Máte někdo zkušenosti s úpravou motorky do stylu bobber? Jaký na tyto úpravy máte názor? Co jsem koukal, tak v ČR se jich na silnicích moc nevidí.
Největší obavy mám z případné dopravní kontroly. Co budou páni policisté říkat na krátký zadní blatník, na hranatá řidítka...
Foto je ilustrační
http://bluecollarbob...cchk=1&Itemid=24
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Cheops: Mě se zdá dokonalá (jen kamaráda napadlo že by vetší přední kolo bylo opravdu finále)
Naposledy editováno 18.09.2012 09:48:50
Naposledy editováno 19.09.2012 21:40:05
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Naposledy editováno 20.09.2012 07:30:03
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Jestli je bobber hard nebo softail záleží na výchozí moto, která se odlehčuje.
Ještě potřeba vysvětlit, jaký je rozdíl mezi chopperem a bobberem, resp. co je vlastně chopper, protože to u nás moc lidí taky nepobralo (časový aspekt mezi tím,kdy se každý z trendů objevil ponechávám stranou). Takže:
Chopper je už zásah do konstrukce rámu-zatímco bobber je odlehčený cruiser tak aby jel bez zásahu do rámu, chopper je vlastně bobber se zásahem do rámu-většinou zvětšený rake (sklon) přední vidlice, krácení zadní části rámu, prodloužení či zkrácení různých částí rámu nebo zcela nový rám či plechym, nádrž etc. V každém případě na českých silnicích moc chopperů ve skutečnosti nejezdí, i když každý játro s 535kou a třásněma na řídítkách vlastně sedla "čopra".
Hardtail- absence zadních tlumičů a logicky i kyvky:
Hardtail může být navařený nebo bolt on- tj na šrouby- buď tak, že se místo tlumičů dají pevné struts, tj tyče a tím se z toho udělá hardtail, a nebo se místo tlumičů a kyvky prostě přišroubuje takové Ačko:
Anebo e to áčko rovnou navaří, pokud se nedělá už celý nový rám.
Softail- opak hardatailu, tj. motocykl s instalovaným systémem zadních tlumičů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Přemýšlím že bych nějakýho boobra po chvilkách zrealizoval. Nejspíš z nějaké hondy shadow 600 , ikdyž jsem se díval i po savage ,ale ta honda bude asi i výkonově přijatelnější.
Něco takovýho s rovnýma řídítkama
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Cheops-ta viráž je odporná. Za ten jockey shifter byl autorovi urval pracky . Kua když už se to dělá, tak se to musí dělat pořádně, né že se rozebere kancelářská židle a navaří na motorku a tradá, tady je bobr. No prostě ekl.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
mm-art-airbrush píše: seikos> Měl jsem v ruce zatím 3 takto upravené motorky s motory 250ccm 550ccm 883ccm a jízdu jsem si užil na každé z nich, i když na mě byly malé rozměrově... to mi ani nevadilo. Jinému to přijde jako strašná, nepohodlná, vyklepaná pomalá jízda... a někomu jako to pravé
Já teď stavim zase Café-racera, což je zase moje krevní skupina. Ale k tomu jsem se dostal až časem, po začátcích v terénu, pak cestování na silnici, lítání po letišti v nesmyslných polohách, závodění na silnici jak magor bez mozku.... až jsem se dostal sem a zatím mě to drží a doufám, že u toho zůstanu
Jezdit na motorce, která je starší než já,které dám nový elán,která má nějakej historickej nádech,kterou si každej prohlédne a bude hádat,co to vůbec má za motor a jak je starej, která má ten správnej zvuk starých závoďáků, i když na dnešní motorky zdaleka nemá, jízda na ní dá minimálně stejný požitek, i když rychlost bude poloviční
a bobber je tak trochu podobná nákaza
Taky jsem se dal na Cafe Racer... postavil jsem už street tak ted zase neco nového... a věřím, že bobber bude taky :)
rancher píše: DMC.motobiker> Na co potřebuješ koule při rychlostech 50/90/110/130?
No ale vono "koule" a "výkon" jsou podle mě dvě totálně různý věci... Máš třeba mašinu s koulema a bez koulí a obě přitom můžou jet stejně rychle, jen ta první tě mnohem víc baví... To takhle např. na Nortonu ES2 si každej kilometr užívám asi tak 1000x víc než bych si ho užíval třebas na hustokrutopile "CeBRu f Repsolu" , který má sice o cca. 100 - 150 poníků víc, ale je nudný, ošklivý a rozpočtový! A to na tom Nortonu většinou ani nepřekročím stovku!
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Jo nevíte někdo jaký průřez plechu se používá na nádrže a blatníky?
Naposledy editováno 19.10.2012 10:44:30