1 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor pri koupi TNT
2 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor pri koupi TNT
Motor - zní jako když je před smrtí, on taky možná i je, pár jich na to umřelo ale většinou to je součást charakteru
Pozor na altík, vymačká se taková zajišťovací podložka, povolí se matka ciao altíku
V nízkých otáčkách nedobíjí, když je slabší baterka, na volnoběh sama zhasne přední světla. O baterku se starej, nebo jednoho dne neodjedeš.
Osobně bych radil verzi evo, podvozek na obyč tnt není nic extra.
Často praská expanzní nádoba chladíci kapaliny a na její výměnu je třeba sundat kyvku.
Jede to jak prase od volnoběhu až do omezovače, sere se to, že než dorazíš na zpáteční cestě ze servisu domů, můžeš se zas otočit. Díly na to nejsou a jsou drahý. Má to ale obrovský koule a je s tím fakt prdel. Ale jestli nemáš hodně peněz stranou, tak se na to asi vyser a nebo kup novější kus s jasnou historií. 2004-5 budou mít hodně za sebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT
Hodně ti už napsal Jindrej, ale přece jen bych vypíchl a přidal následující:
1. Absolutně bych se vybodl na první ročníky, o kterých jsi psal. Ber minimálně od 2007 (raději novější), ale r.v., ne rok uvedení do provozu. Běžně se prodávaly několik let vyrobené ročníky nazpátek jako současné modely i u ofico prodejců. Důležitý je VIN, kola, plasty apod. můžou mít i starší r.v., holt u továrny tohoto typu je běžná praxe používat díly ze skladu.
2. Jak už bylo napsáno, známá věc, podložka u altíku. Vymačká se a pak se povoluje matice. Je důležité to dělat pravidelně, např. cca co 6 tis. km a dávat na Loctite.
3. Utřepává/láme se vývod u expanzky na chladící kapalinu. Je to sice kravina, ale stává se to poměrně často a výměna nádobky je pěkná otrava.
4. Baterku udržovat opravdu v dokonalé kondici. Mašina balancuje na volnoběh s dobíjením, nezřídka se stává, že na volnoběh ti třeba pohasíná světlo
5. Zpracování se může zdát fórové, ale záleží. Jako ukázkový příklad viz následující: nevyžíhaná podložka u výpustného šroubu oleje, povolil se a začal pokapávat olej.
6. Jako u každé mašiny, ale tady bych to obvzlášť vypíchl, kupovat jen opravdu nebouraný kousek. Jukni na kabely elektroinstalace, jestli vedou tak jak mají atd. atd známé věci.
Jinak tato mašina se kupuje srdcem, když koupíš velmi zachovalý nijak nezbastlený kousek a budeš ji věnovat patřičnou péči, tak se nemusíš bát. Hrrrr do ní, tahle holka má sice chybky, ale opravdu stojí za to.Óóó, jak často na ni vzpomínám
Naposledy editováno 16.10.2012 07:55:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 | MTNT | 3 | 2.9.2014 v 11:53 kennypool |
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 | jelelen | 2 | 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos |
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S | Ryuichi | 215 | 28.2.2013 v 19:36 zmulin |
Je vní háček? Benelli TNT 1130 | kubus182 | 22 | 21.12.2012 v 17:14 kubus182 |