1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Parťák píše: To je sice pravda, jen mi trošku nejde do hlavy, proč by někomu povolili udělat si papíry a za 3 měsíce mu řekli, že na tu motorku prostě nemůžou, ať si udělají jiné...i když u nás je opravdu možný úplně vše
Kdyz udelali to, ze motorku s 51kW seskrcenou na 25kW ridit nemuzes a tu samou skrcenou na 35kW muzes, opravdu bych se uz nicemu nedivil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Tady jde o to že zřejmě chtějí toto pravidlo o škrcení max. o polovinu aplikovat ZPĚTNĚ na ty co už řidičák mají
Mě by tedy zajímalo jak si vyložit tuto větu:
1. Řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb., ve znění účinném do dne nabytí účinnosti tohoto zákona; tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena tímto zákonem, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění.
Maty_Kolin píše: SirIndy> jenže to je trochu něco jiného... Jasně že kdo si udělá novou skupinu bude omezen novými pravidli tzn. že nemůže mít seškrceno víc než o polovinu, to se dá ještě pochopit.
Tady jde o to že zřejmě chtějí toto pravidlo o škrcení max. o polovinu aplikovat ZPĚTNĚ na ty co už řidičák mají
Mě by tedy zajímalo jak si vyložit tuto větu:
1. Řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb., ve znění účinném do dne nabytí účinnosti tohoto zákona; tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena tímto zákonem, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění.
No v tom je de facto řečeno, že pokud A18 (25 KW) a A2 (35 KW) nebudou 2 rozdílné skupiny, tak se ta novinka dotkne i těch, kteří mají řp na 25 kw. To chci vidět, jak to udělají, zase budou nějaké výjimky, jako vždy
Maty_Kolin píše: SirIndy> jenže to je trochu něco jiného... Jasně že kdo si udělá novou skupinu bude omezen novými pravidli tzn. že nemůže mít seškrceno víc než o polovinu, to se dá ještě pochopit.
Tady jde o to že zřejmě chtějí toto pravidlo o škrcení max. o polovinu aplikovat ZPĚTNĚ na ty co už řidičák mají
Mě by tedy zajímalo jak si vyložit tuto větu:
1. Řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb., ve znění účinném do dne nabytí účinnosti tohoto zákona; tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena tímto zákonem, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění.
No mozna by to slo vylozit, ze s A18 budes moci ridit i do 35kW seskrcena z max 2x i do 25kW seskrcena z cehokoliv. Jen nechapu co je mysleno tim "pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění". Chtelo by to konkretni dotaz na ministerstvo.
Kdž si udělám papíry A2 teda po 19.1.2013 a budu mít motku se 60kW tak ji nechám uškrtit na 35 a nééé na 30,když dodržim 0,2kW/kg, protože když si přectu zákom 3x pořádně, tak mi z toho nic jinýho nevyleze.
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Když budu mít mí doma motku s 25kW seškrcenou z 71kW, tak se na ní budu po 19.1.2013 chodit akorát dívat? Nic ve zlým lidi, ale připadám si, že je tady míň lidí co umí číst, než těch co neumí.
Naposledy editováno 24.09.2012 17:27:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
fuoco píše: Tak, že co myslíš. Když budu mít motku co má 36kW, tak jí musím nechat seškrtit ná 18kW?
Když bumít mí doma motku s 25kW seškrcenou z 71kW, tak se na ní budu po 19.1.2013 chodit akorát dívat? Nic ve zlým lidi, ale připadám si, že je tady míň lidí co umí číst, než těch co neumí. Můj poslední příspěvek.
Jsi nejakej zmatenej, naopak ji nesmis seskrit nize nez 18kW.
O tom druhem se tu bavime v dusledku odpovedi z ministerstva, ktera to tvrdi, to ty jsi ten, co neumi cist.
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Otázky
1. Kamarád má řidičské oprávnění A18 a motorku oficiálně seškrcenou na 25kW,
původně měla 88kW. Znamená to, že už od února 2013 ji nebude moci řídit s
tímto řidičským oprávněním?
2. Líbí se mi motorka, která má 53kW a škrtící sady se dají sehnat pouze na
25kW. Můžu si to nechat příští rok seškrtit na 25kW, když se neprodávají
škrtící sady na 35kW?
3. Když si koupím motorku seškrcenou v roce 2005 na 25kW z původních 95kW.
Můžu jí řídit v roce 2013 s řidičským oprávněním A2? A jak by se dohledalo,
kolik to mělo původně kW?
Odpovědi
1. případ řeší článek II. přechodná ustanovení zákona č. 297/2011, kde je stanoveno, že řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb.
2. 35 kw je maximální hranice pro novou skupinu vozidel A2. Otázkou zůstává zachování další podmínky poměr výkonu a hmotnosti (pro A2 0,2 kW/kg)
3. Zákon č. 361/2000 Sb. (novelizován 297/2011) neřeší kdy byla provedena úprava daného vozidla a pokud je tato úprava provedena dodatečně formou přestavby jsou tyto informace uvedeny v technickém průkazu vozidla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Naposledy editováno 24.09.2012 17:25:43
1 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Naposledy editováno 24.09.2012 18:01:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Pajas22 píše: A jinak k tématu -> Vyprdni se na Husku a kup Husaberg ty maj v základu maximálně 11kw
o Bergovi sem taky přemejšlel, ale designově se mi víc líbí huska, servis mam ve Strakonicích kousek (10km)a jestli je pravda co už psali na předchozích stránkách, že se oficiálně do provozu prodává s těma 12 (?) kw tak když koupim s těma 12kw v papírech nebude problém jí řídit i když si třeba PČR při kontrole ověří u prodejce kolik to má kw ne? V druhym případě bych asi volil jako alternativu DR 350 a počkal na neomezenej, ale to bych nerad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Mida píše: o Bergovi sem taky přemejšlel, ale designově se mi víc líbí huska, servis mam ve Strakonicích kousek (10km)a jestli je pravda co už psali na předchozích stránkách, že se oficiálně do provozu prodává s těma 12 (?) kw tak když koupim s těma 12kw v papírech nebude problém jí řídit i když si třeba PČR při kontrole ověří u prodejce kolik to má kw ne? V druhym případě bych asi volil jako alternativu DR 350 a počkal na neomezenej, ale to bych nerad
Pri kontrole policie overi hovno, jen kdybys zpusobil nehodu tak muze byt narizena expertiza, zmerej ti vykon a platis pokutu a zpusobenou skodu...
SirIndy píše: Pri kontrole policie overi hovno, jen kdybys zpusobil nehodu tak muze byt narizena expertiza, zmerej ti vykon a platis pokutu a zpusobenou skodu...
no, takže bych si s bergem stejně moc nepomoh, protože to je v podstaě to samý žejo
2 reakcí na tento příspěvek škrcení v novém ř.p. do 35 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Darks píše: A jak je na tom Suzuki DRZ 400 SM ??.....výkon splňuje má 29kw (povoleno je až 35kw) ale co jsem četl tak má hmotnost 135 kg a to už nesplňuje poměr výkon/váha ten je dovolen max 0,2 Kw/Kg a co jsem počítal tak sůza má 0,21.....Kw/Kg takže kvůli jedný blbý setině to nebudu moct otevřený řídit ?!? .......neni to blbost ? nestačí prostě jen to že to splňuje ty KW ?? stejně je těch 135 kg suchá hmotnost takže jinak váží o něco víc a je blbost kvůli jedný setině škrtit motorku !
bohužel, musí splňovat i to do 0,2kw/kg ale tak DRZka budou taky zavřený na nějakej 20 aby vyhovovaly i pro tenhle do 25kw takže s tim bych neviděl problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Darks píše: A jak je na tom Suzuki DRZ 400 SM ??.....výkon splňuje má 29kw (povoleno je až 35kw) ale co jsem četl tak má hmotnost 135 kg a to už nesplňuje poměr výkon/váha ten je dovolen max 0,2 Kw/Kg a co jsem počítal tak sůza má 0,21.....Kw/Kg takže kvůli jedný blbý setině to nebudu moct otevřený řídit ?!? .......neni to blbost ? nestačí prostě jen to že to splňuje ty KW ?? stejně je těch 135 kg suchá hmotnost takže jinak váží o něco víc a je blbost kvůli jedný setině škrtit motorku !
Jde o to jakou hmotnost ma uvedenou v TP - podle ni je pak v TP spocitan i ten pomer.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
SirIndy píše: Jde o to jakou hmotnost ma uvedenou v TP - podle ni je pak v TP spocitan i ten pomer.
tak hmotnost asi bude většinou pravdivá ne nevim o nikom kdo by měl seškrcenou hmotnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw
Mida píše: bohužel, musí splňovat i to do 0,2kw/kg ale tak DRZka budou taky zavřený na nějakej 20 aby vyhovovaly i pro tenhle do 25kw takže s tim bych neviděl problém
což to jo zavřít to pude abych na tom mohl jezdit ale jde o to že nebudu moct jezdit na otevřený legálně takže když se stane třeba nějaká nehoda tak by to mohl být průser
SirIndy píše: Pise ze "cetl jakou ma hmotnost" = asi nekde na internetu, coz se od udaju v TP casto lisi.
jojo četl jsem to tady na netu skusím ještě někomu napsat kdo má SM kolik má napsáno v TP snad to bude o pár kilo víc aby to splňovalo ale pochybuju