Zkousel sem origo servis, kolik by stala komplet vymena. Servisak blekotal neco o puleni motoru a 17000kc - coz mi prijde jako kravina.
Takze sem dosel k tomu ze si to udelam sam, nejdriv zkusim vymenit jen ten napinak a kdyz to nepomuze tak asi i rozvody (nebo to hodim ze skaly a bude pokoj ).
O co jde, nemam tuseni co to vsechno obnasi a na co si dat pozor...
Tak prosim o rady, nazory a pripadne o doporuceni nekoho kdo servisuje masiny v plzenskem kraji.
Diky moc
Naposledy editováno 12.09.2012 10:44:27
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 - rozvody
Prostě a naposledy, já bych si to časování zkontroloval.
mvmoto píše: Vačkový hřídel /abych byl přesný/ by se měl točit volně, proto se ty domečky utahují momentovým klíčem, to proč se netočí je dáno odporem ventilových pružin. Klikový hřídel v šálkách by se měl taky volně točit, netočí se kvůli kompresi. Srad samozřejmě zdvihátka má, nebo co myslíš, že je to, v čem drží podložka? Už jsem viděl motor kde nebyly podložky a měnilo se celé zdvihátko, ale každopádně mezi vačkou a dříkem ventilu je u dohc motoru zdvihátko a většinou podložka, buď pod, nebo nad zdvihátkem. Vačkový hřídel se má tendenci točit pokud ji žene řetěz, nebo pokud uhýbá tlaku pružin. Čím si nejsem jistý, jestli jde 4 válec natočit tak, aby se ten vačkový hřídel neprotočil. A když tak nad tím přemýšlím, asi jde.
Prostě a naposledy, já bych si to časování zkontroloval.
Dobře,abych byl tedy přesný,pokud na tom tak bazíruješ,jmenuje se to hrníčkové zdvihátko.
Jinak co se týče otočení při výměně napínáku,stojím si za svým.O momentech samozřejmě vím.Ale jak řikáš,pro klid duše si po výměně klidně můžu protočit klíčem motor.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 - rozvody
Peace bro
Pres zimu sem chtel vycistit karburatory, dat novy svicky a asi i vyfuk + vse sestelovat.
Myslim ze ten napinak by mel podzim jeste v pohode vydrzet...
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 - rozvody
milion píše: zacal bych tim ze si koupis momentak - malej a velkej. To pak utahnes na motorce vsechno - muj velkej je do 210nm (kupoval sem ho na srouby na aute) - dobrej na hlavu a vsechny vetsi srouby jako napr drzaky motoru, osa v kyvce, v prednim kole atd. malej mam 5-dvacet neco nm a to je prakticky na vsechny maly sroubky, ja ho kupoval hlavne kvuli domeckum na vacky, vsechny vika motoru, vanu,... urcite oba uzijes i na aute hlavne uz se neztrati. velkej mam tusim nejakej ceskej ATX a ten malej proteco
Vcera sem na ne koukal a premyslim nad rozpetim...
Diky za radu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |