1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Darks píše: jojo četl jsem to tady na netu skusím ještě někomu napsat kdo má SM kolik má napsáno v TP snad to bude o pár kilo víc aby to splňovalo ale pochybuju
no počkej, když má 29kw a budeš ho mít zavřený na 20 třeba nebo na 18 tak ti bude sedět 0,2 kg/kw a i to, že to budeš mít zavřený max. na poloviční výkon, takže to budeš uplně bez problému
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Mida píše: no počkej, když má 29kw a budeš ho mít zavřený na 20 třeba nebo na 18 tak ti bude sedět 0,2 kg/kw a i to, že to budeš mít zavřený max. na poloviční výkon, takže to budeš uplně bez problému
Edit: blbnu
Ale on ji nechce zavirat, on ji chce mit s temi 29kW bez zavirani.
Naposledy editováno 24.09.2012 22:15:26
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
EDIT: no a ani ta to nebude splnovat, protože mi vychází poměr váha/výkon 0.21
Naposledy editováno 25.09.2012 13:07:07
ondraraz píše: Takže chápu dobře, že když si budu chtít na jaře koupit SV 650 s řidičákem A2 tak musím koupit neškrcené a nechat ho zavřít na 35 kW, protože kdybych koupil zavřené na 25 kW tak už nesplnuje "může být seškrcena maximálně z dvojnásobného výkonu"?
EDIT: no a ani ta to nebude splnovat, protože mi vychází poměr váha/výkon 0.21
Fakt? Takze SVcka jsou kompletne ze hry venku
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
ondraraz píše: SirIndy> musely by být sady na SV mezi 26kw a 33kw aby to vycházelo Teda pokud se shoduje váha tady v katalogu a v tp SVčka tj. 165kg
Ja nasel od 165kg do 169kg - aby to vyslo na pomer 0,2 tak by musela mit 175kg...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
SirIndy píše: Edit: blbnu
Ale on ji nechce zavirat, on ji chce mit s temi 29kW bez zavirani.
přesně tak jediný člověk který mi rozumí ..........protože kdybych si to koupil tak je jasný že na tom motárdovi budu dělat blbosti takže by bylo lepší kdybych mohl jezdit na otevřeným legálně než místo toho na zavřeným a potom otevřeným nelegálně (kdyby se něco nedej bože stalo )
Darks píše: přesně tak jediný člověk který mi rozumí ..........protože kdybych si to koupil tak je jasný že na tom motárdovi budu dělat blbosti takže by bylo lepší kdybych mohl jezdit na otevřeným legálně než místo toho na zavřeným a potom otevřeným nelegálně (kdyby se něco nedej bože stalo )
no, tak to ti nezbyde nic jinýho, než mně
3 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
MOJE ZPRÁVA
Dobrý den,
jsem vlastníkem řidičského oprávnění A s omezením, které jsem nabyl v dubnu letošního roku ve věku 18 let, a zvažuji koupi motocyklu, který má snížen výkon z 52 kW na 25 kW. Vzhledem k novele zákona 361/2000 Sb., která bude platná od 19. 1. 2013 a obsahuje i násedující: "Do skupiny A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem", pochybuji o tom, zda budu moci tento motocykl legálně provozovat po 19. lednu 2013, poněvadž byl upraven z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Proto mám následující 2 otázky:
Budu po 19. lednu 2013 vlastníkem řidičského oprávnění A2 nebo stávajícího oprávnění A s omezením?
Budu moci takovýto motocykl provozovat?
Předem mnohokrát děkuji za odpověď!
ODPOVĚĎ Z MINISTERSTVA
Vážený pane ----,
odpověď na Vaši otázku zní "NE".
Řidičské oprávnění A2 nebude opravňovat k řízení motocyklu s výkonem sníženým na 25 kW, jehož původní výkon byl např. 52 kW, jak uvádíte ve svém dotazu. Na stanovení splnění podmínek lze použít jednoduchý vzorec:
snížený výkon x 2 = hodnota
(např. 25 x 2 = 50 kW, tzn., motocykl z 50 kW původního výkonu sníženého na 25 kW lze řídit od 19.1.2013 s řidičským oprávněním skupiny A2).
Pokud by původní výkon byl vyšší (např. 51 kW) a byl by snížen na 25 kW, je úprava provedena z více než dvojnásobného výkonu, tudíž není naplněna podmínka rozsahu skupiny A2.
Na druhou stranu, pokud byl výkon motocyklu elektronicky nebo jiným způsobem snížen, lze prostřednictvím akreditovaného zástupce výrobce motocyklu, uvést výkon do původního stavu.
S pozdravem
Lenka Wasyliw
referent
Oddělení administrativní a operativy
Ministerstvo dopravy
Nábřeží Ludvíka Svobody 12
110 15 Praha 1
Fakt jsem si to nevymyslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Naposledy editováno 25.09.2012 16:01:11
dančic píše: ...
ODPOVĚĎ Z MINISTERSTVA
Vážený pane ----,
odpověď na Vaši otázku zní "NE".
Řidičské oprávnění A2 nebude opravňovat k řízení motocyklu s výkonem sníženým na 25 kW, jehož původní výkon byl např. 52 kW, jak uvádíte ve svém dotazu. Na stanovení splnění podmínek lze použít jednoduchý vzorec:
...
tenhle (nebo podobnej) dopis jsem tu už někde viděl. Nemůžu si pomoct, ale uplně jasně tam neříkají jestli ty, momentálně s řidičákem do 25kW budeš vlastníkem skupiny A2 nebo ne.
Jen to hezky jasně vysvětluje jaký bude to omezení skupiny A2 od 19.1.2013
Jinak je to DOUFÁM blbost že by to takhle vykurvili i se zpětnou platností.
Naposledy editováno 25.09.2012 16:05:14
dančic píše: nečetl jsem tady všechno, souhlasím, že by spousta lidí zrazu nemohla řídit svou motorku a že to je totální blbost a taky jsem na to čuměl a nechápal, zkopíruju e-mail:
MOJE ZPRÁVA
Dobrý den,
jsem vlastníkem řidičského oprávnění A s omezením, které jsem nabyl v dubnu letošního roku ve věku 18 let, a zvažuji koupi motocyklu, který má snížen výkon z 52 kW na 25 kW. Vzhledem k novele zákona 361/2000 Sb., která bude platná od 19. 1. 2013 a obsahuje i násedující: "Do skupiny A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem", pochybuji o tom, zda budu moci tento motocykl legálně provozovat po 19. lednu 2013, poněvadž byl upraven z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Proto mám následující 2 otázky:
Budu po 19. lednu 2013 vlastníkem řidičského oprávnění A2 nebo stávajícího oprávnění A s omezením?
Budu moci takovýto motocykl provozovat?
Předem mnohokrát děkuji za odpověď!
ODPOVĚĎ Z MINISTERSTVA
Vážený pane ----,
odpověď na Vaši otázku zní "NE".
Řidičské oprávnění A2 nebude opravňovat k řízení motocyklu s výkonem sníženým na 25 kW, jehož původní výkon byl např. 52 kW, jak uvádíte ve svém dotazu. Na stanovení splnění podmínek lze použít jednoduchý vzorec:
snížený výkon x 2 = hodnota
(např. 25 x 2 = 50 kW, tzn., motocykl z 50 kW původního výkonu sníženého na 25 kW lze řídit od 19.1.2013 s řidičským oprávněním skupiny A2).
Pokud by původní výkon byl vyšší (např. 51 kW) a byl by snížen na 25 kW, je úprava provedena z více než dvojnásobného výkonu, tudíž není naplněna podmínka rozsahu skupiny A2.
Na druhou stranu, pokud byl výkon motocyklu elektronicky nebo jiným způsobem snížen, lze prostřednictvím akreditovaného zástupce výrobce motocyklu, uvést výkon do původního stavu.
S pozdravem
Lenka Wasyliw
referent
Oddělení administrativní a operativy
Ministerstvo dopravy
Nábřeží Ludvíka Svobody 12
110 15 Praha 1
Fakt jsem si to nevymyslel
Na jakou si psal adresu, taky jim napisu neco hezkyho
Naposledy editováno 25.09.2012 17:31:44
Čl. II
Přechodná ustanovení
1. Řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb., ve znění účinném do dne nabytí účinnosti tohoto zákona; tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena tímto zákonem, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění.
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
U poměru kw/kg rozhoduje pohotovostní-provozní hmotnost, tam se svčko vejde.
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Takhle to chápu já.
Naposledy editováno 25.09.2012 21:18:45
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Zákon 297/2011sb Čl. IV Přechodná ustanovení
4. Podmínku pro absolvování doplňovací zkoušky podle § 45b odst. 1 zákona č. 247/2000 Sb., ve znění účinném po dni nabytí účinnosti tohoto zákona, splní i žadatel, který je alespoň 2 roky držitelem řidičské- ho oprávnění pro skupinu A opravňujícího pouze k řízení motocyklů o výkonu do 25 kW s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklů s postranním vozíkem a s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Naposledy editováno 26.09.2012 15:17:52
Darks píše: Maty_Kolin> a když má někdo papíry jen na 125ccm s max. 11 kw a od 18 si papíry dělat nebude tak si papíry na neomezenou bude moc dělat od kolika ?? taky od 21 ? nebo od 24 ?
jo, to by mě taky docela zajímalo. I když mam pocit že se bude počítat pouze 2 roky praxe s řidičákem A18/A2, někde sem to čet, ale jistě to nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Darks píše: Maty_Kolin> a když má někdo papíry jen na 125ccm s max. 11 kw a od 18 si papíry dělat nebude tak si papíry na neomezenou bude moc dělat od kolika ?? taky od 21 ? nebo od 24 ?
Od 24. Proc by si nedelal A2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
SirIndy píše: Od 24. Proc by si nedelal A2?
já si A2 dělat budu ale zajímá mě jak to je protože kámoš mi tvrdí že stačí praxe ze 125ccm a od 21 let můžeš dělat neomezenou tak že prej to ty 3 ty roky ještě vydrží na 125 a já mu říkal že si myslím že ta praxe se počítá jen z té skupiny A2 tak chci vědět jestli mám pravdu já a nebo kámoš ......od těch 24 let to víš jistě ?? .....jestli jo tak to kámoše asi moc nepotěšíNaposledy editováno 26.09.2012 17:42:12