Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 20:53 | Nahoru | #271

FiZzeR píše: to už jsem tu psal

já mám spíš strach z toho, jak bude vypadat ten motor vevnitř, po x lidech a bžilijónu kilometrů... ono je to nějakej peníz tady, nějakej támhle, a hned máš rok rozebranou motorku a prázdný konto...



Ono tam toho tolik neni, dulezity loziska se davaj novy, mozna olej cerpadlo a pak uz ti tam zbejva jen prevodovka....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 20:54 | Nahoru | #272

dewwil píše: Nevyjde vás levnějš, krmit to rajčákem, než turbem??? Jen si dělám prdel... Taky bych šel cestou BB (ne ta debilní kosmetika ) A pokud to vyjde na cca 20tkč tak je to super, teda nepočítám věci jako PWCR, ladění a jiný potřebný tunning a know-how



presne, nebude to levny... Ale bude to jedinecne ...
Ja zatim vidim problem v tom prevlozkovani. Pisty na 99% nebude problem

Assassin> prevodovka je pry nesmrtelna tu nekdo psal...

Naposledy editováno 28.08.2012 20:55:50

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 20:58 | Nahoru | #273

dewwil píše: FiZzeR> Jo a díky ještě za pomoc s opravou RSV těch Bludnejch Holanďanů



jj, aspoň jsem si mezinárodně namasíroval ego

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 20:59 | Nahoru | #274

assassin píše: Ono tam toho tolik neni, dulezity loziska se davaj novy, mozna olej cerpadlo a pak uz ti tam zbejva jen prevodovka....



jj, s čerpadlem taky počítám... pokud si dobře vzpomínám, tak u obou amannů, co nechával kdysi Dan dělat se muselo měnit... ty šály budu muset nechat někde udělat, to je 3200 za šály, pak nějaký těsnění a práce, protože motor doma nerozpůlím... a už to lítá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:01 | Nahoru | #275

dakarista píše: presne, nebude to levny... Ale bude to jedinecne ...
Ja zatim vidim problem v tom prevlozkovani. Pisty na 99% nebude problem

Assassin> prevodovka je pry nesmrtelna tu nekdo psal...



Já si zas myslím, že to převložkování bude ta jednoduchá část, ocelový vložky udělá kdekdo jo, prej je to nějaká speciální molybdenová ocel, to asi prober s tím tvým kontaktem...

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:03 | Nahoru | #276
jestli si to rsv přes zimu fakt koupím, tak do toho snad půjdu taky kua

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:03 | Nahoru | #277

FiZzeR píše: Já si zas myslím, že to převložkování bude ta jednoduchá část, ocelový vložky udělá kdekdo jo, prej je to nějaká speciální molybdenová ocel, to asi prober s tím tvým kontaktem...



tak kdyz zjistime co tam nekdo dal a funguje to, tak je usetrena prace...

Jinak ktery kontakt myslis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:04 | Nahoru | #278

dakarista píše: tak kdyz zjistime co tam nekdo dal a funguje to, tak je usetrena prace...

Jinak ktery kontakt myslis?



albrecht

písty bych mu asi dal ke zkopírování ty plejbovy 1103, pokud by byl ochotný je zapůjčit, a válce bych mu poslal ty co budu mít navíc... což by bylo ideální, aby písty i válce dělal jeden člověk. jen se to nějak bude muset vymyslet s vůlema, je obecně známý, že tady ty motory maj od výroby velký vůle, tak aby to neudělal moc těsný, páč by se to pak hryzlo - a tuplem v ocelovejch vložkách.

Naposledy editováno 28.08.2012 21:07:52

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:09 | Nahoru | #279
Tak vám podám nějaký info. Ocelový vložky musí být z kalené oceli aby vydrželi to co od jich chcete. Pak je potřeba je přebrousit a vyhonovat. Kdyby jste nepotřebovali tak velký vrtání, tak by nebyl problém. Největší honovací hlavu máme doma 100 mm. Jinak když chcete dělat vložky, je potřeba napřed odstranit nikasil, jinak si do válce ani neškrtnete. Po odstranění už není problém díry vyvrtat. Já bych na tohle doporučil fy. AHRA z Hradce Králové, dokážou tam téměř nemožné.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:09 | Nahoru | #280
Sojky> jj, ahru jsem tu navrhoval taky, slyšel jsem mnoho kladných referencí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:16 | Nahoru | #281

FiZzeR píše: albrecht

písty bych mu asi dal ke zkopírování ty plejbovy 1103, pokud by byl ochotný je zapůjčit, a válce bych mu poslal ty co budu mít navíc... což by bylo ideální, aby písty i válce dělal jeden člověk. jen se to nějak bude muset vymyslet s vůlema, je obecně známý, že tady ty motory maj od výroby velký vůle, tak aby to neudělal moc těsný, páč by se to pak hryzlo - a tuplem v ocelovejch vložkách.



neboj se, ted to s nim resime. Tak doufam ze mu kazdej nebudete volat at ho neklepne. Jinak sam rikal, ze pisty dopasuje na valec. Bude to nejlepsi a nejspresnejsi. O vule se nestarat, to vse navrhne. Dela motory 500hp++, takze neverim, ze to nase prdlatko bude problem ...

Takze doresime prevlozkovani a bude to moct jit do testu.. S tema plejbovo pistama z Amanna pocitam. Jen by to chtelo sehnat pisty z nove RSV at udelame vyklenky na ventily podle nejvetsich ventilu. Ja je bohuzel budu mit v ruce az za 3nedele...

Jinak pokud se pujde cestou ocelove vlozky, tak ja jdu na 103mm ...

Muze mi nekdo zmerit kolik ma vnejsi prumer spodek valce? At vime kolik je tam masa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:17 | Nahoru | #282

Sojky píše: Tak vám podám nějaký info. Ocelový vložky musí být z kalené oceli aby vydrželi to co od jich chcete. Pak je potřeba je přebrousit a vyhonovat. Kdyby jste nepotřebovali tak velký vrtání, tak by nebyl problém. Největší honovací hlavu máme doma 100 mm. Jinak když chcete dělat vložky, je potřeba napřed odstranit nikasil, jinak si do válce ani neškrtnete. Po odstranění už není problém díry vyvrtat. Já bych na tohle doporučil fy. AHRA z Hradce Králové, dokážou tam téměř nemožné.



Cece ze by musely byt uplne kalene se mi nezda, materialy nejsou ma silna stranka, ale kdyz se delaly i litinovy valce, pochybuju ze je potreba naka extra tvrdost... A u kalenyho matrose hrozi ze se s ruznejma teplotnima zmenama bude ta tenka vlozka hejbat... Jasne ocel vlozka nevydrzi to co nikasil, ale dlouhej motor tem motorum asi nikdo nepredpovida, ten danuv aman najel par ostrejch hodin nez se dostal k plejbovi a co ja vim tak mel dost... Delal to profik, stalo to balik, na ctyrvalce to stejne nemelo a po sezone repas... Jako pro vikendovyho pilota by to slo, ale furt pochybuju o smyslu

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:18 | Nahoru | #283
assassin> no s tím turbem je problém asi v tom, že u RSV motoru v určitém čase nesaje ani jeden válec, takže tlak není kam pustit... nevím, moc do toho nevidím, ale řešil to tady tenhle maďar
nakonec to vyšeřil nějakou tlakovou nádobou, kde mu šel přebytečný tlak...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:18 | Nahoru | #284

dakarista píše: neboj se, ted to s nim resime. Tak doufam ze mu kazdej nebudete volat at ho neklepne. Jinak sam rikal, ze pisty dopasuje na valec. Bude to nejlepsi a nejspresnejsi. O vule se nestarat, to vse navrhne. Dela motory 500hp++, takze neverim, ze to nase prdlatko bude problem ...

Takze doresime prevlozkovani a bude to moct jit do testu.. S tema plejbovo pistama z Amanna pocitam. Jen by to chtelo sehnat pisty z nove RSV at udelame vyklenky na ventily podle nejvetsich ventilu. Ja je bohuzel budu mit v ruce az za 3nedele...

Jinak pokud se pujde cestou ocelove vlozky, tak ja jdu na 103mm ...

Muze mi nekdo zmerit kolik ma vnejsi prumer spodek valce? At vime kolik je tam masa



jj, ty výřezy na ventily je třeba oměřit kvůli kompatibilitě, mám to poznamenaný

Ten spodek řešit nemusíš, ten půjde úplně pryč - viz obrázky o pár stránek zpět. Každopádně já 103mm nechci, tam už to bude tak našponovaný, že tomu prostě nevěřím... Tak s ním pořeš i nás, co chceme 102mm. Volat mu nebudu, je to na tobě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:20 | Nahoru | #285

dakarista píše: neboj se, ted to s nim resime. Tak doufam ze mu kazdej nebudete volat at ho neklepne. Jinak sam rikal, ze pisty dopasuje na valec. Bude to nejlepsi a nejspresnejsi. O vule se nestarat, to vse navrhne. Dela motory 500hp++, takze neverim, ze to nase prdlatko bude problem ...

Takze doresime prevlozkovani a bude to moct jit do testu.. S tema plejbovo pistama z Amanna pocitam. Jen by to chtelo sehnat pisty z nove RSV at udelame vyklenky na ventily podle nejvetsich ventilu. Ja je bohuzel budu mit v ruce az za 3nedele...

Jinak pokud se pujde cestou ocelove vlozky, tak ja jdu na 103mm ...

Muze mi nekdo zmerit kolik ma vnejsi prumer spodek valce? At vime kolik je tam masa



Na pistu se bojuje o kazdej mm3, delat zbytecne vetsi kapsy pro ventily je kontraproduktivni, navic ty se stejne obrabi nakonec na freze, takze tam uz neni problem udelat vic verzi... Pisty vam dyztak muzu omerit a udelat 3d model, kdyby to albrechtovi pomohlo, obcas si za to lidi pocitaj dost penez...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:21 | Nahoru | #286

assassin píše: Cece ze by musely byt uplne kalene se mi nezda, materialy nejsou ma silna stranka, ale kdyz se delaly i litinovy valce, pochybuju ze je potreba naka extra tvrdost... A u kalenyho matrose hrozi ze se s ruznejma teplotnima zmenama bude ta tenka vlozka hejbat... Jasne ocel vlozka nevydrzi to co nikasil, ale dlouhej motor tem motorum asi nikdo nepredpovida, ten danuv aman najel par ostrejch hodin nez se dostal k plejbovi a co ja vim tak mel dost... Delal to profik, stalo to balik, na ctyrvalce to stejne nemelo a po sezone repas... Jako pro vikendovyho pilota by to slo, ale furt pochybuju o smyslu



kalený mi přijde jako nesmysl, při těch teplotách co tam panujou to podle mě změní strukturu... ale taky nejsem přes materiály nějak extra honěnej. jak říkám, zrovna ta vložka mi přijde jako jednoduchá část

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:23 | Nahoru | #287

assassin píše: Na pistu se bojuje o kazdej mm3, delat zbytecne vetsi kapsy pro ventily je kontraproduktivni, navic ty se stejne obrabi nakonec na freze, takze tam uz neni problem udelat vic verzi... Pisty vam dyztak muzu omerit a udelat 3d model, kdyby to albrechtovi pomohlo, obcas si za to lidi pocitaj dost penez...



není, trošku to sníží statickou kompresi, jelikož kompresní výška (nebo jak se jmenuje ta vzdálenost dna od osy pístního čepu) zůstává stejná, tzn vzroste komprese z nějakých 11 něco na cca 12,8...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:24 | Nahoru | #288

assassin píše: Na pistu se bojuje o kazdej mm3, delat zbytecne vetsi kapsy pro ventily je kontraproduktivni, navic ty se stejne obrabi nakonec na freze, takze tam uz neni problem udelat vic verzi... Pisty vam dyztak muzu omerit a udelat 3d model, kdyby to albrechtovi pomohlo, obcas si za to lidi pocitaj dost penez...



ja myslim ze ta kapsa uz nebude takovej problem. Stejnak budem zvedat kompresi tim vrtanim, takze ve vysledku to bude k uzitku

Edit:

Fizzer> Zatim to resime vseobecne 102-103... milimetr sem milimetr tam ...

Naposledy editováno 28.08.2012 21:27:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:24 | Nahoru | #289
assassin> s pulzacema je tam velky problem, tos trefil hrebicek na hlavicku. Ale uz jsme se s tim poprali. WG se napr musi u 1500ccm zavirat 250N..
Bohuzel na velke objemy si porad nejsem jisty. Vim jak na dva litry, vic bych musel pouzit starou skolu nebo experimentovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:29 | Nahoru | #290

dakarista píše:

Fizzer> Zatim to resime vseobecne 102-103... milimetr sem milimetr tam ...



To právě vůbec. Na apriliafóru - tam je na to kápo týpek s přezdívkou amauri, mmch autor 1060 kitu - dělal pokusnou sadu 102 mm pístů, a v tom véčku se mu potkávaly - musel je dole vykrojit... opět viz obrázky o pár stránek zpět.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:40 | Nahoru | #291

Dawe02 píše: assassin> s pulzacema je tam velky problem, tos trefil hrebicek na hlavicku. Ale uz jsme se s tim poprali. WG se napr musi u 1500ccm zavirat 250N..
Bohuzel na velke objemy si porad nejsem jisty. Vim jak na dva litry, vic bych musel pouzit starou skolu nebo experimentovat...



Takze hlavne problem s ovladacima silama wg? To uz jsem slysel taky ze foukat v2 kolem litru uz by s dnesnima wg nebyl takovej problem, ale lidi co se o to pokouseli driv uz jsou nekde jinde a nova krev uz se asi tezko bude vrtat ve veteranech navic je tu rec o litru, max litr a decka, nad dva litry by to byl inline six, tam uz by to melo byt pomerne snadne

A u me je to stale vic v teoreticke rovine, kdyz mam cas nemam prachy a naopak, zacinam mit pocit ze uz ani nahodou nestiham to co bych chtel ani do duchodu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 21:51 | Nahoru | #292

FiZzeR píše: To právě vůbec. Na apriliafóru - tam je na to kápo týpek s přezdívkou amauri, mmch autor 1060 kitu - dělal pokusnou sadu 102 mm pístů, a v tom véčku se mu potkávaly - musel je dole vykrojit... opět viz obrázky o pár stránek zpět.



posli na to tema odkaz...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 22:05 | Nahoru | #293

dakarista píše: posli na to tema odkaz...



#41 a dál

Naposledy editováno 28.08.2012 22:05:13

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 22:06 | Nahoru | #294

assassin píše: Cece ze by musely byt uplne kalene se mi nezda, materialy nejsou ma silna stranka, ale kdyz se delaly i litinovy valce, pochybuju ze je potreba naka extra tvrdost... A u kalenyho matrose hrozi ze se s ruznejma teplotnima zmenama bude ta tenka vlozka hejbat... Jasne ocel vlozka nevydrzi to co nikasil, ale dlouhej motor tem motorum asi nikdo nepredpovida, ten danuv aman najel par ostrejch hodin nez se dostal k plejbovi a co ja vim tak mel dost... Delal to profik, stalo to balik, na ctyrvalce to stejne nemelo a po sezone repas... Jako pro vikendovyho pilota by to slo, ale furt pochybuju o smyslu


Tak pokud se vyžaduje nějaká výdrž, tak musí být kalený. Samozřejmě na jeden závod stačí litina která se hned ojede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 22:26 | Nahoru | #295
Dawe02> Jak vypadá takový aktuátor wg který otevira/zavira podle otáček?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 23:06 | Nahoru | #296

assassin píše: hele ja nevim, mx motory se bezne delaj...je v tom naky procento nepovedenejch, ale to je mozny ze ve fabrice kdyz povlakujou valce maj taky naky zmetky :)

ale treba ted yoshovo kit se oloupal, delali to v UK a lidi ktery uz i tech TL valcu pro toho upravce delali vic a vsechny ok, jen jeden kdysi se prej taky oloupal kdyz se prehrala (lehce) motorka co mela palivo doladeny od oka ... yosh si teda nenechal poradit a jezdil na chudou smes takze je dost mozny ze dobre naladenej motor by to neudelal, ale uz sem videl nekolik motoru s "tovarnim" nikasilem co jely na brutalne chudou smes, prehrivaly se a stejne se nikasil neoloupal... asi neni ok delat zavery na jednom konkretnim pripadu, ale tohle uz je na me moc hardcore uprava, tady me prakticke zkusenosti jsou temer nula.. takze fakt tezko rict.

jak sem psal, kdybych prevrtaval ja tak jdu do ocel vlozek, ale ja bych neprevrtaval, moc prace, moc penez, moc casu investovanyho do stary vrany, uz asi starnu a nez takhle velky prestavby tak uz bych asi koupil neco novejsiho...

taky te tam limituje tloustka steny, bezpecne tam pujde cca na o milimetr vetsi pist, jako ono i tech 30-50ccm se pozna, ale zas kdyz uz tak uz...


No ja ti furt nevim, naladit sem to chtěl a nemyslel jsem si že v zajížděcí fázi by se to mohlo podělat..až tak tomu nehovím ale nevim jestli by se chudou směsí udělal první píst a pak třeba nikasil...
Dakarista mi psal Pm at k tomu něco napíšu...Assassin kdyžtak něco doplní..

Kit to je 1080 od chlápka co je podlě mě na TL nejvetší borec, udělal na to už kompresor začal 1040 kitem pak 1080 a ted testuje 1200, staví si motory pro road racing v Uk a pro svoje kámoše a čas od času pár kitů prodá, poctivej člověk poctivá práce nebylo třeba mu nevěřit nebo jeho kitum narozdíl od jinejch na který nejsou moc ohlasy a hlavně z toho je hned 1200 a toho sem se nějak bál.. 1040 1080kitu a motoru udělal několik a vždy bez problému až na jeden případ že se mu to přehrálo a stalo se podobné jako mě...některý lidi v USA už s tim motorem nalítali snad přes 20tis km nebo snad i více a bez sebemenšího problému. Samozřejmě pak se musím udělat repase motoru ale to se samozřejmě u téhle úpravy počítá...

Takže sem koupil sadu kitu - válce+písty+kroužky (JE pistons)těsnění.
Bylo mi doporučeno ještě repase motoru ale po rozebrání atd se vyměnilo olejové čerpadlo, vodní pumpa, šály atd.taková klasika..
Motor byl poskládanej a já samozřejmě řešil murkina-nikdo jiný nepřipadal v úvahu! Předtím sem jezdil seriový motor + komplet od Akrapa, naladěno na hrubo Assassinem přes yoshbox už nevím kolik ale myslím že to bylo obohacené na maximum...takže sem si řekl že než se to naladí zajedu to tady po okreskách aby si to trochu sedlo. Jako můžu říct že sem s tim ze začátku jezdil fakt jak zesranej, bylo to hned z jara takže bylo chladno a nadherně se to i chladilo..jak začínala stoupat venkovní teplota tim se to začalo hodně špatně chladit, pracovní teplota bylo okolo 92 (původní 85) a to nemluvím třeba o půlminutovém zastavení na křižovatce-skákalo to tam po dvouvteřinách nahoru, no prostě katastrofa, bylo mi jasný že tahle to je špatně a bál sem se toho jak to bude na okruhu kdy to dostane čočku protože sem celou stavbu hlavně chystal na to že si začnu jezdit svoje wsbk na okruhu..

No nic hlídal sem to co se dalo a jezdil spíš volnejší jízdu a stále v tempu aby se to náporem vzduchu chladilo...Den před závodama s racetrackem sem si to připravil a že si dám poslední projíždku. Zahřeju to, vyjedu ujedu asi 10km, projíždím vesnicí a pak je táhlá rovina do kopce a já za to prasácky vzal a jakoby se zo udusilo, pak se to chytlo ale jen na jeden hrnec. No vůbec sem netušil že že by se mi posral jeden válec, nějak sem se dokodrcal do města..tam mi to chvíplo tak jsem to jen tak tak natočil ještě kousek popojel a tam mi bylo jasný že to je v háji protože sem se otočil a modro z výfuku ...bylo jasný že sem dojezdil..zastavil a z předního válce mi chcal totálně olej...
No takže sem měl natočeno necelých 700km když se tohle stalo..

Ted aktuálně sem nechal udělat novej nikasil, skrz kluky co mi stavěj motor..prej to dělá nějakej chlapík ve strakonicích a prej celej život a že je to dobrý ale dneska sem mluvil z Jindrsem a řikal že tady v čechách by si nikdy už nikasil nenechal udělat a že ho dělá někdo tady kousek za hranicema skrz KTM a že ten rozdíl strakonice vs německej je znatelnej už od pohledu..uvidím, každopádně já znova musel objednat nový kroužky těsnení atd. Zajímavostí docela je že zadní válec který se hůř chladí byl ok ale zas tam byl odlouplej materiál z kroužku. Objednal jsem skrz Sama z UK nový kroužky od JE ale po shlédnutí tady u kluků se stěráky ponechaj ale těsnící se koupí od wiseca..když sem viděl kroužek od toho JE pistons vs Wiseco tak je to fakt jinde...

Celá tahle sranda od počátku až po znovu udělání motoru mě stála cca 62 tis a čistě kit cca 40tis myslim...
Kdo mě zná tak ví, že jsem kovanej TLkář a je mi milejší narvat třeba 3kila do celkové úpravy než si jít koupit novýho litra a mít "spotřební" matroš ikdyž neříkám že se mi třeba big bang nebo 1198 nelíbí to jen tak, jak se to tu řešilo někdě výše že to je hovadina předělávat starou jebku...

Takže vám chlapci držím palce ale myslim že to nebude tak jednoduché jak to vypadá...
tady fota a nějaký další mám asi i v profilu..
[URL= with [URL= with [URL= with [URL=

Naposledy editováno 28.08.2012 23:14:15

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 23:25 | Nahoru | #297
Jinak třeba Kainzinger dělá taky moc pěkný úpravy a tahle SP1/2 co taky moc nádherná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.8.2012 v 23:47 | Nahoru | #298
KedaR_K> poslu ti nejake fotky az budu v CR. Par prototypu mam na stole od ruznych OEM. Bud je 'inteligence' zabudovana primo uvnitr, ale kvuli aplikacnim podminkam, hlavne teplote, je lepe mit separe jednotku na pig tailu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.8.2012 v 07:14 | Nahoru | #299

FiZzeR píše: #41 a dál



tak jsem to cele precetl a tak nejak tusim. Ja osobne bych v tom nevidel problem, po mensi uprave to slo spasovat...

Jsou dve moznosti, ktere tam take psal

prvni> nechat udelat kratsi pisty. Puvodne maji 52mm a navrhoval zkratit na 50..

druha> nechat udelat vybrani na pistu. Zda se mi to jako lepsi varianta z duvodu ponechani delky pistu.

Beru to na vedomi a budu to zahrnovat do dulezitych fakt pri konzultaci Albrechtem.

Neni to zase takovej pruser si to nedodelat



Naposledy editováno 29.08.2012 07:22:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.8.2012 v 07:46 | Nahoru | #300
Dawe02> No a jaký je praktický rozdíl mezi wg ovládaným tlakem nebo otáčkama..?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin

TOPlist