Téma: TUbliss - osobní zkušenost
 
6.12.2010 v 06:37
Po dotazech přikládám vlastní zkušenost.

TUbliss jsme koupili s kamarádem na Erzbergu za 100 éček a je to fakt bomba.Jezdíme ho půl roku a absolutní spokojenost u obou jezdců. Zatím máme TUbliss jen v zadních kolech,příští rok plánujeme koupi i na předek. Pokud bude zase na ERZB k dispozici.

Existují dva tipy (minimálně) ,zřejmě starý a nový.
"Starý" model se nafukoval probodnutím gumy-to byl absolutní nesmysl.Bylo zapotřebí speciálního nářadí,směsi co zalepí díru v pneu a nebylo možné jednoduše měnit tlak v pneumatice.

"Nový" model,respektive ten co máme my:
Do ráfku vložíte speciální duši,která těsně obepíná vnitřní část ráfku. Chráněná je pevným obalem proti průrazu. Do této "duše" se fouká 7 ATM a má za úkol držet pevně patky drapáku. Také,víceméně ucpává mezery mezi špicemi a ráfkem. Poté si přes haltr nafoukáte do "bezdušové" pneumatiky tlak jaký chcete. Doporučeno je 0,7 ATM ,ale jezdíme i 0,4 .

Úžasně se zlepšil záběr pneumatiky v terénu,hlavně v trakčních výjezdech a na kamení.

oficiální stránky TUbliss


Naposledy editováno 06.12.2010 06:45:09
Předchozí
1 2 3
Následující

TUbliss - osobní zkušenost

11.9.2012 v 15:51 | Nahoru | #61
Aha.. To jest asi pravda..

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

7.10.2012 v 15:52 | Nahoru | #62
Tak včera jsem prvně přezouval kolo s Tublissem. Je to paráda. Nic nepřekáží, nic se nedá štípnout. Jako když se nazouvá guma bez duše a bez haltrů.

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

7.4.2013 v 20:44 | Nahoru | #63

RadoTP píše: Tak včera jsem prvně přezouval kolo s Tublissem. Je to paráda. Nic nepřekáží, nic se nedá štípnout. Jako když se nazouvá guma bez duše a bez haltrů.


A kde jsi to koupil?

TUbliss - osobní zkušenost

3.4.2014 v 06:07 | Nahoru | #64
Ktm shiva to ma za 2500

TUbliss - osobní zkušenost

22.2.2015 v 19:54 | Nahoru | #65
má někdo něaké nové postřehy z provozu

TUbliss - osobní zkušenost

1.3.2015 v 21:45 | Nahoru | #66
Jezdím teď tu jejich druhou generaci (první jsem měl cca 200mth) a je to prostě bomba. I 0,5atm drží bez úniku přes měsíc (je ale nutné do pneu nalejt dost mejdlové vody) a trakce je prostě super. Starší sjetá guma když se podhustí na půl atmosféry, tak pořád bere jak ďas..

TUbliss - osobní zkušenost

11.6.2015 v 20:56 | Nahoru | #67

TUbliss - osobní zkušenost

12.6.2015 v 23:19 | Nahoru | #68
Tubliss som odskusal na Rally Croatia 2015.....vydrzal prolog a polku prvej etapy...predny mi vymlatil dieru haltrom do rafu a prederavil vnutornu dusu a na zadnom som chytil 200ku klinec cez obidve komory a nedalo sa to zatesnit ani sprejom a ani zalepit.Takze prezuvanie na duse, nestihnuty cas na start dalsieho specialu a penalizacia, ktora mi pokazila umiestnenie hned na zaciatku preteku.
Je to pekna vec, ale na rally zatazenie to nieje stavane. Tam jedine Bib Mousse



1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

13.6.2015 v 11:35 | Nahoru | #69
Stalo se mi to samé, propíchlá přední pneu, haltr vytloukl v předním ráfku díru, dušička prosekaná,plus poničený haltr.... Jinak trakce a jízda na tubliss úžasná.

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

13.6.2015 v 15:39 | Nahoru | #70

hawk1 píše: Stalo se mi to samé, propíchlá přední pneu, haltr vytloukl v předním ráfku díru, dušička prosekaná,plus poničený haltr.... Jinak trakce a jízda na tubliss úžasná.


presne, ta trakcia je neskutocna...na nejake mrdanie po okoli ked nebudu nahodene mousse je to super vec

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

13.6.2015 v 21:26 | Nahoru | #71
Jak Vám může vytlouct haltr ráfek,když tam je pod ním pneu ,to ho nedotahujete?Koukám na foto ,máš dostatečně oddělené nyple od duše Tublissu!?Jen origo páska nestačí,musí tam být ještě vrstva třeba z nastřihlé duše z kola,nebo pár vrstev ameriky.Ta duše se cvakne o nyple a je hotovo.Samozřejmě 200 hřebík skrz tubliss je konec jízdy,to už jde jen dojet jako s haltrem,ale dojebe se pneu i tubliss.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

13.6.2015 v 22:10 | Nahoru | #72
603356596> to mě zajímá- ty tam dáváš ještě Ameriku, mezi tu pásku a tubliss?

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

14.6.2015 v 15:58 | Nahoru | #73
halter bol dotiahnuty presne momentom podla navodu. Nechapem ani ja, ze preco ho prerazilo.ale mam taky pocit ze dostal parkrat riadnu ranu skalou priamo cez gumu - vonkajsok som mal nafukany na 0,4atm... vtedy to cvaklo vnutornu dusu a ked to vsetko sfuklo tak uz nebol problem aby to vybilo dieru vacsiu ako ta podlozka a halter vykukol na svetlo bozie :D
A ku tym niplom, mne ta paska stacila,nic sa neprerezalo ku dusi...

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

14.6.2015 v 18:51 | Nahoru | #74
Po dvou otlačeních duše o niple jsem začal dávat ameriku a až pak na ni tu origo pásku.A to se ta páska neprodřela,přez ten nipl!Je prostě tenká a nestačí to na ochranu té duše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

14.6.2015 v 19:05 | Nahoru | #75

603356596 píše: Po dvou otlačeních duše o niple jsem začal dávat ameriku a až pak na ni tu origo pásku.A to se ta páska neprodřela,přez ten nipl!Je prostě tenká a nestačí to na ochranu té duše.

čili až budu měnit plášť, mám sundat tubliss a na tu pásku mám nalepit ameriku?

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

16.6.2015 v 16:33 | Nahoru | #76
prackarr> Taky možné.Zesil vrstvu od niplů prostě.

TUbliss - osobní zkušenost

16.6.2015 v 19:40 | Nahoru | #77
Dík. Byla mi poradena izolace Fatrafól.

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

17.6.2015 v 07:33 | Nahoru | #78
josip- Ty jsi to měl na LC4? Ta má zadní ráfek 2,5" všude mají jen 2,15" šlo to bez problémů nafouknout aby to těsnilo?

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

18.6.2015 v 22:07 | Nahoru | #79
Složa>ano mal som to na LC4.... s nafuknutim nebol problem.Tlak to drzalo v pohode

Naposledy editováno 18.06.2015 22:07:57
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist