Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj, u těchto koloběžek se škrtí motory většinou vložkama v sacím potrubí s menším průměrem, nebo děravou podtlakovou membránou, popř. dírou v šoupátku.. Ale moc bych se do toho nevrtal, všechno je vázáno na doklad o odborné montáži a bez něho je to o průser..
Forty>JJ sorry za tu koloběžku.. Naopak, tyhle pětistovky jsou docela povedený stroje. Ve výfuku nevim o ničem, že by tam něco bylo. Bývá to v palivové soustavě jak jsem říkal. Jestli to chceš prubnout sám, tak prohlídni tu palivovou soustavu a pohledej po netu, najděš užitečný informace. Hodně zdaru.
Forty>GS 500 E je seškrceno otvorem v šoupátku. Musíš jej vyndat a epoxidovým tmelem s přídavkem kovových pilin (prodává se to v balení po dvou tubách v každé drogerii, nebo barvy laky) to zalep. Musíš to vybrousit do hladka. Dále musíš koupit jinou trisku a jehlu do karburátoru!!!!!!! Jinak ti to nepojede tak jak má!!!!! :thmubup: Měl jse taky GS 500 E (mám ji v profilu, ale prodal jsem ji bráchovi) a byla také seškrcena.(zjistil jsem to až na brzdě) Dělali mi to kluci v moto Podolí v Praze. Byl jsem u toho a ten technik mi vše ukazoval jak to je seškrcené a jak se to otvře na plný výkon. Práce trvala cca 30 minut....čekalo se než vytvrdne epoxidový tmel. ;) Jinak nejdřív mi ji na můj požadavek hodili na brzdu a když ji otevřeli tak ji taky změříli. Graf který jsem obdržel mluvil jasně.... :thmubup: