Pokud mi budete nabízet Caponorda ETV 1000 tak říkám rovnou že je to o penězích. Celou tuto trojku mohu sehnat kolem 50-60 tisíc a každá koruna navíc je aktuálně potřebná .. Otec má Africu Twin 750 a rád bych vystoupil z jeho stínu což se velikosti motorky týče... Afra je prostě mohutná co si budeme povídat.
Takže zajímá mě srovnání této trojky, velikostně, kvalitou, spolehlivostí (hlavně na motor a věci kolem něj) .. U někoho jsem četl že si předělal Elefanta na mokrou spojku aby byla tišší a tolik "necvakala" to by mě možná taky lákalo. (pokud to jde a není to složité)
Rovnou říkám: nedoporučujte mi Afru, Stroma, Tenere a jiné. zajímá mě pouze tato trojce
Naposledy editováno 24.10.2012 18:39:05
Edit: Jestli nechceš moto se suchou cinkající spojkou, tak se ti výběr zúžil na Elefanta 750 a Navigatora.
Naposledy editováno 24.10.2012 13:46:14
Zamyslel ses nad tím, proč jsou tyhle cagivy tak levné, ačkoliv třeba ten Navigator je poměrně povedená motorka (až na to, že to nesvítí) s kvalitním podvozkem a super motorem?
Naposledy editováno 24.10.2012 14:05:34
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
Jinak ve zkratce:
Elefant-Klasická dakarovka,to znamená jako každé velké enduro té doby.Terén ano,ale jenom něco a nadřeš se.Podvozek je spíš na na cestování.
Gran Canyon-Tady už přiznali primární použití stroje.Je to pohodlný cesťák.
Navigator je Gran s jiným motorem.Kromě pár koníků navíc žádná výrazná změna.
Co se týče spolehlivosti,tak to bude vycházet zhruba nastejno,jelikož jsou si konstrukčně dost podobné.Ducati motory potřebují větší důraz na cyklickou údržbu,pak jsou spolehlivé tak jak Japonci.Zbytek komponentů je víceméně stejných a jsou od věhlasných značek.
Tu mokrou spojku sem tam měl já.Není to zas takový problém ale musíš vědět co děláš.Případně vezmi Elefanta 750,ten má mokrou "v základu".
Ber to tak,že Elefant 900 vycházel z 650 což byla čistá dakarovka jako odpověď na Afriku Twina a Super Tenere.Gran Canyon byl přímí nástupce a změna byla v trochu odlišném rámu,kratších zdvizích tlumičů a odlišných plastech,základ byl stejný.A Navigator je prostě Gran s motorem z SV,takže to samé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
rider_Danny píše: Zamyslel. A je mi určitě jasné, že do Japonců to má co dohánět.Navíc lidé jim moc nedůvěřují.. . Ale jak se říká záleží na kuse. Můžeš koupit Cagivu v top stavu a Hondu takovou že se ti bude pořád srát a nebo opačně. Jak říkám, rád bych Italku a jeden z více důvodu je i cena
Měl jsem Ducati a jednou ji budu mít zase, italů se nebojím, v mnohém jsou určitě lepší než japonci...problém je u Cagivy hlavně jedna věc...fabrika už zkrachovala a dodací lhůty v podstatě čehokoliv jsou totálně v prdeli..kromě motorů na které sedí díly z ducati/suzuki...
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
Jinak já se italů nebojím, mám italské auto, značku, která se údajně rozpadá za jízdy, ano fiat a i přesto je spolehlivější, než kdejaké vw ve stejné cenové relaci, tak bych to s tou cagivou neviděl tak špatně, spíš jsou levné, kvůli strachu se značky
Naposledy editováno 24.10.2012 18:16:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
Dr.Houba píše: Měl jsem Ducati a jednou ji budu mít zase, italů se nebojím, v mnohém jsou určitě lepší než japonci...problém je u Cagivy hlavně jedna věc...fabrika už zkrachovala a dodací lhůty v podstatě čehokoliv jsou totálně v prdeli..kromě motorů na které sedí díly z ducati/suzuki...
Mám takový dojem, že Cagiva funguje normálně dál pod názvem MV Agusta
Druha zajimavost - letos sem zahlidl na Slovensku dva kousky 750 v plne polni a batohama .....
Tak bych rek ze neni se ceho bat :)
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
Spotřebka je naprosto bez problémů k sehnání a co jiného?
S Gilerou je to horší.Pokud se musí shánět i takové věci jako pístní kroužky jeté od kšeftmana z Itálie...
Dr.Houba:Jo,Italové trochu žerou,pro mně to byla rána,když jsem z pěti šel na sedm a půl.Nicméně už jsem ve věku kdy jsem "sváteční jezdec" a spotřebu ji odpustím.Já zůstal rozumem u jednoválce ale srdce tepe ve dvouválcovém rytmu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
Známému takhle právě stojí asi 2 roky v garáží canoyon, protože si rozbil přední masku a nová prostě není...i když, nevím jak moc to sháněl třeba po ebayi..
Jiank teda, u Triumphu to není moc lepší, já sháním už asi půl roku originál držák TopCase, občas se jen něco objeví v Anglii, ale do Čech mi to nepošlou...a jesli s tím třísknu, tak to bude rovnou naháč, protože ty kapoty stojí víc než motorka
Jinak máš pravdu,kapoty jsou fakt problém.A u canyona obzvlášť.Já su v poho,dostal jsem k tomu ještě jednu neúplnou mašinu v náhradních dílech.
3 reakcí na tento příspěvek Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
bulldogbiker píše: itálie konec!!
jakto? Docela by me zajimali tve osobni zkusenosti. Co jsi mel za italske motorky a co te vypeklo, ze jsi s toho tak rozcarovany?Povidej co se ti stalo, co te zklamalo a cemu a proc se vyhnout. Abych se nahodou na jare nespalil, skusenosti majitelu jsou k nezaplaceni :D1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
bulldogbiker píše: itálie konec!!
vždy jsou tyto názory od majitelů co mají italů plnej profil velmi hodnotné a založené na zkušenostech
t_freedom píše: v?dy jsou tyto názory od majitel? co mají ital? plnej profil velmi hodnotné a zalo?ené na zku?enostech
taky chci pristi rok vymenit motorku a favority mam v-strom 650, dr big 800 a cagivu grand canyon a navigator(vim, kazda je jina i cenove rozdilne) ale diky takovym poznatkum bych si rad prikoupil k memu italskemu autu i italskou motorku1 reakcí na tento příspěvek Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
crxjet píše: už jen pro ten motor rozhodně Navigator, jezdit se s tím dá i pod 6 litrů, má to slušnej zátah (posere varadero jako nic), nevýhoda je snad jen to, že to svítí na hovno a jakýkoliv doplnky sehnat je umění a kdyz uz se zadari, tak stojí ranec
On ten 2ventil vzducháč z ducny má taky něco do sebe
Ale je fakt že na klasické cestování s plnou náloží je prostě ten japonský 4ventil vodník vzducháč asi lepší, má kratší servisní intervaly a asi i levnější servis...ale jen lehce
Vždycky jsem si říkal, že to co jsem měl v monsteru by bylo úplně ideální do endurka, což je v podstatě gran canyon, kdyby tak vyráběla něco takového třeba sama ducati, mohlo by to být i novější...
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávací test .. Prosím o vaše názory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prodřený chrom na vidlici Cagiva Elefant 900 | horva | 5 | 8.10.2023 v 19:17 Anti |
Náhradní palivové čerpadlo Cagiva Navigator 1000 | lampanas | 4 | 7.10.2023 v 08:55 kokoška. |
Startovací relé Cagiva Navigator 1000 | lampanas | 1 | 10.9.2023 v 15:43 Valve |
Atypický počet zubů na rozetě Cagiva Navigator 1000 | lampanas | 1 | 11.1.2022 v 12:48 roadmagor |
Zkušenosti s Elefantem od Cagivy? [1, 2] Cagiva Elefant 750, Cagiva Elefant 900 | fatman | 41 | 3.11.2020 v 15:14 Anti |