Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Však proč myslíš, že jsou japonské motocykly tak drahé? Materiál stojí stejně, technologie stojí stejně, jenom musí zaplatit o X víc dělníků, kteří dělají zbytečnou práci.
V Číně umí vyrobit super věci. Dělají se tam motory BMW, Mercury aj. Jiná věc je, že evropští obchodníci si žádají superlevné motorky, po kterých je tady hlad. A za tu cenu a v patřičné kvalitě by to nevyrobili ani v Japonsku lépe.
Netvrdím, že mám ve všem pravdu, nemám. Ale to, že japonci začli okamžitě produkovat série kvalitních motocyklů prostě pravda není.
60. léta, tzn. 1960 - 1970, takže mimo nejsem. Rumunsko byl jen příklad. Sranda je, že jediné co jsme cestou řešili za závadu byl prasklý ráfek Takegawa (Japonský). Znám motorky z Číny, co mají 60tkm i 100tkm a nezdá se, že by končily.
Dále v diskusi nemá smysl pokračovat, každý máme svoje informace a přesvědčení. Můžem se klidně někdy sejít u piva, já ti ukážu svojí japonskou motorku i svojí čínskou motorku a proberem jak to je,..
Měl dvoudobý jednoválcový motor 123 cm3 a v motocyklových kruzích se šeptalo, že vzorem konstruktérům byl motor DKW To nebyla žádná ostuda, protože v té době šlo o jeden z nejlepších dvoutaktů na světě. Motocykl YA 1 měl vynikající jízdní vlastnosti a systém pérování, vzadu s kyvnou a vpředu s teleskopickou vidlicí, a byl považován za dokonalý. Jedinou chybou byla vysoká cena. Obchodní úspěch byl matny.
Tohle ma byt ten šunt do zacatku 60tych let? Ze to byl plagiat? No a? Ale kvalitni. Tehdy vsechny motorky stejne kategorie vychazely z DKW. I Zetka 125/150.
FiffiQ píše: Tak to ještě hodně studuj. Ve zkratce to bylo asi takhle - do 30. let v Japonsku jenom pěstovali rejži a neuměli vůbec nic, pomalu se začínal rozjíždět průmysl, který v té době byl v Evropě a Americe na vrcholu.
Válku prohráli taky mj. proto, že jejich stroje byly šroty - Zera z papíru apod...
Notypyčo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nakajima_Ki-84
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ki-100
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawanishi_N1K
http://en.wikipedia....carrier_Sh%C5%8Dkaku
http://en.wikipedia....t_carrier_Taih%C5%8D
http://en.wikipedia....ato_class_battleship
Samý šrot...
To tvoje "Zero z papíru" dokázalo v letech 1941 a 1942 rozsekat na kusy téměř cokoliv, co byli Spojenci schopni proti němu postavit. P-36, P-40, F2A, F4F, Hawker Hurricane. To jen tak na okraj. Ano, prohráli válku. Ale prohráli ji proto, že nikdy nemohli v dlouhém období obstát proti ultimátní převaze Spojenců ve zdrojích (materiálních a lidských, včetně intelektuálních). Ale ten tvůj výrok je blbost jak hrom. To s tím pěstováním rýže platilo do počátku éry Meidži (1868).
Takže raději studuj sám.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Samozrejme, ze nejlepsi by bylo probrat to u piva. Ale na 99,9% oba vime, ze se to nestane. Takze nam zustava jen tenhle web.
A jeste mi to neda: Japonske motorky ze jsou drahe? Neni tomu spis opacne? Vzdyt levnejsi je jen cina.
Ruské boxery kopií BMW.
Prostě Japonci/Němci byli chytřejší a schopnější, ale menší. To je vše, další hádky nemají smysl. I tu atomovku v USA dali dohromady Němci. Plány na boj s východním blokem - Němci. Studie o přežití populace v případě atomové války - Němci (Kahn, autor termínu Megadeaths).
Mrkněte ke mně do profilu, jak vypadá můj činačopr, kolik má najeto a bez závad.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
FiffiQ píše: Svět byl tou dobou díly vynálezu transformátoru o deset kroků před námi.
Tak vynález transformátoru, čo? Fiffiq je suterén, len je pre neho používanie cudzich termitov rizoto.
Odborník, to sa pozná
Papierové Zero... Esli pak víš soudruhu, z čeho bylo letadlo Mig 1 - 7?
jean192 píše: Tak vynález transformátoru, čo? Fiffiq je suterén, len je pre neho používanie cudzich termitov rizoto.
Odborník, to sa pozná
Papierové Zero... Esli pak víš soudruhu, z čeho bylo letadlo Mig 1 - 7?
Transformátor nebo tranzistor,.. jsem odporník na používání cizích slovinců. Rizoto se musí podstoupit, protože pak člověk vypadá, že je genitální.
Omlouvám se, je to fakt trapná záměna.
Tak letadla nebyla moc dobrý příklad (v tom se fakt nevyznám). Jenom skoro v každém dokumentu o leteckých bitvách zmiňují minimální ochranu pilota v Zeru, kde stačilo pár zásahů a šlo k zemi. Narozdíl od Amerických létajících lokomotiv, které nespadly, dokud nebyly za letu zcela sešrotované. Ale nijak důkladně to nastudované nemám.
Naposledy editováno 18.09.2012 15:57:05
FiffiQ píše: ...V Číně umí vyrobit super věci. Dělají se tam motory BMW, Mercury aj. Jiná věc je, že evropští obchodníci si žádají superlevné motorky, po kterých je tady hlad. A za tu cenu a v patřičné kvalitě by to nevyrobili ani v Japonsku lépe...
Situace neni zpusobena poptavkou evropskych obchodniku, ale primarne poptavkou tamniho obriho trhu ktery klade minimalni naroky na funkci, kvalitu i spolehlivost.
2 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
FiffiQ píše: ...V Číně umí vyrobit super věci. Dělají se tam motory BMW, Mercury aj. Jiná věc je, že evropští obchodníci si žádají superlevné motorky, po kterých je tady hlad. A za tu cenu a v patřičné kvalitě by to nevyrobili ani v Japonsku lépe...
Situace neni zpusobena poptavkou evropskych obchodniku, ale primarne poptavkou tamniho obriho trhu ktery klade minimalni naroky na funkci, kvalitu i spolehlivost.
Mnoho lidi si to plete. V Cine se sice mohou vyrabet BMW,Mercury nebo cokoli jineho, znackoveho ,kvalitniho. Neni to ale cinsky vyrobek, nybrz jen plni funkci levne pracovni sily, kterou vede nekdo jiny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Evo píše: Mnoho lidi si to plete. V Cine se sice mohou vyrabet BMW,Mercury nebo cokoli jineho, znackoveho ,kvalitniho. Neni to ale cinsky vyrobek, nybrz jen plni funkci levne pracovni sily, kterou vede nekdo jiny.
Přesně tak , a proto třeba i Harley (ale také Triumph, dá se říct že i Enfield a další západní značky) vyrobený v Indii bude pořád Harley , zatímco např. taková Honda vyrobená v USA bude pořád jenom jeho levná a dost často i velice nepodařená rozpočtová kopie... I když je jasný, že mnoho lidí (včetně mě) to zrovna dvakrát nepotěší... Mám rád tradice, originalitu, ale i původ a u západního stroje tedy většinou očekávám, že bude z převážné části vyrobený v zemi svého původu... Ale zákazník chce co možná nejnižší cenu a pak to tak vypadá, že? I do levnějších Ducati se kvůli ušetření používá např. levná nekvalitní japonská elektronika, ale i např. tlumiče od nějaké "noname" japonské značky, aktuálně tuším Showa...
Evo píše: Mnoho lidi si to plete. V Cine se sice mohou vyrabet BMW,Mercury nebo cokoli jineho, znackoveho ,kvalitniho. Neni to ale cinsky vyrobek, nybrz jen plni funkci levne pracovni sily, kterou vede nekdo jiny.
PŘESNĚ!!!!! PŘESNĚ A TREFNĚ. Nechápu, proč tohle lidi pořád nechtějí chápat!?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Za druhé už nedělají za misku rýže. Nemají to zapotřebí, mají dost peněz na nákup evropských bank. Zkuste trochu studovat. Už jim patří část vašich peněženek, za chvíli jim budou patřit celé. To, zda dáváte přednost čínské produkci nebo ne, nebude hrát žádnou roli.
Asi malo studuji,nevim.
Tady se nebavime o tom, co vsechno si Cinani koupili. Ale o tom, ze vsechno co ma dve kola,prodava se u nas a jmenuje se Ping-Huo nebo podobne, ma slabou kvalitu.Nebo tvrdis ,ze moto jezdici v Cine jsou mnohem kvalitnejsi? A kdyz uz jednou i ta kvalita bude, zvedne se i cena.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
rrss píše: ...za prvé číňani už vlastní spoustu velkých západních firem, které koupili kvůli technologickým znalostem, takže špičkové technologie už jsou dávno legálně jejich, to se týká např. motorařiny....
Dokazes vyjmenovat 3 priklady?
Naposledy editováno 22.09.2012 17:56:30
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Bývalá italská firma ItalJett - číňan ji koupil a dál prodává scootery a motorky pod svou značkou Motorro a z vlastní praxe vím, že nejsou špatné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
rrss píše: nebo se číňanům podaří získat "nepotopitelnou letadlovou loď" uvnitř Evropy.
Načo bude číňanom ostrov Malta ?
Motory nevedia číňanci robiť doteraz, nedosiahli ani mizernú životnosť ruských vzorov. Ale napr. v elektrických pohonoch a úložištiach sú na svetovej špičke. Takisto aj v genetickom inžinierstve. Miliarda ľudí sa jednoducho vždy dokáže vyskladať na špičkové vojenské ústavy. Aj ked bude kapať hladom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Dawe02 píše: Dokazes vyjmenovat 3 priklady?
Nevím, cos vyeditoval, tím pádem ani to, co tě přesně zajímá.
Číňani zvládají výrobu raketových motorů na vlastní lety do kosmu, zvládají vlastní výrobu nadzvukových stíhaček, zvládají výrobu "rotaxů" pro BMW a ta jim byla oficiálně zadána. zvládají vyrábět nejen¨Lonciny, ale i další motory nad 50 ccm v milionových sériích. Příkladem je motor M262 mé současné mašiny. Předchozí na BMW měl označení R259, takže jsem si polepšil o 3 čísla v řadě a zatím mi žádná převodová kola nehučí tak, jako hučela třeba u MZ (známý zvuk "turbíny", který se mi docela líbil).
Takže matroš v motoru 1, zpracování 1, nejspíš konkrétně kalení 1, cementace 1... převodovka tichá, nevyskakují kvalty.... myslím že po 28058 km už mohu s předchozí mašinou (BMWR1100RS) srovnávat
Máš ještě nějaký konkrétní dotaz?
jean192 píše: Načo bude číňanom ostrov Malta ?
Nech se překvapit, hodila by se jim spíš pevninská země s velkým přístavem, Maltu angláni snad nepustí
jean192 píše: Motory nevedia číňanci robiť doteraz, nedosiahli ani mizernú životnosť ruských vzorov. Ale napr. v elektrických pohonoch a úložištiach sú na svetovej špičke. Takisto aj v genetickom inžinierstve. Miliarda ľudí sa jednoducho vždy dokáže vyskladať na špičkové vojenské ústavy. Aj ked bude kapať hladom.
Jak neumí, jaké neumí? Raketové běží třeba jen 90 sekund, takže jim stačí těch 90 sekund a pak to padne do moře nebo z 60 km na zem. Životnost 90 sekund je tím pádem dostatečná
Amíci předělávají motory z 50 let starých ruských raket a vydávají to za vlastní lodě. Takže USA = blbí kopírovači? No možná vlastně jo, mašina v mém profilu se zrodila jako do Číny Američanem zadaná stavba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
M262 je fajn, po 38 000 vsetko o.k. akurat spojka trochu strajkuje po najazde okolo 4000km. Po vymene oleja uz ziadne presmykovanie po pridani. Vymenim olej za 10 evry a fici sa dalej.
obcas ma akurat po vypnuti motora problem motor hned znova naskocit. Mam dojem, ze strajkuje sytic. Problem je iba ak je vonku riadne teplo. Ak pri startovani mam pootoceny plyn, tak naskoci hned. Neriesim, zatial startuje. Trochu ma jedoval ventilator na chladici, nejako sa stale spustal. Vymenil som cidlo na chladici a spustal sa rovnako. Dal som si nan vypinac a ked vidim, ze teplota je vysoka pustim. Niekedy sa mi tocil nonstop a uhliky isli na onen svet rychlo. Uhliky menim tak, ze kupim najmensie, obrusim ich a vlozim do motorceka potom. Po namontovani vypinaca uz sa rychlo nederu. Minuly rok som v riadnych teplotach pobehal alpy bez ventilatora, tak aj keby nebol, vychladi sa. Akurat pri zastaveni som musel preventivne vypinat motor. Teraz si pustim ventilator kedy chcem a hotovo.
Yukos pravdepodobne u mna dozije.
copo píše: rrss> a co Ty nejazdis? Len 28 000
M262 je fajn, po 38 000 vsetko o.k. akurat spojka trochu strajkuje po najazde okolo 4000km. Po vymene oleja uz ziadne presmykovanie po pridani. Vymenim olej za 10 evry a fici sa dalej.
obcas ma akurat po vypnuti motora problem motor hned znova naskocit. Mam dojem, ze strajkuje sytic. Problem je iba ak je vonku riadne teplo. Ak pri startovani mam pootoceny plyn, tak naskoci hned. Neriesim, zatial startuje. Trochu ma jedoval ventilator na chladici, nejako sa stale spustal. Vymenil som cidlo na chladici a spustal sa rovnako. Dal som si nan vypinac a ked vidim, ze teplota je vysoka pustim. Niekedy sa mi tocil nonstop a uhliky isli na onen svet rychlo. Uhliky menim tak, ze kupim najmensie, obrusim ich a vlozim do motorceka potom. Po namontovani vypinaca uz sa rychlo nederu. Minuly rok som v riadnych teplotach pobehal alpy bez ventilatora, tak aj keby nebol, vychladi sa. Akurat pri zastaveni som musel preventivne vypinat motor. Teraz si pustim ventilator kedy chcem a hotovo.
Yukos pravdepodobne u mna dozije.
Tak tohle by mi na jistotě moc nepřidalo. Trochu mi to připomíná babettu. V té jsem se taky musel vrtat a hledat vlastní cestou řešení problémů, které byly s originálními díly, řešením dočasným. Asi jsem po Kawě a s Raptorem nějak zpohodlněl.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Na druhou stranu jinou poruchu jsem za posledních snad 15 000 km neměl.
A pokud si někdo myslí, že při tomto nájezdu by na jiné motorce nemusel nic opravovat, tak ať si to klidně myslí