřin. Vycvakneš packy, vyhodíš filtr, dáš novej, zacvakneš packy. atd...

Teď mam bmw e46. Srovnal bych třeba velikost zavazadlového prostoru a vyjde to nastejno. Bmw je sedan a přesto málo placu...

Ptej se klidně dál

Naposledy editováno 24.10.2012 19:13:44

sorry zas plechovka

24.10.2012 v 19:18 | Nahoru | #7
V tomhle autě jsem se jednou svezl. Zrychlení je na ten objem opravdu mizerný. Od toho jsem čekal o dost víc. Inu 150kW. Jo a byl to automat. Podvozek dost měkkej/houpavej. Brzdy taky nic moc. Pod pojmen sportovní auto si představuji něco trochu lepšího.
Ale na druhou stranu. Prostorný, pohodlný taky dostatečně. Kufr nevím. O ten jsem se zrovna nezajímal. O Průjezd nějakou lehčí polňačkou bych se nebál. Světlost vypadala dobře. Jako praktičtější stylovku bez větších nároků na sport asi ano. I když výhled z auta taky nic moc. Hlavně vzad.
Může být trochu problém se servisem. Nedařilo se mi do toho připojit žádnou diagnostiku co jsem měl k dispozici (Bosch/Deplhi/Texa). Nevím s čím by to komunikovalo. Ale víc o spolehlivosti servisu nevím. Něco jsem na něm dělal a jako bonus jsem se s tím mohl trochu víc svézt.

e: I když diagnostika by pro Ford servis neměla být problém.

Naposledy editováno 24.10.2012 19:21:11

sorry zas plechovka

24.10.2012 v 20:24 | Nahoru | #8
Capt.Spaulding>za nic, výhoda je, že k Mustangům toho už dneska najdeš všude dost..
No a jelikož je Ford docela silná značka, tak se servisem taky nebude problém.

Antikorozku nemá žádnou, takže se zimou opatrně , nicméně ošetřit se to asi nějak dá.

Taky jsem v něm měl možnost chvilku jezdit, byla to verze GT v cabriu a jelikož mě ta kára prostě pořád bere, tak to bylo parádní
Je to sice těžká kráva, ale ten charakter muscle caru prostě něco váží . K jízdním vlastnostem asi jen tolik, že tě vmáčkne do sedačky a nepustí..teda až dokud se ti nepovede zabrzdit. Do zatáček, no je to věc názoru, podle mě neni problém(když přizpůsobíš jízdní styl).

Myslim, že to neni úplně ideální auto, pokud bys v něm chtěl jezdit celý rok do práce a na ryby. Ale jakmile do něj sedneš, tak v něm budeš chtít jezdit třeba i jenom vynést odpadky a nebo koupit noviny.
Mě se prostě líbí..

(reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 05:48 | Nahoru | #9

Capt.Spaulding píše: ProTom> Jasně že 2005+, nečekam od toho moc prostě jen stylový přibližovadlo, nepotřebuju lámat rychlostní rekordy nebo zatáčky jezdit driftem, stačí když mě to přepraví z místa A do místa B, většinou z práce domů a naopak, sem tam něaká polňačka když bych jel na ryby. eště mě napadá jak je na tom mustang s antikorozní upravou? dá se jezdit krz zimu nebo je lepší ho uložit a jezdit něakou plečkou.

edit: vyplatila se ta oprava? proč si ho měl jen 2roky?



Přesně na tohle je to auto jak dělaný,polní cesty tomu nesmírně svědčej,vem to ve verzi Scout.Neváhej a jdi do toho.

1 reakcí na tento příspěvek sorry zas plechovka

25.10.2012 v 11:20 | Nahoru | #10
s tim autem jsem jel a doufam, ze do niceho podobnycho uz nikdz nebudu muset lezt.
auto maly, zpracovani palubovky desny, motor linej jako prase a podvozek... no..... fabie by tomu v zatackach ujela. Motor neslanej nemastnej, ale vubec nejel (automat?)
co je u vas antikorozni ochrana? pozink to mit musi, dneska se snad auta bez toho nedelaji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 11:36 | Nahoru | #11

KubaLC8 píše: s tim autem jsem jel a doufam, ze do niceho podobnycho uz nikdz nebudu muset lezt.
auto maly, zpracovani palubovky desny, motor linej jako prase a podvozek... no..... fabie by tomu v zatackach ujela. Motor neslanej nemastnej, ale vubec nejel (automat?)
co je u vas antikorozni ochrana? pozink to mit musi, dneska se snad auta bez toho nedelaji.



Ty si hroznej mamrd. Koukam že tu všude na foru jen pičuješ. To pozná i muj dědek, že BMW je lepší, tohle co tu prskáš ví každej, uplně každej, jen ty máš potřebu šaškovat... Ještě tu napiš že harley je k hovnu a Ducati nespolehlivá a Japonci nudný. Plus že KTM je nejlepší na světě.
Tady týpek chce poradit, auto prostě chce, jen se ptá někoho kdo to měl. Ty si svez - jestli vůbec si řídil a jasně že si uplně mimo. Tohle se nekupuje protože má míň místa vzadu a horší podvozek. Místa vepředu je i na tlustý američany. Auto má image sportovce ale neni to sportovní auto. Nemá to pořádný brzdy a i motor je línější. Ale představ si, že někdo to auto má 10 let a je šťastnej - nepíšu schválně spokojenej, ale šťastnej. Protože přesně takovýhle líný auto, co jede dobře jen rovně a má nepřeplácanou jednoduchou palubku chtěl .

(reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 11:51 | Nahoru | #12
Špacírgang> Tak si ho kup,cenově není od Fabie daleko....

sorry zas plechovka

25.10.2012 v 12:24 | Nahoru | #13
Ja myslim ze to spacirgang popsal trefne...

2 reakcí na tento příspěvek sorry zas plechovka

25.10.2012 v 13:25 | Nahoru | #14
To auto je prostě americký, je jiný. v designu, ve velikosti, v technice. Každopádně asi někoho dráždí že to je jako sporťák, ale přitom je to jen ten zátah velkýho objemu a to je všechno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 13:47 | Nahoru | #15

ProTom píše: To auto je prostě americký, je jiný. v designu, ve velikosti, v technice. Každopádně asi někoho dráždí že to je jako sporťák, ale přitom je to jen ten zátah velkýho objemu a to je všechno.


Tak tak... já nevycházím z údivu z názorů na různých auto serverech kategorie: řeší se camaro SS a někdo přijde s revolučním názorem: "Ale M5 je rychlejší a má lepší interiér!". Ano- ale ať si uvědomí, že to auto v alespoň trochu solidní výbavě stojí více jak 2,5x tolik. Přeci jen by si ťukal na čelo, kdyby někde se hodnotila právě ta M5 a inteligent by se do debaty připletl s tím, že světě div se, ale Aventador za 10 mil. je rychlejší a luxusnější- kdo by to byl čekal...
A ani nemluvě, americké "pony cars" si málokdo kupuje z důvodu (v Evropě) sportovních vlastností, jako spíš prostě pro jejich specifičnosti, unikátnosti designu apod. Jsou to prostě "chlapské hračky".

Naposledy editováno 25.10.2012 13:51:15

(reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 13:50 | Nahoru | #16

ProTom píše: To auto je prostě americký, je jiný. v designu, ve velikosti, v technice. Každopádně asi někoho dráždí že to je jako sporťák, ale přitom je to jen ten zátah velkýho objemu a to je všechno.



takže typickej muscle car , typická amerika. Velkej motor vpředu, náhon na prdel a to je vpodstatě všechno. Přesně ten styl co se spoustě lidí líbí

S motorem 4,6l V8 to musí bejt už pořádný maso.

(reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 13:52 | Nahoru | #17

Bludevil píše: Tak tak... já nevycházím z údivu z názorů na různých auto serverech kategorie: řeší se camaro SS a někdo přijde s revolučním názorem: "Ale M5 je rychlejší a má lepší interiér!". Ano- ale ať si uvědomí, že to auto v alespoň trochu solidní výbavě stojí více jak 2,5x tolik. Přeci jen by si ťukal na čelo, kdyby někde se hodnotila právě ta M5 a inteligent by se do debaty připletl s tím, že světě div se, ale Aventador za 10 mil. je rychlejší a luxusnější- kdo by to byl čekal...
A ani nemluvě, americké "pony cars" si málokdo kupuje z důvodu (v Evropě) sportovních vlastností, jako spíš prostě pro jejich specifičnosti, unikátnosti designu apod. Jsou to prostě "chlapské hračky".



to je přesně wončo

2 reakcí na tento příspěvek sorry zas plechovka

25.10.2012 v 13:53 | Nahoru | #18
S v8 bych to chapal, s v6 mi to prijdou vyhozeny prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 13:56 | Nahoru | #19
assassin> Záleží na tom co od toho chceš, pokud to, na co to bylo navrženo, tj. normální svižnější jízda ve stylově vypajícím autě pro mladé za rozumnou cenu a ne sporťák, jak je o tom bůhvíproč přesvědčenej každej v Evropě, tak to funguje velice dobře

1 reakcí na tento příspěvek sorry zas plechovka

25.10.2012 v 14:10 | Nahoru | #20
Svezl jsem se s tou V6tkou..přišel jsem k autu, design paráda, byl jsem ze všeho hotový, interiér a budíky super..zklamání přišlo při jízdě ..
Škoda, že nemám srovnání s V8, ale to auto bylo hrozně líné, fakt jsem čekal aspoň něco..ale klidně bych si ho koupil moc se mi líbí , ale ač jsem veliký fanda šestiválců. tak tohle se jim nepovedlo
Četl jsem nějaký americký článek na netu, a psali tam, že na to že jen to JEN 4.0L, ale akcelerace docela dobrá ..v tomto jsou ti amíci fakt úsměvní

Naposledy editováno 25.10.2012 14:15:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 14:28 | Nahoru | #21

Bludevil píše: assassin> Záleží na tom co od toho chceš, pokud to, na co to bylo navrženo, tj. normální svižnější jízda ve stylově vypajícím autě pro mladé za rozumnou cenu a ne sporťák, jak je o tom bůhvíproč přesvědčenej každej v Evropě, tak to funguje velice dobře



Jo ja to beru, ale proste kdyz uz takovouhle stylovku tak v8, ne kvuli vykonu, ale kvuli tomu stylu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 14:36 | Nahoru | #22

assassin píše: Jo ja to beru, ale proste kdyz uz takovouhle stylovku tak v8, ne kvuli vykonu, ale kvuli tomu stylu



Záleží co myslíš styl. Jestli jako že woe mam V8 a to je víc než V6 to jako asi jo.
Jinak původně ten originál retro Mustang byl V6, až později V8. Takže ohledně Mustoše jako styl je to spíš V6. Ale to je fuk, taky sem si vždyck y myslel že zaručeně pravej je jedině Shelby gt500 cobra. 500koní. A pak možná ještě V8 GT. Ale že V6 neni Mustang. V6 je Mustang ale takovej aby si ho mohl koupit i ten chudej amík...a potažmo i čech

(reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 14:38 | Nahoru | #23

DemolitionDave píše:
Četl jsem nějaký americký článek na netu, a psali tam, že na to že jen to JEN 4.0L, ale akcelerace docela dobrá ..v tomto jsou ti amíci fakt úsměvní


Vezmu to z druhého konce, když se trochu chytřejšího američana zeptáš pro změnu na názor na evropská auto, tak z nich vypadne něco jako: úžasné technicky složité hračky pro nadšence, kteří mají čas se furt zabývat jejich drahýma poruchama. Obdivují, jak z malých motůrků ždímou v Evropě vysoké výkony, ale je to asi takový pohled, jako koukáme na modeláře- super co dokáží, ale v praxi k ničemu
Pro ně velký objem, minimální složitost, malý litorvý výkon= záruka spolehlivosti a to je hlavní.

sorry zas plechovka

25.10.2012 v 14:43 | Nahoru | #24
se podívej ty starý orezlý káry v televizi ve filmech. Sotva to drží plechama pohromadě, ale jezdí to Pimp my ride

(reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 15:06 | Nahoru | #25

Špacírgang píše: Záleží co myslíš styl. Jestli jako že woe mam V8 a to je víc než V6 to jako asi jo.
Jinak původně ten originál retro Mustang byl V6, až později V8. Takže ohledně Mustoše jako styl je to spíš V6. Ale to je fuk, taky sem si vždyck y myslel že zaručeně pravej je jedině Shelby gt500 cobra. 500koní. A pak možná ještě V8 GT. Ale že V6 neni Mustang. V6 je Mustang ale takovej aby si ho mohl koupit i ten chudej amík...a potažmo i čech



moje rec... stejne jako s porsche... kdo nema na porsche, tak si koupi cayenne nebo boxter

1 reakcí na tento příspěvek sorry zas plechovka

25.10.2012 v 15:21 | Nahoru | #26
Taky jsem se svezl (neřídil jsem bohužel) 4.6 GT... Neni z toho pořádně vidět, automat nic moc, místo vzadu na sedačkách jen pro beznohý a taky mě sralo jak po tom všichni čuměj, nejsem rád středem pozornosti

Ale zjistil jsem, že to auto nutně potřebuju!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 15:35 | Nahoru | #27

bars píše: Taky jsem se svezl (neřídil jsem bohužel) 4.6 GT... Neni z toho pořádně vidět, automat nic moc, místo vzadu na sedačkách jen pro beznohý a taky mě sralo jak po tom všichni čuměj, nejsem rád středem pozornosti

Ale zjistil jsem, že to auto nutně potřebuju!!!



jo automat je sice proti zábavě, ale amíci je uměj - dělaj je dost dlouho . ovšem zas ten manuál je pro někoho humpoláckej. já si tedy zvyknul a pak už mi to ani nepřišlo, ale spoustě lidí ta mechanická hlučnost a potřeba síly při přeřazení může vadit.

Jo a stim jak všichni čumí, to mě taky sralo. A když sem zastavil u baráku a šel pro něco domu, tak během 5 minut tam byli mladý klucí a čuměli oknama dovnitř, že když jsem přišel tak jsem se ani nedostal do auta jak byli všude. . Měl sem o to auto docela strach. Jeli jsme do kina na zličín a já to zaparkoval uplně od všech aby mi to neorvali důchodcí. Ale i tak z filmu jsem nic neměl, protože jsem zas přemejšlel že když je to tak daleko mimo všech aut, aby to někdo neobjel klíčem.

Ty auta se moc nekradou, ale víc se o ně zajímaj feťáci a ožralý klauni, který záviděj a ukopnou zrcátko a podobně... Zkrátka někdy může až moc přitahovat pozornost

PS:To auto bych nemoch mít přes noc u baráku, to bych nespal. Takže jsem ho měl u dědka v garáži a jezdil pro něj na kole. Za ty dva roky co jsem ho měl, jsem snad 3krát parkoval přes noc u paneláku a při tom zestárnul o 5 let

Naposledy editováno 25.10.2012 15:37:56

(reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 16:06 | Nahoru | #28
ProTom> Mně ten automat přišel celkem pomalej a občas nevěděl co zařadit... ale co, už jsem infikovanej

(reakce na) sorry zas plechovka

25.10.2012 v 16:36 | Nahoru | #29

assassin píše: S v8 bych to chapal, s v6 mi to prijdou vyhozeny prachy


S V8 to stojí 400+. To už bych volil jiné auto. To už by člověk mohl mít např. plnokrevnou V8. I když porucha by byla asi hodně drahá.

sorry zas plechovka

25.10.2012 v 17:39 | Nahoru | #30
taky se mi líbí ten rozdílnej pohled na Mustange v Evropě a v USA.

Tady se k tomu sbíhají děcka a je to rarita jak svině, v Americe po tom pomalu ani neflusnou, protože to tam má každej pšouk. Možná po těch nejvýkonějších GT500 a tak, ale po těch obyč fakt ne.

Před pár rokama stál v améru základní Mustang 4,0 V6 asi $21000. Shelby GT500KR byl okolo $80000.
Dneska nevimc o to stojí, nedíval sem se.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist