Nadpis edituji: viz. bod pravidel 2b) jarda.
Naposledy editováno 10.10.2012 02:35:08
1 reakcí na tento příspěvek Přidání 20 koní?
1 reakcí na tento příspěvek Přidání 20 koní?
Japan-Kamikaze píše: Nežeru mu to ani za prd... To on mě jenom prostě furt přesvědčuje..
Tak mu příšte vyřiď , že jsi na pohádky přeci už jen starej....řekněme že než z motky vypotíš 20kobyl navrch, docela se zapozíš a nebude to levný. Samotný tlumič sám o sobě ti způsobí spíš pískot v uších než nějaký rozumný efekt. takže je vlastně uplně fuk jestli tam má navrtanou rouru nebo akrapoviče - 20kobyl ani náhodou, změna mude minimální a kdo ví, zda k lepšímu.3 reakcí na tento příspěvek Přidání 20 koní?
Japan-Kamikaze píše: On si totiž myslí, že když má Aprilii RSV 1000 R tak má prostě tu nejlepší motorku na světě a nikdo nemá lepší, nikdo nejezdí líp atd.. On má prostě všechno nejlepší.. tudíž jemu můžou koncovky výfuku přidat cca 20 koní
Bacha, tohle je prej dedicny
6 reakcí na tento příspěvek Přidání 20 koní?
Jo už vím Ducati. Tak jsem jim to bouchnul a začali jsem s Pepou ladit motory do letadel. Takže abych se tu nerozepisoval, za našich mladejch let (mejch a tvýho táty) se děli věci, ne jak teď koupit a nalepit proužky. Takže věř starýmu pardálovi že si z tebe nedělá prdel.
edit: kdyby tě zajímali nějaký finty jak zvýšit výkon pošli PM, čau
Naposledy editováno 09.10.2012 08:46:33
1 reakcí na tento příspěvek Přidání 20 koní?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidání 20 koní?
novej píše: Určitě to tak je, nevím proč by ti kecal, já to měl taky na Simsonu. Stačilo vykuchat tlumič a hned tam bylo 20 koní navíc. Pak jsem měl ještě jednu fintu. Provrtal jsem píst vrtákem 2,78 abych eliminoval zbytečnej tlak nad pístem aby ten píst nebrzdil a hned to přidalo další koně. Ten průměr vrtáku jsem dlouho hledal, zničil jsem hodně pístů než jsem přišel na ten nejlepší. Měl jsem tam další vychytávky, ale nakonec to jezdilo tak rychle že jsem se bál že to neunese konstrukce tý motorky tak jsem radši vyndal kolečka čtvrtýho stupně aby mne to nelákalo. Snížil jsem tím o dost váhu a zase to jezdilo o trochu líp. Ještě dost pomůže vyndat z kola každej druhej drát, měl jsem to u Pepy co ladil Stadiony ve větrným tunelu u něj ve stodole a zjistili jsme že ty dráty rozráží vzduch špatným směrem a trpí tak tím aerodinamika. Původně jsem chtěl namontovat elektrony, ale měl jsem jenom ze škodovky a nevešli se mi do vidlic, tak jsem jenom vyndal každej druhed drát a hned to bylo o dost lepší. Pepa říkal že jsem tam měl nechat jenom štyry, ale já se bál toho výkonu. I váha šla zase dolu . Když jsem půlil motor napadlo mne zvážit všechny šrouby co jsem z toho vyndal a věř nebo ne, celejch PĚT kilo. Tak už jsem je tam zpátky nedával, slepil jsem to Hermeticem a stáhnul pro jistotu drátem. Nakonec to lítalo neskutečně. Největší problém nastal s tím že když jsem měl naladěno tak motorka nebyla schopná jet po dvou, sebemenší vrknutí plynem, byť o milimetr, tak se mašina stavěla na zadní. Nemohl jsem zatáčet. Nakonec jsem musel namontovat za zadní kolo takovou tu rampu co používají při sprintech na 400 m abych se nepřevracel. Bo jsem měl doma jenom kolejnice co jsem vyboural z překladů ze sousedního kravína tak váha malinko zase narostla. Ale to jsem hned vyřešil dalším laděním výfuku. Tentokrát jsem vyndal výfukový koleno. A od tý doby nevím proč se vůbec neohřál výfuk. Ani Pepa nevěděl. Pak přijeli jakýsi páni celý v černým a chtěli ji odemne koupit, byli nějaký divný ten jeden se snad jmenoval Ducáto, nene Duceto, ne Duracel, nebo tak nějak.
Jo už vím Ducati. Tak jsem jim to bouchnul a začali jsem s Pepou ladit motory do letadel. Takže abych se tu nerozepisoval, za našich mladejch let (mejch a tvýho táty) se děli věci, ne jak teď koupit a nalepit proužky. Takže věř starýmu pardálovi že si z tebe nedělá prdel.
edit: kdyby tě zajímali nějaký finty jak zvýšit výkon pošli PM, čau
dlouho jsem se takhle nepobavil...
Japan-Kamikaze píše: On si totiž myslí, že když má Aprilii RSV 1000 R tak má prostě tu nejlepší motorku na světě a nikdo nemá lepší, nikdo nejezdí líp atd.. On má prostě všechno nejlepší.. tudíž jemu můžou koncovky výfuku přidat cca 20 koní
Tohle je pěkná blbost, proto že i když mám jen Jawu 350 tak nejlepší motorku na světě mám já. To si tady o své motorce snad myslí každej jinak by ji neměl.Tohle tatíkovi neber.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidání 20 koní?
mari píše: dlouho jsem se takhle nepobavil...
Co? proč? co je na tom k smíchu? to je vážná věca nebo nejlíp uděláš, když mu přepošlelš odkaz rovnou na tuto diskusi, ať s náma poklábosí...
1 reakcí na tento příspěvek Přidání 20 koní?
Japan-Kamikaze píše: On si totiž myslí, že když má Aprilii RSV 1000 R tak má prostě tu nejlepší motorku na světě a nikdo nemá lepší, nikdo nejezdí líp atd.. On má prostě všechno nejlepší.. tudíž jemu můžou koncovky výfuku přidat cca 20 koní
To samozřejmě má, to je bez debat
1 reakcí na tento příspěvek Přidání 20 koní?
mrkněte do včerejších Přidaných inzerátů - vypadá to,
že se "zapojili" Číňani
Nebo tam už někdy přibylo TOLIK během jedinýho dne ??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R | JR1981 | 17 | 14.6.2023 v 20:47 kokoška. |
Ztráta klíče Aprilia rsv 1000 R Aprilia RSV 1000 R | DeHi | 3 | 20.5.2023 v 16:11 DeHi |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |