Třeba Transalpa 650 nebrat. Toho jsem měl na týden půjčený. Malý to je, nejede to... jo, do lehčího terénu, to beru, ale pokud plánuješ jízdu spíš po silnici, tak ne. TDMko bylo taky dobry, ale rozhodně 900...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
dejavu píše: Pepíno, si chlap, moc to neřeš, určo ne váhu. To řeší ženské. Na silnici je to jedno. Pokud budeš jezdit po čr, stačí ti něco s menším objemem. A pokud jezdíš sám, opravdu ti bude ta 650TA stačit. Za ty prachy koupíš dobrou. Na 700ku by sis musel nachystat víc. Afrika opravdu nejni špatný tip, ale val to 96 a výš. Jo a 700kula určo nemá plastový komín ;)
jasně že nemá ale je schovanej v plastu a vypadá jak plasťák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
Pegos píše: BMW ( ale to je zbytečně drahé).
souhlasím, ale stojí to za to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
stani píše: Ahoj,za 70ticek se zkus podívat na TDM 900. Na www-tdm.cz najdeš hodně čtení.
podle me presne to co hledas, ani 850 bych nevyradil, skvyla motorka za malo penez, ja mam oboje, devitka je technicke trosku vyspelejsi, ale osumpade mam proste radsi... a neveril bychs kolik ma TDMka sportovni geny... :o
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
CZ_Sibi píše: Vzhledem k tomu, že to nechceš používat jako enduro, ale na silnice, tak bych se ještě kouknul na Ducati Multistrada. Da se sehnat za rozumnej peníz, je to velký a pohodlný a na silnici to bude asi nejlepší z toho co vybíráš. Třeba tahle se i vejde do ceny a vypadá solidně http://www.tipmoto....yprodej.html [/quote]
jo multisranda je trochu cesták, trochu enduro, trochu supersport. Jenomže si myslim že ho to neosloví už z důvodu že musí koukat na každou korunu. no a tady se připlácí za servis a to spoustu lidí odradí. navíc sehnat pěknou a hlavně se serviskou je nadlidskej výkon. Nebo mi tak napadá koupit něco kolem 60tis a za 10ku udělat hned servis a mít na 2-3 roky klid...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
ProTom píše: jo multisranda je trochu cesták, trochu enduro, trochu supersport. Jenomže si myslim že ho to neosloví už z důvodu že musí koukat na každou korunu. no a tady se připlácí za servis a to spoustu lidí odradí. navíc sehnat pěknou a hlavně se serviskou je nadlidskej výkon. Nebo mi tak napadá koupit něco kolem 60tis a za 10ku udělat hned servis a mít na 2-3 roky klid...
přesně jak píšeš
(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
Hele, přidam jeden dotaz k tématu. Když vezmu solidní silniční endurko jako je Transalp700, Suzuki VStrom 1000, Yamaha TDM900, atd - vše ojetý řekněme okolo 80tis kč. Tak včem je lepší to BMW GS1200 než tyhle a ostatní. BMW GS je na co, je to víc do terénu? Dyť je těžký.. Já nevim, jsem laik, proč jich jezdí tolik? Spolehlivost? Pohodlí? Řekněte mi to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
ProTom píše: Hofner>Hele, přidam jeden dotaz k tématu. Když vezmu solidní silniční endurko jako je Transalp700, Suzuki VStrom 1000, Yamaha TDM900, atd - vše ojetý řekněme okolo 80tis kč. Tak včem je lepší to BMW GS1200 než tyhle a ostatní. BMW GS je na co, je to víc do terénu? Dyť je těžký.. Já nevim, jsem laik, proč jich jezdí tolik? Spolehlivost? Pohodlí? Řekněte mi to
BMW je víc na všechno (není to rejže) je to BMW a trh si žádá takovouhle cenu
Těžký? Jel si na tom?
Jezdí jich tolik protože jsou nejlepší
Spolehlivost? Ano
Pohodlí? Ano(ne to moje přešitý sedlo ) a GS je pro velký lidi, ne jak rejžáci, který to vyráběj pro trpajzliky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
Stewe píše: BMW je víc na všechno (není to rejže) je to BMW a trh si žádá takovouhle cenu
Těžký? Jel si na tom?
Jezdí jich tolik protože jsou nejlepší
Spolehlivost? Ano
Pohodlí? Ano(ne to moje přešitý sedlo ) a GS je pro velký lidi, ne jak rejžáci, který to vyráběj pro trpajzliky.
Ok, Beru že bmw je víc na všechno. Někdo s tim byl i dokonce na okruhu a nepřipadal si že by ztrácel.. A při nedělní vyjížďce se kolikrát potká gs i v několika skupinkách japonců a italů. takže fofr se na tom asi taky dá jet . Ty woe ale ta cena... Alespoň to nemsuí každejch 12tis na řemeny a pak na kontrolu ventilů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nastavenie karburátorov na Triumph ... Triumph Tiger 900/885i | Amako | 2 | 5.10.2022 v 13:24 Kalep |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |
Nejede a nejede Triumph Tiger 900/885i | danielbx | 24 | 21.3.2021 v 10:13 danielbx |
Triumph Tiger 855 servisní manuál Triumph Tiger 900/885i | virusek | 10 | 12.9.2020 v 09:03 virusek |
Triumph Tiger 885 karburátor nejde ... Triumph Tiger 900/885i | milanvfr | 6 | 31.8.2020 v 02:59 Howdy |